Geweldige service

Er wordt proactief met je meegedacht.

Netjes en snel geholpen

Zonder afspraak netjes en snel geholpen

Zie onder

Goede uitleg over te nemen maatregelen tussendoor. Prima om naar huis teruggebracht en van huis opgehaald te worden.

Ik geef jullie 5 sterren, waarom nog een toelichting, dit is genoeg.

Zie mijn 5 sterren reactie. Als jullie doorgaan met dit soort vragen krijgen jullie van mij 1 ster, ga zo door, veel succes.

Service gericht

Wij zijn ontzettend blij met de goede service die Emerpark levert. Wij hadden een bandenwissel gepland en daar bleek een miscommunicatie over te zijn. Men denkt daar in oplossingen en zodoende kon ik toch op tijd mijn auto weer ophalen. Nogmaals bedankt voor de goede service die u verleent. Met vriendelijke groet, Marjan Tomassen

Goed afgehandeld

Mijn vraag is goed afgehandeld. In sommige gevallen vind ik de garage wel vrij duur.

Super goed, vriendelijk, deskundig enz.

Nadat ik met mijn Citroën C5 tourer Exclusief bij de Nefkens/Citroën garage in Hilversum kwam voor de banden wissel heb ik moeten besluiten om daar nog zo min mogelijk te komen. Het Citroën personeel is zoals gewoonlijk prima, zowel receptie als monteurs en verkoop. Allemaal uitstekend, maar het personeel van Nefkens ( Receptie werkplaats en monteurs zijn beneden niveau) jammer, maar waar. In Amersfoort bij Emerpark konden we de volgende dag al terecht om een aantal zaken aan de auto te veranderen, remblokken, schijven en accu. Snel en accuraat en ook een prima begeleiding door receptionist Brian. Kortom Top!!

meedenkend met de klant

Over mogelijke reparaties aan mijn oude auto werd in goed overleg met mij besloten, waardoor er geen onnodige kosten ontstonden. .

Slecht

Slechte communicatie. Men belt niet als de auto gereed is. Je moet er steeds zelf achteraan. Foute prijs berekent voor banden.(Waanzinnig te hoog).Opgegeven klachten niets meegedaan( rammel in deur en lakbeschadiging). Ze hebben mij een auto verkocht die schade bleek te hebben gehad. Is niets over vermeld bij de verkoop en daar blijkt nu lakschade te zijn. Bij die kennelijke reparatie dus!

Efficiënt en vriendelijke afhandeling

Wij werden snel geholpen om een afspraak te maken voor een APK en Service beurt. De communicatie tijdens de service beurt was efficiënt en duidelijk. De afhandeling was goed en kregen de APK cadeau! Wij zijn zeer tevreden!

Prima.service.

uitstekende service

Goede service en prima rapport over de conditie van de auto

Goede ontvangst. Prettige afwikkeling van storing

Prima!

Vriendelijk en alles liep zoals gepland.

vakkundige en vriendelijke medewerkers

goede service. ivm een blessure (ik kan even niet autrijden) is de auto door de garage opgehaald en de volgende dag weer op de afgesproken tijd teruggebracht.

Wat hebben jullie goed met ons meegedacht

De reparatie van het mijn 11 jaar oude C3 bleek flink groot. Wij twijfelden even of het de reparatie waard was als er nog andere gebreken bij zouden komen. Fijn dat jullie met ons meedachten en ook een extra controle hebben gedaan om te onderzoeken of er nog meer grote uitgaven te verwachten zijn. Het is weer warm in mijn auto en hij rijdt weer heel fijn. Dankjulliewel!

Prima service!

Prima service en ontvangst met koffie.

Meteen geholpen.

ik kon wachten op mijn nieuwe koplamp.

goede service

Toen nu toe ben ik tevreden met de dienst van de Emerpark Amersfoort!

Een onverwachte niet geplande grote reparatie, die toch binnen een week is verholpen.

Vlotte afhandeling en goed communicatie tussen klant en leverancier.

ontvangst van en behandeling door het personeel is prima en prettig.

Rustig en goede uitleg van de rekening. Extra vragen prima gedaan (klok en radio)

Afspraak gemaakt op korte termijn en snel geholpen

Nvt

Zeer goed!

Vriendelijke benadering. Oplossingsgericht. Na een communicatie fout ( wat ook voorkomt ) een snelle oplossing met hand in eigen boezem. Prachtig!

Goede service !!

En een geweldig systeem dat je thuis via foto's kan zien wat er eventueel aan de auto gedaan moet worden Want de auto was voor APK en en er waren wat kleine dingen die niet goed waren en door middel van formulier kon je aangeven wat je gemaakt wilde hebben en gelijk zien wat er aan de hand was Geweldig !!!!!