Goed koffie

Al tijd goed

Tevreden.

Ik ben gewoon tevreden.

Prima service, kosten waren in goede verhouding met de afgesproken werkzaamheden. Factuur was heel duidelijk en makkelijk te lezen.

Alles binnen afgesproken tijd en auto netjes afgeleverd.

Grandiose service

De service is zeer goed en de mensen waarmee je te maken hebt zijn. zeer vriendelijk

Correcte en vriendelijke afhandeling

Deze APK keuring is volgens afspraak correct afgehandeld.

Jammer dat Corona de thuisbrengservice in de war stuurt

Jammer dat Corona de thuisbrengservice in de war stuurt.

Uitstekende behandeling

Uistekende service

Super vriendelijk en professioneel, gewoon uitstekend!

Super vriendelijk ontvangen, keurig gebeld wat er aan de hand was en dat de auto klaar stond. Meegelopen naar de auto, ook heel prettig! Enne niet geheel onbelangrijk, storing is opgelost. Dank allemaal!

Na be.zoeken aan de garage met mijn C3 is zelfs mijn auto gewassen!!!

vriendelijke service

vriendelijke service, op de afgesproken tijd was de auto weer gereed, gewassen en al!

zeer goede service

we hebben gekozen voor een nieuwe dealer na 25 jaar bij van oord was de service niet goed meer klein voorbeeld nieuwe accu nodig volgens van oord na nieuwe test was het niet nodig (kwik fitt) en zo waren er wel meer kleine dingen garantie van buitenspiegel die we niet vergoed kregen waar we wel recht ophadden zodoende hebben we gekozen voor emerpark waar we goed zijn ontvangen

Makkelijk en snel alles geregeld

Goede communicatie met de werkplaats, problemen waren snel opgelost.

persoonlijke service

Altijd fijn om herkend te worden Auto is heel schoon afgeleverd Op tijd Netjes gebeld mbt bijkomende service aspecten

Tevreden klant

Goed geholpen en overleg omtrent vervanging onderdeel. Behulpzaam, vriendelijk en koffie staat klaar.

Prima telefonisch geholpen

Vragen over MyCitroen Card werden vlot en snel beantwoord.

Vriendelijk personeel nemen de tijd voor je ook om de bediening van de auto uit te leggen Kevin geeft ook mijn telefoon verbonden toppie dankjewel

Ik kon meteen met een storing in de auto terecht!

Perfect!

Super service, je voelt je welkom als je binnen bent!!!

Ik ben zeer tevreden over de mensen achter de balie en in de garage, zijn zeer behulpzaam en snel, de monteurs kijken gelijk ook even naar andere dingen als ruiten sproeier vloeistof, dat geeft z'n luxe gevoel als dat zonder vragen gedaan wordt.

Deskundig en eerlijk advies bij aankoop occasion Citroen Cactus. Zeer tevreden over de klantgerichtheid, persoonlijke aandacht en de tijd die genomen wordt voor alle vragen. Aankoop was een feestje!

Duidelijke vriendelijke uitleg en service. En ook nog de auto gewassen, top!

goede ervaring

prettig geholpen ,ook per telf,

Goede ontvangst , goede service...

Accuraat en klantvriendelijk