Prima service en eerlijke prijs!

Online kon ik alleen een tijdslot van 4 uur boeken, maar had het busje 1 a 2 uur nodig. Geen probleem, werd gezegd, en toen het achteraf precies een uur was werd dat ook gewoon netjes berekend. Heel fijne service!

Alles loopt gesmeerd.

Alles liep gesmeerd.

Werd vriendelijk geholpen door de dames ook voor oplossing en afrekening vlot afgewikkeld

Uitermate vriendelijk en snel handelend personeel

Ik heb een auto gehuurd en alles verliep vlot, vriendelijk van ophalen tot tussendoor mailen tot het inleveren. Niks anders dan lof!!

prima service, vriendelijk personel en efficient proces

prima service, vriendelijk personel en efficient proces, goede wagens

Vriendelijk personeel denken mee

Geweldig bedrijf

Topbedrijf, afspraken nakomen ,vriendelijk personeel ,goede autobusjes,genoeg keuze

Goede service, snelle inspectie auto en je kan rijden. Verbeterpunt: de borg moet echt sneller worden vrijgegeven van de credit card!

Goede service, snel en goed afgehandeld

Dag van te voren een auto aangevraagd. Telefonisch netjes opgevolgd. Auto stond op tijd klaar en binnen een dag de afrekening. Snel en betaalbaar!

Goed geholpen en goed afgehandeld

Goed geholpen en goed afgehandeld.

Alles is goed geregeld

Goede auto, geen klachten

Zeer vriendelijke medewerkers en keurig netjes geholpen. Vooral helder wat je te wachten staat.

Zeer vriendelijk, prima wagenpark

Zeer vriendelijk, aan de telefoon, op de vestiging. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Alles klopt. Alle afspraken nagekomen.

Goed geregeld

Prettige service en snelle afhandeling van de administratie

Heel goed geholpen

Echt goed geholpen door mika

Goed geholpen en duidelijk proces

Vriendelijk geholpen bij het filiaal en het huurproces liep vloeiend en duidelijk. Bij het aftanken bleek dat de vorige huurder de tank niet helemaal had volgegooid maar dat werd goedgemaakt met korting op de huurprijs.

Gemakkelijk en snel

Makkelijk om een auto te reserveren, op te halen en weer in te leveren.

We waren tevreden over de gehuurde bus.

Wat ik niet prettig vond is dat ik de avond nadat ik de bus had teruggebracht werd gebeld dat er 4% toeslag zou worden berekend als ik de creditcard betaling zou doorzetten. Dat was me bij huur en bij inleveren niet verteld. Kon ik de volgende dag weer naar Leiden rijden en in de rij aansluiten om alsnog per pin te betalen. Het was een stuk klantvriendelijker geweest als men dat direct had gezegd.

Alles volgens afspraak

Vriendelijke personen

Prima !

Prima bus gehuurd,duidelijke voorwaarden. Correct en vriendelijk personeel. Kortom, wat je mag verwachten voor het huurtarief wat je betaalt. Als de prijs wat lager was, zou ik vijf sterren geven.

Super dienstverlening

Ik heb meerdere keren auto's gehuurd bij Huurmij Leiden en ben altijd tevreden. Nette hulp vooraf en snelle afhandeling achteraf. Hele duidelijke communicatie. Het enige (min)punt is dat het mij helaas nog nooit gelukt is om navigatie op het scherm te krijgen (bij verschillende auto's). Niet via kabel en niet via bluetooth/app.

Top verhuur bedrijf

Al best veel auto’s gehuurd bij huurmij. nooit problemen.

Huurmij is flexibel en denkt mee

Huurmij gaat de extra mijl

Snel en accurate afhandeling

Gewoon goed