Wat een geweldige uitgebreide service

Nadat onze auto helaas total loss is gereden waren we opzoek naar een nieuwe auto voor ons gezin. Hierdoor zijn we terecht gekomen bij van De Waal Autogroep in Tiel. Wat zijn we hier fantastisch te woord gestaan en geholpen. Ondanks dat het al richting einde van de dag ging, heeft de medewerker alle tijd genomen om naar onze wensen/eisen te luisteren. Na aanleiding daarvan heeft de medewerker de auto's laten zien welke binnen onze wensen vielen. 1 auto trok gelijk onze aandacht maar ja valt die wel binnen ons budget en wensen? Blijkbaar was deze auto net binnen en wist de medewerker er nog niet heel veel over. Geen zorgen werd er gezegd, als jullie willen mag je er een stukje mee rijden en zoek ik alles uit. Wat een geweldige auto en wat heeft de medewerker alles inderdaad netjes uitgezocht. Kortom dit is DE auto waar we voor willen gaan. En zo zijn we inmiddels alweer 3 weken de trotse bestuurders van een Volkswagen Tiguan waar we normaal over zouden dromen. Dankzij de tijd en de interesse naar ons door de medewerker is onze droom uitgekomen. Wij kunnen alleen maar zeggen. ONTZETTEND BEDANKT!!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

altijd een welkom gevoel.

Na 18 jaar hier m'n auto in onderhoud zegt toch alles. Goede kwaliteit aan service , advies goed.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Ron, Wat een mooie review, bedankt! Hopelijk voelt uw auto weer als nieuw. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Topservice

Ik werd netjes ruim van te voren gebeld of ik een afspraak wilde maken voor een onderhoudsbeurt. Dat ging vlot en soepel. Bij aankomst bij de garage vriendelijk ontvangen en ook dit ging weer heel soepel. Toen de auto (dezelfde dag) klaar was ben ik gebeld en heb ik een bericht ontvangen. Wat mij betreft top service!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Lonneke, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en dat alles vlot en soepel is verlopen. Wij wensen je nog een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Snelle vlotte service

In de ochtend gebeld en voor einde middag al geholpen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Joanne, Wat fijn dat alles zo snel en soepel is verlopen. We wensen je nog een hele fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Keurig geholpen. Goede ontvangst en duidelijke communicatie.

Er werd tijdig en helder gecommuniceerd mbt levering en details van de nieuwe auto. Ontvangst bij de onthulling en ingebruikname waren ook allemaal keurig geregeld.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Rick, Bedankt voor het mooie cijfer. Goed te horen dat alles goed is gegaan bij de aankoop van je nieuwe auto. We wensen je veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Heel blij met mijn nieuwe v.w transporter.

Na jaren een caddy, nu een nieuwe Transporter gekocht. Waar heel goed mijn oldtimer bromfietsen en fietsen inpassen. Om lekker te genieten op andere plekkies in Nederland. Woensdag krijgt hij een onderhoudsbeurt, en hoop natuurlijk dat alles goed is, en ze hem behandelen net als mijn vrouw.. De service is top..

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Er wordt gedacht in mogelijkheden, super fijn!

Een positieve ervaring. Het was rustig in de zaak waardoor je ook echt merkte dat de tijd voor je werd genomen. Er wordt meegedacht wanneer je als klant iets anders wil dan de normale gang van zaken en het personeel is vriendelijk.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Caron, Bedankt voor de positieve review! Fijn dat je het hele traject als positief hebt ervaren. Veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Gewoon goed

Het is altijd fijn om bij de Waal in Zaltbommel te komen. Geert, Hans, Marc altijd even vriendelijk en tijd voor een praatje.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Marco, Wat fijn om te horen dat u een fijn gevoel heeft bij onze organisatie. Nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prima organisatie, medewerkers zijn net vrienden!

Duidelijke afspraken en uitleg over de werkzaamheden, efficiënte uitvoer en een meer dan plezierig team medewerkers. Wachten tijdens reparatie of vervangen winter- of zomerbanden vind ik nooit een probleem, er is een prima ruimte om ongestoord te werken of te lezen. Voor mij staat De Waal Autogroep Tiel op nummer één!!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Uitstekende service van werkplaats en showroom

Uitstekende service van werkplaats en showroom, telkens als je komt voel je je welkom en wordt je altijd goed geholpen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Fred, Wat goed om te horen dat u een positief gevoel aan ons heeft overgehouden. We zullen de complimenten doorgeven aan het team. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Top ervaring

Van begin tot eind goed geholpen door Pedro. Betrouwbare service, auto mooi afgeleverd, werd in de watten gelegd bij het ophalen. Zou het zeker aanbevelen aan anderen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Anette, Bedankt voor het mooie cijfer. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent in het proces van de aankoop van je nieuwe auto. We wensen je nog veel rijplezier! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

klantvriendelijk en zeer deskundig omtrent de volkswagen

Klantvriendelijk--gastvrij--ze nemen echt de tijd voor de klant--bespreken duidelijk wat ze gaan doen aan het probleem--niets verplichtend--wij zijn al vele, vele jaren klant--dat zijn we niet voor niets hoor--eerst bij garage Rossen en daarna de Waal--ik denk volkswagenrijders vanaf 1960.

fantastisch

Heel snel en goed geholpen, advies gekregen en alles volgens afspraak

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Fantastische aankoop bij een geweldig, meedenkend bedrijf!

Ik heb gisteren mijn nieuwe auto in ontvangst mogen nemen. Er is met mij meegedacht wat voor een auto het beste bij mij past. We hebben uitvoerig naar de opties gekeken. Ook is er goed gekeken naar de levertijd van de auto, gezien mijn zwangerschap op zijn eind loopt. En voordat ik bevallen ben, is mijn auto gelukkig geleverd. De auto is 'babyproof' en ik heb nu een veilige auto waarin ik en mijn dochter lekker kunnen rijden. Erik en Lieke (vestiging Culemborg): nogmaals hartelijk dank voor de goede service! :-)

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Jacquelien, Wat goed om te horen dat we u hebben kunnen helpen. Veel veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prima organisatie, medewerkers zijn net vrienden!

Top!!

Zeer recent de Skoda Enyaq iV 80 RS opgehaald. Zeer prettig contact gehad met Niels van de verkoop.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Duidelijke communicatie en perfecte service.

Vanaf moment één goed contact gehad. Hele vriendelijke en duidelijke communicatie. Moment van de auto halen was goed georganiseerd en werd zeer gewaardeerd. Een heerlijk presentje gekregen en nu lekker genieten van de auto.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Gijs, Bedankt voor het mooie cijfer, dat waarderen we enorm! Goed om te horen dat jullie auto goed bevalt. We wensen je nog heel veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

vriendelijke en top uitleg

ik heb een Auto afgehaald en de medewerker hebben mij heel goed geholpen en en heel goede informatie gegeven wat heb willen weten

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Franz, Bedankt voor het mooie cijfer. We wensen je veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Vriendelijk, transparant

Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg. Netjes op tijd gewerkt.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Ingrid, Goed om te horen dat je vriendelijk bent ontvangen en duidelijke uitleg hebt gekregen. Wij wensen je nog een hele fijne dag verder! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Het was een prachtig moment om mijn nieuwe auto in ontvangst te mogen nemen bij De Waal Autogroep! Ze hadden alles in de puntjes voorbereid en ik kreeg een prettige begeleiding bij het instellen van de auto. En tot slot kreeg ik ook nog een heerlijk cadeau pakket mee. Ze maakte er echt een feestje van. Ook het contact naar aanloop van het in ontvangst nemen van mijn auto verliep vlekkeloos. Ik ben erg over ze te spreken. En zou ze dan ook zeker aanbevelen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Madelon, Bedankt voor je super leuke review! Super tof om te horen dat je het in ontvangst nemen van je auto als zo'n feestje hebt ervaren. Wij wensen je heel veel rijplezier met je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prima service en vriendelijkheid

Onze auto hier opgehaald. De administratie verliep prima in een vriendschappelijke sfeer en was duidelijk. Daarna een uitgebreide en verhelderende uitleg gehad over de auto. De auto zag er tiptop uit en met een mooi cadeau tot slot uiterst tevreden met onze auto naar huis gereden.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Peter, Bedankt voor de leuke review. We vinden het mooi om te horen dat je zo tevreden bent over het proces van de aankoop van je nieuwe auto. We wensen je dan ook heel veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Informatie,begeleiding,aflevering,enthousiasme en betrokkenheid: een dikke tien!

Wij hebben in ons leven al heel wat auto’s gekocht mar een dealer/garage zoals De Waal in Geldermalsen staat voor ons op nummer 1. De professionaliteit, het enthousiasme van alle medewerkers, de aflevering van de auto en de persoonlijke betrokkenheid en begeleiding bij de aankoop en private lease van onze Audi zijn ronduit de beste die wij tot nu toe ervaren hebben!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Arnout, Super bedankt voor uw uitgebreide review! Veel plezier met uw nieuwe Audi! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prettig en met aandacht!

Een klantvriendelijke en servicegerichte ervaring. Geen standaard verkoop van auto’s, zonder tijdsdruk rondkijken, je wordt serieus genomen en er wordt meegedacht over wat passend is in jouw situatie.

In één keer verkocht!

Na advies van een bekende welke zeer te spreken was over De Waal Autogroep Tiel zijn wij vanuit Leiden naar de showroom gereden voor een proefrit met een Skoda Rapid. Al daar aangekomen vriendelijk opgevangen door Peter die veel interesse in ons toonde en duidelijke informatie verschafte over de auto. De auto kwam volledig overeen met wat wij zagen op de overzichtelijk website en wij waren na de proefrit dan ook direct verkocht! Ivm tijdsdruk heeft Peter alles gedaan om de auto goed en snel te laten afleveren. De auto stond in een week voor ons klaar. Het aflever moment was echt een feestje, Remy heeft echt de tijd genomen om alle in-en outs te vertellen over de auto. Vanaf het begin tot het eind zijn wij heel goed verzorgd.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Mattika, Bedankt voor uw leuke review! Wij wensen u heel veel plezierige en veilige kilometers met de Rapid! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Top Service

Netjes geholpen vriendelijk personeel nette leenauto. Top!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Stefan, Fijn dat alles zo goed is bevallen. We wensen je nog een hele fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.