Service niet als voorheen

Recent is emerpark samen gegaan met Peugeot. Processen lopen niet lekker. Ik had mijn auto om 800 uur gebracht. Om 16 uur nog steeds bericht. Zelf gebeld, druk druk druk. Om 1730 uur nog steeds niet gebeld. Wederom zelf gebeld. Ze waren vergeten me te bellen. Uitgebreide excuses. Geen rapport per mail ontvangen. Dame aan receptie wel heel vriendelijk. Ook de monteur heeft me prettig te woord gestaan. Maar al met al is het niet helemaal soepel gelopen.

Ben niet anders gewend van Emerpark. Peter Grim geweldig. Ben uitermate tevreden.

Service zoals ik dat verwacht

zie boven

Kom al jaren bij de Citroen in Hilversum

Ik word altijd prettig geholpen en ze wijzigen mij er op als er dingen moeten worden vervangen.

Super aardige medewerkers TOP uitgevoerd onderhoud!

Het was aardig druk toen ik mijn auto bracht en er zaten meer mensen aan de tafel te flexwerken/wachten. Toen mocht ik in het kantoor werken van iemand die die dag afwezig was! Echt SUPER. Eigenlijk een betere werkplek dan bij mij aan de keukentafel. Ook de terugkoppeling over de te verwachte kosten etc. waren goed opgevolgd. En je wordt hier met een glimlach en vrolijke gezichten onthaald!

Goed ontvangen, auto was snel klaar

Keurig personeel, vriendelijk, alles ging lekker snel, auto was snel klaar met de grote beurt, keurig gebeld en een goed resultaat

Tiptop

Over het algemeen vriendelijk en correct.

Reparatie aan deuren: voor zover te beoordelen is deze goed uitgevoerd. Tegenvaller is het feit dat de vervangende auto gehuurd ( is dus: betaald) moet worden. Hoort dat ook niet bij de garantie? Helaas is het navigatiesysteem nog steeds niet ‘up to date’. Verder ben ik niet ‘meneer Bosch’ maar mevrouw.

prettige ontvangst

goede adviezen

Keurig en snel geholpen volgens afspraak.

Correct en keurig te woord gestaan. Konden wachten op de grote beurt die onze auto moest ondergaan. Heerlijke kop koffie tijdens het wachten genomen en nu i.v.m. Corona alles goed verzorgd. Tevreden klant dus.

Plezierige garage met kwalitatief prima medewerkers

Vakkundig receptie personeel, behulpzaam en adequaat. Afspraken worden stipt nagekomen.

Zeer slechte communicatie

Door zieke monteurs kon een drie weken geleden gemaakte afspraak niet doorgaan. Dat kan, maar laat het wel weten. Laat mij niet voor niets naar de werkplaats komen. Los daarvan: ze hebben weinig verstand van zaken als het gaat om software problemen van/met de auto.

uitstekend geholpen

uitstekend geholpen en nieuwe afspraak gemaakt

Top geholpen

Na wat rondbellen heb ik mijn lekke autoband bij Emerpark Hilversum laten repareren. Zij maakten, ondanks volle agenda, meteen dezelfde dag plaats om te repareren. Heel schappelijke prijs ook, ik ben helemaal tevreden. Aardig personeel trouwens ook.

Prima Personeel, Laatste reparatie had te maken met de vorige reparatie. Deze twee reparaties hadden dus met elkaar te maken in het motormanagement systeem. Als onderdeel A vervangen is en een paar weken onderdeel B dan zijn er verschillende varianten mogelijk. Doordat er geen bewijs wordt meegeleverd is het voor de klant niet duidelijk wat de exacte oorzaakzaak is. In mijn geval zou reparatie B wel eens de oorzaak kunnen zijn van de problemen en had reparatie A mogelijk geen eens uitgevoerd te worden (verstuiver voor het roetfilter) Verder geen opmerkingen.

Vriendelijk en behulpzaam

Altijd bereid om onze vragen te beantwoorden en advies te geven. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Altijd een goed gevoel in deze garage.

Afspraken verlopen prima

Afspraak gemaakt voor apk en beurt. Werd thuis gebeld,omdat ze nog een vraag hadden betreffende de beurt. Vriendelijk te woord gestaan. Tevreden klant.

Vriendelijk en punctueel

Pro-actief en ook bereid om mee te denken en je uit de brand te helpen als je een probleem hebt. Goede coronamaatregelen rond de balie en in de toonzaal. Fijn om na een onderhoudsbeurt een van binnen en van buiten gereinigde wagen terug te krijgen. Al jaren lang een tevreden klant.

Goede en vlotte service.

Alles naar behoren uitgevoerd; leenfiets stond klaar, zoals afgesproken.

Snelle service!

Er was een vergissing gemaakt ivm onze leaseauto, door snel handelen van onze leasemaatschappij en jullie, was het in een no-time opgelost, super gedaan dus!

werkzaamheden keurig uitgevoerd zoals afgesproken

fijne sfeer en goede stemming bij personeel

Heel goed en snel geregeld

Prettige ontvangst en snel gerepareerd