Uitmuntende service

Zeer professioneel geholpen door De Hypotheker in Amersfoort. Het advies is helder en transparant. Ik kan de service zeker aanbevelen.

Prima, duidelijk.

Goede begeleiding, duidelijke taal. Toen ik voor het eerst binnenkwam kreeg ik een goed gevoel. Ik kwam met een vraag over de hypotheek en kreeg hierop een duidelijk advies, niet moeilijk doen. Jullie doen alles om het tot een goed einde te brengen. Ik zal jullie zeker aanraden bij vrienden en bekenden.

TOPTEAM De Hypotheker Amersfoort Emiclaer

Onze ervaring met De Hypotheker Amersfoort Emiclaer is zeer goed. Wij hadden onlangs een 2e hypotheek nodig voor een verbouwing. Gevraagd om hypotheekadviseur Erik. In 2012 was ik met aankoop van mijn huis al met volle tevredenheid door hem geholpen. Erik nam tijdens de gesprekken uitgebreid de tijd om alle vragen te beantwoorden. Tussentijds vragen die we stelde per mail werden altijd eerlijk, snel en deskundig beantwoord. We hebben dit als heel prettig ervaren. Maar ook bij afwezigheid van Erik nam Marcelle de honneurs geweldig waar! TOPTEAM!

Zeer aan te raden!

Het is allemaal super verlopen en ook vooral snel. Het is zeker aan te raden. Zeer aardige mensen ook. Al met al een 10! U hoeft niet meer verder te zoeken en dat menen we oprecht!

Kundig efficiënt advies, transparante rekenvoorbeelden, professionele aanpak.

We werden door Veronique Borst enthousiast ontvangen. Ze bood een luistert oor en kon vrijwel direct onze zorgen weg nemen. Een offerte op maat lag de tweede week al op de mat. We voelden ons gehoord en begrepen. Een hypotheek afsluiten voor je droomhuis: dat hoeft niet ingewikkeld te zijn!

Ik ben echt heel goed geholpen, door zowel de adviseur als het team. Kundig en vriendelijk!

Zowel in het voortraject als gedurende het traject van hypotheekaanvraag ben ik erg goed geinformeerd. Goede uitleg op een prettige en kundige manier. Niet alleen door adviseur , maar ook het team van De hypotheker heeft een hele goede indruk gemaakt. Vriendelijk & professioneel, met verstand van zaken. Mijn complimenten!

Zeker aan te bevelen, perfect

Een prettige en goede samenwerking, alles goed geregeld

Goede duidelijke informatie.

deskundig en persoonlijk geadviseerd

De mensen zijn deskundig en helpen je zoveel mogelijk met je persoonlijke wensen

uitmuntend!

Als je naar de hypotheker in zaandam gaat, vraag dan naar Andre ten Hoeven, een man die zijn vak vestaat! Echt geweldig!!

Geweldig meedenkende Team !!1

Wij voelen ons klant enorm gesteund en gewaardeerd en alles is tot in de puntjes meegedacht en uitgestippeld .Zeker in het belang van ons als Klant we zijn dik tevreden over de service en de klantvriendelijkheid van het personeel Wij zullen de HYPOTHEKER aanbebeven bij anderen

Goed geholpen

Alles werd duidelijk uitgelegd en bij vragen kon ik altijd terecht. Alles verliep soepel.

Alles rond hypotheek goed en op prettige manier geregeld

Onze ervaring met De Hypotheker Zeist is dat wij op een duidelijke, heldere, snelle, en (niet onbelangrijk) zeer prettige manier zijn geholpen. Dit geldt voor zowel de persoonlijke als voor de telefonische contacten. Op momenten dat het nodig was, werd er snel gehandeld. De communicatie verliep snel en correct. En ondanks het feit dat wij in onze zoektocht naar een nieuwe woning nogal eens switchten van potentiële woning (en de bijbehorende financiële zaken) bleef Elmer van Dee (onze adviseur) altijd op een prettige manier op zoek naar de beste financiële mogelijkheden. Al met al een uitstekende service!

