Few times deliver pakadge to parcel point

Few times I have been selected to leave the packadge to the agreed place. But they delivered to parcel point. Also one time ring to the door and even didn't wait, when I open the doors delivery man was going away and I didn't get my parcel

• Would you recommend us? No
  • N/A

Geweigerd ? Waarom zou ik mijn pakket weigeren ?

Ik was onafgeboken thuis, de hele dag. Mijn deurbel doet het uitstekend, mijn oren zijn in orde. Het pakket zou geleverd worden tussen 14:00 en 18:00 Toen ik rond 16:00 nog eens de tracking-code bekeek stond er dat het pakket was geweigerd en teruggestuurd naar de afzender. Heel vreemd want het pakket is helemaal niet aangeboden dus hoe kan ik het dan weigeren en waarom zou ik iets weigeren waarvoor ik betaald heb ? Vervolgens heb ik de bepaald niet empatische klantenservice gebeld à raison van € 1 De mijnheer van de klantenservice beweert ook volkomen ten onrechte dat het pakket is geweigerd, dat het wordt teruggestuurd naar de afzender en dat ik contact moet opnemen met de afzender. Dit is niet mijn eerste slechte ervaring met DHL. Ik ga proberen om webwinkels die werken met DHL te vermijden.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Niet liegen dat het pakket is geweigerd terwijl het helemaal niet is aangeboden.

Waardeloos

Ik snap niet dat bedrijven nog waardevolle spullen met DHL verzenden. Het gaat bijna altijd mis.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Raak spullen niet kwijt en zorg voor juiste informatie bij de track & trace

Zeer slecht

Waarom wordt een pakket voor een bejaarde in een verpleeghuis niet bezorgd. Schandalig dat een bejaarde in een rolstoel zelf haar pakket bij de HEMA moet halen. Via DHL niets meer bestellen via de kinderen die in een andere stad wonen.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Neem personeel aan die hart heeft voor zijn werk.

disgusting experience

the workers always puts the box with my neighbors while I am at home because they does not want to go up to the third floor, mother fuckers And the neighbors steal the box.....

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) breng andere medewerkers die beetje zin hebben in hun werk

Leugenaars

Dhl heeft mij voorgelogen over mijn bestelling waar ik al een week op wacht. ik had gewoon het goede adres doorgegeven en de afzender ook en dhl beweerde van niet. Tot mijn grote verbazing zag ik vanmiddag een dhl bezorgster en zij liet mij gewoon haar lijst zien waar mijn zending met juiste huisnummer opstond en zei nog doet ie in doetinchem lag. Ik daarna contact opgenomen met de robots van de klantenservice die alsnog beweren dat het een foutieve zending is ik bood nog aan om het desnoods op te halen het is immers al betaald en van mij maar nee ze kunnen totaal niet mee denken of helpen echt heel erg slecht dit!

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Mensen niet voorliegen en dingen gewoon bezorgen

heel slecht

krijg mails pakket is bezorgt terwijl niemand is geweest ze reageren niet opklachten vandaag weerpakket geleverd gehad door dhl en weer alles kapot dit is nu de 5e keer nooit meer wil ik iets wat bezorgd wordt met deze koerier dienst zeer slechte hervaringen mee

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) 1
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Zeer slechte bezorging door avondkoerier

Vandaag zou mijn pakje bezorgd worden tussen 17.30 u en 20.30u. Daar wij zelf dit maal niet thuis waren, had ik de buurman gevraagd, ons pakje in ontvangst te willen nemen. Echter, toen wij rond 20.00 u thuis kwamen, was er nog niets bezorgd. Een paar min. later stond een buurman (van 2 deuren verder) bij mij voor de deur met 2 pakjes voor ons en 1 pakje (van Zalando) voor een onderbuurman. DHL had de pakjes buiten voor de deur van de entree neergelegd. De buurman van 2 deuren verder zei dat hij pas geleden ook zoiets had meegemaakt. Zijn zoon had een duur scherm besteld. Ook deze lag buiten. Mijn buurman die mijn pakje zou aannemen had paar weken geleden ook een pakje van Zalando dat voor de lift was neergelegd, Ook hiermee kwam iemand anders uit de flat mee aan, die het toevalig had zien liggen. Al met al is dit een zeer kwalijke zaak en hoop dat deze bezorger ook wordt aangesproken. De bezorgder die overdag komt (is mijn ervaring) doet zijn werk uitstekend overigens. Hopelijk komt hier snel een oplossing voor, want dit kan echt niet.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Zeker de avondbezorging moet discreter en netter.
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Hebben niet eens geprobeerd het pakket af te leveren.

