Bijzonder goed geholpen.

Persoonlijk, geinteresseerd, kennis van zaken, snelle verwerking.

Top organisatie!

Goede begeleiding, kennis van zaken, behulpzaam, goed bereikbaar, persoonlijk.

Zeer goed geregeld

Prettig, deskundig, eerlijk en direct.

Goed advies

Vriendelijke en zeer kundig

Onbetrouwbaar

De standaard zaken en een hypotheek afsluiten gingen redelijk. Echter werden in het gehele traject afspraken niet nagekomen door de adviseur en moest je telkens zelf overal achteraan gaan. Bij het afsluiten van extra zaken wordt beloofd het voor je op te pakken en een termijn gegeven. Vervolgens bel en mail je voor de status en wordt je niet terug gebeld en krijg je geen reactie. De assistente probeert je vervolgens af te wimpelen en je kan niemand meer bereiken. Hiermee worden deadlines verstreken en ben je veel geld kwijt en het kost je veel stress. Daarnaast is het niet klantvriendelijk om de afspraken niet na te komen en je uit de weg te gaan. De Hypotheker Dordrecht wordt voortaan bij iedereen afgeraden door mij! Als je geld je lief is, ga geen zaken doen met ze!!

Goed advies, duidelijke uitleg, fijne adviseur

Uitstekende service en goed advies

De mensen zijn vriendelijk, reageren altijd binnen zeer korte tijd, en het advies is goed! Top in een woord.

Prettig en Duidelijk

Open, duidelijke, prettige communicatie Snelle reactie

Dag Jikke, Roy, We zijn blij dat jullie, ondanks de vertragingen door o.a. corona, tevreden zijn over onze dienstverlening. Bedankt voor jullie mooie woorden, nogmaals een voorspoedige bouw toegewenst en graag tot een volgende keer. groet, Eddy Nijhuis De Hypotheker Hengelo

Van begin tot het eind goed geregeld

In deze drukke tijden duurde het iets langer dan gedacht en kwam er ook nog een onverwachts probleem bij kijken, maar uiteindelijk allemaal goed gekomen, mijn dank hiervoor, super tevreden

Prettig contact gehad met betrokken medewerkers (zelfs tot laat in de avond).

Prettig contact gehad met betrokken medewerkers (zelfs tot laat in de avond).

Bijzonder prettig geholpen.

Fijne mensen niets is te veel als je wat vraagt. Bij problemen wordt je aan alle kanten goed geholpen. Denken goed met je mee en doen goede voorstellen. Je voelt je je erg op je gemak als je er bent of als je met ze telefoneert. Zou ze zeker aan anderen aanbevelen.

Geweldig.

Totaal geen spijt dat ik de hypotheker in de arm heb genomen.

zeer duidelijk en goed advies, een groot pluim!

waar 2 banken zeiden dat er geen hypotheek verstrekt kon worden, heeft de hypotheker vanaf het begin gezegd dat het wel kon. Heel netjes adviseerden ze mij om nog eens met de banken te gaan praten, maar tevergeefs.' Oke, dan regel ik het wel', was de opmerking van de hypotheker... en geregeld! Ik ben ze dan ook zeer dankbaar ! Supergoed, dit is hoe je als mens informatie wilt krijgen: meedenken, actieve inzet, wat kan wel en wat niet, direct een overzicht voor hoe ongeveer je situatie eruit ziet of gaat zien. Top !

Eerlijk, oprecht en betrouwbaar

Wat mij het meest aansprak was de duidelijke communicatie, vertrouwen en vastbehoudenheid. De communicatie in deze bijzondere Corona periode heeft geen enkele belemmering opgeleverd. Ik ben zelf van het concurrentiestellen en vergelijken. Daarvoor adviseer ik de Hypotheker, hij zoek met oprecht naar de beste voorwaarden en tarieven welke bij je passen. Klanttevredenheid staat bij de de Hypotheker zeer hoog in het vaandel en wordt zeker nagestreefd.

Hypotheker werkt resultaatgericht, op een vriendelijke, rustige manier en heeft kennis van zaken.

Mijn ervaring is heel goed. We werden op een vriendelijke manier geholpen. De adviseur nam de tijd en legde alles goed uit. Soms meerdere keren als het nog niet duidelijk was. Uiteindelijk een heel goed resultaat gehaald waardoor we maandelijks geld besparen! Ik zou anderen zeker aanraden hun hypotheek via de Hypotheker af of over te sluiten en heb dat inmiddels ook al gedaan.

Ideaal voor ZZP'ers: Binnen 48uur kwam Klaas met een definitieve hypotheek! Super Held!

Voorheen geen goede ervaring met deze kantoorketen die langdurig koffie met je wilt drinken en vrijblijvende standaard proza verkoopt, om vervolgens pas na hoop ruggespraak met collega's, een niet gegarandeerde aanbieding geeft, snapte hij direct mijn, in de hypotheek wereld blijkbaar, complexe (ZZP, wisselende inkomsten, snel moeten schakelen) situatie! Door zijn expertise en perfecte netwerk heb ik na 1 thee, wat mailen en appen, een ideale hypotheek nu en kan ik me weer focussen op dingen die ik belangrijk vind! Klaas, you rock!

De service,het Meedenken,de vriendelijkheid, hier zou je je beste vriend heen sturen met een gerust hart.

Goed en correct geholpen door Jeannine en Marcelle

Ondanks de Corona ben ik steeds goed op weg geholpen met nam3 in het digitale verkeer

Super fijn!

Heel fijn advies gehad. De prijs is er dan ook wel naar, maar iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam. Bij vragen had ik heel snel de antwoorden. Ondanks de coronatijd heel persoonlijk geholpen. Ik zou hier zeker terugkomen.

Duidelijke informatie en snelle offerte

Onze vraag werd direct opgepakt. Heldere informatie over onze hypotheek / oversluiting. Al met al zijn uitstekend geholpen .

Heel service gericht! Meedenkend! Goede georganiseerd!

Wij zijn overgestapt met onze hypotheek naar de Hypotheker in Delft . Vanaf dag 1 zijn wij super tevreden over Krista en en Olaf. Olaf heeft ons top geholpen met de keuzes die we moesten maken. Krista hield alles goed in de gaten of alles juist was aangeleverd en zo niet dan belde ze ons direct om het dossier perfect compleet te maken. Wij hoefden ons eigenlijk geen zorgen te maken, alles werd goed geregeld. Ondanks de Corona tijd en dus de ongebruikelijke manier van contact, wat we via video gesprekken hebben gevoerd, zijn wij meer dan tevreden over de Hypotheker in Delft! Bedankt Krista en Olaf !

Goed geholpen, op deskundige wijze.

De werknemers van de Hypotheker Utrecht Overvecht hebben ons erg fijn geholpen. Het advies was deskundig, en alle handelingen werden snel uitgevoerd om tot het snel afsluiten van een hypotheek te komen. Ze stonden altijd klaar om onze vragen te beantwoorden.

vakkundig en advies op maat

duidelijke communicatie en uitleg. Oog voor persoonlijke situatie Vriendelijk Je vragen worden serieus genomen veel kennis van zaken wij bevelen het zeker aan en zullen in de toekomst wederom gebruik maken van de mensen op dit kantoor

positief

Door de lockdown 1x op kantoor geweest en de rest telefonisch afgehandeld. Meer was ook niet nodig om te komen tot een succesvolle afronding van het oversluiten van onze hypotheek.

Complete en duidelijke service verlening ondanks complexe overdracht van de nieuwe woning.

Ben bijzonder te spreken over de vakkundige dienstverlening.

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.