Duidelijke uitleg, geduldig en gaat voor kwaliteit.

Zijn enkele malen bij Evelyne geweest voor onze hypotheek, hebben ervaren dat zij zeer kundig is en met je mee denkt. Gaat Evelyne een offerte aanvragen dan is het zeker dat deze geaccepteerd wordt. Zij gaf ook tips over de verkoop van onze woning, pensioen etc.

Dank voor deze lovende woorden Jos en Shelly. Jullie bedankt voor het vertrouwen. Dat doet altijd goed.

Deskundig, betrouwbaar, professioneel en persoonlijke betrokken.

Deskundig, betrouwbaar, professioneel en persoonlijke betrokken advies.

Super goede service!

Wij zijn heel goed geholpen in de keuze of verbouwen of verhuizen. Alles werd ons uithanden genomen en tot in de puntjes geregeld. Wij zijn heel blij en mocht het nodig zijn dan komen we zeker terug.

Goede hulp en communicatie was prettig.

Een prettige en goede samenwerking geweest, en heel fijn dat ze mij het advies gaven om over te sluiten.

Zeer nuttig bij het regwlwn vanmijnhypotheek

Kon blind varen op hun deskundigheid

Goed en snel advies

Wij hebben goed advies gekregen. Na het aanleveren van de benodigde stukken was de hypotheek snel geregeld.

Klantvriendelijk en goede service

Goede services en klantvriendelijk en klant betrokken

uitstekende voorlichting en goede afhandeling

Super uitgebreide uitleg en voorlichting over de hypotheek en uitstekend geholpen met het afsluiten van een nieuwe hypotheek.

Te slordig en daarmee veel te duur

Vriendelijk en behulpzaam, maar heel veel slordigheidsfouten in de aanvragen en mails die wij ontvingen. Enkele voorbeelden: Missen reis & rechtsbijstand bij aanvankelijke aanvraag bij Woongarant Geen laatste overzicht gestuurd, tijdens bezoek was gemiddelde netto kosten €1675 nu opeens €1800 Bouwdepot van eigen middelen ipv hypotheek Meerdere fouten met adressen jachtlaan 14 versus 14a en oudegein ipv Voorschoten bij aanvragen Centraal Beheer als overlijdensrisico verzekering. (Ook meerdere keren gebeld op zelfde dag omdat het niet ging) Gebruik verkeerd rekeningnummer Verkeerd geïnformeerd met wel / niet ondertekenen na correctie fout bij aanvraag Woongarant Fout met bouwjaar & BSN-nummer Fout met spaarsaldo / eigen vermogen 9(huis buitenland) Verkeerde polis aangevraagd bij Woongarant Meerdere keren zelfde documenten moeten aanleveren Meerdere keren bij vragen er achter aan moeten bellen voor antwoord “oh dacht dat je al terug koppeling had gekregen” Al met al erg verwarrend en onbevredigend. Wij zijn er nu niet van overtuigd dat wij een goede deal hebben gesloten en relatief hoge kosten voor een tussenpersoon, waarbij wij zelf de fouten hebben opgespoord.

Excellent

We zijn in gesprek gegaan met de Hypotheker Houten n.a.v. Een rente herziening. Hr Hensen heeft ons met zeer goede adviezen op een nieuw spoor gezet. Vervolgens zijn we in een zeer stroperig proces beland met de hypotheek verstrekker. Hr Hensen heeft ons hierbij met kennis en vasthoudendheid richting de hypotheek verstrekker geholpen en het proces tot een positief eindresultaat gebracht. Zonder zijn hulp hadden we grote financiele geleden.. Daarom kan ik de Hypotheker Houten aan iedereen sterk aanbevelen Th.Vernooij

snel geregeld

n.v.t

Betrokken hypotheekadviseur

Het hele traject van de hypotheekaanvraag verliep snel en prettig. Alle zorg werd door de Hypotheker uit handen genomen. Fijn contact en persoonlijke benadering.

Filter op locatie

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.