Een buitengewone prestatie door Arnoud en zijn team!

In de wereld van financiering, waar complexiteit en snelheid vaak hand in hand gaan, zijn er maar weinig teams die echt boven de rest uitstijgen. Arnoud en zijn team behoren zonder twijfel tot die elite. Waar andere financieringspartijen aarzelden en het lieten afweten, daar hebben Arnoud en zijn team een meesterlijke prestatie geleverd door binnen slechts drie dagen een zeer complexe financiering rond te krijgen bij informele investeerders. De vastberadenheid, deskundigheid, en het vermogen om snel te handelen zonder de kwaliteit van het werk in gevaar te brengen, zijn kenmerken die Arnoud en zijn team in ruime mate bezitten. Hun benadering, gekenmerkt door professionaliteit en een diepgaand begrip van de financieringswereld, stelt hen in staat om daar te slagen waar anderen falen. Wat deze prestatie des te opmerkelijker maakt, is de context waarin deze is behaald. In een markt die steeds sceptischer en terughoudender wordt ten aanzien van complexe financieringsaanvragen, hebben Arnoud en zijn team bewezen dat ze niet alleen de uitdagingen aankunnen, maar deze ook kunnen ombuigen in succesvolle uitkomsten voor alle betrokken partijen. Het is niet alleen hun deskundigheid die indruk maakt, maar ook hun communicatieve vaardigheden. Ze hielden alle partijen continu op de hoogte, waardoor een sfeer van vertrouwen en transparantie werd gecreëerd die cruciaal is in dergelijke onderhandelingen. Deze prestatie van Arnoud en zijn team verdient niet alleen erkenning, maar ook lof. Ze hebben bewezen dat ze een betrouwbare partner zijn voor iedereen die op zoek is naar financiering, zelfs onder de meest uitdagende omstandigheden. Hun succes is een testament van hun harde werk, toewijding, en onwrikbare geloof in hun vermogen om resultaten te leveren.

Davy kan veel bereiken echter communicatie was niet best.

Davy ken ik als een gedreven persoon, echter heeft hij dit maal echt niet de doelstelling kunnen waarmaken. Niet het juiste rentepercentage (zoals voorgespiegeld) niet op tijd, veel extra spanning, etc. Ik heb best veel kosten moeten maken om dit op te vangen. Ik had op meer coulance gerekend bij de afrekening.

Toppers

Arnaud en Tjalle hebben samen mijn bedrijf en privé weer ademruimte gecreëerd. De communicatie was super en werd ook goed op de hoogte gehouden. Ook werd alles goed uitgelegd waar ze mee bezig waren en hoelang die stappen konden duren. Wat ons betreft een DIKKE TIEN !!!

Betrokken en meedenkend!

Wij kwamen bij onze huidige bank niet verder. En kregen via via het nummer van Martin Kanon. Bel hem maar eens luidde het. Naar een aangename eerste kennismaking ging Martin voor ons aan de slag. En al gauw was er een oplossing gevonden. Bij alle stappen is Martin heel betrokken. Dit wordt zeer gewaardeerd. Van begin tot het einde zeer goede ondersteuning van Martin gehad. Een echte aanrader.

Uitstekend en deskundig

We zijn heel blij dat wij Frank de Laat hebben gevonden. Het contact is zeer aangenaam. Zeer bekwaam, vriendelijk, reageert snel. Hij doet wat hij belooft. We hebben alle vertrouwen in Frank. Dankzij Frank wij hebben een financiering gekregen.

Jan gaat tot het uiterste om alles voor elkaar te krijgen. Regelt alles en neemt veel uit handen.

Uitstekend resultaat en zeer deskundig advies

Roland heeft voor ons bedrijf een hypotheek georganiseerd, zeer naar onze tevredenheid. Goede begeleiding tot aan het tekenen van de offertes van de bank en van de aktes bij de notaris. Altijd snelle reacties en simpele maar duidelijke communicatie. Kortom, ik kan hem iedereen aanbevelen.

Persoonlijk en menselijk

Aan het instituut 'DE'-bank heb je steeds minder als ondernemer en boekhouders/accountants hebben de kennis niet. Dit gat werd mooi ingevuld waardoor ik verder kon met mijn onderneming. Daarnaast is het fijn om ruggesspraak te kunnen hebben over betreffende onderwerpen.

