Vriendelijk, transparant

Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg. Netjes op tijd gewerkt.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Ingrid, Goed om te horen dat je vriendelijk bent ontvangen en duidelijke uitleg hebt gekregen. Wij wensen je nog een hele fijne dag verder! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Uitstekend geholpen

Ik breng mijn A3 Etron voor onderhoud en APK. Ik wordt daarbij altijd keurig geholpen en heb alleen maar positieve ervaringen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste John, Goed om te horen dat uw ervaringen met ons zo positief zijn. Dat doet ons goed. Wij wensen je nog een hele fijne dag verder! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Professioneel, vriendelijk!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Job, Bedankt voor je review! Wij wensen je heel veel rijplezier in je nieuwe bolide! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Fijne ervaring, kleine verbeterpuntjes!

De Waal Geldermalsen is een verademing tov andere VAG dealers. De laatste paar maanden een aantal VAG dealers bezocht tijdens mijn zoektocht en vanaf het eerste moment bij de Waal een goed gevoel. Transparant, nemen de tijd voor je en een eerlijke prijs. Zodoende waren we er snel uit en na twee weken konden we eindelijk onze Cupra Leon ophalen. De aflevering was prima. Leuke enthousiaste medewerker die de tijd nam en alles uitlegde. Gewoon keurig! Zoals gewenst wat feedback; - Algehele software van de auto is niet up-to-date en dat verwacht je wel bij aankoop bij een Cupra dealer. Hier moet ik dus weer voor terug, op en neer 200km, een beetje onnodig van beide onze tijd? Over the air updates werken namelijk alleen vanaf de nieuwste software update. Twee kleine puntjes door steenslag zouden door de poetser worden verzorgt, helaas niet gebeurd. Lakstift zou bij aflevering worden meegeleverd maar schijnt in backorder te staan? In het interieur zaten twee krasjes in de leren kuipstoel en zouden ook verzorgt worden indien mogelijk, maar dit is niet gebeurd? Desondanks ga ik ervan uit dat alles keurig wordt opgelost. Jeroen

Topservice

Ik werd netjes ruim van te voren gebeld of ik een afspraak wilde maken voor een onderhoudsbeurt. Dat ging vlot en soepel. Bij aankomst bij de garage vriendelijk ontvangen en ook dit ging weer heel soepel. Toen de auto (dezelfde dag) klaar was ben ik gebeld en heb ik een bericht ontvangen. Wat mij betreft top service!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Lonneke, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en dat alles vlot en soepel is verlopen. Wij wensen je nog een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Sven gaf goede voorlichting en heldere uitleg en was prima te bereiken

Er is goed geluisterd naar onze wensen en prima meegedacht. Sven nam alle tijd voor ons. Al met al prima service. Daarnaast heeft Lieke ons van goed informatie voorzien rond de autoverzekering.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Tjeerd, Heel fijn dat onze collega's Sven en Lieke je zo goed hebben geholpen. Wij wensen je veel rijplezier met je nieuwe bolide! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Alles prima geregeld!

Auto weggebracht voor een onderhoudsbeurt, na een paar uurtjes al gebeld dat alles ok was en de auto weer klaar stond.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Gose, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je onderhoudsbeurt zo soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Helaas is tijdens deze reparatie niet de goede diagnose gesteld.

Helaas is tijdens deze reparatie niet de goede diagnose gesteld. We kwamen met een 'gerapareerde' auto thuis, die de volgende ochtend na 500 meter rijden alsnog uitviel en met een sleepwagen vervoerd moest worden.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

U was mijn redder in nood

Wat ontzettend blij was ik er mee dat u mij na mijn pechgeval/schade gelijk uit de problemen hielp. Ik woon niet eens in de buurt, maar werk hier. Blijkbaar staat uw bedrijf voor iedereen klaar met top service!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Renate, Fijn om te horen dat onze service je zo goed is bevallen. Wij wensen je nog een heel fijne dag verder! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Aflevering verdient verbetering!

De versie van de navigatie in deze uit Duitsland geïmporteerde occasion is van 2018-2019 en je mag volgens mij bij een uitgebreide servicebeurt na verkoop een actuele update van het navigatiesysteem verwachten. Ook een Nederlandse gebruiksaanwijzing is geen overbodige luxe. Ik ben pas 24 uur eigenaar en ervaar verder nog wat kleine onvolkomenheden waartoe ik binnenkort nog contact zal opnemen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Ron, We vinden het jammer om te horen dat onze service niet naar wens is geweest. Onze collega Henri heeft ervoor gezorgd dat je kosteloos langs kan komen om je nieuwe Audi te voorzien van een navigatie update. We zijn blij te vernemen dat jullie samen tot een goede oplossing zijn gekomen en wensen je nog veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zowel de pre-sale als de aftersale is top!

Zodra je binnenloopt voel je jezelf gelijk thuis. Al snel kwam ik in gesprek met een verkoper (Niels) welke mij super geholpen heeft. Tijdens het hele proces heeft hij mij altijd persoonlijk op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Ook bij het ophalen van de auto was alles keurig voorbereid en voelde ik me als klant echt gewaardeerd. In middels zijn we 3 maanden, 2 vragen en 1 klein probleem verder en kan ik zeggen dat ook de aftersale super is. Mijn vragen en mijn probleem zijn erg snel en accuraat beantwoord/opgelost. Kort om: Top! De Waal autogroep (Gorinchem) is een echte aanrader voor als je op zoek bent naar een andere auto.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Mike, Erg fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen door onze collega Niels. Zowel met de aankoop, als de nazorg. Wij wensen je heel veel rijplezier in je nieuwe bolide! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Service met een glimlach

Goede service bij de levering van onze ID BuZz voor een personeelslid. Ondanks een aantal uitdagingen goed geholpen met professioneel verloop vanuit jullie. Bedankt voor jullie hulp op al onze vragen en verzoeken. Met vriendelijke groet, Diergeneeskundig Centrum Maas en Waal

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste, Bedankt voor je review! Fijn dat onze service zo goed is bevallen. Wij wensen jullie collega('s) veel rijplezier in de ID. Buzz! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Geweldig geholpen en te woord gestaan.

Geweldig geholpen en te woord gestaan. Verkopers namen alle tijd voor je ( geen veemarkt handel met handje klap ). De auto keurig gepoetst afgeleverd. Top zoals het hoort.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste D.J., Goed om te horen dat de aflevering van je auto naar wens is verlopen. Wij wensen je heel veel rijplezier met je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Het was een prachtig moment om mijn nieuwe auto in ontvangst te mogen nemen bij De Waal Autogroep! Ze hadden alles in de puntjes voorbereid en ik kreeg een prettige begeleiding bij het instellen van de auto. En tot slot kreeg ik ook nog een heerlijk cadeau pakket mee. Ze maakte er echt een feestje van. Ook het contact naar aanloop van het in ontvangst nemen van mijn auto verliep vlekkeloos. Ik ben erg over ze te spreken. En zou ze dan ook zeker aanbevelen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Madelon, Bedankt voor je super leuke review! Super tof om te horen dat je het in ontvangst nemen van je auto als zo'n feestje hebt ervaren. Wij wensen je heel veel rijplezier met je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

In een korte tijd de keuze gemaakt om van benzine naar hybride te gaan. Samen met de verkoopadviseur gekeken naar de mogelijkheden en door een goede en snelle service een mooie gebruikte VW Passat gekocht.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Servier, Wat leuk om te horen dat je met behulp van onze verkoopadviseur de overstap naar een hybride auto hebt gemaakt. Wij wensen je heel veel rijplezier in je VW Passat! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Fijne begeleiding bij verkoop.