Ik heb via track&trace een bezorgtijd gekregen, ben de hele dag thuis geweest maar DHL is helaas niet langs geweest. Via track&trace werd aangegeven dat het pakket bij een "servicepoint" was gedumpt, vervolgens moest ik hen bellen à 1 euro per gesprek om er achter te komen waar dat was. Achteraf had ik gewoon moeten checken of de webwinkel zaken doet met deze oplichters, en in de winkel laten bezorgen om op te halen. Dan had ik het eerder in huis gehad en niet hoeven te betalen om te weten waar het is. Dat meer dan 60% van de "klanten" hen hier aanbeveelt is ook geen verassing omdat ze vanuit hun site geen mogelijkheid bieden om een review achter te laten, maar waarschijnlijk wel hun medewerkers en familie gevraagd hebben om hun malafide activiteiten te ondersteunen.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Bezorging is waar ze voor betaald worden maar dat proberen ze zeer zorgvuldig te ontwijken.

Slecht

We waren de hele dag thuis, wonen 5 hoog en is afgeleverd bij iemand op de begane grond. Dit is namelijk niet de eerste keer dat men dit doet en er is ook al eens een pakket voor de deur neergelegd terwijl we thuis waren. Het gaat om medicijnen waar ik op zit te wachten. Slechte zaak van DHL

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Al 2 keer niks ontvangen van DHL, terwijl er staat bezorgd!

Er staat al 2 dagen bij de status van mijn bestelling :bezorgd maar heb letterlijk niks ontvangen , ik vind dit niet meer kunnen want dit is niet de eerste keer dat een pakketje van mij verdwijnt, en staat er bij de status gewoon bezord, ik vind dit niet normaal en wil hier zo snel mogelijk een antwoord op.

zeer ontzettend slecht

De bezorger was bij mij voor de deur geweest en gaf een envelop van mijn buurman aan mijn jonge kind.Toen ik aankwam, gaf ik de envelop terug naar de bezorger en zei dat ik om persoonlijke redenen geen enveloppen kon nemen. Hij was boos en beledigde me en bedreigde me dat hij altijd hier komt en dat ik zeker door hem in de problemen zal komen. Ik zal zeker een aangifte bij de politie doen tegen de bezorger en DHL.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) -

NO RECOMMEND

NO CONTACT WITH THEM, DONT STRESS YOURSELF AND CHOOSE POST OFFICE OR OTHER COURIER

• Would you recommend us? No
  • N/A

Altijd gedoe met DHL

Ik probeer sites te ontlopen waar DHL levert, maar valt soms niet aan te komen. Helaas nu er ook weer ingetrapt, pakketje kon gwn in de tuin gelegd worden (is DHL toch al ster in). Maar dit was ze niet gelukt en pakket is naar een of ander ophaal punt gegaan. Mijn beeld van DHL is dus weer negatief bevestigd. Altijd gedoe met die bezorgers van hen

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Laat je bezorgers niet zo gehaast zijn!!! Kwaliteit over kwantiteit

Altijd klote

Wordt gevraagd voor een ander manier van afleveren. Wat je ook aangeeft, wordt niet naar gekeken. Geef altijd 2 adressen op van de buren. Altijd hetzelfde gesodemieter ....we hebben je gemist......dus wat je ook invult maakt niet uit. Ben bang om iets te bestellen wat DHL af moet leveren. Bij Post NL noooooit geen probleem. Ga vooral zo door met de klanten zo te behandelen..........mooi niks.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Kijken naar de wensen van aflevering....wordt onderhand tijd

3 pakketten vermist

Ik heb 3 pakketten afgeleverd bij dhl service point op het brouwersdijk. Alle 3 zijn vermist. Volgende keer maar naar postnl. DHL voorwaarde beschermd niet de consument maar wel de vervoerders. Want consumenten hebben niks aan 3.40€ p/kilo Als de inhoud van je pakket boven de 100€ is

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Betere voorwaarde voor de consument
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL ServicePoint

Geen hulp van de klantenservice

Mijn pakket is per abuis gelabeld als "retourzending". Dat staat niet zo op de website, maar hier heb ik om moeten vragen omdat de levering zeer traag was en ik mij afvroeg waar het bleef. Het pakketje is nog niet retour gestuurd, maar niemand lijkt iets voor mij te kunnen doen. Heel simpel lijkt mij, bel het centrum waar het ligt op en zeg dat het niet retour moet. Maar hier kan niemand voor zorgen, ik moet hetgeen maar opnieuw bestellen wanneer ik mijn geld terug heb. Helaas, wat ik wil bestellen is niet meer bestelbaar... Zo gaat DHL dus met je spullen om.