Snelle en heldere begeleiding en adviezen

Tjalle heeft ons met raad en daad bijgestaan tijdens de aankoop van een bedrijfspand. Door zijn onderhandelingen met de geldverstrekkers heeft hij een gunstige financiering voor ons kunnen realiseren. Tjalle Bomers is gedreven, snel en komt zijn afspraken na. Kortom, een Topper!!

Your financial needs will be met with excellence

Working with Davy de Lange from Financieringsgilde was a fantastic experience. Davy's expertise and dedication were evident from the start. He carefully compared financing options to find the best fit for our company, and his personalized approach instilled confidence in our decisions. Davy went above and beyond to ensure our satisfaction, and we highly recommend him to any business seeking expert financial advice. With Davy's guidance, you can trust that your financial needs will be met with excellence.

punctueel en doelgericht

Wij zijn als Holding trots dat wij met zo een professional mochten werken ook omdat hij onze financiering 100 procent heeft kunnen realiseren. Nogmaals bedankt voorje inzet Mucahit.

Topper!

Bij de overname van onze winkel was onze adviseur onze steun en toeverlaat. Of het nu om de financiering ging of alle andere randzaken betreft de overname. Bart wist overal raad mee. Vele handen maken lichter werk en mede dankzij Bart liep alles van een leien dakje.

Zeer betrokken en behulpzaam!

Al vanaf het eerste contact was Davy direct betrokken. Hij was altijd bereikbaar (zelfs op zijn papadag) om zo snel mogelijk tot een goed resultaat te komen. Zelfs met geringe opties, kan hij er het maximale uithalen.

Erg tevreden met Tjalle en Arnaud!

Ze hebben iets geflikt waar onze eigen bank zelfs respect voor heeft. Erg blij met hun raad en daad!

Zeer snel en vlot reageren op vragen.

Adviseur met kennis van zaken. Heeft voor ons hier in de regio zeer korte lijnen met de juiste personen en is goed bereikbaar voor vragen. Is persoonlijk en daar houden wij van. Al met al een fijne samenwerking.

Top service!

Van begin tot eind goed geïnformeerd en goed geholpen.

Snel contact en antwoorden op vragen.

Mucahit heeft ons goed geadviseerd tijdens het proces

Uitermate tevreden

Nadat mijn hypotheek door de 1e bank was afgewezen, ben ik op zoek gegaan naar een alternatief om toch een ingang te vinden bij een bank. Via Financieringsgilde kreeg ik vrij snel 3 offertes van 3 verschillende banken. Zonder de hulp van Arjen was ik niet zover gekomen als dat ik nu ben. De hypotheek is uiteindelijk geregeld naar mijn tevredenheid!

uitstekend en deskundig maatwerk advies

Wesley heeft voor ons bedrijf een gedegen financieringsplan gemaakt. Heeft dit gerealiseerd en de best passende geldverstrekkers geselecteerd. Goede begeleiding tot aan het tekenen van de offertes/aktes, reageert snel en duidelijke communicatie.

Snel en vakkundig

Wesley heeft mij in het verleden geholpen en nu weer. Het contact is zeer aangenaam en hij is goed te bereiken. Ook reageert Wesley snel op e-mails en heeft mijn financieringsvraag binnen een paar geregeld.

Very fast credit

Amazing experience. I got credit in 48h.

100% inzicht en betrokkenheid bij het oplossen van een financiering.

Tjalle Bomers biedt een uitstekende service, gekenmerkt door snelle en accurate communicatie en acties. De professionaliteit en efficiëntie waarmee hij te werk gaat, zijn bewonderenswaardig. Ik ben zeer tevreden met de diensten van Tjalle Bomers en beveel hem ten zeerste aan aan anderen die op zoek zijn naar betrouwbare en effectieve ondersteuning.

Snel en vakkundig

Zeer snelle en vakkundige opvolging van de vraag en bovenal op een ontspannen en faciliterende manier. Voor ons in onze drukke agenda wordt dit als zeer positief ervaren.

Uitstekende begeleiding

Vanaf het allereerste begin tot de afronding heeft Arnaud mij uitstekend begeleid bij het verkrijgen van een financiering voor mijn onderneming. Het was de eerste keer dat ik een dergelijk proces doorliep waarbij veel informatie nieuw voor mij was. Arnaud stond altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden, wat mij het vertrouwen gaf dat ik nodig had bij elke stap en beslissing die ik nam. De afhandeling van mijn financiering verliep vlot, waardoor ik me weer snel kon focussen op mijn passie, het creëren van waardevolle belevenissen.