We werden zeer vriendelijk geholpen bij de koop en er was ook sprake van nazorg. Bij verkoper Niels kom je nog eens terug!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Hans, Leuk om te horen dat je zo goed bent geholpen door onze collega Niels. Daar doen we het uiteindelijk voor. Wij wensen je nog veel rijplezier in je nieuwe wagen! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zie onderstaande uitgebreide tekst

Wij zijn vol lof over behandeling door uw personeel. Echter er was een moment wat erg pijn deed. Op donderdag ochtend een offerte in de mail voor een T-Roc, direct een afspraak gemaakt, via Gorinchem en Zaltbommel, voor een bezichtiging in Zaltbommel, dezelfde dag om 2 uur. Zijn we om 2 uur in Zaltbommel is de auto om 13.55 uur verkocht. Ik begrijp dat een automaat snel verkoopt, maar laat a.u.b ruimte om te bezichtigen en een keuze te maken.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Klaas, Vriendelijk bedankt voor je review. We zijn blij om te vernemen dat je naar tevredenheid bent geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto. Helaas kunnen wij geen auto's reserveren, ook niet voor afspraken die dezelfde dag langskomen. Onze collega Niels is bij je langs geweest om onze werkwijze uit te leggen. Hij heeft je daarnaast verder geholpen aan een mooie Volkswagen T-Cross. Onze excuses voor het ongemak. Wel wensen we je nog enorm veel rijplezier in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Persoonlijk, uitgebreid en goed geholpen

Ik heb een heel goed advies gekregen over inruil en financiering. Vervolgens een prima aanbod. Ik rijd nu supertrots in mijn nieuwe auto. Bedankt.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Jantien, Goed om te horen dat je door onze collega's van een goed advies bent voorzien en nu in een mooie, nieuwe auto rondrijdt. Wij wensen je heel veel rijplezier met je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goed!

Geholpen door een stagiair maar met hulp van een ervaren medewerker tot aankoop overgegaan! Snelle en duidelijke communicatie

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Willemijn, Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat de samenwerking tussen onze collega's je goed is bevallen. We wensen je nog veel rijplezier met je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Een echte dienstenverkener.

Overeenkomstig afspraak en binnen tijd het onderhoud uitgevoerd.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Sander, Bedankt voor je review. Fijn dat alles juist naar afspraak is verlopen. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prettig verkoopteam

Bij de vestiging in Culemborg heb ik een VW T-Cross gekocht. Een mooie jonge gebruikte auto. Sven Verwaaij gaf goed advies en een mooie inruilprijs voor mijn auto. Gewoon een auto kopen met een goed gevoel.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Kees, Wat goed om te horen dat Sven je zo goed heeft geholpen bij de aanschaf van je auto. Wij wensen je nog veel rijplezier in je Volkswagen T-Cross! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goet

Auwto rijd goet aleen moet ik de ster in de voor ruit in de gaten hauewen is wel ge harst maar voel me niet heele maal lekker er bij En bij een sleutel zeg de auwto dat de batarij bijna leeg is verders is alles goet

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Beste Dirkjan, Fijn om te horen dat de auto goed rijdt. Wij helpen je graag verder met de barst in je ruit en de lege batterij van je sleutel. Je bent hiervoor van harte welkom bij onze vestiging in Zaltbommel. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Klantgericht

Klantgericht en snelle afhandeling van de punten en vragen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste, Fijn om te horen dat we je goed van dienst hebben kunnen zijn bij al je punten en vragen. Wij wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super goede service

Bij aankoop van mijn nieuwe auto super fijn geholpen door de verkoper. Alle opties laten zien en besproken. De auto kreeg nog onderhoud e.d. en in de tussentijd ben ik geholpen met een auto van de Waal om niet zonder auto te zitten. Bij de aflevering van de auto nemen ze alle tijd voor je en bespreken ze de auto terwijl je er naast zit. Als met al, super goed ervaring met de Waal!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste, Wat fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen. Wij nemen graag de tijd om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. We wensen je nog veel rijplezier met je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goede service! Vriendelijke personeel!

Hele goede service. Mooie auto gekocht bij jullie. We werden netjes en goed geholpen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Wim, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Wij wensen je nog veel rijplezier in je nieuwe wagen! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.