Redelijk tot goed

Goed maar niet zo klantvriendelijk als Bogman was Service was goed Prijs wel wat aan de hoge kant Maar auto was weer in uitstekende staat

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Super snelle service

Om 22:30 in de avond de chat functie gebruikt. Hier kreeg ik al heel snel contact met Romy ( waar je bij andere bedrijven vaak lang moet wachten of een robot spreekt ). Zij stelde een aantal duidelijke vragen en beloofde mij dat er iemand contact op zou nemen met mij. Tot mijn positieve verbazing kreeg ik de dag na het contact om 7:15 in de ochtend al een mail van Nicky met een goed en duidelijk antwoord. Echt top dit!!

• Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel

ongekend vriendelijk en super service

Als Zaandammer NH een gebruikte auto gezien bij Hekkert in Maastricht, toch maar even langs geweest. vriendelijk ontvangen door John W. fijn gesprek gehad met als gevolg auto gekocht. En de auto keurig afgeleverd. Achteraf waren er een paar kleine dingetjes die nog verholpen moesten worden. Geen probleem hoor wij komen even een vervangende auto brengen en het probleem wordt opgelost. Dit noem ik nu echt SERVICE die voor mij wel 10 sterren waard is. Hekkert Maastricht Bedankt

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Hekkert Venlo, dé perfecte autodealer voor ons!

Andere auto gekocht bij Hekkert Venlo. Onze Zafira ingeruild voor een mooie Mokka. De Zafira was als trekauto voor de caravan niet meer nodig i.v.m. aanschaf camper. Het is een occasion uit hetzelfde bouwjaar geworden. Prima adviesgesprek, snelle actie ondernomen waardoor wij deze auto konden kopen. Prima service.

Very bad.

This is my 1st and last visit for service.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer tevreden over aankoop Kia occasion

Onlangs een Kia Sportage gekocht bij Hekkert Heerlen. De auto vandaag afgehaald. Zeer goede service en heel goed geholpen door twee toppers van de verkoop. Scott en Daphne top gedaan ik ben zeer tevreden.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mijn ervaringen met de oude en nieuwe Ford dealer zijn voortreffelijk

Na net mijn 5e nieuwe Ford auto "Ford Puma Hybride 125pk ST line" in twaalf jaar te hebben aangeschaft bij dezelfde Aankoopadviseur Maurice Moulen kan ik zonder lang na te hoeven denken zeggen dat ik bijzonder te spreken ben over hem. Met zo'n adviseur hoef je niet bang te zijn dat je klanten je gaan lopen Niet onbelangrijk is natuurlijk ook het feit dat alle typen Ford auto's, en het daaraan gekoppelde onderhoud in de werkplaats, die ik heb gehad het allen uitstekend hebben gedaan. Ook het personeel bij de receptie en/of de werkplaats balie doen door hun werkwijze aan klantenbinding

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

zwaar klote bedrijf hekkert autogroep heerlen

een afspraak gemaakt om een auto komen te bezichtigen en dan zie je op de website ineens dat hij verkocht is. Er heen gebelt waar je een hoop smoesjes krijgt te horen mij zul je hier nooit meer zien. Want een garage die zijn afspraken niet na komt heb ik geen vertrouwen meer in en vind dit echt een vieze streek

Snel, goed en simpel

Door Corona was het natuurlijk lastig om de "Full" verkoop ervaring te geven maar wij zijn zeer tevreden over de afhandeling. De auto rijdt in ieder geval heerlijk!

Prima en correct bedrijf

Offerte in overleg correct. Aflevering netjes.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen en de afgesproken kwaliteit afgeleverd.

Alle afspraken m.b.t. planning, aflevering, tijdstip, financieel zijn nagekomen. Zeer professioneel en zakelijk afgehandeld met oog voor klantvriendelijkheid.

• Service N.v.t.

Prettig en eerlijk

We hadden een afspraak voor een proefrit in een Astra Sports tourer die online werd aangeboden. Auto stond er glimmend bij, en we werden hartelijk ontvangen door Randy. Na de rit waren we het vlot eens, mede door een goed en open bod op onze auto. Bij de aflevering wederom prettig contact, en ruim aandacht voor vragen en uitleg. Hele prettige ervaring bij Hekkert dus, heel wat anders dan veel andere verkopers, in pak en met gladde praatjes. Goed gevoel, jammer dat Hekkert voor ons te ver weg is om de auto bij hen in onderhoud te doen. Helemaal geen minpuntjes? Jawel: meerdere opties die op de site genoemd werden, waren niet aanwezig .Aandachtspunt wat mij betreft.

top service

bij aankomst meteen geholpen, alles goed uitgelegd gekregen via filmpjes vanwege de huidige corona maatregelen.