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Toezegging niet nakomen en liegen over mislukte bezorging

Vandaag voor de vierde keer (van de vijf) in enkele maanden op het laatste moment bezorging afgelast, die eerder die dag toegezegd en per mail bevestigd was, incl. tijdvak. Daardoor kan o.a. Amazon zijn 24-uurs-service niet waarmaken. Ik heb hen daarover ingelicht een bij hen een klacht ingediend over hun transporteur. "Redenen": 1. "kantoor gesloten", dat was rond 16 uur, gewoon doordeweeks. Aflevering was toegezegd tussen 17:30 en 21:30. Geen briefje, gewoon status veranderd van het ene moment op het andere. 2. "wilde niet onbeheerd achterlaten". Pakje paste volgens afleverplanning door de brievenbus, wat inderdaad het geval was. Echt heel slecht. Ochtendzendingen lukken vaak wel, heb ik de indruk, middagzendingen eigenlijk niet.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Toezeggingen nakomen, dan is ook liegen over oorzaken niet meer nodig

Geen zin meer in

De bel gaat. Ah daar zal mijn pakje zijn pakt de foon op hallo je pakje staat onder bij de brievenbussen sorry is geen styl je kom het pakje netjes na boven brengen ligt dat aan mij

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Vriendelijke zijn
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Pakket is voor de deur gezet, terwijl we gewoon thuis waren

Het pakketje stond voor de voordeur en is onbeheerd achter gelaten. Ik was gewoon thuis, maar er is geen moeite gedaan om aan te bellen. Is in mijn ogen nogal onbeschoft.

Zeer geïrriteerd

Ik heb een deurbel!! Kloppen hoeft dus niet, mijn kinderen slapen s middags en de bezorgers van de DHL vinden het elke keer nodig om keihard op de deur te kloppen. Waardoor mijn kinderen al meerdere keren huilend van wakker zijn geworden. Ik heb een ring deurbel en die hangt er niet voor niks!

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) -

Waardeloos

Twee keer achterelkaar slechte ervaring met DHL De 1e ervaring doodleuk een bericht in de app dat het pakket is afgeleverd, terwijl er niets is geleverd. Dan constant van het kastje naar de muur worden gestuurd. De 2e ervaring de hele avond wachten op het aangekondigde bezoek. Met de mededeling dat het in de brievenbus past. En dan laat op de avond de melding ' we hebben u gemist' Wat een verschrikkelijke organisatie!! Ik doe geen aankopen meer als DHL de bezorger is. Enorm frustrerend!

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Communicatie

Belabberd

Belachelijke service. Letterlijk belachelijk. Ik offer een vrije dag op om op mijn pakketje te wachten. Ik zie het busje voorbij rijden, maar mijn pakketje werd niet bezorgd. Vervolgens bel ik DHL en zij laten mij weten dat ik NIET THUIS was, terwijl dit totale onzin is. Ik ben thuisgebleven, ik heb de incapabele bezorger achter zijn stuur zien zitten, maar deze had geen zin om mijn pakketje af te leveren. Dit kost mij letterlijk geld DHL. Idioten.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Afspraken nakomen
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Afhalen volgens afspraak

Pakket niet bezorgd terwijl ik gewoon thuis ben

Eergisteren hetzelfde probleem. Word hier zo moe van. Blijf je thuis omdat je pakket bezorgd kan worden, vervolgens krijg je een mail dat je niet thuis bent en je het pakket op kan komen halen, over 3 werkdagen!!! Ik zit gewoon thuis, word half doof van mijn bel als die af gaat, wat dus niet is gebeurt. Niemand gehoord of gezien. Misschien is 5trappen op te hoog ofzo? Ga dan lekker ergens anders werken als je je werk niet kan doen. Mensen betalen gvd ook voor verzendkosten!

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Gewoon bezorgen!
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Kwaliteit bezorging

Ondanks dat het servicepunt om 16 uur gesloten was nam deze aardige mevrouw van DHL servicepunt Telecom Today in Kerkrade mijn pakket toch in ontvangst zodat ik niet nog een keer extra hoefde teug te komen.

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL ServicePoint