Zeer slecht komen afspraken niet na

2 avonden op rij geen bezorging. 1e keer "overmacht" en 2e keer "overmacht" en vervolgens "we hebben U gemist" Ik heb geen groot huis dus ik hoor de bel echt wel en er is gewoon niemand geweest. Maak dan geen afspraken. PostNL nooit problemen... DHL de 4e keer op rij....

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Kom je afspraak na
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Waardeloze afhandeling - geen mogelijkheid om klacht in te dienen over terugzending

Waardeloze antwoorden: Verzender is geïnformeerd dat pakket is 'bezorgd', maar krijgt niet te horen dat dit bij een service point is. Wij als ontvanger hebben geen bericht ontvangen na drie dagen, zoals dit op de website staat. Na 7 dagen is het pakket teruggestuurd naar de verzender, ook dit wordt niet gemeld aan de verzender en aan ons als ontvanger. Pakket blijkt dan 10 werkdagen onderweg. Volgens de dame van de service afdeling is dit de standaard procedure. Mogelijkheid om een klacht in te dienen is er niet en terugkoppeling wordt niet gegeven. Klachten worden intern afgehandeld, leiding gevende bestaat 'niet'. Nu maar hopen dat het pakket boven tafel komt.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Informeer verzender en ontvanger bij iedere verandering

Niét bij mijn buren

Het is mij een doorn in het oog dat mijn buren worden lastiggevallen met bezorgen van voor mij bestemde pakketjes. Soms krijg ik zo laat een melding dat de bezorging plaatsvindt dat ik niet thuis kán zijn. Ik woon in een appartementencomplex waar ik bijna niemand ken en vind het buitengewoon ergerlijk dat ik mijn pakket moet ophalen bij wildvreemden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Nooit afgeven bij anderen
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? N.v.t.

Waardeloze levering, doen niets met klachten

Meerdere malen al geklaagd dat onze bezorger niet naar boven komt, ondanks dat dat volgens DHL zelf wel zou moeten (wonen op 4e verdieping en hebben een lift). Als we bezorger netjes vragen naar boven te komen, scheldt hij ons uit en zegt hij dat de afleverpoging is mislukt.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging Bezorger
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Zeer slecht, komen afspraken niet na

Inmiddels al minimaal 4 keer voor gevallen dat ik op bedrijven terrein kloosterlanden op vrijdag een bestelling zou moeten ontvangen maar dat deze om onduidelijke reden niet wordt afgeleverd. Vandaag was de mededeling dat er niemand aanwezig zou zijn geweest bij de bezorging, terwijl er elke werkdag meerdere mensen op de receptie naast de voordeur zitten, de bezorger is dus gewoon niet langs geweest. Als dit een enkele keer gebeurd kan ik daar begrip voor hebben, als dit standaard lijkt te gebeuren op vrijdag niet. Kortom een prutsbedrijf wat zijn afspraken niet nakomt.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging Afspraken nakomen
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Altijd vertraagd of komt niet opdagen

DHL bezorgt al mijn pakketjes standaard tot 5 dagen later dan er in eerste instantie gemeld wordt. Informatie over vertragingen komen heel laat online. Eerst dacht ik dat ik de enige was die pech had, maar letterlijk iedereen die ik over mijn DHL ervaringen sprak, was het roerend met mij eens en heeft dezelfde klachten. Vandaag was het ook weer raak. Er zou een pakketje overdag bezorgd worden, dat werd uiteindelijk 's avonds tussen 18:00 en 21:00, daarover kreeg ik om 19:54 een e-mail (bijzonder laat dus). Vervolgens heb ik de rest van de avond beneden gezeten, vanaf de bank kon ik de voordeur in de gaten houden en de bel horen. Om 21:00 uur kreeg ik tot mijn stomme verbazing een e-mail waarin stond dat de bezorger om 21:00 voor een dichte deur stond en dat het pakket morgen door mij opgehaald kan worden. Ik ben nog naar buiten gerend maar een DHL bus was nergens te bekennen. Ook van een briefje in de brievenbus was geen sprake. Dit is echt waardeloze service voor mensen die verzendkosten betalen om een pakket op een bepaalde datum in huis te hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Daadwerkelijk bezorgen op de afgesproken tijd zou een begin zijn.

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Bezorging op aangegeven tijdstip Sowieso bezorgen Altijd kaartje in de bus doen Na aanbellen/-kloppen even wachten tot de deur open gaat

2 sterren: slechter dan verwacht

Het laatste bericht was bezorging op zaterdag 6 april tussen 11.00 en 14.00 uur. Dat is gebeurd conform melding.

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Ons pakket werd volgens de leverancier maandag 2 april 07.31 uur aangemeld bij DHL. Volgens uw website is aanlevering voor 16.00 uur 's-middags, bezorging de andere dag in de Benelux. Vanaf 2 april was echter niet te volgen wanneer werd geleverd. Eerst vrijdag 5 april aan het eind van de middag werd duidelijk, dat zaterdag 6 april werd geleverd. Ik weet niet of dit door DHL Lelystad wordt veroorzaakt (mijn negatieve aanbeveling betreft dus niet Lelystad). Ik vind 4 à 5 dagen voor een pakketje binnen NL rijkelijk veel afwachttijd voor mij opleveren. Ter illustratie, maandagavond 1 april bestelde ik iets en woensdagmorgen 09.30 uur stond PostNL voor de deur met het pakket. Het kan dus anders.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Soms is een pakje zomaar optijd. De laatste tijd iets vaker. Sinds zij met eigen bussen rijden. De klantvriendelijkheid van bezorgers is ook verbeterd.

