Goede service, zeer behulpzaam

Mijn ervaring bij de Waal autogroep vestiging Gorinchem zijn erg positief. Medewerkers zijn pro-actief, er wordt meegedacht met de klant en nuttige tips worden waar nodig verstrekt.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Marinus, Wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze organisatie! Bedankt voor de review en nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Hele prettige ervaring, zeer aan te raden!

Afgelopen november een Audi gekocht bij filiaal Geldermalsen. Zeer prettig contact gehad met Casper tijdens het verkoopproces en ook later met Sem tijdens het ophalen van de auto. Er kwam al snel na afleveren van de auto een oliemelding binnen. Ook hier prettig contact gehad met de dealer. Het probleem is keurig opgelost in hun werkplaats. Ik zou de Waal autogroep zeker aanraden!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Elmer, Dank voor de review. Wat fijn dat de aankoop van uw Audi zo fijn is verlopen. De complimenten zullen doorgegeven worden aan Casper en Sem. Nog veel fijne kilometers gewenst in uw Audi! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Je wordt er altijd vriendelijk en snel geholpen

Als er wat is wordt ik altijd goed en snel geholpen helemaal top

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Henk, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen. Wij wensen je nog een heel fijne dag! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Snel vakkundig en uitstekende service, kom je niet vaak tegen.

Uiterst vriendelijk ben ik geholpen, eerst telefonisch voor een afspraak die snel ingepland kon worden. Tijdens de reparatie werd ik netjes op de hoogte gehouden, kreeg een heerlijk kopje koffie. Zeer vriendelijk en service gericht personeel. Er werd zelfs moeite gedaan voor een vraag die ik had voor mijn dochter die bij haar in de regio niet direct bij een garage geholpen kon worden. Zo'n service vind je niet meer vaak!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste T van der Sluijs, Wat een positieve review, bedankt! Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Toegankelijk, vriendelijk en transparant. Helemaal top!

Bij De Waal heb ik mijn nieuwe auto in ontvangst mogen nemen. Nadat ik binnen kwam kreeg ik een lekker kopje koffie aangeboden. Na even kort gepraat te hebben met Peter, werd ik naar mijn nieuwe auto gebracht door Peter en Remi. Hier mocht ik het doek van de auto trekken om daar mijn nieuwe bolide te onthullen. Remi heeft hierna alle instellingen doorlopen en geholpen bij de initiële setup en het koppelen van de telefoon. Na alles ingesteld te hebben kreeg ik de autosleutels en een cadeaubox overhandigd, een leuk extraatje dus! Ik ben altijd netjes te woord gestaan en het persoon is vriendelijk. Mijn bezoeken bij De Waal zijn me uitstekend bevallen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Justen, Wat gaaf dat je helemaal vanuit Venray naar onze vestiging bent gekomen voor je nieuwe auto! Heel leuk om te horen dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening. Als er nog vragen zijn over de auto, dan weet je ons te vinden. We wensen je voor nu nog veel rijplezier in je nieuwe bolide! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Snel, efficiënt en vriendelijk

Ik heb net een Audi occasion gekocht en heb die voor de eerste keer bij de Waal laten inspecteren. Dat was een positieve ervaring wat betreft servicebereidheid en efficiëntie. Een dikke plus.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Karel, Wat goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. Daar doen we het uiteindelijk voor! We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe Audi! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prijs kwaliteit bij elke controle correct

Fijne ontvangst en vriendelijk personeel. Correcte behandeling en goede uitleg van reparaties

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste heer/mevrouw Van den Dungen, Bedankt voor je review. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is geweest. We wensen je nog een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Serieus, deskundig en vertrouwd

Wij zijn heel fijn te woord gestaan en deskundig geholpen zonder het gevoel te hebben dat er een overhaaste keuze gemaakt is. Het was een klein feestje om een auto bij Cas van De Waal in Druten te kopen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Ondanks leverproblemen, is de verkoop netjes verlopen

Afspraken over prijs zijn niet ter discussie geweest, ondanks leverproblemen. Verkoper is correct en belangstellend.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste heer/mevrouw de Laak, Wat fijn dat alles naar wens is verlopen, ongeacht de leverproblemen. Helaas kunnen wij hier ook niets aan doen en we waarderen je geduld. Voor nu rest ons niets anders dan je veel veilige kilometers toe te wensen. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Vol op tevredenheid!

Zeer tevreden over mijn aankoop. Zeer kundige medewerkers die de tijd nemen om samen met je tot een juiste keuze te komen. 100% tevredenheid waar ik met plezier op terugkijk.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Rik, Bedankt voor het achterlaten van een reactie! Wat fijn dat u zo tevreden terugkijkt op het traject. Veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Vriendelijk en servicegericht

Al jaren is mijn auto in onderhoud bij De Waal in Tiel. Zowel bij regulier als ongepland bezoek zijn de medewerkers servicegericht en denken ze positief mee. Ook een rondje op de verkoopafdeling is altijd goed voor een gezellig praatje.

Een echte dienstenverkener.

Overeenkomstig afspraak en binnen tijd het onderhoud uitgevoerd.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Sander, Bedankt voor je review. Fijn dat alles juist naar afspraak is verlopen. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zeer correct en professioneel geholpen met name door Pedro

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste René, Wat goed om te horen dat je blij bent met de hulp van Pedro. We hopen dat je nog veel veilige kilometers mag maken in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Je wordt altijd, netjes en vriendelijk geholpen.

Het personeel is allemaal heel vriendelijk en vakkundig.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Wiljam, We vinden het erg belangrijk dat iedere klant uitstekend geholpen wordt. Het is dan ook altijd fijn als dat ook wordt gewaardeerd! We wensen je nog een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Onvergetelijk

Door het hele team van de Waal ben ik goed geholpen. Maar met Eric hebben we de deal gesloten. Ik ben overal mee geholpen, en werd gebeld als er vragen waren. Ook kreeg ik een leuk filmpje van mijn auto toen hij klaar stond. En vlak voor dat ik met mijn auto het gebouw verliet kreeg ik ook nog een leuke verrassing....ik zou het iedereen aanraden om hier een auto te kopen. Ik ga er zeker weer kijken bij mijn volgende auto over een paar jaar.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Rowena, Wat goed om te horen dat onze dienstverlening als prettig is ervaren door je. We zijn blij te horen dat je bij ons de auto hebt kunnen vinden die volledig aansluit op je wensen. Nog veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Klantvriendelijk, deskundig, betrouwbaar

Prima VW dealer

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Rina, Bedankt voor het mooie cijfer. Deze woorden kunnen we maar weer mooi in onze zak steken! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Optimale service en begeleiding klantreis

De vele contacten die ik onderhouden heb met de verkoopadviseur en andere gesproken personeel was erg warm, servicegericht, meedenkend en snel. Een uitstekend voorbeeld hoe de klantreis van een koper maximaal begeleid in worden. Ik kan De Waal te Tiel dan ook absoluut aanbevelen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Christian, Vriendelijk bedankt voor de aanbeveling! Wat fijn dat jouw klantreis zo fijn is geweest. We wensen je nog veel rijplezier in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Attent en zeer betrokken om de juiste auto voor ons te vinden.

In onze zoektocht naar een andere auto werd door een medewerker van de locatie Culemborg goed naar onze wensen geluisterd. We werden zelfs naar Zaltbommel gebracht voor een proefrit. Wij zijn zeer tevreden over de verdere afhandeling. We rijden nu met veel plezier in de voor ons nieuwe T.Roc.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Harry, Wat een mooie woorden, bedankt! Veel plezier met uw nieuwe T-Roc. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Top service en vriendelijke mensen

Ik ervaar de service heel erg goed. Alles word goed door gesproken. En er word mee gedacht

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Wim, Bedankt voor de positieve review! Fijn dat alles goed is bevallen. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Uitstekende service!

Netjes binnen de afgesproken tijd klaar. Auto was schoongemaakt! Vriendelijke medewerkers! Helemaal top! Albert Westerlaken

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Albert, Wat goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. We zien je graag nog eens terug! Voor nu wensen we je nog een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Jullie bieden een top service. Komen afspraken na. Luisteren goed naar de klant.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Esther, Wat een mooie woorden, bedankt! Fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Uitstekende vakbekwame mensen, die met je mee denken en doen!

Zeer goed van dienst geweest bij de aankoop van onze nieuwe occasion. Met mensen te maken die weten waar ze over praten, dat vinden wij prettig. Zeer service gericht en we zijn onwijs blij met onze aankoop.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Kort, zakelijk en service gericht

Al een aantal jaar hetzelfde, goed, kundig, service gericht en gaat het eens niet zoals het moet dan is er altijd een oplossing. Vriendelijkheid staat altijd voorop.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

U was mijn redder in nood

Wat ontzettend blij was ik er mee dat u mij na mijn pechgeval/schade gelijk uit de problemen hielp. Ik woon niet eens in de buurt, maar werk hier. Blijkbaar staat uw bedrijf voor iedereen klaar met top service!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Renate, Fijn om te horen dat onze service je zo goed is bevallen. Wij wensen je nog een heel fijne dag verder! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Altijd goede service

Vriendelijke ontvangst, altijd fijn om te kunnen werken in de showroom tijdens het wachten. Ook de leenfiets zijn echt een uitkomst, even snel de stad in tijdens het wachten.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Hanneke, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat alles goed is bevallen. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.