Vriendelijk en deskundig

Betreft rolgordijnen, goed advies en vakkundig montage.

Ze brengen je op leuke ideeën

We waren opzoek naar behang voor de eethoek. We hadden online al wat ideeën opgezocht maar door de voorbeelden in de winkel hebben we een enorm mooi en sjiek behang gevonden. Ze dachten ook meteen mee over de kleur verf die je ernaast kan gebruiken. Enorm fijn!

Service gericht en houdt zich aan afspraken!

Inbouwkasten gekocht voor de slaapkamer. Het is netjes gemaakt door nette mensen. Er was een probleem met de afstelling van een deur en dat werd op dezelfde dag opgelost dat we dit meldden.

Goed ingemeten, goede offerte. Prijs technisch oké. Zeer correcte montage.

Kundig, meedenkend en zeer vriendelijk en service minded

Ze leveren niet alleen kwalitatief hoogwaardige producten, ook de servicegerichtheid is er hoog. Altijd bereid om mee te denken en flexibel.

Deskundigheid, kwaliteit en service

Deslundigheid en ervaring meteen merkbaar in de adviezen en in de praktische uitvoeringen bij de inrichting van onze woning. Erg klant- en service gericht en geen moeite is teveel.

Zeer goede service, super tevreden over het afgeleverde resultaat.

N/a

Prima service en snelle afhandeling

Komen afspraken goed na en prijs kwaliteit is perfect.

erg goed meedenken om een aanpassing in ons huis te verwezenlijken

prettige hulp in de winkel en professionele plaatsing van een verduistering in een logeerkamer.

Probleem keurig opgelost

Het rolwieltje in onze inbouwkastdeur is goed gerepareerd!

GOed geholpen vriendelijke mensen

Prima advies, service en plaatsen aangeschafte vouwgordijn.

Correcte en deskundige uitvoering werkzaamheden

Netjes met vakkennis

De 2 deuren geplaatst Netjes en prima afgehandeld

Werkzaamheden keurig en zoals afgesproken uitgevoerd.

Prettige en professionele uitvoerder.

Vriendelijk in de winkel, vriendelijk tijdens montage, prachtig product. Erg blij mee!

Gewoon een TOPzaak!

Al jarenlang heel goede ervaringen met Decorette Nieuw-Vennep vanwege de uitstekende service en kwaliteit van de interieurproducten. Het personeel is zeer klantvriendelijk en denkt in alles mee. De offertes zijn scherp geprijsd en de monteur zorgt voor een perfectie aflevering en plaatsing.

Op tijd antwoord gegeven

Moet alleen nog wachten op een antwoord van de fabricant

Alles netjes afgehandeld.

Een van de betere in de regio

Ze nemen echt de tijd voor je en denken heel goed mee. Super vriendelijk en hele mooie fijne winkel in Heemskerk. Echt een aanrader!

Ik moest weliswaar wel lang op het eerste bezoek wachten (nieuw slot in de voordeur), maar daarna ging het razendsnel. Al na enkele dagen werden nieuwe sloten gemonteerd. Telefoontje gekregen dat een afspraak eerder uitliep, maar daarna kwam de medewerker en repareerde alles binnen de geplande tijd. Overigens werd bij het eerste bezoek precies uitgelegd wat er moest gebeuren en op dezelfde dag kwam er al een offerte.

Heel fijn personeel heel hulpvaardig

Super snelle en vriendelijke service

Heel blij met de service en klantgerichtheid van Decorette BOL. Wij hadden een spoedverzoek voor het laten aanbrengen van een bepaald soort behang. Heel snel gehandeld, vriendelijk geholpen en prettig contact. Een aanrader!

Prima uitleg en prima uitvoering

We kregen prima uitleg over hoe we onze schilderijen het best konden ophangen. Ook werden de STAS rails prima gemonteerd door een vakkundige en vriendelijke monteur.

Plezierig en kundig personeel en baas.

Goede hulp bij uitkiezen van de juiste luxaflex. Binnen 5 weken hing de nieuwe “raambekleding”. Zeer tevreden.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het