Fantastisch

Men neemt all tijd

Perfect , helder en duidelijk

Zeer duidelijke uitleg

Goed geholpen

Ik ben heel erg tevreden over ons hypotheek advies. Ik kon altijd bellen wanneer nodig was en werd altijd geholpen. Dankzij hypotheker voor de tweede keer een huis kunnen kopen. Zeer tevreden..

Uitstekend advies en werk verricht!

Zeer goede ervaring

Burat heeft ons uitstekend geholpen. Bijzonder aardige en deskundige man

Bijzonder fijn en deskundig geholpen door Burat.

Gecompliceerde opgave, tevreden resultaat

Wij als niet alledaags 'gezin', hebben een niet alledaags object gekocht. De hypotheek had wat voeten in de aarde, maar het team in Lisse heeft ons fantastisch geholpen!

Erg tevreden

Erg tevreden! De adviseur heeft ons goed geadviseerd maar vooral de assistentes hebben ons weten te verbazen. Zij weten heel veel en werken keihard! Ze helpen overal wat nodig en denken verder mee dan hun neus lang is!

Uitstekend geholpen

Goed advies gekregen van derriel

Goed advies passend bij onze wensen en keuzes

Nadat we onverwacht snel een andere woning hadden gekocht konden we een dag later terecht bij de Hypotheker Dordrecht. Wederom hebben we goed advies gekregen voor onze hypotheek. Er werd goed aandacht besteed aan onze persoonlijke wensen.

Creatief, inlevend en perfecte oplossing

Mijn vraagstuk was zeer zeker geen standaard, en bij diverse banken reeds afgewezen op complexiteit. De Hypotheker heeft mijn vraagstuk aangehoord en gaf mij gelijk een gerust gevoel. Mijn vraagstuk is met de nodige creativiteit en inzet van de Hypotheker perfect ingevuld tot zeer grote vreugde van mijn zijde.

Goeie ervaring

Zeer tevreden over prettige samenwerking

Ik ben tevreden over de professionaliteit en bereikbaarheid van de adviseurs die mij geholpen hebben

Hele vriendelijke mensen daar ,, goed geholpen

Super klantvriendelijk en uitstekende advisering

We hadden een ingewikkeld proces met verkoop van 2 huizen en aankoop van een nieuw huis. Op al onze vragen en uit te zoeken onderwerpen Is helder en diepgaand geadviseerd .

Vlot en correct

Vlot en correct

Perfect, snel en adequaat

Was heel goed geregeld en snel. Goede aandacht. Slimme aanpak. Geen tijdverlies.

Alert en klantgericht

Ik heb veel samengewerkt met Sharona. De samenwerking was uitstekend. Dankzij haar hebben we het omvangrijke dossier tot een goed einde kunnen brengen. Ze hield ons steeds bij de les als er nog iets ontbrak. Verder was het hypotheekadvies van Arjen Dekker transparant, open en educatief. Nagenoeg alle vragen zijn tot tevredenheid beantwoord. We hadden geen enkel moment het idee dat er informatie achter werd gehouden. Dit laatste vinden wij erg belangrijk. De kosten van de dienstverlening zijn wel hoog te noemen. Ik vraag me echt af of de tarieven van andere financierders ook op dit niveau liggen. Ik ga geen vergelijkend warenonderzoek meer uitvoeren omdat de zaak nu voltooid is.

Prima advies!!

Na veel bekeken te hebben toch een mooi huis gevonden. De hypotheek heeft even op zich laten wachten, maar onze adviseur was vol vertrouwen dat het goed zou komen!!

Vriendelijke begeleiding, goed advies

Vakvrouwen met een hart!

Uit principe geef ik geen tien. Er moet immers altijd ruimte voor verbetering blijven, hoe goed je ook bent. Maar deze keer heb ik toch heel lang getwijfeld om het toch te doen.

Zeer goede surves

Berry van hypotheker maastricht is een grote plus punt voor maastricht. Wordt altijd goed geholpen ook de secretaresse zijn altijd vriendelijk en altijd goed behulpzaam ook als je adviseur er niet is kunnen zij je goed helpen Top!!!!!

Heel fijn!

Wij hadden Elly Koetsveld als adviseur en zijn zo blij met haar geweest. Dacht Heel goed met ons mee en heeft veel moeite gedaan om het voor elkaar te krijgen. Echt top!

Super goede adviezen en hulp

Wij hebben het advies en jullie hulp als zeer prettig ervaren.

Zoals altijd weer prima geholpen

Vanaf ons 1e huis al advies via de Hypotheker nu bij ons 3e huis;dus dat zegt genoeg !

Filter op locatie

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.