1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

geen, alleen een behulpzame dame, die mij raad gaf.
  • Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging De organisatie klopt niet, veel foutieve meldingen betreffende deze zending en sorteer fouten. Het betrof een medische zending, die langer dan een week onderweg is geweest.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tot 2x aan toe komt Bezorger komt niet opdagen, en geen briefje in de bus. 1e x had ik een bezorger gemist kaart, deze heb ik op de avond gezet de volgende dag. Track en trace doet het prima. Ik had zelfs een briefje op de deur met mijn tlf voor als ik niet zou horen als ze er waren. Nu wordt mijn pakket terug gestuurd naar de afzender. Echt slecht! Waardeloos! Hoe gaan jullie dit oplossen!
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Vaste bezorger altijd op tijd, vriendelijk en behulpzaam. Altijd ingevulde briefjes in de bus als we er niet zijn. Die beoordeel ik met een 10.
  • Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Als de vaste bezorger , volgens mij heet hij Rob, niet werkt maar een andere, geen ingevuld briefje zodat je maar moet gissen waar het pakket gebleven is( zoals afgelopen week). Pakket nog steeds niet binnen.... had 2 dagen geleden al binnen moeten zijn. Waardeloze service als de vaste bezorger Rob niet werkt.

Welke bezorging?
  • Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Ik snap heel goed dat de december maand echt een hele drukke maand is. Maar toch ging bij mijn bezorging alles mis. Ik kreeg opeens een mailtje dat om 18.09 de bezorger langs was geweest maar mij heeft gemist. Terwijl ik op dat moment voor de voordeur een kastje in elkaar aan het zetten was. Dus de bezorger is nooit langs geweest... Jammer communiceer dat ook even en ga dan niet liegen dat er een bezorger langs is geweest want dan gaan de ontvangers twijfelen over zichzelf. 2 dagen later zou het bij iemand thuis bezorgd worden. Prima mooie goedkope oplossing. Maar doe dat direct de eerste keer. Want dan ik sta dan niet voor een dichte deur. Helaas is dit niet de eerste kut ervaring met DHL.
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Altijd keurig op tijd en indien ik niet thuis ben leveren ze keurig bij de buren. Zolang dit nog mag.
  • Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Geen.
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Onze vaste bezorger Rob Bakker is een Topper. Altijd keurig op tijd, altijd vrolijk. Hij is een aanwinst voor DHL
  • Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging geen verbeterpunten
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Bezorger Rob Bakker is altijd vrolijk en heeft altijd even de tijd voor een praatje. Ook als we niet thuis zijn probeert hij bij de buren het pakketje af te geven zodat we het later zelf kunnen ophalen. Echt fijne service!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pakket afleveren, in app staat dat pakket is afgeleverd, echter is het pakket nooit afgeleverd. Kosten pakket € 1200,00
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Beoordeling gaat over de heer R. Bakker. Hij is een voorbeeld voor elke andere bezorger. Hij is beleefd, vriendelijk, altijd even tijd voor een (kort) praatje ook al heeft hij het druk. Gewoon een prettig en leuk mens.
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Onze vaste bezorger Rob Bakker is altijd vriendelijk en enthousiast en hierdoor een graag geziene gast!
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Ik had een pakket besteld en dit zou bezorgd worden op vrijdag. Donderdag zag ik mijn DHL bezorger, Rob Bakker, en wilde hem wat info vragen. Hij heeft mij met alle geduld geholpen! Nadat ik naar binnen was gegaan, belde er 5 minuten later iemand aan; het was Rob Bakker. Hij had het pakketje nl al in de auto, maar er was uitstel van bezorging gevraagd (ja, er was aan mijn kant iets misgegaan). Hij had even met kantoor gebeld en geregeld dat ik het pakket toch nu al kreeg! DAT IS PAS SERVICE! Geweldig! Dankjewel, Rob!
  • Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Helemaal geen bij Rob Bakker! Als alle bezorgers zo werken is het geweldig!
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Kwaliteit bezorging

