Prima geholpen

Fijne ervaring qua service en denken mee

Zoals gewend weer uitstekend geholpen!

Goede communicatie.

Prettige ontvangst, duidelijk in afspraken en tussentijds contact over mogelijk extra werkzaamheden cq ophalen. Toevoeging de wasbeurt die eerst standaard was is nu vervangen door een tegoedbon bij de lokale shell pomp. aardig bedacht maar net te intensief . Je moet eerst de bon inwisselen.Dan weer terug naar je auto en dan heel goed de selfservice lezen voordat je de auto er in rijdt . Twijfel er aan of juist dit concept veel bijdraagt aan klantbeleving

Visser Automotive, krijgt van mij een dikke 10+

Ik ben heel erg tevreden over de klantvriendelijke service, en de kundigheid van de monteurs. Ik rij weer met heel veel plezier in mijn auto.

Correct te woord gestaan.

Servicebeurt was prima.

De beschikbare leenfiets viel zwaar tegen. Een grote kinderfiets met terugtraprem en zonder versnlellingen. Niet passend bij de uitstraling die Citroën heeft.

Al jarenlang tevreden

Uitstekende dealer. Al jarenlang 2 auto's in onderhoud bij Emerpark Hilversum. Altijd duidelijke afspraken van te voren. Een klein minpuntje: nog steeds geen gratis vervangend vervoer.

Beste JM, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en de feedback! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Prettig geholpen

Beste A. van Eyden - van den Broek, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Amersfoort

Prettig ontvangen en onderhoud is vlot en netjes uitgevoerd.

Onderhoud is vlot uitgevoerd.

Beste M. van den Akker, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Amersfoort

Zoals ik gewend ben, prima service

Zoals ik gewend ben, prima service

Beste L.M. Bijkerk, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Visser Automotive

Gewoon goed

Beste Willem de Kwant Jr Ankeveen, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Netjes en goed geholpen

Keurig een telefoontje over wat de kosten zijn van wat er vervangen moest worden. Was vrij om te bepalen in ja of nee.

Beste K.J. Visser, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Visser Automotive

Vriendelijke en prima service.

N.V.T.

Beste H.F. Harmsen-Ostermann, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Visser Automotive

voortreffelijk

de wijze waarop ik geholpen ben o.a. door Peter Grim was grandioos.mijn dank is groot

Beste H.A. van der Horst, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! We zullen het compliment aan Peter Grim doorgeven! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Toppie

Toppie

Beste M2 Vloeren, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Visser Automotive

Goed ontvangen, duidelijke uitleg en snel geregeld!

Beste Adriaan, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Visser Automotive

ben zeer tevreden over Visser Nijkerk

Transparant, eerlijk, ook als het tegen zit.

Beste E.C.W. Baars, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Visser Automotive

Ondanks de vakantieperiode goed geholpen

Beste R. van der Zalm, Wat fijn om te horen. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Amersfoort

APK keuring, een paar punten duidelijk gecommuniceerd en stuurhuishoes vervangen

Afspraak voor APK gemaakt. Kreeg kort tevoren een herinneringsmail. Een paar punten zijn duidelijk gecommuniceerd en in overleg direct verholpen.

Beste L. Vos, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Amersfoort

keurig zeer tevreden

conform afspraak, tot in detail verzorgd proficiat

Beste J.M.T.H. Gennissen E/v Ros, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Gemaakte afspraken komt men na.

Prettige omgang met het goed werkzame personeel. Op gestelde vragen wordt ook duidelijk en vlot antwoord gegeven.

Beste B. van Heest, Wat goed om te horen. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Visser Automotive

Geweldige garage

Deskundig, eerlijk en zeer vriendelijk personeel! Heel tevreden over garage Emerpark Hilversum

Beste W.M. Hoogendoorn-Godec, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Prima, als altijd

Snel, efficiënt, vriendelijk

Beste C.W.F. Bosdijk, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Goed geholpen en zaken goed uitgelegd.

Beste E.W. Brouwer-van de Kletersteeg, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Visser Automotive

Klantgerichte deskundigheid

Klantgerichte deskundigheid

Beste J.A. Plug, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum