Heel netjes op de hoogte gehouden van de levering zelfs met persoonlijke film

Heel correct op de hoogte gehouden wanneer de auto binnen kwam. Zelfs met filmpje. Attent! Correcte uitleg door verkoper en na een aantal dagen nog gebeld of alles in orde was. Tevens leuke attentie met flesje wijn.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste, Wat leuk dat je ons hebt weten te vinden voor een nieuwe auto. En goed om te horen dat onze dienstverlening in goede aarde valt. We wensen je nog veel veilige kilometers toe met je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Wij zijn zeer goed geholpen door Peter Husselson, gastvrij ontvangst en goede uitleg zonder druk uit te oefenen om een auto te kopen. Andere autodealers waren niet klantvriendelijk. Die kunnen nog wat leren van Peter. Verder werd van de levering van de nieuwe auto een klein feestje gemaakt, top gedaan door Remy den Hartog. Goede uitleg over de werking van alle opties in de auto en ook meedenken met de klant als er vragen zijn over zaken die niet op de auto aanwezig waren en zeer vriendelijk. Al met al top service en zeer klantvriendelijk, ook de online adviseurs zijn zeer klantvriendelijk.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Kees, Dank voor deze mooie review! We zullen de complimenten doorgeven aan Peter, hier zal hij vast erg blij mee zijn. Nog veel plezier gewenst in uw auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zeer goede service

Vriendelijk personeel, goede service

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Arina, Bedankt voor uw reactie! Fijn dat alles goed is bevallen. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

We genieten nu door Bram Limburg van een prachtige ID4

Ik denk niet dat er veel mensen een doek van hun splinternieuwe auto af halen en vervolgens met een leenauto naar huis gaan. Het overkwam ons, door een software storing. 1 dag later konden we de auto alsnog ophalen en heeft Bram alle vragen die wij hadden beantwoord en opgelost. Ik mag hem nu zelfs nog appen wanneer ik vragen heb. Eind goed, al goed

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Freddy, Bedankt voor de review! Wat balen zeg... gelukkig is alles nu opgelost. Veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goede service, prettig contact en snel geregeld!

Wij hebben een hele prettige ervaring gehad met het kopen (en verkopen) van onze auto bij De Waal Autogroep. Het contact was professioneel, snel en aangenaam. Na het akkoord geven op de offerte is er alles op alles gezet om het aflevermoment zo snel mogelijk in te plannen. Belofte was +/- 2 weken, maar nog binnen één week reden wij met onze nieuwe auto de showroom al uit. Tevens erg tevreden over de 'aftercare', enkele dagen na ontvangst van de auto wordt er nog contact opgenomen of alles bevalt of dat er eventueel nog op en/of aanmerkingen zijn. Goede service! Naast de aankoop hebben wij ook onze oude auto verkocht via De Waal Autogroep, ook over deze service zijn we erg tevreden. Duidelijke en transparante communicatie omtrent de waarde van de auto. Zeker aan te raden!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Edwin, Bedankt voor het mooie cijfer. Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. We wensen je nog veel veilige kilometers met je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zeer rustige en klantvriendelijke garage

Toen wij langs kwamen voor de auto nam de verkoper alle tijd om te laten zien wat er allemaal in en op de auto zat. Al onze vragen werden keurig beantwoord. Deze auto is voor ons namelijk een hele verandering. Bij de aflevering nemen ze de tijd en wordt alles goed uitgelegd hoe de auto werkt. Helpen ons met de We Connect app. Onze trekhaak was er nog niet en ze willen zelfs de auto thuis ophalen voor montage van de trekhaak. En dat was niet naast de deur.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Piet, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn dat alles helder is uitgelegd. Veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Flexibel bij het verplaatsen van tijdstip APK keuring

Goede ervaring bij het verplaatsen van een APK keuring. Goed geholpen en tijdige communicatie over aankomend onder onderhoud banden en remschijven.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Arjan, Bedankt voor uw beoordeling. We zullen de complimenten doorgeven aan het hele team! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Na een slechte start bij de Audi garage in Geldermalsen. Ze zagen ons staan te wachten maar namen niet de moeite om ons te helpen zijn door gereden naar Tiel. Wat een verschil van ontvangst. Het was er heel druk maar dat was daar geen probleem. We werden ontvangen door Pedro.. We waren er snel uit en hebben een mooie Up gekocht. Ik hoop er vele jaren mee te mogen rijden. Hartelijk dank de Waal Tiel. En in het bijzonder Pedro. Groet Trudi

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Trudi, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Vervelend dat u in Geldermalsen niet goed geholpen bent. We zullen dit intern bespreken. Fijn dat het in Tiel alsnog is goed gekomen :-) Wij wensen u heel veel fijne en plezierige kilometers in uw up! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Je voelt respect!

Al bij het kijken op de site kregen wij het gevoel serieus genomen te worden. Dit was al tijdens de chat mogelijkheid. Dit is zeker niet bij andere dealers vanzelfsprekend.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Bert, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je onze manier van werken waardeert. Uiteraard vinden we het ook belangrijk dat onze klanten zich serieus genomen voelen. We wensen je nog veel veilige kilometers toe met je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super service en medewerkers

Bij aankomst voor informatie heel erg goed geholpen door Sven Verwaaij bij de Waal Tiel. Uiteindelijk een auto uitgekozen en vanaf het moment dat de keuze gemaakt was, ben ik stap voor stap op de hoogte gehouden. Zelfs de levering is een aantal dagen eerder geworden. Ronduit een geweldige service met name door Sven! Ik blijf hier zeker terug komen!!

Duidelijke communicatie

Goede communicatie compacte beurt

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Ronald, Vriendelijk bedankt voor het compliment. Goed te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Uitstekende service binnen afgesproken tijd

Duidelijke communicatie over wat er aan onderhoud gedaan is.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Ben, Vriendelijk bedankt voor je mooie cijfer. Een duidelijke communicatie en transparantie is iets wat hoog bij ons in het vaandel staat. Nog veel veilige kilometers gewenst in je auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Snelle en betrouwbare service

Mijn Audi had een grote reparatie nodig. Ik kon snel terecht, kreeg een goede diagnose met uitleg en foto’s van het euvel en er werd mee gedacht hoe we de kosten zo laag mogelijk konden houden zonder op de kwaliteit in te leveren. Al met al een prima service.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Anthonie, Wat fijn dat je weer veilig de weg op kunt met je Audi. Hopelijk gaat hij nu weer een poosje mee voordat je bij ons terug hoeft te komen voor onderhoud of een reparatie. We wensen je nog een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Heel tevreden en fijn geholpen

Snel en vlot geholpen !

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Trudie, Goed om te horen dat je tevreden bent met het verloop van het onderhoud aan je auto. We wensen je nog een hele fijne dag. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Betrouwbaar

‘De Waal’ Tiel: -je wordt serieus & netjes geholpen -een grote of kleinere auto? Van het maken van een afspraak tot en met het afleveren van onze VW UP wordt je als klant geholpen -verkoper Peter neemt de tijd, ook bij onze afspraak die tot (na) sluitingstijd liep -je bent ervan verzekerd dat je een betrouwbare auto koopt -‘de Waal’ Tiel geeft je het vertrouwen dat je weer vele jaren met plezier in je nieuwe auto kunt rijden en dat je zonder zorgen je weg kunt vervolgen -duidelijke uitleg bij afleveren, auto onder een doek met een bordje erbij ‘gefeliciteerd’. Attent! -heerlijke koffie :)

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Aletta, Bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat je de aankoop van je nieuwe auto zo goed hebt ervaren. We wensen je veel veilige kilometers en rijplezier in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super ervaring, goede afpraken en communicatie

Wij hebben onze nieuwe auto gekocht met behulp van Pedro Schaap. We zijn super tevreden over de dienstverlening en het hele proces.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Hele prettige ervaring, zeer aan te raden!