Rob Bakker bezorgd elke pakket met a smile. Altijd positief ingesteld, zag deze meneer bijna elke dag tijdens mijn zwangerschap en ik moet zeggen zeer vriendelijke amicale man. Koffie kwam ook altijd op tijd(vroeg in de ochten):-)
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Dhr. Robbie Bakker komt als DHL medewerker professioneel en discreet over. Het is een vriendelijke man die er voor zorgt dat de beloofde pakjes (alsnog) worden bezorgd. Graag zien wij hem behouden als bezorger.
  • Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging N.v.t..

Als er bezorgen staat van 11 tot 15 uur verwacht ik ze ook op dt tijdstip

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Geen positieve punten,omdat er geen pakket is afgeleverd. Ik kreeg vrijdagmiddag en maandagavond een kaart in de bus: " we hebben je gemist" , terwijl ik gewoon thuis was! Dit is in het verleden vaker gebeurd, vandaar deze reactie!
  • Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging De bezorger heeft zich aan de afspraak te houden. Anders bestellen klanten niet weer bij webshops die met DHLwerken!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Glashard liegen door bezorger van DHL dat hij tevergeefs aan de deur geweest is! Ben al uren thuis en heb de site van DHL openstaan, krijg plots een mail dat ze mij gemist hebben terwijl ik gewoon thuis ben, met de deurbel naast me, puur liegen! Vervolgens klantenservice aan de lijn die bezorgers niet bereiken kan? Morgen weer 4 uur thuis wachten???? Echt schandalig! Eerder ook al pakketten gewoon buiten bij de voordeur gezet of in brievenbus terwijl er gewoon iemand thuis is, schandalig! Ben altijd zo aardig geweest om ook voor buren pakketten aan te nemen van DHL maar daar stop ik nu ook mee! Ik zal ook betreffende firma berichten over slechte service van DHL! Doe mij maar POST.NL

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Zoek bezorgers die wel gewoon hun werk doen. Ik krijg (WEER) een bericht van Bol.com dat de bestelling is geweigerd. Ik ben de hele dag aanwezig geweest op het bezorgadres en er is geen DHL truck in de buurt geweest. Dit is al de zoveelste keer terwijl PostNL mij nog nooit heeft teleurgesteld.
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Altijd op tijd Altijd vriendelijk Van goede wil Betrouwbaar Netjes briefje bij buren in de bus
  • Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Deze meneer is een super bezorger. Ik heb zelf jaren lang postcode 7204 bezorgd, en dat is een lastige wijk. Mensen doen soms alsof ze niet hebben ontvangen enz. Waarschijnlijk komt deze bezorger dezelfde problemen in die wijk tegen. Respect voor deze bezorger, hij doet t goed.

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Uhm, het pakket is nooit bezorgd

Niet,geen
  • Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Geen bericht sturen met bezorgtijden en vervolgens niet komen en zeggen dat ik u gemist heb terwijl ik gewoon thuis ben.

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Werkelijkwaar nog nooit een pakketje geleverd gekregen zonder dat eerst iets 3x fout moest gaan.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Het bezorgde pakket ligt ergens in Houten. Vriendelijke dame aan de telefoon die mij het juiste afhaalpunt wist te melden.
  • Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging 1. Direct een pakket naar een afhaalpunt brengen als iemand niet thuis is, is niet van deze tijd. Afleveren bij de buren of op een later tijdstip bezorgen is voor veel bezorgdiensten heel normaal. 2. Vul het juiste adres in binnen Track en Trace mbt het afhaalpunt, ook als blijkt dat dit punt de dag ervoor opgeheven is
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Track & trace

Altijd vriendelijk en met een glimlach. Geweldig!!
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Track & trace

Hele aardige bezorgster die altijd binnen de bezorgtijd langsomt. Van alle bezorgers/sters is zij het vriendelijkst

Pakket niet bezorgd
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Kwaliteit bezorging