Erg goed en snel

Erg goed en snel allemaal, wel jammer dat je er voor betalen moet..

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Waarom betalen?
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? N.v.t.

Goed en op tijd bezorgd.

Nette bezorging.

Vaak oké

Prima bezorging tenzij je niet thuis bent....

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Niet zomaar achterlaten!!! als er iemand niet thuis is.
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Track & trace
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Niet zomaar achterlaten!!!! als iemand niet thuis is
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Track & trace

Altijd op tijd en nette bezorging

Ik heb al vaker pakjes die door DHL bezorgd zijn. Daar ben ik erg tevreden over. Vriendelijke bezorgers.

Waardeloos

Ik ben vandaag de hele dag thuis gebleven. Pakket zou tussen 11 en 15 geleverd worden. Niks dus, kijk mijn mail...... staat er dat mijn pakket rond 12.30 is afgeleverd. Mooi niet dus. Voor de zekerheid in mijn brievenbus gekeken.... leeg!!!!!!

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Gewoon bezorgen!!!
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Ik zit nog steeds op de helft van mijn bestelling te wachten.het was niet bij de levering.

Niet zoals ik gewend ben van bol.com. Ook de behandeling van de parfumwinkel laat te wensen over.ze verbreken ieder gesprek na 3 minuten.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Betere communicatie
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL ServicePoint

Extra moeite om het bezorgd te krijgen.

De website waar ik mijn pakketje had besteld, had het adres er niet volledig opgezet (straatnaam en nummer ontbrak). De DHL bezorger heeft uitgezocht in welke straat hij moest zijn en bij buren gevraagd of ze wisten waar hij moest zijn. Zo kreeg ik mijn pakket, slechts, een dag later dan gepland. Bedankt!

helemaal in orde!

zie boven

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Enige positieve is dat het nu is bezorgd

Een week heeft mijn pakket erover gedaan. Ik kreeg geen enkel bericht. Pas nu het bezorgd is, krijg ik bericht dat het is bezorgd. De track en trace pagina maakte het alleen maar verwarrend, want gaf dagenlang (vanaf 5okt) aan dat het verkeerd gesorteerd was (en 1-2dagen vertraagd was, terwijl het dus al veel langer duurde) en die status veranderde ook niet. Was het nu kwijt? Aan de kant geschoven? Waar ging het mis? Onderzoek gestart via verzender, maar die had ook weinig hoop. Via Facebook/messenger kreeg ik alleen een automatische reactie van een virtuele assistent met exact dezelfde informatie, dat hielp dus ook niks. Gisteren stond er dat het bezorgd was, wat dus niet klopte. Vandaag 11okt stond er dat het op 5oktober zou worden bezorgd tussen 14.00-18.00u, klopte dus ook niks van, want is nu net bezorgd om 11.20u. Bovendien is de doos nu open, wat ook niet netjes is.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Eerlijk gezegd weet ik niet waar te beginnen. Er is volgens mij erg veel mis gegaan met dit pakket op verschillende punten in het proces. Maar even een tapeje plakken zodat de doos in ieder geval goed dicht zit, is toch zo gepiept.
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Zorg in ieder geval dat een pakket niet zomaar ergens in een hoekje verdwijnt. Opnieuw sorteren hoeft heus geen halve week te duren! En zorg dan dat de track en trace klopt.

Vlotte bezorging vriendelijke bezorger

Zeer aangenaam

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

jammer dat het pakket in de buitenbus was gepropt , was er thuis voor gebleven,

vervelend ,u geeft de tijd tussen 14-18-uur aan, was thuis gebleven .in de namiddag mijn post uit de buitenbus willen halen daar kwam ik Uw pakket tegen . normaal gesproken geeft U het pakket aan huis af wat altijd goed gaat! wanneer het een klein pakketje is kan het in de buitenbus , bij dit pakket mag dat niet,meerdere artikelen. vriendelijke groet Annemiek van Twuyver.

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Kwaliteit bezorging

Pakketje is ergens bezorgt, weet niet waar

Zou bij mij bezorgt zijn maar dit klopt niet. Vermoedelijk ergens in de straat maar ik heb nu geen idee waar.

Zie onder.

De bezorging werd door DHL gewoon een dag opgeschoven met de mededeling ‘ we hebben u gemist’ terwijl ik thuis was, natuurlijk geen kaartje in de bus want ze waren niet aan de deur geweest.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Houd je aan je afspraken en wijt het mislopen niet aan de klant!
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Goede communicatie en snelle levering

Uit de Kunst!!

Het was weer als vanouds. Je weet wanneer het komt en als het komt is er altijd een vriendelijke koerierster die het aanbied. een moment om naar uit te kijken.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) n.v.t.
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Kan niet beter
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

de bezorgers van DHL zijn beleefd en vriendelijk.

De bezorger was zeer vriendelijk en correct bij de bezorging van mijn pakket

Slecht

Ik zou om 21.00 uur een pakje ontvangen. Pakje niet ontvangen echter wel een mail dat het afgeleverd is. Vreemd!

Vriendelijke bezorger

Bezorger uiterst vriendelijk en netjes op tijd geleverd

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Prima binnen de afgesproken tijd.

Zie boven

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

het is helemaal niet bezorgd!!!!!!!!!!!!!!!

het is helemaal niet bezorgd!!!!!!!!!!!!!!!

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) opletten wat hij doet

Wederom buiten neergelegd

Het pakket is voor 3e keer buiten neergelegd, omdat er niemand thuis was. Onbegrijpelijk hoe dit voor 3e! keer gebeurd. Tenslotte is hier geen toestemming voor gegeven en is bij de bezorger onbekend wat de waarde is van het pakket.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Zie beschrijving
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Kwaliteit bezorging

Vandaag uitstekende bezorging ! Een maand of twee geleden was de bezorging echt slecht . De laatste tijd , prima ! Toen ....Verschillende keren bezorging gebracht op ander adres zonder briefje in mijn bus .

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Nu niet meer

Keurig

Keurig binnen de duur van de afspraak. Keurig en vriendelijke bezorger

Prima!

Netjes te woord gestaan. Zoals het hoort!

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) -
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? N.v.t.

Bezorger niet langs gewenst op de aangekondigde dag van levering

Betreft: JJD000090792921130059150 Gisteren zou het pakket tussen 18.00 en 21.00 uur bezorgd worden. Hoewel ik die dag gewoon thuis was vanaf 17.15 uur (de concierge van mijn appartementencomplex, die ook pakketjes aanneemt, was zelfs de hele dag aanwezig!) kreeg ik om 18.36 uur de volgende melding: "We zijn je helaas misgelopen. DHL_CONNECT kon je pakket vandaag helaas niet bezorgen omdat de chauffeur het niet onbeheerd wilde achterlaten." Omdat dit al de derde keer is dat ik dit met DHL meemaak, dien ik hierbij een klacht in. Het is toch godgeklaagd dat ik zorg dat ik gedurende het door DHL aangekondigde aflevertijdvak thuis ben, terwijl de bezorger niet eens probeert om het pakket die dag af te leveren! "We zijn u helaas misgelopen" mijn neus! Ik vermoed dat de bezorger gewoon zo snel mogelijk naar huis wilde. Uiteindelijk is het pakket vandaag alsnog bezorgd en, misschien raadt u het al, aan de concierge van mijn appartementencomplex afgegeven (wat gisteren dus ook had gekund)!

Filter op locatie