Goede ervaring behalve dat de banden er voor de tweede keer niet waren bij de bandenwissel.

Wij hebben goede ervaring met Emerpark Amersfoort behalve de laatste twee keer met de bandenwissel. Twee keer waren de banden niet aanwezig. Nu heeft de auto apk gehad en moet volgende week nog een keer voor de bandenwissel terwijl het in 1 afspraak had gemoeten.

Uitstekende eerste ervaring met Emerpark

Sinds kort rij ik een Citroen en ben voor onderhoud bij Emerpark geweest. Goed geholpen, goede service en fijne leenfiets ;-)

Uitstekend!

Er werd op eigen initiatief contact gezocht met de leasemaatschappij voor een navigatieupdate, inclusief onze vakantielocatie. Dat is heel fijn! Verder altijd prima, prettig wachten/werken en goede service.

snelle reparatie aan verlichting

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Het personeel is vriendelijk en het is een garage waar ik veel vertrouwen in heb.

Prima geregeld weer

Mijn komst was bekend, duidelijke uitleg over de slijtage van mijn banden en advies voor volgende keer

goede afspraken kunnen maken

plezierig contact, meedenkend om een goede planning te maken. Goede afhandeling na pech een dag later ivm gebroken snaar

Afspraak is afspraak; prima

Uitstekende en vlotte service.

Goede service en vriendelijk personeel

Gewoon goed

Snelle service en vriendelijk

Bijna 5 sterren

Het onderhoudsboekje is niet ingevuld, ook het kaartje voor volgend jaar ontbreekt.

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld. Keurig een diagnoserapport over de mail, die ik rustig kon lezen en daarna aan kon geven wat ik gedaan wilde hebben. Ik vond het top!

Zoals het aantal sterren aangeeft, uitstekend!

Prettig en snel

extreme prijsstijging autobanden

Ik heb eind vorig jaar 2 achterbanden vervangen. Recent de 2 voorbanden en moest daarbij 130 euro (!) meer betalen dan eind vorig jaar. Het gaat om precies dezelfde banden. Op mijn vraag waarom dat was kreeg ik als antwoord: oorlog in Oekraïne. Onzin: navraag elders leert mij dat daar de banden niet duurder zijn geworden. Wat is hier aan de hand?

Weer prima geholpen

Mijn auto werd opgehaald en ik kreeg, zoals afgesproken, een auto als vervanging (een heerlijke c3 crossover) De auto was snel gerepareerd zodat ik weer met mijn eigen auto de weg op kon.

Prettig

Accuraat en volledig

Zoals het hoort

Dit keer een goede afspraak kunnen maken die gestand werd gemaakt

Prima geholpen

De auto kwam gewassen & schoon terug. Daarnaast werd een onderdeel dat eerder vervangen was in mindering gebracht op de rekening.

Snel geholpen

Goede service!

Achterband van mijn auto was lek. Kon geen prop in. Dus hele nieuwe achterband. 1 dag was ik de auto kwijt. Hele goede service, vriendelijk personeel.

Gewoon goed

Vriendelijk personeel Goede uitleg over reparaties en ik wordt altijd thuis gebracht en weer opgehaald dus goede service

duurder dan afgesproken en niet laten weten dat de auto klaar was

het was de eerste keer bij deze garage. De eerste indruk was dus maar matig.

E-C4…….Electryfing good feeling

Vandaag mochten wij, dankzij een geweldige service van Citroën Emerpark, een dag rijden met een Citroën e-C4. Dit begon met een warm welkom en daarna uitleg over de werking van de e-C4. Eenmaal in de auto en alvorens goede uitleg en extra info, begon de reis van de dag. We mochten de e-C4 de hele dag gebruiken en kregen info voor extra laden met de benodigdheden daarvoor. Verbazingwekkend hoe heerlijk de e-C4 zoeft door stad en dorp en om de snelweg niet te vergeten. Rijden in deze auto onder alle omstandigheden is een genot van je Welste en is aan iedereen aan te raden. De soeplesse en comfort waarmee deze e-C4 te behandelen is en het overzicht in de auto is fenomenaal te noemen. De dag is op deze manier voorbij gevlogen. Hierbij willen wij emerpark, en daarin specifiek Theo, die ons heeft geholpen in deze dag voor elkaar te maken, ook via deze weg bedanken voor een onvergetelijke dag en wij adviseren een ieder die dit wil meemaken zeker eens naar de mooie showroom te gaan en eens met de attente verkopers aan tafel te gaan zitten met mogelijkheden om de ervaring te voelen van de e-C4, zoals wij deze hebben gevoeld. Nogmaals bedankt MMC en H Elbertsen