Filters

10

Super

Al vele jaren klant eerst Ford Jos Bosman Maastricht en nu Hekkert Maastricht. Gelukkig veel medewerkers mee overgekomen van Jos Bogman, dat is toch heel vertrouwd. De service is super, altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Niets is teveel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Prima service

Grote beurt aan mijn Mokka zeer tot tevredenheid en binnen 2 uur uitgevoerd. Ook met Corona is duidelijk reken u nog gehouden door de werkplaats. Super tevreden over de gehele uitvoering en uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Deskundige hulp zowel de werkplaats als voor de afspraak

Zeer goede en kundige hulp

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Geweldig

Had een probleem met een auto die ik een dag eerder had gekocht.Kreeg direct een vervangauto en een paar dagen later was de auto gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Goed

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Mijn ervaring is zeer goed

Zeer goede service wordt goed geholpen. Wordt goede kwaliteit geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Zeer positief

Het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam 😊

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: N.v.t.
10

ondanks de corona crisis super geholpen.

goede uitleg gekregen over de aanschaf van mijn nieuwe corsa zeker de moeite waard om te bezoeken .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Zeer tevreden

Ik ben onlangs met mijn Opel meriva naar deze vestiging geweest voor de jaarlijkse onderhoud en voor apk. Ik ben zeer tevreden over hoe ze mij op het eind uitgelegd hebben wat ze allemaal gedaan hebben aan de auto. Ik blijf gewoon naar deze garage toegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Aanschaf Opel Corsa F

Nette uitstraling van balie en showroom, deskundig personeel, ben al heel lang Opel-fan, Hekkert in Heerlen doet het goed. Bij de aanschaf zijn wij supergoed geholpen geworden door Tom van Kreijl. Geweldige service en heel klantvriendelijk. Kan niets anders zeggen dan perfect. De Opel Corsa F is een geweldige Auto. Leuk om te rijden. Opel bedankt :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Correct

Bellen, afspraak maken en het is geregeld. Idem werkplaats, brengen, bellen als er iets is. Rekening wordt volledig uitgelegd. Tot volgend jaar !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: N.v.t.
9

top bedrijf

Ben met mijn Corsa E voor de bandenwissel geweest,en werd zoals gewend zeer goed en vriendelijk ontvangen.En op tijd geholpen.25 min. later was ik alweer onderweg. Top bedrijf en echt een aanrader voor een nieuwe of gebruikte auto.Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Andere reden
9

Top bedrijf.

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.ik was op zoek naar een opelkarl en vond deze bij hekkert.voor mijn inruiler kreeg ik een mooie prijs.dus direct de Karl gekocht.ondanks de corona crisis ging de aflevering zo als ik gewend was bij hekkert.dit was niet de eerste auto die ik daar kocht en denk ook wel niet de laatste.prima bedrijf met fijne medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

prima bedrijf

duidelijke afspraken

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Prima garage, geen op of aanmerkingen

Auto gekocht zonder enige probleem. Een meedenkende verkoper in plaats van een opdringerige

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Bijzonder klantvriendelijk, duidelijk en informatief mbt de uit te voeren werkzaamheden,

Prima service en duidelijke communicatie (eventueel met tonen van onderdelen) mbt de uit te voeren werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Andere reden
10

Helder, meedenkend, vlot

.... en netjes de auto gewassen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

....,betrouwbaar en professioneel !

.....onlangs een bezoek aan Hekkert Heerlen voor een onderhoudsbeurt en APK-keuring.Duidelijke afspraken gemaakt met de receptie over de uit te voeren werkzaamheden .Tijdens de wachttijd bijgepraat over de stand van zaken.Later goed geinformeerd over de verrichtte werkzaamheden , ondersteund door de omschrijving in de rekening.Bijzonder is bij deze garage de zorg voor mijn auto , een 20 jarige Saab 9.5 .Je zou zeggen weinig interessant voor hen , maar niets is minder waar. Uiterste moeite wordt steeds gedaan in het nog kunnen uitlezen van de motor en verkrijgen van onderdelen.Bij Hekkert rij je met een gerust gevoel de parkeerplaats af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Heel goed

Heel goed geholpen, voordat ze iets extra’s doen aan auto bellen ze eerst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Prima service

Prima service en een vriendelijke benadering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
8

snel en goed geholpen

Alles correct en snel afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Top

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
10

ben zeer tevreden over het inruilen en leveren van de nieuwe. opel corsa.

Goede uitleg gehad over de nieuwe auto. Zeer goede service .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Zeer tevreden

Ik had een groot probleem met mijn Corsa dat deels door een andere garage veroorzaakt was. Mijn verhaal werd volledig aangehoord en meegenomen in de zoektocht naar de oorzaak van het probleem (hier heb ik bij de andere garage heel andere ervaringen mee). Mijn auto heeft een week lang bij Hekkert gestaan om alles te onderzoeken en repareren. Bij elke noemenswaardige ontdekking ben ik netjes geïnformeerd via de telefoon (kwa werkduur en kosten). Nu rijd mijn Corsa weer helemaal top! Ik blijf nu ook voor onderhoud terugkomen naar Hekkert!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel
10

Top service, klantvriendelijk

Vervanging voorruit met klant meedenken om snel af te handelen, leenauto meegekregen, al 12 jaar tevreden over de correcte service bij Hekkert Heerlen ......

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel

Over Hekkert Autogroep

Vanuit 6 vestigingen op strategische locaties dragen we bij aan alle aspecten rondom mobiliteit. Naast nieuwe personen- en bedrijfswagens hebben we een permanente voorraad van ruim 200 gebruikte auto’s in alle prijsklassen. Voor onderhoud en reparatie staan dagelijks 60 technici voor u klaar. Onze leasemaatschappij maakt messcherpe offertes en Hekkert Schadeherstel doet de complete schadeafhandeling voor uw autoschade.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd