Deskundig advies en prettig contact

1 set gordijnen was te lang, maar dit werd snel en zonder problemen opgelost

Prima klantvriendelijk en meedenkend

Idem

geweldig bedrijf.

ben goed geholpen.

Prima geholpen goede service

De werkzaamheden zijn vakkundig uitgevoerd. Als er in de toekomst nog iets moet worden uitvoerd komen wij zeker terug bij deze zaak. Kortom een tevreden klant.

Alles volgens afspraak verlopen tot nu toe

Goed advies en genoeg keus.

Wij werden goed geholpen en de Decorette heeft genoeg keus. De bovenverdieping heeft een mooie vloer en behang gekregen.

Een prachtige zaak. Je wordt heel vriendelijk geholpen. Enorm blij met mijn nieuwe gordijnen. Ik vond het een prima samenwerking en ze waren heel vriendelijk en behulpzaam! Een zaak om aan te bevelen! Ik kom er zeker nog eens terug.

Alles was snel geregeld, en binnen een paar dagen kon ik het ophalen.

Deskundig en klantvriendelijk

Goede afspraken die Hubo ook nakomt en ze hebben vakmensen in dienst!!

Fijn om te zien dat men met producten van luxaflex zo goed kan adviseren.

Een fijne ervaring

Luisteren goed naar je, zorgen dat je wensen uiteindelijk resulteren in een prachtig resultaat.

Zeer goede service

Zeer goed geholpen door een sympathieke heer, die ons bijzonder goed heeft geadviseerd.

Het voelde als thuiskomen bij Decorette Nieuw-Vennep.

vriendelijk, correct, betrouwbaar

vriendelijk, correct, betrouwbaar.

Voor onze nieuwe woning gingen wij behang uitzoeken. Werden super goed geholpen. Medewerkster in de winkel raden ons aan om te wachten met bestellen ivm korting op behang in november. Super attent

Zeer klantvriendelijk

Zowel in de winkel als bij het opmeten zeer vriendelijk geholpen. Snelle levering van de raamdecoratie en keurig opgehangen. Zeker aan te bevelen!

Meedenkend

Geweldig hoe meedenkend de dames zijn

Geweldige service

Mooie vloer en Plissé gordijn gekocht. Vakkundig geplaatst. Zeer tevreden.

Grote klasse!

Uitstekende kwaliteit vitrages en perfecte montage!

Wat een vaklui.

We hebben nieuwe ramen, horren en binnendeuren laten plaatsen. Het ziet er allemaal even mooi uit. Alles keurig afgevoerd en opgeruimd. Prettige vaklui die meedenken. Betrouwbaarheid zeer hoog.

Goede service, van uitzoeken tot uiteindelijke plaatsing

In de winkel werden we fijn geholpen. Kundige dame met gevoel van kleuren/materialen, wat goed te combineren is. Materiaal is wel aan de prijs, maar kwalitatief dan ook erg goed en we hadden mazzel met een korting op raamdecoratie. Communicatie per email verliep vlot. Levertijden schappelijk en montage verliep ook vlot. Echt tevreden.

Snelle en vriendelijke service

Bij het breken van een touwtje van mijn slaapkamer plissé gordijn, werd snel een afspraak voor reparatie gemaakt. Bij het ophalen werd direct een tijdelijk gordijn geplaatst. Toen het gordijn weer was gerepareerd, werd weer snel een afspraak gemaakt en gemonteerd.

Recent heeft Decorette Leiderdorp voor ons gordijnen en enkele kamers verzorgd. Het bestellen in de winkel en het opmeten ging snel en vakkundig. Toen ze opgehangen werden bleek er een fout gemaakt. Deze is zeer snel hersteld zodat we snel een complete set gordijnen hadden hangen.

Werkzaamheden prima uitgevoerd

Snelle levering en plaatsen rolgordijn naar volle tevredenheid uitgevoerd

mooie horren en nauwkeurig geplaatst

Al járen zijn wij tevreden klanten en laten wij alle interieur zaken verzorgen door Decorette Nieuw Vennep

Heel goed geholpen , deskundig advies

De verkoopster was erg vriendelijk en wist ons goed te adviseren . Zeer klantvriendelijk!!!

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het