Tevreden, omdat ik staande pe geholpen ben.

zie boven

Snelle pechservice en snelle reparatie!

Prima ervaring! Snelle pechservice en snelle reparatie waardoor ik gewoon weer door kon met mijn werk. En natuurlijk blij met mijn prachtige C3 ;)

Personeel is goed gekwalificeerd

Mijn auto zou met één uur klaar zijn dat was ook zo. Helaas werd niet verteld dat er nog een uur bij kwam voor de navigatie update.

Alles netjes opgelost

Weliswaar kreeg ik een mailtje met zaken die gedaan moesten worden. Dat was schrikken, omdat het een private lease auto is. Maar dat bleek een foutje van de balie medewerker. Kan gebeuren. Maar alles is verder netjes afgehandeld.

werd super vriendelijk geholpen

ik werd super fijn geholpen

Prima uitleg en service door de baliemedewerker.

Als boven

netjes weer afgeleverd vriendelijke overdracht

alle onderhouds punten naar tevredenheid opgelost

Ok

Ik mis bij onderhouds beurt lijst waar je kan zien wat had monteur gedaan ,dat schept meer vertrouwen .

Jammer

We waren heel blij dat de auto tussendoor nagekeken kon worden vanwege vakantie. Top. Auto ging voor controle omdat de koelvloeistof weg liep. Anwb gaf aan hem in de garage onder druk te laten nakijken. Bij jullie aangekomen aangegeven dat het koelvloeistof bakje leeg is dus onder druk nakijken. Dit hebben jullie netjes gedaan. Geen lekkage gevonden. Wij blij en dankbaar voor jullie hulp. Thuis keek ik en weer was het bakje leeg. Ik weer anwb gebeld die alles hebben nagekeken. Alles deed het en nergens lekkage te zien. Conclusie. Koelvloeistof niet bijgevuld in de garage. Dit thuis weer bijgevuld en nu doet hij het alweer een twee dagen. Wel jammer dat dit zo is gebeurd. Het had mij veel frustratie en wanhoop aangaande het wel of niet doorgaan van de vakantie gescheeld. Ik begrijp dat dit kan worden vergeten maar bij mijn vorige auto is dit ook al een bij jullie vergeten. Als het dan al niet wordt bijgevuld is het wel prettig als dit wordt vermeld

personeel erg vriendelijk

als mijn auto ook nog was gewassen na afloop van de operatie was ik voor 5 sterren gegaan.

Gevraagd of auto om 16.00 klaar kon zijn

Auto was klaar er was netjes van te voren gebeld

prima ervaring

Je wordt goed geinformeerd over de kosten.

prima service en vriendelijk personeel

Twee dim lichten laten vervangen omdat er een kapot was. Eerst even gebeld of ik hier voor langs kon komen. Was geen enkel probleem. Snel geholpen en een redelijk bedrag betaald. Top service.

KOMEM AFSPRAKEN NA.

Alle afspraken nagekomen

De tijd, het telefonisch overleg, alles klopte zoals beloofd. Ik ga ervan uit dat de auto weer een tijd lang veilig mee kan.

Update firmware en navigatiesoftware

Tweemaal gaf het GPS-systeem een storing. De auto "wist niet meer waar hij was". De firmware en het navigatiesysteem is geupdate.

Erg klantvriendelijk / top service: sleutels fietsendrager werden thuis opgehaald / voor ons is Emerpark een 100% vertrouwd adres!!

Slechte communicatie over status voortgang storing aan auto

Heb verschillende keren zelf moeten bellen of mijn auto al gerepareerd was. Ook bleek een onderdeel niet voorradig en niet met de zending meegekomen te zijn. Vindt het vreemd dat zelfs een slangetje van een radiateur niet op voorraad ligt bij een officiele dealer en daardoor noodgedwongen langer niet in mijn eigen auto kon rijden.

Erg dure reparatie voor een auto van 4 jaar oud

Zie boven

Altijd goed geregeld

Ik word altijd goed geholpen.

Supersnel en supergoed

Gebeld en langsgeweest en gelijk geholpen!

Vriendelijke ontvangst aan de balie'.

Tijdens wachttijd, zoals afgesproken, goede koffie, veel keuze uit lectuur, prima afhandeling werkzaamheden en prettige afronding.

Onze auto moest voor een grote beurt en APK. Het was eenvoudig om een afspraak te maken (digitaal). Op de dag zelf stond de gratis leenfiets klaar en ben ik verder vlot en vriendelijk geholpen.

Prima service, gratis leenfiets erg prettig, contact vriendelijk. Op mijn vraag om de auto wat eerder terug te krijgen werd positief gereageerd. Enige minpuntje is dat de ruitensproeier het niet goed doet, daar nog contact voor nodig.