10

Goede deskundige verkoop en aflevering.

Opel Astra Sports Tourer gekocht met veel opties. De verkoop ging erg prettig. Geen sprookjes maar gewoon goede informatie en prettige afhandeling. Tussentijdse vragen worden prima afgewerkt. Aflevering is op een manier zoals je dat vooraf hoopt dat het gaat. Er wordt tijd voor je genomen en je voelt je Koning Klant. Niet mijn eerste Opel en zeker niet mijn laatste. Kortom erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: N.v.t.
10

Heel tevreden

Goed en vriendelijk behandeld door Randy en Marvin

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
9

Goede service

Wij werden goed geholpen. Correct antwoord op onze vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
9

Had een cijfer 10 kunnen zijn.

De beurt was goed uitgevoerd, Helaas had men niet gekeken of ik een thuiskomer had of een reparatiekit voor een lekke band. Bleek bij controle door mij zelf dat de thuiskomer niet op spanning stond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

In 2009 Hekkert neem NEDAM over in Venlo alweer 10 jaar klant !!

Inmiddels 10 jaar klant en eerlijk gezegd was NEDAM al een verademing gelet op mijn eerdere slechte ervaringen met Dealers/ Garages elders. Was ik dan een moeilijke klant? Niet echt, ik verwacht wel een professioneel en evenzo deskundige opstelling en kunde. Hekkert voldoet nu al 10 jaar aan mijn hoge verwachting dus gelukkig ben ik niet afhankelijk van een goedwillende persoon/monteur maar zit het gewoon in het DNA van het bedrijf. Mijn auto is inmiddels 19 jaar in onderhoud geweest voor vele concurrent bedrijven een uitnodiging om flink wat dingen te (gaan) vinden die onnodig gerepareerd moeten gaan worden, echter niet bij Hekkert. Met 405.000 km op de teller een super eerlijke behandeling en heb ik ook het vertrouwen gevonden wat zo moeilijk is te vinden. Kortom een zware taak voor Hekkert om dit schijnbaar onmogelijke niveau vast te houden en te continueren maar de handvaten zijn zeer zeker aanwezig dat ze dit gaat lukken. Kortom Bedankt, Super !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Alles prima in orde

Via Hekkert Sittard bij Hekkert Venlo onze auto naar keuze gekocht, die we weer in Sittard hebben afgehaald. Zowel in Venlo als Sittard prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.
10

Uiterst tevreden

Bij binnenkomst showroom, zeer vriendelijk en relaxed ontvangen door verkoper. Deze heeft mij op een zeer vakkundig en plezierige manier geholpen bij het vinden van mijn nieuwe auto. Ook bij het ophalen en afhandelen van de aankoop nieuwe auto, zeer netjes en correct geholpen. Ben dus uiterst tevreden over de gang van zaken bij Hekkert Venlo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

wow!

vriendelijk personeel, gezellige sfeer, mooie ( nieuwe) locatie , Eerlijke beoordeling van mijn al wat oudere Opel, er wordt goed overlegd wat er gedaan moet worden kom hier al jaren en blijf dit ook zeker doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Duidelijke en volledige info-verstrekking t.a.v. de bestelde auto en bij de levering hiervan.

In ons contacten met Uw bedrijf, zowel telefonisch als in Uw zaak kunnen we alleen maar positief zijn. Ook bij de levering van de auto werd duidelijk ruim tijd genomen om een en ander toe te lichten. Jammer vinden wij dat het bijgeleverde handboek van onze nieuwe auto, veel zaken staan welke niet relevant zijn voor ons model. En dat werkt behoorlijk verwarrend, vooral in het begin van. Verder niets dan lof.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren super geholpen na 17:00! Met een kapotte band van de snelweg gehaald door Opel pechhulp en daarna op weg geholpen door Opel Hekkert!
  • Reden bezoek Andere reden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig en deskundig geholpen, fijn om mee zaken te doen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over de service, zeer klantvriendelijk. De adviseur die ons geholpen heeft dacht goed mee en gaf ons veel tips.\r\nIk raad opel hekkert iedereen aan.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een aantal onthutsende en hautaine ervaringen op de autoboulevard, werd ik aangenaam verrast door de klantvriendelijkheid van Hekkert Sittard met name Aletta !\r\nZe nam alle tijd, drong niet aan en verkocht mij snel en kundig mijn eerste Opel Grandland in 50 jaar !
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb gisteren mijn Opel Adam opgehaald bij Hekkert in Sittard. Ik ben heel tevreden over de wijze waarop het verkoopgesprek( 2 weken geleden) verliep en de wijze waarop de overdracht van mijn nieuwe auto plaatsvond. Ook ben ik zeer te spreken over de fijne ontvangst, vriendelijkheid en deskundigheid van verkoopster Aletta Jacobs en afleverspecialist Nyvin Boctor. Echt een aanrader!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijke medewerker Scot van Delden leende ons een Opel Astra uit voor een proefritje van een half uurtje. De rit duurde uiteindelijk ruim een uur. Nul probleem voor Hekkert Heerlen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder tevreden over alles.\r\nReceptie, werkplaats , service , klantvriendelijkheid, kwaliteit en zo kan ik nog doorgaan.\r\nIn het bijzonder wil ik Hub Evers en Ben van Venrooi geweldig bedanken voor hun hulp.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
4

2 sterren: slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel te duur voor oudere auto’s in de jaren heeft Opel veel te veel geld gevraagt voor mijn reperaties, vooral voor de keuringen . Afgelopen week was het 2000 euro terwijl ik op een andere plek 1000 euro moet betalen. Je gaat er vanuit als je het jaar van te voren veel hebt vervangen aan je auto dat de volgende keuring meevalt maar voor ons is dit niet meer betaalbaar. Het werkloon is wat het heel erg duur maakt . Ik vraag me sterk af als alles wel nodig was om af te keuren of als het gewoon afzetten is van klanten.ik heb hiervan geleerd dat ik hier nooit meer terug ga na jaren klant te zijn 10 jaar en een prijsje maken doen ze ook niet als je er al heel vaak bent geweest met heel veel kosten.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een super bedrijf en zeer vriendelijk personeel kennis van zaken en leuke verkoopmedewerkers
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed ga zo door goede uit leg over alles wat er gemaakt word en geen leugens of verhalen over wat er niet is een aanbeveling voor anderen .
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed ga zo door goede uit leg over alles wat er gemaakt word en geen leugens of verhalen over wat er niet is een aanbeveling voor anderen .
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Filter op locatie

Filter op taal

Over Hekkert Autogroep

Vanuit 6 vestigingen op strategische locaties dragen we bij aan alle aspecten rondom mobiliteit. Naast nieuwe personen- en bedrijfswagens hebben we een permanente voorraad van ruim 200 gebruikte auto’s in alle prijsklassen. Voor onderhoud en reparatie staan dagelijks 60 technici voor u klaar. Onze leasemaatschappij maakt messcherpe offertes en Hekkert Schadeherstel doet de complete schadeafhandeling voor uw autoschade.