Zomaar neergezet

Mijn pakket werd zomaar voor de deur gezet, zonder briefje in de deur. In de ochtend juist doorgegeven dat ik mijn pakket donderdagavond wilde ontvangen, omdat ik dan thuis zou zijn. Dit is geen manier!!! Deze bezorger is duidelijk niet geschikt voor zijn werk. Iedereen had het pakket mee kunnen nemen, ben zeer teleurgesteld in DHL

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Niet zomaar voor de deur zetten
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Afhalen volgens afspraak

Schlecht..

Das Paket ist nicht geliefert worden. Unsere Haustüre ist Video überwacht und es war Niemand zu dieser Zeit an unsere Tür, wir waren zu Hause. Bin sehr unzufrieden, denn ich brauche das Paket sehr dringend. Wir haben so oft, das wir Paketen hinterherlaufen müssen. Habe es schon bei Amazon gemeldet.

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Kwaliteit bezorging

Goed afgeleverd ik had een dag later ingevoerd ging zonder moeite

Pakjes worden altijd goed bezorgd, ik ben Amazon Prime klant

Pakjes goed te volgen via de Track and Trace. Vriendelijke bezorgers

Goede service.

prima levering

precies volgens afspraak geleverd op een adres buiten het dorp

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

schandalig gedrag; waarheid geweld aan doen; liegen over bezorging.

Pakket is NIET bezorgd, terwijl de DHL email meldt dat er op 25 nov. 2020 bezorgd is om 19.21 uur, "bij je thuisbezorgd". Betreft zending: 3SDGT015946801 van 123INKT.nl Postcode beoogde ontvanger: 6031JT, huisnr. 14

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) herhaald voorval dat pakket niet wordt afgegeven, terwijl DHL email zegt dat het is bezorgd.

Lazy people.

8 times from 10 delivery guy don’t even ring to my door bell,just silently dropping the paper note in to my inbox that my package is waiting at dhl service location. I pay money that my purchase would come from door to door. And now mostly every time I need to waste my time and energy to get my purchase,cause delivery guys can’t handle it. I’m so mad! So that’s being sad from know on ,for everyone who will come to my doorstep I’m gonna ruining their day on purpose. And forgot about politeness...

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Kwaliteit bezorging

De bezorger had er net zoveel zin als ik.

Supervriendelijk ondanks de drukte. Chapeau.

Goed en Snel

Snelle levering en aangegeven tijd dat ze bezorgen komt overeen.

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Diverse keren bestelde paketten niet bezorgd, kwijt geraakt bij DHL

Zeer slechte ervaringen met DHL, diverse paketten niet afgeleverd door de vervoerder.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Zie hierboven
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Kwaliteit bezorging

alleen werk het apparaat niet met de LG 6 naar mijn mening daarom retour gestuurd

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) indien het werkt
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Kwaliteit bezorging

een van de bestelde borden was gebroken

bord stuk

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) spullen heel houden

Waardeloos bedrijf

Ik krijg een melding dat mijn pakketje bezorgd zou zijn. Er is niemand aan de deur geweest en de brievenbus is ook leeg. Er stond wel een busje voor het huis maar die is niet bij ons geweest. Heel raar dit.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Jaa gewoon mijn pakketje leveren
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Altijd zo vriendelijk en netjes!

Onze bezorger is een topper!

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Precies volgens voorspelling geleverd!

slecht

Verpakking was beschadigd en daardoor incompleet. Tevens zou tussen 14.00 uur en 16.00 uur in eerste instantie levering plaats vinden. Uiteindelijk ron 18.55 uur.??

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Slecht, want ik zie nergens mijn pakketje en er is niemand aan de deur geweest!

Ik kreeg mail dat het pakket rond een bepaalde tijd gebracht zou worden. We waren gewoon thuis, zaten te eten. Er is niet aangebeld. En ik krijg wel een mail dat mijn pakket ondertussen is afgeleverd. Ik heb overal gezocht, maar ik zie nergens een pakket staan. Het was wel donker en we wonen buitenaf, maar dat moet toch geen probleem zijn voor een ervaren bedrijf. Andere keren is het goed gegaan, dus voor een goede waardering wacht ik af hoe dit afgehandeld wordt.

Levering

Wat ik fijn vind bij jullie is dat je kan bepalen hoelaat het geleverd kan worden dit i.vm werk dat je pas om die tijdstip thuis komt Top!!

Vriendelijk en op aangegeven tijd, top

Vriendelijk en op aangegeven tijd, top

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Geen, vasthouden die kwaliteit van dienstverlening.
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Er is nog niets gebracht

Bijzonder dat ik al bericht krijg dat het geleverd is, maar heb nog niets ontvangen. Het hele huis al rond gelopen, want eerder werd het aan het hek gehangen. Niets!

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) meld pas als is bezorgd nu geeft het geen fijn gevoel
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Kwaliteit bezorging

Pakket is bij de voordeur neergezet

Een dag vertraagd komt pakket, was speciaal hiervoor thuis gebleven, aangegeven dat pakket achter huis in houthok gezet kan worden, maar in plaats daarvan wordt pakket aan voordeur gezet, zeer goed zichtbaar vanaf de wwg, dus makkelijk door anderen mee te nemen

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Systeem raadplegen
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Kwaliteit bezorging

Snelle aflevering, klantvriendelijke bezorgster, Big Smile. Top Service.

Snelle aflevering, klantvriendelijke bezorgster, Big Smile. Top Service.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) geen
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Het pakket is retour genomen

Het pakket is niet afgegeven, maar volgens de bewoners retour gegeven. Door een fout stond ons oude adres als bezorgadres. De nieuwe bewoners hebben het pakket niet aangenomen. Vreemd dat er dan in de mail staat dat het pakket is geleverd. Hoe wordt dit nu opgelost? Kunnen wij het pakket ergens ophalen? Met vriendelijke groet, Fam. Poelarends

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Track & trace

Pakketje is niet bezorgd!!

Ik was niet thuis en heb het nier kunnen ontvangen. Het staat dat het bezorgd is...