Afgelopen november een Audi gekocht bij filiaal Geldermalsen. Zeer prettig contact gehad met Casper tijdens het verkoopproces en ook later met Sem tijdens het ophalen van de auto. Er kwam al snel na afleveren van de auto een oliemelding binnen. Ook hier prettig contact gehad met de dealer. Het probleem is keurig opgelost in hun werkplaats. Ik zou de Waal autogroep zeker aanraden!

Prima ervaring

Prima geholpen op de locatie door een aardige man. Wel vind ik het teleurstellend dat er om een aanbeveling wordt gevraagd (met een goed cijfer), terwijl er geen extra of speciale acties zijn ondernomen aan de auto. Denk hierbij aan het wassen van de auto of simpelweg het recht plakken van de onderhoudssticker, deze hangt nu namelijk scheef. In de toekomst laat ik me graag adviseren door Erik Piek voor een nieuwe auto.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Max, Bedankt voor de uitgebreide review! Nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

professionele verkopers

werd erg prettig geholpen door Peter terzake kundig en een luisterend oor mijn beste ervaring met auto aanschaf

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Wim, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel fijne en plezierige kilometers! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zeer tevreden ervaringen

Bij aankomst een warm welkom met koffie. Mooie uitgebreide showroom. Personeel is kundig, en denkt mee. Zowel in de verkoop als in de garage.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Peter, Bedankt voor het mooie compliment. Die kunnen we in onze zak steken! We wensen je nog heel veel rijplezier met je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Erg goede service en prettige medewerkers

De afspraken worden goed nagekomen en nog niet meegemaakt dat iets niet goed werd uitgevoerd. Voor mij geen probleem om daarvoor het onderhoud bij hen te laten uitvoeren ipv in Tilburg

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Ton, Wat leuk om te horen dat je je onderhoud altijd bij ons komt doen helemaal vanuit Tilburg! We waarderen je ook zeker als klant. We wensen je nog een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Het persoonlijke contact met medewerkers van De Waal Autogroep maakt het verschil!

Mijn eerste indruk van de Waal was al erg goed. De ontvangst met een kop koffie door een medewerker is erg klantvriendelijk en de verkoop en aftersales zijn geweldig. Bij de aankoop van de auto denkt de verkoper goed mee met de klant en is er niet direct op uit een auto te verkopen. De verkoper kwam met tips die ik niet eerder had gehoord. Hiermee onderscheidde de verkoper zich erg positief. Ook de service na levering is erg goed. Ik had een garantiegevalletje en dit werd keurig opgelost en hierover werd ik goed geïnformeerd. Al met al ben ik een zeer tevreden klant die De Waal Autogroep van harte aanbeveelt!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Christiaan, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat alles zo goed is bevallen. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Naar tevredenheid geholpen door Boas Koning.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste H.L. De Vries, Vriendelijk bedankt voor je mooie cijfer. Goed om te horen dat Boas zo zijn best heeft gedaan voor je. We wensen je nog veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Het is altijd een feestje als de auto naar de garage moet

Geweldige service, geweldige communicatie, goed advies

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Jos, Het is altijd een feestje als je bij ons langskomt voor onderhoud! Wat een leuke woorden. We wensen je nog een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Er werd alle tijd voor ons genomen.

Wij danken Boas Koning voor de tijd en moeite die hij aan ons heeft besteed. Meerdere filialen waren nodig om tot een geslaagde aankoop te komen, maar voor Boas was dit geen probleem. Wij rijden met veel plezier in onze Skoda Scala. BEDANKT.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Jan, Wat fijn om te horen dat je zoveel plezier beleeft aan jullie nieuwe Škoda Scala! We wensen je nog hele fijne kilometers toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.