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Kom eens op tijd en bezorg volgens afspraak Andere 3 bezorgdiensten zijjn veel beter en bezorgen wel op tijd.

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Duidelijk schrijven of een 2e x aanbieden

• Verbeterpunten of tips over de bezorging Bezorging pakket 25 kg slecht

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Komen soms op de afgesproken tijd.

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Op tijd leveren! Bestellingen worden regelmatig niet op het afgesproken tijdstip bezorgd, soms pas de volgende dag.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Er is niet bezorgd dus ook geen positieve ervaring

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Bezorger belt niet aan, en geeft aan mij gemist te hebben. dit gebeurt meerdere malen. aanbeveling is aanbellen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

In orde, zoals verwacht. Niets mis mee.

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Een bezorgvenster van 10 UUR is niet van deze tijd. Ik moet voor een lullig klein pakketje nu een hele dag beschikbaar blijven. DHL lijkt zich ook niet in te spannen om dat venster kleiner te maken. Dat moet naar max. 2 uur kunnen, bij voorkeur met een route met bezorgpunten. De concurrentie doet dat al jaren.

Kan ik niet bedenken.

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Normaal parkeren, in plaats van op de stoep of voor ingang parkeerterrein, terwijl er genoeg andere goede plaatsen te vinden zijn. En zeker parkeren zonder ouderen of mensen in rolstoel of met kinderwagen te hinderen. Vriendelijk blijven als chauffeur hierop aangesproken wordt in plaats van vrijwel direct boos en agressief reageren.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pakket niet bij afgesproken servicepoint afgeleverd. Afspraak Asterlo, afgeleverd Langehorst.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb nu al 3x gehad dat ik gewoon thuis was en dan krijg ik een mailtje of kaartje dat we niet thuis waren. Er is niet eens aangebeld.

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Het zou leuk zijn als jullie even langs komen het pakket proberen te bezorgen voordat jullie beginnen te zeggen dat ik niet thuis ben of dat ik nog een week lang op vakantie ben. Het is al over een week lang geweest en ik heb het pakket nog niet gekregen. Er is niemand langs geweest (volgens track&trace wel) en bellen heeft ook niets opgelost. Waardeloos!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

geen, alleen een behulpzame dame, die mij raad gaf.

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging De organisatie klopt niet, veel foutieve meldingen betreffende deze zending en sorteer fouten. Het betrof een medische zending, die langer dan een week onderweg is geweest.

Niks

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Bezorger klopt aan terwijl de bel het doet, heb hierdoor mijn pakketje gemist terwijl ik gewoon thuis was.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tot 2x aan toe komt Bezorger komt niet opdagen, en geen briefje in de bus. 1e x had ik een bezorger gemist kaart, deze heb ik op de avond gezet de volgende dag. Track en trace doet het prima. Ik had zelfs een briefje op de deur met mijn tlf voor als ik niet zou horen als ze er waren. Nu wordt mijn pakket terug gestuurd naar de afzender. Echt slecht! Waardeloos! Hoe gaan jullie dit oplossen!

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Vaste bezorger altijd op tijd, vriendelijk en behulpzaam. Altijd ingevulde briefjes in de bus als we er niet zijn. Die beoordeel ik met een 10.

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Als de vaste bezorger , volgens mij heet hij Rob, niet werkt maar een andere, geen ingevuld briefje zodat je maar moet gissen waar het pakket gebleven is( zoals afgelopen week). Pakket nog steeds niet binnen.... had 2 dagen geleden al binnen moeten zijn. Waardeloze service als de vaste bezorger Rob niet werkt.

Welke bezorging?

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Ik snap heel goed dat de december maand echt een hele drukke maand is. Maar toch ging bij mijn bezorging alles mis. Ik kreeg opeens een mailtje dat om 18.09 de bezorger langs was geweest maar mij heeft gemist. Terwijl ik op dat moment voor de voordeur een kastje in elkaar aan het zetten was. Dus de bezorger is nooit langs geweest... Jammer communiceer dat ook even en ga dan niet liegen dat er een bezorger langs is geweest want dan gaan de ontvangers twijfelen over zichzelf. 2 dagen later zou het bij iemand thuis bezorgd worden. Prima mooie goedkope oplossing. Maar doe dat direct de eerste keer. Want dan ik sta dan niet voor een dichte deur. Helaas is dit niet de eerste kut ervaring met DHL.
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Altijd keurig op tijd en indien ik niet thuis ben leveren ze keurig bij de buren. Zolang dit nog mag.

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging Geen.
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Onze vaste bezorger Rob Bakker is een Topper. Altijd keurig op tijd, altijd vrolijk. Hij is een aanwinst voor DHL

• Totaal oordeel over de bezorging
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging geen verbeterpunten

Filter op locatie

Filter op Taal