Deskundig en vriendelijke medewerkers

Ben bij de Hypotheker zeer goed geholpen soor deskundig en vriendelijke medewerkers. Kwam er met het gevoel binnen hoe zat het ook maar weer allemaal met de hypotheek, maar na een gesprek ben je eigenlijk helemaal weer bij, en weet je hoe alles ook maar weer inelkaar zat. Ben vlot en goed geholpen met het aanvragen van een bouwdepot, medewerkers zijn makkelijk benaderbaar en reageren snel en vriendelijk.

Heel goed!

Zeer goed geholpen. De hypotheker (Michel) is altijd benaderbaar en reageert zeer snel.

Het was een snelle maar een correcte hypotheeklening.

Het was een goede manier om de hypotheek aan te vragen bij Obvion ook omdat we deze al kenden. En alles is op rolletjes afgewikkeld. We zijn tevreden over de behandeling bij de hypotheker. Veel succes met volgende adviezen.

Snel, betrouwbaar en accuraat

Er word goed meegedacht, afspraken worden nagekomen en de samenwerking verliep goed.

Goede hulp

De Hypotheker heeft ons heel goed geholpen en begeleid in het koopproces van onze woning.

Duidelijke uitleg en begeleiding.

Het hele traject nemen ze de tijd voor een duidelijke uitleg en denken mee watvde beste route is.

Ontzettend bedankt voor deze mooie review Eric! In de toekomst staan we weer graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Hypotheker Almelo

TOP

Wij zijn doorgestuurd naar de hypotheker door mijn broer, die heeft daar al eerder een goede ervaring opgedaan. Ik kan niet meer zeggen dan dat we TOP zijn geholpen. Super goede informatie en adviezen en stellen je 100% op je gemak. Het is iets wat erg spannend is en ze vinden het ook echt niet erg als je net als ik 100e vragen stelt. Heb het echt als relaxed ervaren, voelde professioneel maar heel vertrouwd. Ik zou de hypotheker zeker aanraden! Nadat wij de sleutel in ontvangst hebben gekregen, hebben wij ook nog eens een lief kaartje mogen ontvangen. Nogmaals TOP. zeker 5 sterren waard. :)

Snel en kundig geholpen.

Aankoop nieuwe woning met overbruggingskrediet, allemaal snel geregeld en met duidelijke uitleg!

Heel goed geholpen en toen wij met vakantie en wij formulieren moesten indienen bij de notaris heeft onze adviseur Frank dat voor ons gedaan. Dit zorgde voor heel wat minder stress

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over het werk van Jeroen. Het ging bij ons niet helemaal zonder slag of stoot, en Jeroen werd af en toe door ons voor de nodige uitdagingen gezet, maar wat heeft hij ons goed begeleid in dit hele proces! Jeroen is zeer deskundig, denkt met je mee en legt alles goed en duidelijk uit, en geen vraag is teveel! Jeroen "verraste" ons iedere keer weer met mogelijkheden waar wij zelf niet aan zouden hebben gedacht. Jeroen is een expert in het denken in oplossingen! Jeroen "toverde iedere keer wel iets uit de hoge hoed" ;-) Daarnaast heeft Jeroen ook de nodige humor. Kortom; een hele fijne en betrouwbare hypotheekadviseur met veel kennis en ervaring! Wij zouden iedereen adviseren om naar Jeroen te gaan! Last but not least: ook de commercieel assistentes zijn zeer deskundig en meedenkend!

Snel, duidelijk, en tevreden!

In een markt zoals deze was ik als alleenstaande koper erg pessimistisch over het vinden van een woning. Maar door het snelle reageren en goed actie ondernemen van mijn hypotheek adviseur Annelies Bol en haat collega's zoals Sharon en Britt is het me na maar een maandje zoeken wel gelukt! Ze denken aan elk detail en laten het proces zo soepel mogelijk verlopen. Erg tevreden over de service en zal ze zeker de volgende keer ook gebruiken.

Goede en deskundige adviseur

Met zeer deskundig advies van de adviseur binnen 2 maanden een huis kunnen kopen. Dit was bij een andere adviseur waarschijnlijk niet gelukt. Erg fijn geholpen, goede en duidelijk communicatie.

