Prima geholpen

De mensen die er werken zijn altijd vriendelijk. Als je iets van ze nodig hebt moet je er wel regelmatig zelf achteraan bellen, vandaar de 7.

prima!

prima, aardig en snel

Fijne garage met aandacht voor de klant

Fijne ontvangst door Sander, duidelijke uitleg op wat afgesproken is en op gestelde vragen. Hier wordt net dat extraatje gedaan, wat door de klant als prettig kan worden ervaren, zoals een keurig gratis gewassen auto na de servicebeurt. Ga zo door!

Ik ben zeer tevreden, het moet eigenlijk een negen zijn.

Ik ben zeer tevreden met de personen van de receptie,en blij met de haal en breng service. ( ik ben 87 jaar) Mijn auto is weer een jaar goed gekeurd, door het goede onderhoud.

Goede service!

Keurig geholpen!

Beste Dennis, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Deskundig, vriendelijk en transparant

mijn auto en ik werd uitstekend behandeld gisteren.

Beste C. Konings, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Servicebeurt gekregen en de auto schoon weer meegekregen. Alles spic en span, auto rijdt weer alsof hij nieuw is.

Beste H.J.M. Hosper-Schram, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Prima geholpen

Fijne ervaring qua service en denken mee

Beste F. Sohier, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Correct te woord gestaan.

Beste H. Bree, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Al jarenlang tevreden

Uitstekende dealer. Al jarenlang 2 auto's in onderhoud bij Emerpark Hilversum. Altijd duidelijke afspraken van te voren. Een klein minpuntje: nog steeds geen gratis vervangend vervoer.

Beste JM, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en de feedback! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Gewoon goed

Beste Willem de Kwant Jr Ankeveen, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

voortreffelijk

de wijze waarop ik geholpen ben o.a. door Peter Grim was grandioos.mijn dank is groot

Beste H.A. van der Horst, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! We zullen het compliment aan Peter Grim doorgeven! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

keurig zeer tevreden

conform afspraak, tot in detail verzorgd proficiat

Beste J.M.T.H. Gennissen E/v Ros, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Geweldige garage

Deskundig, eerlijk en zeer vriendelijk personeel! Heel tevreden over garage Emerpark Hilversum

Beste W.M. Hoogendoorn-Godec, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Prima, als altijd

Snel, efficiënt, vriendelijk

Beste C.W.F. Bosdijk, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Klantgerichte deskundigheid

Klantgerichte deskundigheid

Beste J.A. Plug, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Topservice

Goede service, thuis gebracht en weer opgehaald. Heel tevreden!

Beste Petra, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Na een aantal nare ervaringen bij een andere dealer is het nu helemaal goed gegaan. Heerlijk, dat dat ook kan.

Beste A. Dragstra, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Top onderhoudsbeurt en service.

Perfecte service. Goede en snel gemaakte afspraak. Zeer goed verzorgde periodieke onderhoudsbeurt. Ik was vergeten update van het navigatiesysteem te vragen, ook dit was netjes uitgevoerd. Zeer vriendelijke bediening bij het brengen en ophalen van de auto.

Beste W. van Gils,, Wat goed om te horen. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Netjes en conform afspraak

Conform afspraak. In het algemeen niet pro-actief.

Beste E.J. van Krimpen, Hartelijk dank voor deze beoordeling en de feedback. Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Beste J. de Jonge,, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Vriendelijk, behulpzaam, goed.

Beste I. Los, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum

Klantgericht

Zeer vriendelijk en servicegericht Altijd bereid toelichting te geven bij het voorstel tot reparatie.

Beste A. Groeneveld, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Emerpark Hilversum