zwaar klote bedrijf hekkert autogroep heerlen

een afspraak gemaakt om een auto komen te bezichtigen en dan zie je op de website ineens dat hij verkocht is. Er heen gebelt waar je een hoop smoesjes krijgt te horen mij zul je hier nooit meer zien. Want een garage die zijn afspraken niet na komt heb ik geen vertrouwen meer in en vind dit echt een vieze streek

Snel, goed en simpel

Door Corona was het natuurlijk lastig om de "Full" verkoop ervaring te geven maar wij zijn zeer tevreden over de afhandeling. De auto rijdt in ieder geval heerlijk!

Prima en correct bedrijf

Offerte in overleg correct. Aflevering netjes.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen en de afgesproken kwaliteit afgeleverd.

Alle afspraken m.b.t. planning, aflevering, tijdstip, financieel zijn nagekomen. Zeer professioneel en zakelijk afgehandeld met oog voor klantvriendelijkheid.

Prettig en eerlijk

We hadden een afspraak voor een proefrit in een Astra Sports tourer die online werd aangeboden. Auto stond er glimmend bij, en we werden hartelijk ontvangen door Randy. Na de rit waren we het vlot eens, mede door een goed en open bod op onze auto. Bij de aflevering wederom prettig contact, en ruim aandacht voor vragen en uitleg. Hele prettige ervaring bij Hekkert dus, heel wat anders dan veel andere verkopers, in pak en met gladde praatjes. Goed gevoel, jammer dat Hekkert voor ons te ver weg is om de auto bij hen in onderhoud te doen. Helemaal geen minpuntjes? Jawel: meerdere opties die op de site genoemd werden, waren niet aanwezig .Aandachtspunt wat mij betreft.

top service

bij aankomst meteen geholpen, alles goed uitgelegd gekregen via filmpjes vanwege de huidige corona maatregelen.

Duidelijke en vriendelijke communicatie

Onlangs n nieuwe Hyundai i20 gekocht met adviseur Ruud Ewals als verkoper. Uitvoerig,duidelijk en vriendelijk te woord gestaan.Kan goed onderbouwd gestelde vragen en onduidelijkheden beargumenteren. Geeft snel n vertrouwd gevoel.

Great !!!!

Zeer snelle en goede aanbieding nadat mijn auto niet meer te herstellen was. Na 5 dagen stond de nieuwe auto spic en span in de showroom

• Reden bezoek: N.v.t.

Zeer aan te bevelen. Klantvriendelijk, snel.

Vanaf eerste bezoek meteen "welkom" gevoeld.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Verkoop kwam onprofessioneel over!

Twee keer ben ik in Sittard geweest om bij een auto te kijken waarin ik interesse had. Beide keren is er een offerte gemaakt, maar tijdens het maken van de offerte moest ik de verkoper bij beide offertes erop wijzen dat hij de verkeerde auto ingevuld had (auto waarin ik interesse had) Ben niet opdezelfde dag geweest maar paar maanden erna. Uiteindelijk bij de 2e keer akkoord gegaan met de offerte en de auto gekocht. De verkoper had beloofd dat er twee nieuwe voorbanden op de auto zouden komen. Dit is niet gebeurt! Wegens de coronamaatregelen was het enkel auto ophalen. Dit van de banden hebben we helaas achteraf pas gezien. Met aflevering netjes ondanks de maatregelen dat je filmpje met uitleg krijgt!

Helemaal tevreden,alles volgens afspraak

Geheel na tevredenheid is alles verlopen, alles wat was afgesproken is uitgevoerd. Zou er zeer zeker weer een auto aanschaffen!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

goede bakwagen, tegen goede prijs!

Fijn dat we persoonlijk app contact konden hebben. Prettig geregeld dat de bus op locatie gebracht kon worden. Goede service met betrekking tot enkele beschadigingen

Uitstekende ervaring bij aankoop van Ford Focus

Verkoper Maurice Moulen heeft zijn uiterste best gedaan bij de aankoop van mijn Ford Focus. Op mijn vragen kreeg ik steeds snel, deskundig en heel klantvriendelijke antwoorden.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prima! Alleen uitleg was wat kort, maar dat komt door de corona-maatregelen. Maar als er iets was, kon ik altijd bellen! Wel zou er in de kofferbak een presentje liggen, maar dat heb ik niet gevonden.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Ondanks de coronamaatregelingen correct behandeld en ontvangen

We zijn gaan kijken naar de Opel MokkaX en zijn daarbij goed geïnformeerd over deze auto.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vriendelijke ontvangst en fijne uitleg

Wij komen als heel veel jaren bij Hekkert (voorheen Bogman) te Heerlen. Dit is de 7de of 8 ste auto die wij daar hebben gekocht. Dus het spreekt vanzelf dat we erg tevreden zijn over deze garage. Men is erg vriendelijk en behulpzaam, zowel bij de verkoop als in de werkplaats. Wij zijn dus een zeer tevreden klant!!

Gewoon super behandeld

Super goed en heel vriendelijk geholpen door maaike en nyvin,dames dankjewel.

Klantvriendelijk

Super klantvriendelijk, echter foute code ingegeven oid waardoor auto op Roermond stond in mijn lease app, bleek echter Venlo te zijn. Voor niks flink stuk gereden! Super aardige man bij de aflevering (Melvin)

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Niet tevreden m.b.t. Service na aankoop.

Heb een klacht over kleine schade aan onderzijde bumper. Bij controle bleek dat de bodemplaat stukje ingescheurd was, waardoor het laatste stukje van onderkant niet vast zat. Uit foto’s die ik in de showroom gemaakt had, bleek dat dit stukje onderkant bumper al los zat. Niet gezien door mij. Na thuiskomst met de auto viel mij dat op en heb contact gehad met afleverspecialist Sittard, deze heeft weer contact opgenomen met salesmanager Sittard en zojuist, 29-12, heb ik schade auto aan hem laten zien. Zijn reactie: ja meneer u koopt een tweedehands auto, daar zitten gebruikssporen op, maar dit zijn voor mij geen gebruikssporen. Maar we zetten het losse stukje wel vast. Dat is inmiddels gebeurd, maar de andere zijde zit er strak tegenaan en deze kant niet. Het zit goed vast zei hij, maar ik heb daar weinig vertrouwen in omdat het plaatje waarmee hij vastzit gescheurd is. Ik heb ook aangegeven dat ik hiermee niet tevreden ben. Dit was wat hij kon doen!!!! Verder werkte het stop-start systeem niet. Hij heeft hem uit laten lezen en vlgs hem was het systeem goed, maar de ladingstoestand laagspanningsaccu was 79% en moest 80% zijn. Zou na een lange rit wel voldoende opgeladen zijn vlgs hem. Zojuist 170 km gereden en werkt nog niet!!!! Vraag me af wat dan een lange rit is. Toen ik de auto kocht, 1 week geleden, werd er verteld U hebt hier een nieuwe auto met 8000 km die van Opel Nederland komt. Mijn vertrouwen in Hekkertautogroep is hiermee zo goed als verdwenen, zo ga je vlgs mij niet met klanten om. Mijn vorige 2 Astra’s heb ik bij van Mosselgroep gekocht en mij is altijd geweldige service verleend, zoals je ook mag verwachten.

• Reden bezoek: Andere reden

Goede service wel jammer van de stuurverwarming

Ik werd goed geholpen vanaf dat ik binnenkwam dat dat ik wegging alleen jammer dat mij niet gezegt is dat er geen stuurverwarming bij automaat zou zitten. Snap ook niet waarom dat bij automaat wegvalt

Geweldig geholpen ondanks Corona

Ondanks Corona, netjes geholpen!!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

door corona niet erg prettig

alles moest gehaast, weinig uitleg, geen rust in de overdracht

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Ik ben zeer tevreden over de klant vriendelijkheid

Ook in Corona tijd werd er gezocht naar een manier om mijn nieuwe auto Corona proef af te leveren. Anders duurde het nog weken voordat ik de auto in bezit kon nemen. Er werd zelfs een filmpje gemaak over de bediening van de auto. Wat voor mij handig is omdat ik met het WatsApp filmpje in de auto Alles nog eens rustig na kan kijken. Ook verkoper Marcel Hekkert deed zijn uiterste best om een passende auto voor mij te vinden.

• Reden bezoek: N.v.t.

Ondanks corona prima geholpen door verkoper, ook via berichten kreeg ik snel antwoord op mijn vragen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

zeer goede uitleg door een bekwaamde vrouw.

Over Hekkert Autogroep

Vanuit 6 vestigingen op strategische locaties dragen we bij aan alle aspecten rondom mobiliteit. Naast nieuwe personen- en bedrijfswagens hebben we een permanente voorraad van ruim 200 gebruikte auto’s in alle prijsklassen. Voor onderhoud en reparatie staan dagelijks 60 technici voor u klaar. Onze leasemaatschappij maakt messcherpe offertes en Hekkert Schadeherstel doet de complete schadeafhandeling voor uw autoschade.