Duidelijk, prettig gesprek met een ervaren medewerker.

We hadden een overbrugging hypotheek nodig. Dit netjes, met duidelijke uitleg, verzorgd.

Geweldige service !!!

Ik ben geholpen (lees: ondersteund) door Rik Wyntjes vanuit Tiel. Een prima makelaar die je situatie goed overziet, met je meedenkt en in de late uren nog voor je aan het werk is. Een topgozer!

Robert heeft ons fantastisch geholpen!

Goede begeleiding en duidelijke uitleg. Soepel verloop van het proces, reageert altijd optijd en komt zijn afspraken na. Ik beveel dit zeker aan!

Er werd met mij meegedacht. Duidelijk uitgelegd hoe men mij kon helpen.

Behulpzaam, vriendelijk en vakkundig

Kom al jaren bij de Hypotheker in Amstelveen en ben vaak geholpen door Arnoud Jonker. Hij is vakbekwaam , vriendelijk en bovenal heel eerlijk .Geeft goede tips en neemt ook de tijd voor je.

Zeer positief en tevreden

Erg tevreden over de dienstverlening van De Hypotheker Assen. En dan met name over Sanne Rosing en Eveline Meines. Zij hebben ons van A tot Z geholpen. Ze waren altijd goed bereikbaar, de communicatie verliep goed en ze waren heel snel. Bij vragen gingen ze overal meteen achteraan en legden ze alles duidelijk uit. Wij hebben op aanraden van vrienden en familie een hypotheekadviseur van de hypotheker in de arm genomen voor de aankoop van ons eerste huis. Ik zou hen ten zeerste aanraden!

Wauw Demi, bedankt voor deze prachtige review! Wij hebben jullie met veel plezier geholpen bij de aankoop van jullie eerste woning en wensen jullie veel geluk in jullie nieuwe huis! Hartelijke groet, Sanne en Eveline

Wederom tevreden

Voor een aanvullende hypotheek bij Erwin geweest omdat we gaan verbouwen en wederom erg tevreden net als bij het afsluiten van onze hypotheek de eerste keer. Goede informatie, goede voorlichting en Erwin denkt goed met je mee. Er wordt genoeg tijd genomen voor je om alle mogelijkheden te bespreken.

Uitstekend service

Rick was altijd bereikbaar, snel in zijn antworden en helpvol met veel goeie tips voor onze hypotheek, vriendelijk, professioneel en accuraat.

Heel fijn geholpen

Zie onder

Duidelijk, geen vraag was teveel, afspraken goed nagekomen, ook nuttige advies op meerdere zaken, kortom aanrader.

Betrouwbaar

Onze adviseur Theo heeft ons gedurende het proces van een bod doen, tot aan het rond krijgen van de hypotheek ons altijd bijgestaan. Niet alleen tijdens de afspraken hielp hij ons met onze vragen en papieren die wij rond moesten krijgen, maar ook als wij hiernaast nog vragen hadden was hij via de mail of de telefoon te bereiken. Wij hebben dit als prettig ervaren, omdat wij hierdoor merkten wat iemand zijn best voor ons wilde doen bij een spannende stap in ons leven. Theo heeft ons veel stress ontnomen en daar zijn wij hem dankbaar voor.

Persoonlijk, korte lijnen en duidelijk.

Iedereen op kantoor heeft inzicht in “jouw” situatie, dus bij vragen kan iedereen je helpen. Hele open sfeer, waarin ik me prettig voelde. Alle stappen, die gezet worden, worden duidelijk aangegeven. En hulp wordt, waar nodig, direct gegeven.

Deskundig en betrokken adviseurs

Onze ervaring bij de Hypotheker in Leeuwarden hebben wij als zeer prettig ervaren. Duidelijke uitleg en van A tot Z goed geadviseerd en gefacciliteerd. Onze hypotheek is gelijk bij de eerste aanvraag goedgekeurd bij een gerenommeerde geldverstrekker, erg fijn want het blijft toch een spannend proces, het kopen van een woning. Niels bedankt voor de leuke gesprekken en het meedenken!

Over de Hypotheker