Reparatie na toelichting snel & efficiënt uitgevoerd.

Positief

ERvaring is kortom goed. Enige minpunt is dat de afstand van huis tot Uw garage zo groot is.

Ik heb al jarenlang een goede ervaring bij deze garage.

Ze begrepen gelijk wat het probleem was en loste dit op

Na de storing melding kon ik snel terecht om deze te laten uitlezen. Na het vinden van het probleem kon ik zeer snel geholpen worden om dit probleem te laten verhelpen. Ik heb een handicap dus op mijn auto moet ik kunnen vertrouwen en daar zorgen ze bij Emerpark altijd voor. De medewerkers zijn altijd vriendelijk.

Inschrijven van nieuwe auto verliep uitstekend

We hadden een auto gekocht bij een andere garage. Voor het onderhoud willen we graag gebruikmaken van Emerpark, Amersfoort. Het inschrijven van de nieuwe gegevens is prima gelukt.

goed maar communicatie kan beter

Tot mijn verrassing kreeg ik na het brengen van de auto een mail met prognose en kosten auto. Was nieuw voor mij deze vorm van communiceren. Moet wel even verteld worden bij inlevering auto daar ik bij toeval deze mail en sms zag! In algemene zin is de communicatie via de diverse websites van citroen, slecht en vaak tegenstrijdig . Al te veel probleempjes hierdoor gehad en telkens weer gemeld dat de klantcommunicatie vaak bedroefend slecht is. Kan garage niets aan doen wel de citroen organisatie Nederland. Heb steeds het gevoel dat ik extra op mij qui vive moet zijn bij een contact.

Vriendelijke ontvangst. Heb vertrouwen in de medewerkers.

Heldere afspraak en snelle diagnose

Ook voor een 17 jarige C5 wordt goed gezorgd, complimenten!

Altijd goede service

Altijd oplettend zowel in de showroom als werkplaats

Zeer snel en netjes geholpen met de pech aan mijn auto

Prettig contact, kundige mensen

Bij Emerpark word je prettig geholpen. Mijn auto is daar in goede handen.

De onderhoudsbeurt is geheel naar wens uitgevoerd.

Meer kan ik er niet over zeggen, dan dat ik tevreden ben.

Alles soepel geregeld

Auto voor groot onderhoud gebracht. Duidelijk werd er uitgelegd wat ze gingen doen. Bij het ophalen van de auto nog weer even de zaken doorgenomen.

Vriendelijke ontvangst, goede informatie vooraf.

Netjes geholpen en zeer vriendelijke medewerkers.

Had vijf sterren kunnen zijn

Had vijf sterren geweest als er niet zoveel mis was gegaan met het plaatsen van de armsteun

Vriendelijke en duidelijke service

Goed duidelijk en overzichtelijk geholpen.

Ik moest heel lang wachten voor twee lampjes vervangen

Is dat gebruikelijk uur wachten

Prima, op mijn vragen zijn duidelijke antwoorden gegeven

Onderhoud netjes uitgevoerd

Basisbeurt en bijkomende zaken wordt netjes gespecificeerd en gecommuniceerd met foto's. De auto is goed verzorgd.

Vriendelijk personeel zoals altijd en goed advies om mijn auto weer in goede conditie te houden!

Gewoon goed

Prima geregeld, alles conform afspraak

Vriendelijke ontvangst, goede informatie vooraf en snel uitgevoerd.

Goede service en vriendelijk te woord gestaan

Tot een volgende keer