Super goed

Deze mooie gebruikte Skoda is conform afspraken netjes op tijd geleverd en op locatie gebracht!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Dennis, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Fijne garage

Vanaf het eerste begin een goed contact gehad met de de waal groep. Het zijn behulpzame mensen die de tijd nemen om te helpen in de zoektocht. Ook na de levering en financiële afwikkeling wordt er op een fijne manier contact onderhouden.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Martijn, Bedankt voor deze mooie review! Mooi op te horen dat we je vanaf het eerste moment al goed hebben kunnen helpen. Daar doen we het voor! Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Onderhandelingen met heer van Roshum

Open en eerlijk afspraken nakomen terzake kundig Prima ervaring Aflevering door heer Driessen Rustig geduldig en een visite kaartje voor het bedrijf

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Ben, Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Bedankt voor deze mooie review! Wij wensen je veel rijplezier in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

zeer goed

qua koop en begeleiding tot en met aflevering waren zeer goed

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Dick, Bedankt voor de review! Fijn op te horen dat je het hele proces van begeleiding tot en met aflevering goed hebt ervaren. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Waardeloos

Geen auto koekenbakker van een verkoper

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste David, Bedankt voor het schrijven van je review. We vinden het jammer te vernemen dat de aankoop van de Amarok niet naar wens verloopt. Onze collega heeft bij het eerste gesprek aangegeven dat het een geïmporteerde Amarok betreft en dat deze bij aankomst in Nederland een aantal checks moet krijgen. Daarna kan het voertuig gekeurd worden en op naam gezet worden. Helaas duurt dit wat langer dan normaal en daar hebben wij helaas geen invloed op. Onze collega zal je wekelijks op de hoogte houden van het verdere verloop en laat je weten wanneer de auto klaar is om de weg op te gaan. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prima en efficiënt.

Netjes ontvangen met een kopje koffie. Duidelijke uitleg gekregen over de auto. Nog een cadeautje gekregen als dank dat we de auto bij De Waal Geldermalsen hebben gekocht.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Evelijne, Hartelijk dank voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en de heldere uitleg. Hopelijk bevalt de auto je goed. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

We hebben een erg leuk gesprek gehad met Frank. Met Sem hebben we de aflevering gehad en dat ging ook erg goed. Voor hem lastig als die Audi pro is en Seat moest uitleggen maar hij deed het goed.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Diederik, Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen door Frank en Sem. Dankjewel voor deze mooie review. Wij wensen je veel rijplezier in je nieuwe Seat! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Persoonlijke benadering, heel tevreden!

Wij hebben een tweedehandse auto gekocht en zijn heel prettig geholpen. De auto stond klaar toen we een proefrit wilden maken. Het contact was klantgericht en vooral geel persoonlijk!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Oscar, Dankjewel voor deze mooie review! Hoe bevalt je auto? Fijn dat je een goede ervaring met ons hebt gehad! Veel veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super goed en fijn geholpen

Hier mijn eerlijke mening. Ik heb goed en vriendelijk maar ook zeker professioneel geholpen bij de waal. Denken goed klant gericht en zijn een eerlijk en open bedrijf Zeer aan te raden!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Antoine, Wat een mooie review, dankjewel! Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Het was super hoe wij de auto ontvangen hebben.

We hebben de auto nog maar 1dag. Maar bevalt tot nu toe goed.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste JP, Bedankt voor de review! Hopelijk blijft de auto je goed bevallen. Veel veilige kilometer toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Klantvriendelijk en professioneel

De Waal Autogroep te Culemborg communiceert duidelijk, komt afspraken na, verrast, denkt mee in oplossingen en is klantvriendelijk. Een onderscheidende dealer in de autobranche. Ik heb hier mijn eerste auto gekocht en blijf hier zeker trouwe klant.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Gabriella, Dankjewel voor deze mooie review! Hopelijk bevalt je eerste auto je goed. Fijn dat je ons trouw blijft. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Heel zorgvuldig en klantgericht

Zowel het gesprek over de eventuele aankoop als de gevraagde informatie achteraf zijn zorgvuldig behandeld op een op de klant gerichte wijze. Compliment! Ook de aflevering vond prettig, feestelijk en deskundig plaats. Al met al: uitstekend verzorgde en prettige behandeling.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Thomas, Nog bedankt voor deze mooie review en het compliment! Wat fijn dat je onze service zo goed hebt ervaren. Wij wensen je nog veel rijplezier en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goede service. Afspraken worden nagekomen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Prima, inleving en oplossing bedenkelijk

De Audi A5 opgehaald woensdagochtend, prima tot zover. Eenmaal thuis sloot de achterklep niet. Toch maar even terug. Blijkt een defecte motor in één van de gasveren. Moet gerepareerd worden, kan de achterklep niet gebruiken voor 2 weken. Geen pro-activiteit om dit (tijdelijk) de volgende dag op te lossen. Ik had meer service verwacht in deze!! Een smet op iets wat geweldig had moeten zijn.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Twan, Wat vervelend om te horen dat de achterklep van je nieuwe A5 bij thuiskomst niet naar behoren werkte. Gelukkig kon je 's middags gelijk terecht en is er meteen geconstateerd wat er mis bleek te zijn. Omdat het onderdeel wat defect was besteld moest worden, heeft het inderdaad een week geduurd voordat het gemaakt kon worden. Gelukkig werkt hij nu weer helemaal naar behoren en kan je weer fijne kilometers vooruit in je nieuwe A5! We wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Dienstverlening was prima, moest wel bellen waar de factuur bleef

De ontvangst en de kans om proefrit te maken waren prima. De uitleg van de mogelijkheden waren duidelijk. De afhandeling was helaas wat traag, moest zelf bellen waar de factuur e.d. bleven

Alles klopt!

