Top Service

APK en Beurt snel geregeld en uitstekend weer!

Snel geholpen.

Fijne medewerkers die gelijk voor je klaar staan.

Ben bekwaam geholpen.!

Snel en accuraat servicebeurt

Servicebeurt snel uitgevoerd na grondige analyse en dito rapportage. Kosten vielen mee.

Snel, goed en betrouwbaar

Goed geholpen en afspraken nagekomen

Netjes geholpen

Netjes geholpen.

Uitstekend, wachten in prettige omgeving!

Vriendelijke ontvangst, vlot geholpen, het geheel maakt een uitermate professionele indruk!

Ik ben altijd goed geholpen.

Balie personeel uitstekend. Afspraken altijd na gekomen. Ben nog nooit terug gekomen omdat iets niet goed werkte, dus de werkzaamheden worden goed uitgevoerd.

Vriendelijk

Aardige ontvangst. Regelmatig gevraagd of ik iets te drinken wilde omdat ik heb gewacht tot de auto klaar was. Personeel kent je dat is ook belangrijk. De technisch kant van de auto daar heb ik geen verstand van maar zoals altijd verwacht ik dat de onderhoudsbeurt goed is uitgevoerd.

Zeer klantvriendelijk

Kwam met mijn jumpy met een motorstoringslampje op vrijdag en dit werd volgens afspraak hersteld. Tevens apk. De klok en datum op het dashbord bleef echter knipperen op een verkeerde tijd en datum. Op maandagochtend om 08.00 langsgekomen en direct zonder afspraak geholpen. Alles werkt nu prima. Zeer goede service en vriendelijke ontvangst

Steeds onpersoonlijker.

Een full size reserveband bleek niet te passen. Jammer dat zoiets niet gewoon bekend is. Een SMS bericht dat ik op jullie mail MOET reageren zodat alles naar wens kan worden uitgevoerd viel fout bij mij. Kan het nog onpersoonlijker??? De leenfiets, e-bike, had een lekke band! Wat dan wel leuk was, was lekker kletsen met de vriendelijkeTurkse meneer die me heen en weer bracht. Invul vakje hieronder, over aanbevelen geeft alleen ja of nee. Ik doe nu nee, omdat er geen "ik twijfel" bij staat.

Was prima en goed

Werd goed ontvangen en alles is keurig afgehandeld. Wel fijn als de volgende keer mijn auto ook gewassen wordt na een beurt.

Telef bereikbaarheid matig

vlot geholpen. Zeer snel uitslag van onderhoudpleging en prijs. Fijn zaken doen zo.

Vriendelijkheid en vakmanschap samen!

In goed overleg is mijn camper weer helemaal klaar voor de volgende expeditie. Na de (feilloze) diagnose zijn de benodigde reparaties uitgevoerd. Niet afgeraffeld maar de tijd genomen om het zo zorgvuldig mogelijk te doen.

Nette ontvangst en prima onderhoudsbeurt.

Netjes ontvangen. Leenfiets stond klaar. Fijn het bericht dat de auto gereed was. Onderhoudsbeurt prima uitgevoerd met gratis navigatie update.

uitstekend

zeer goed

Vriendelijk geholpen

Duidelijke informatie vooraf gekregen. Vriendelijk geholpen.

correct geholpen

Dit is voor de auto eerste basic onderhoudsbeurt. Dus nu even afwachten of er zich geen probleempjes voordoen. Nieuw banden achter gemonteerd en moet nog even afwachten of deze nog uitgebalanceerd moeten worden en val dit onder garantie.

tevreden

tevreden maar ik werd dit keer niet op de hoogte gehouden van de apk keuring / beurt. vorig jaar ook apk en beurt laten uitvoeren en kreeg tijdens dit een mail met een overzicht van punten die goed waren en extra opties die ik kon laten uitvoeren.

Vriendelijk en voor zover ik kan beoordelen prima werk

Zeer vriendelijke ontvangst, geven duidelijk aan hoe lang het gaat duren, volop koffie en tijdschriften om de tijd te doden. Verder is er WiFi voor de gasten

Met veel persoonlijke aandacht. Bedankt!

Zeer klantvriendelijk, goede expertise, afspraken goed nagekomen

Er wordt heel fijn meegedacht om alles betaalbaar te houden.

Bij een zeer grote reperatie wilde ik ergens anders kijken voor bepaalde dingen die gedaan moesten worden zodat ik net iets held kon besparen. Emerpark dacht mee en gaf toen korting daar waar het kon. Heel fijn!