Zeer betrouwbaar bedrijf

Mag met recht premium pre-owned genoemd worden. De auto die wij hebben aangeschaft voldeed absoluut aan de classificatie premium. Ook de service achteraf is zeer goed.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

betrouwbaar en prettig

Heb een gebruikte volvo xc 70 gekocht met garantie op motor en versnellingsbak. Inruil vorige auto was geen probleem. Na enkele dagen, na een intensieve rit bleek hij olie te lekken. Aankoop keuring laten doen bij Volvo garage, auto was in orde m.u.v. de olielekkage. Contact opgenomen en afspraak gemaakt voor reparatie. Kreeg vervangende auto. Reparatie pakte wat langer uit vanwege levering van de onderdelen. Krukaskeerring, 2 nokkenasverstellers, distributieriem en de waterpomp zijn vernieuwd. Rekening van ruim €1400! Contact verliep vriendelijk en correct. Vervangend vervoer kostte niets. Auto rijdt nu als een zonnetje! Ben erg tevreden!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Helemaal prima en n prettig contact

Prima geholpen en vooral ook op n prettige manier door verkoper Edwin Kok. Mooie collectie auto’s in verschillende uitvoeringen en kleuren aanwezig wat helpt bij t maken van de keuze.

• Service N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

Zeer vriendelijk, maar jokken over de garantie

Je kan er een garantie pakket bij kopen € 1295, maar je hebt al 12 maanden wettelijke garantie, als je daar aan refereert wordt dat glas hard ontkend. Totaal geen verstand van hybride auto's, bij aflevering totaal verkeerd voorgelicht. Heeft mij honderden euro's extra gekost.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Kopen van een (gebruikte) alfa bij de dealer is een ervaring die iedereen een keer mee moet maken.

Niks dan lof. Kwam toevallig door de alfa showroom en werd aangesproken door Edwin. Grapte voor de gein dat ik wel een mooie Guilia Veloce zou willen. Die hadden ze niet staan maar Edwin wist me te vertellen dat er dezelfde week nog één binnen kwam; precies mijn model. Hij zou mij bellen als deze binnen was en deze nog niet in de reguliere verkoop doen. Ik had dus eerste keus. En hij had ook echt gelijk. Wat een prachtige auto. Hij nam de tijd voor me en gaf me ook de ruimte om er goed over na te denken; auto was namelijk iets boven budget. Knoop doorgehakt en er toch voor gegaan. Dag van aflevering stond de auto ingepakt in een zwarte hoes met rode accenten. Wat was dat gaaf; een echte kers op de taart (laat ik het hier netjes houden en geen pure porno noemen). Edwin heeft me gefilmd terwijl ik de auto uitpakte. Die huge smile op mijn face komt nu elke keer weer terug als ik mijn alfa alleen maar zie. Wat een genot. Zeer tevreden klant. Uiteraard wil ik hier nog lang van blijven genieten dus zal de auto ook bij deze dealer in onderhoud blijven. Thanks Edwin

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Vriendelijke mensen, snelle afhandeling service-beurt

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan, wachtruimte prettig ingericht en er wordt snel aan de auto begonnen zodat wachttijd beperkt blijft

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Ik ben tot op heden een zeer tevreden klant.

Mijn ervaring met Driessen is een zeer goede, het bedrijf is klantgericht je bent geen nummer maar een bekende klant. Ze zijn zeer service gericht de koffie staat altijd klaar en als de reparatie wat langer duurt staat er eventueel een fiets of andere auto klaar. Het is een prima bedrijf houden zo.

Was goed.

Werd meteen geholpen bij binnenkomst en vriendelijk te woord gestaan. Kreeg uitleg wat er ging gebeuren en over de kosten. Nadat ik gevraagd had of ze even naar de banden wilden kijken (diverse keren problemen mee gehad) werd dat meteen genoteerd en ook uitgevoerd. Om 09.40 uur werd ik geroepen en was alles gedaan.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Gratis wintercheck en aanvullende noodzakelijke reparatie perfect uitgevoerd

Tijdens de gratis winterveiligheidscheck werd ontdekt dat de voorremmen aan onderhoud toe waren. Dat is na overleg ook direct prima gedaan.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Prettig geholpen voor de perfecte auto

Na enige tijd al opzoek te zijn geweest naar de juiste auto uiteindelijk bij Driessen uitgekomen. Voor de aankoop bijgestaan door Wilbert, iemand die zeker zijn vak kent en ook erg prettig is om een deal mee te sluiten en afspraken nakomt! Afgezien van de auto zijn wij erg te spreken over de service en de wijze waarop wij geholpen zijn. Zeker in deze tijd goed te zien dat klantvriendelijkheid bij Driessen nog steeds hoog in het vaandel staat.

Vertrouwen en deskundigheid

Een onderhoudsbeurt waarbij het vertrouwen niet beschaamd wordt: Deskundig, geen verrassingen en pro-actief goed advies

Adequate en professionele service

Incidentele storingen aan het elektrische circuit zijn niet eenvoudig te vinden. Probleem was dat de motor "soms" niet wilde starten. Mede door het kunnen versturen van foto's met een beschrijving van het probleem per email is er op professionele wijze adequaat gereageerd en gezocht naar de oorzaak. Over de oorzaak en oplossing van het probleem is goed gecommuniceerd waardoor ik vertrouwen heb gekregen in de reparatie. Tot op heden heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Top service. Duidelijk, netjes. Bespreken alles wat er gedaan moet worden.

zeer goede service

personeel doet er altijd alles aan om je zo goed mogelijk te helpen

Betrouwbaar

Ik had op zaterdag een lekke banc en een medewerker gaf aan dat maandag de autoband gemaakt zou kunnen worden. Hij heeft mijn auto binnen gezet. Vond ik heel fijn. Het regende en hij was bezorgd of ik redelijk droog thuis zou komen. Bood mij een fiets aan. Hij vroeg ov ik mijn auto in onderhoud had omdat anders geen kosten verrekend zouden worden. Ik weet niet beter dat na 5 jaar de pech hulp wordt stopgezet. Dus ik was verbaasd. Als ik dat dat geweten was ik nooit naar een andere garage gegaan. Uw baliemedewerker gaf aan dat mijn auto al jaren niet meer in onderhoud was. Dat is dus niet waar. Ik vond het geen fijn gesprek.

Ouderwetse service

Goed advies gekregen over het onderhoud

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Ontzettend plezierig contact tijdens begeleiding aankoop auto

Mijn eerste ervaring met deze dealer was meteen uitstekend. Vanaf de kennismaking tot en met de afronding van de aankoop een zeer goed gevoel over gehouden. Ik ben geholpen door Edwin Kok, een enthousiaste en betrokken verkoopmedewerker. Dankzij Driessen autogroep rijd ik nu met heel veel plezier in een schitterende auto,

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Vertrouwde kwaliteit en service.

Prima geholpen bij de jaarlijkse onderhoudsbeurt en APK van mijn auto.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

In alle opzichten uitstekend geholpen!

In alle opzichten uistekend geholpen!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Zeer flexibele opstelling en hulp, hele duidelijke uitleg en uitmuntende ontvangst.

Snelle, goede en adequate service

Snelle, goede en adequate service

Perfect geholpen

Perfecte service en alles binnen de afgesproken tijd

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Duidelijke afspraak en prima uitgevoerde jaarlijkse onderhoudsbeurt

Prettig en goed

Netjes en vlot gehopen

Netjes en vlot gehopen

een hele goede service

de mensen van Driessen Mitsubishi zijn zeer bekwaam, uiterst vriendelijk en meedenkend.