Snelle service

Een hele snelle bezorging ondanks de drukte. De mensen (meestal mannen) van DHL rennen zich een slag in de ronde om de pakketten zsm bij iedereen af te leveren ! Heel vriendelijk.

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Pakket voor de deur gezet

Mijn pakket werd bij de voordeur achtergelaten. Je verwacht dat het persoonlijk aan je wordt afgegeven.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Persoonlijk afgeven.

Prima bezorgd

Altijd uitstekend geweest...

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Track & trace

Geen stress

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Nvr

heel goed

goede service

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Kwaliteit bezorging

Pakket voor de deur neergelegd zonder dat ik thuis was

Pakket voor de deur neergelegd zonder dat ik thuis was. Dit is in een open portiek en iedereen kan dit pakket dus meenemen. Het is al een tijd geleden, maar dit heb ik al 2 x eerder meegemaakt bij dhl en nu dus weer! Kan echt niet!

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Bij buren afgeven, niet op stoep zetten

Uitstekende dienstverlenng

Alles war afgesproken was rond de levering werd zo uitgevoerd.

Belabberde bezorger

Meneer de bezorger rondom de Fresco in Capelle a/d ijssel geeft aan ons te hebben gemist, leuk verhaal... Ik was toch echt de gehele tijd thuis. Ach het zal wel en dan wordt er door een medewerker aangegeven dat dit behandeld wordt als klacht maar laten we heel eerlijk zijn, hoe serieus wordt dit nou opgepakt? Als ik alle reacties lees dan is dit niet de eerste keer joh. Ik snap dat dit een lastige periode is voor die bezorgers maar hé moeten de klanten daarvan dan maar de dupe van zijn? Goed, hier een recensie en laten we maar is kijken of dit ooit onderzocht wordt. Oh en als kers op de taart had de medewerker mij de garantie gegeven dat de bezorger zou komen. Ik verwijt haar echter verder niks want zij kan niet weten of een bezorger wel of niet zijn werk doet. Morgen maar naar de AD Shop mijn pakketje ophalen.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Je werk uitvoeren.
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Kwaliteit bezorging

Prima, op tijd geleverd en glasplaat in pakket is heel gebleven.

Prima, op tijd geleverd en glasplaat in pakket is heel gebleven. Veranderen bezorgdag was eenvoudig.

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Altijd delivery volgens afspraak; super!

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) niets

Belachelijk

Pakketje wordt in de lift gfeflikkerd

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) gewoon afgeven bij de voordeur
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Mijn pakketjes worden altijd door vriendelijke bezorgers afgeleverd.

Goed ervaring

Goed mooi optijd bezorgd.

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? N.v.t.

Goede service!

1 dag eerder bezorgd als vooraf gezegd!

Netjes afgeleverd

Alles goed .mail ,bezorger

Pakketten zijn nooit bezorgd

Geachte meneer/ mevrouw, De twee pakketten van de Bijenkorf zijn NIET geleverd. Volgens uw mail wel. Van: DHL Parcel <noreply@dhlparcel.nl> Datum: 27 januari 2021 om 19:26:09 CET Aan: mackyvanmoll@telfort.nl Onderwerp: Je pakket is bezorgd (3SBKF07001180901) Dit bericht wordt automatisch verstuurd, je kunt er niet op reageren. Vragen? Ga naar onze support-pagina. Onze mailadressen eindigen altijd op @dhlparcel.nl en we vragen je nooit via mail om inlog- of betaalgegevens. Iets niet in de haak? Check het hier! JE PAKKET IS BEZORGD Beste MEW VAN MOLL, Je zending 3SBKF07001180901 van de Bijenkorf is woensdag 27 januari om 19.25 bij je thuisbezorgd. We wensen je veel plezier met je pakket en zien je graag bij de volgende bezorging!

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Kwaliteit bezorging

Ik ben ‘s avonds blijkbaar nooit thuis

De avondbezorger die rondom Dr. Struyckenplein moet bezorgen vind het wel makkelijk om keer op keer te zeggen dat ik niet thuis ben. Eerder aangegeven, maar DHL doet er in tegenstelling tot andere bezorgservices niets mee

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Aanbellen en afleveren
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Doen geen moeite om aan te bellen.

Ze zouden een pakketje brengen op woensdag, ineens werd dit dinsdagavond. Vervolgens blijkt ineens dat ze 'me gemist hebben', en ik het pakketje maar ergens mag gaan ophalen.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Aanbellen (moeilijk he)
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Liever persoonlijk afgeven ipv alleen in de lift plaatsen.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Misschien toch persoonlijk afgeven ipv de lift . Hoewel ik het ivm drukte wel kan begrijpen.

Komt afgesproken tijd na

Nette bezorger en op de doorgegeven tijd afgeleverd.

Niets ontvangen, het artikel zou om 18.22 geleverd zijn

Ik heb helemaal niets gekregen, was gewoon thuis

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Gewoon bezorgen

Prima en keurig op tijd

Goeie ervaring.

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Track & trace

Nette bezorger/-ing

Zeker in deze tijd, alle respect voor de bezorgers. Doen netjes en corona proof hun werk.

Niets ontvangen

Raar wij waren gewoon thuis

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Correct bezorgen

Pakket niet geleverd

Met regelmaat sat het pakket bij de buren op nr 43 gebracht, terwijl ik op huisnummer 43a gewoon thuis zit te wachten. Ik krijg wel bericht dat het is afgeleverd. Mijn buren zijn weinig thuis. Soms moet ik een dag extra wachten, totdat ik mijn pakket krijg. Erg vervelend.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) De pakketbezorger moet beter kijken naar het adres en huisnummer.