Zeer flexibel en persoonlijk contact gehad met Geert. proefrit was zo gepiept, aankoop was zo gepiept. zeer flexibel in aflevermethodes. prettig in de communicatie en een zeer ontspannen ervaring. een absolute aanrader om een auto te kopen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Don, Bedankt voor de review! Fijn dat de persoonlijke contact met Geert goed is verlopen en dat je een fijne ervaring hebt gehad. We wensen je nog veel veilige kilometers en rijplezier toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Erg veel slordigheden

Bij het kopen van een mooie Audi, verwacht ik topservice. Helaas werd ik verrast door erg veel slordigheden. Afspraken over aanpassingen aan de geleverde auto waren niet goed doorgegeven en moesten dus bij de oplevering alsnog uitgevoerd worden. De laadkabel heeft een stekker met type K, wat niet past op Nederlandse stopcontacten. Op de dag van de aankoop en de dag daarna ben ik gebeld door de dealer met het bericht dat mijn nieuwe auto toe is aan een onderhoudsbeurt. Zoals gezegd: erg slordig.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Koen, Wat vervelend om te vernemen dat de aflevering van je auto niet is verlopen zoals je had verwacht. We hebben van onze collega Henri vernomen dat jullie contact hebben gehad hierover en dat er 26 maart een afspraak gepland staat. Je auto wordt dan bij jou thuis opgehaald en dan wordt alles nagelopen, zoals dat in eerste instantie de afspraak was. Ook krijg je dan de juiste kabel geleverd en zorgen we dat de auto weer netjes teruggebracht wordt. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We wensen je alsnog erg veel veilige en prettige kilometers toe in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Fantastisch!

Enorm goed en fijn geholpen door Cas de Louw van Volkswagen/Audi Druten. Cas heeft er voor gezorgd dat mijn auto tot in de puntjes werd afgeleverd zoals ik voor ogen had. Ik voelde me gehoord en begrepen. Zelfs een aflevering tot aan de voordeur was mogelijk en gerealiseerd door Cas. Honderd procent zeker dat onze volgende auto weer via Cas aangekocht zal worden!

Prettige ervaring

Zeer prettig geholpen zonder druk door alle mensen van afspraak tot aflevering er word ook snel gereageerd op mail of telefoon. Na een paar dagen een telefoontje gehad met de vraag hoe de auto bevalt, nog niet meegemaakt bij andere bedrijven.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Berry, Wat fijn om te horen dat de service goed is bevallen. We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Perfecte service, zowel sales als aftersales

Erg goede ervaring bij de aankoop van mijn auto bij de Waal! Klein software probleem adequaat opgelost. Geert is een top verkoper, die verder gaat, dan alleen een auto verkopen! Hier ben je geen nummer, zoals tegenwoordig bij veel andere dealers het geval is.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Jaap, Vriendelijk bedankt voor je review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Keurige communicatie en service

De auto is keurig gerepareerd, er is goed gecommuniceerd. En als extra verrassing is de auto ook nog gewassen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste, Fijn om te horen dat onze service je zo goed is bevallen. We wensen je nog een hele fijne dag verder! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Alles zeer goed geregeld!

We hebben met veel plezier een nieuwe auto aangeschaft bij De Waal. De verkoper dacht heel goed met ons mee en samen met hem hebben we een goede keuze kunnen maken.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Yvonne, Bedankt voor je review. Wat leuk dat je samen met onze verkoper tot een goede keuze bent gekomen voor een nieuwe auto. We wensen je heel veel rijplezier in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Eind goed al goed

Mijn volkswagen vertoonde technisch moeilijk oplosbare problemen. Vandaag een nieuwe ID-3 afgehaald. Door goed mee te denken door het volledige team van de Waal autogroep, is dit alles goed en naar volle tevredenheid opgelost. Een dikke 10 en dat op 29 december. Vandaar de titel eind goed al goed. Bedankt

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Bouke, Erg fijn dat de situatie zo goed is opgelost. We wensen je heel veel rijplezier in je nieuwe ID.3! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Klantvriendelijk en professioneel

Al jaren breng ik mijn auto voor onderhoud graag naar De Waal autogroep in Tiel. Ik wordt daar hoffelijk en accuraat geholpen en op die dag dat ik vergeten was dat mijn auto voor af te leveren voor onderhoud heeft men flexibel het onderhoud iets later op de dag alsnog kunnen uitvoeren. Voorzieningen zijn prima om ter plaatse te werken terwijl het onderhoud wordt uitgevoerd!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Martin, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. We wensen je nog een hele fijne dag verder! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Fantastisch ervaring.

Zowel met de aankoop van onze ID 5 met Bram Limburg en aflevering van onze auto met Bram en Remy den Hartog. Deze 2 mannen zorgden ervoor dat wij met een grote glimlach op onze mond naar huis gingen in onze ID 5.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Hans, Wat leuk dat onze collega's Bram en Remy je zo goed van dienst zijn geweest gedurende het aankoopproces van je nieuwe auto. We wensen je heel veel rijplezier in je ID.5! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.