Correcte afhandeling

Super!

Super bezorger, heel sociaal en behulpzaam!

Geweldig!

Ik was niet aanwezig op mijn woonadres, maar wel in de buurt. Om die reden had ik in mijn raam mijn telefoonnummer achtergelaten. De bezorger belde mij dat hij voor de deur stond met met mijn pakketje zodat ik dat direct bij hem op kon halen! Goede service!

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Geen
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Geen

Zeer vriendelijke bezorgers

De bezorgers zijn erg vriendelijk, netjes en opgewekt! Wij hebben geen negatieve punten hoor.

Niet gelevert, wel thuis

De afgelopen paar keer kreeg ik een 'gemist' briefje in de brievenbus, terwijl ik thuis was. Er hangt een duidelijk briefje naast de deur dat ze even de hoek om moeten lopen bij de andere deur, omdat we daar geen gehoor hebben. De eerste paar keer ging dit goed, vervolgens niet meer. Ook een keer meegemaakt dat ik ze het gemist briefje zie neerleggen achter het huis, keken me net niet in de ogen aan bij de tuindeur.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Niet te gehaast willen doen, je werk doen

waardeloos

Pakket zou op 31 Dec binnenkomen heb een melding gekregen dat het pakket 1 of 2 dagen vertaging had vervolgen is het pakket na verschillende belletjes pas op 11 januari geleverd .

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Bezorger belde niet eens aan

Ik heb 3 dagen langer op mijn pakketje moeten wachten omdat de bezorger vervroegd met weekend ging en besloot niet langs mijn huis te rijden en te melden dat hij voor een dichte deur stond. Belachelijk!

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Zoek gemotiveerde medewerkers!
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Bezorging volgens afspraak

Niet cf. de opgegeven tijd.

Zonder uitzondering bezorgt DHL in Amsterdam niet binnen de opgegeven uren. Nu ook weer bijna drie uur eerder.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Bezorg op opgegeven tijd
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Juiste tijd.

Niet sosiale bezorger

De bezorger had aangebeld en meteen weggelopen naar de buren. (Ik ben echt geen oud vrouwtje, en ben meteen naar de deur gelopen) Met dat ik beduusd buiten de deur stond omdat er niemand bij de deur stond, liep de bezorger bij de buren weg en zei kort "bij de buren". Ook bij de buurvrouw was de bezorger erg bot geweest, de buurvrouw kreeg het pakje in haar handen geduwd met de woorden, is voor de buren en weg was hij.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Laat de bezorger een andere baan zoeken, hij is duidelijk niet blij met deze baan!!!
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Die iets aan je mentaliteit
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Pakket helemaal niet thuisbezorgd?

Ik krijg een mail dat mijn pakket is bezorgd; maar ik was niet thuis en er ligt helemaal niks in de bus. Ook buren hebben niks. Wat nu?

Jammer

Bezorger kwam veel te laat zonder enig bericht. Het is heel begrijpelijk dat een bezorger later kan komen dan eerder aangegeven maar, geef het ook even door aan de ontvanger. Was wel blij verrast dat het pakketje dit keer niet was beschadigd of open gemaakt. Daarbij is DHL gewoon niet bereikbaar voor dit soort kwesties.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Communicatie met de ontvangers

Meer dan blij

Zeertevreden

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL ServicePoint

Deze keer ging de bezorgjng vlot en lekker op tijd!

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? N.v.t.

Ik ben iedere keer weer hartstikke tevrede.

Snel, vriendelijk en correct.

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? N.v.t.

Super snel en bovendien keurig aangegeven mbt bezorgtijden.

Super snel en keurig geïnformeerd over de bezorgtijden

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Track & trace

Altijd goede en vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen.

over het algemeen goed

Alleen vandaag was het pakketje bij mij achter het huis geplaatst zonder dat er een notitie hiervan in de brievenbus is gedaan. Normaal gesproken laten ze een notitie achter met daarop de boodschap het staat achter het huis. Nu heb ik het pakketje gevonden dus geen probleem. Maar denk wel dat het verstandig is dat ze een notitie achter laten. Maar verder ben ik erg tevreden over DHL

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) zie hierboven
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? N.v.t.

Op zich prima (afgezien van de online-communicatiemogelijkheden)

Jammer dat ik vanwege het gebruik van Internet Explorer het bezorgmoment niet kon aanpassen, aangezien ik een computer van mijn werk heb waarop ik geen andere software m a g downloaden.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Aanpassing bezorging ook mogelijk maken voor IE-gebruikers.

top

top

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

Prima, geleverd zoals aangegeven via mail

Vriendelijke bezorger en exact op de tijd zoals bericht vis de mail,top!

Waardeloos

Na 2,5 jaar weet (alleen) DHL onze straat niet te vinden Wij troffen u niet thuis......bullshit; nooit een briefje in de bus gehad. Soms kan je je pakketje ophalen bij het servicepunt; tegenwoordig gaat het gewoon terug naar de afzender met de mededeling “ het pakket kan niet meer worden onderschept, bestel het maar opnieuw. Dan komt het zeker weer met DHL 😝

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Cursus Google Maps voor bezorgers
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger

"Pakket bezorgd", maat pakket is niet bezorgd

Ik zag zojuist een DHL busje twee keer langsrijden, zonder te stoppen. Een minuut later kreeg ik het bericht dat mijn pakket bezorgd zou moeten zijn. Ik zit nog steeds met lege handen.

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Kwaliteit bezorging

Ze bellen niet aan de deur, en beweren dat ze wel hebben gebeld

De bezorger heeft absoluut niet aan de deur gebeld, terwijl ik definitief thuis was. Ipv aan de deur bellen hebben ze alleen in de brievenbus een brief achtergelaten "We hebben aan de deur gebeld, u was niet thuis". Dus dat is gelogen. Ik denk: de bezorger fraudeert tegen mij en tegen DHL. Tweede keer in korte tijd. Mijn pakket heb ik nog steeds niet ontvangen. Verder, contact opnemen met DHL is moeilijk, en zelfophaalpunten dat zie bieden zijn ook in een andere stad.

• Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) Beginnen met niet liegen.
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Track & trace

slecht

mij de schuld geven we hebben je gemist bij de track and trace terwijl het bij een servicepoint moest worden afgeleverd. Gewoon belachelijk dat het mogelijk is voor de chauffeur dat in te geven terwijl hij het moest afleveren bij een servicepoint die nog zeker 10 uur open zou zijn.

• Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? DHL bezorger
  • Verbeterpunten of tips over de bezorging (niet verplicht) afleveren bij servicepoint als dat gezegd word en niet mij de schuld geven we hebben je gemist terwijl het bij het servicepoint moest worden afgeleverd.
  • Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Kwaliteit bezorging

Te laat, maar deze iig afgeleverd.

Bezorger noemt collega's klootzakken in mijn bijzijn, en zet, zo zag ik later, zelf een handtekening. Beetje raar.

Filter op locatie