Duidelijke en vriendelijke communicatie

Onlangs n nieuwe Hyundai i20 gekocht met adviseur Ruud Ewals als verkoper. Uitvoerig,duidelijk en vriendelijk te woord gestaan.Kan goed onderbouwd gestelde vragen en onduidelijkheden beargumenteren. Geeft snel n vertrouwd gevoel.

• Service N.v.t.

Great !!!!

Zeer snelle en goede aanbieding nadat mijn auto niet meer te herstellen was. Na 5 dagen stond de nieuwe auto spic en span in de showroom

• Reden bezoek: N.v.t.

Zeer aan te bevelen. Klantvriendelijk, snel.

Vanaf eerste bezoek meteen "welkom" gevoeld.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Verkoop kwam onprofessioneel over!

Twee keer ben ik in Sittard geweest om bij een auto te kijken waarin ik interesse had. Beide keren is er een offerte gemaakt, maar tijdens het maken van de offerte moest ik de verkoper bij beide offertes erop wijzen dat hij de verkeerde auto ingevuld had (auto waarin ik interesse had) Ben niet opdezelfde dag geweest maar paar maanden erna. Uiteindelijk bij de 2e keer akkoord gegaan met de offerte en de auto gekocht. De verkoper had beloofd dat er twee nieuwe voorbanden op de auto zouden komen. Dit is niet gebeurt! Wegens de coronamaatregelen was het enkel auto ophalen. Dit van de banden hebben we helaas achteraf pas gezien. Met aflevering netjes ondanks de maatregelen dat je filmpje met uitleg krijgt!

Helemaal tevreden,alles volgens afspraak

Geheel na tevredenheid is alles verlopen, alles wat was afgesproken is uitgevoerd. Zou er zeer zeker weer een auto aanschaffen!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

goede bakwagen, tegen goede prijs!

Fijn dat we persoonlijk app contact konden hebben. Prettig geregeld dat de bus op locatie gebracht kon worden. Goede service met betrekking tot enkele beschadigingen

Uitstekende ervaring bij aankoop van Ford Focus

Verkoper Maurice Moulen heeft zijn uiterste best gedaan bij de aankoop van mijn Ford Focus. Op mijn vragen kreeg ik steeds snel, deskundig en heel klantvriendelijke antwoorden.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prima! Alleen uitleg was wat kort, maar dat komt door de corona-maatregelen. Maar als er iets was, kon ik altijd bellen! Wel zou er in de kofferbak een presentje liggen, maar dat heb ik niet gevonden.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Ondanks de coronamaatregelingen correct behandeld en ontvangen

We zijn gaan kijken naar de Opel MokkaX en zijn daarbij goed geïnformeerd over deze auto.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vriendelijke ontvangst en fijne uitleg

Wij komen als heel veel jaren bij Hekkert (voorheen Bogman) te Heerlen. Dit is de 7de of 8 ste auto die wij daar hebben gekocht. Dus het spreekt vanzelf dat we erg tevreden zijn over deze garage. Men is erg vriendelijk en behulpzaam, zowel bij de verkoop als in de werkplaats. Wij zijn dus een zeer tevreden klant!!

Gewoon super behandeld

Super goed en heel vriendelijk geholpen door maaike en nyvin,dames dankjewel.

Klantvriendelijk

Super klantvriendelijk, echter foute code ingegeven oid waardoor auto op Roermond stond in mijn lease app, bleek echter Venlo te zijn. Voor niks flink stuk gereden! Super aardige man bij de aflevering (Melvin)

Over Hekkert Autogroep

Vanuit 6 vestigingen op strategische locaties dragen we bij aan alle aspecten rondom mobiliteit. Naast nieuwe personen- en bedrijfswagens hebben we een permanente voorraad van ruim 200 gebruikte auto’s in alle prijsklassen. Voor onderhoud en reparatie staan dagelijks 60 technici voor u klaar. Onze leasemaatschappij maakt messcherpe offertes en Hekkert Schadeherstel doet de complete schadeafhandeling voor uw autoschade.