Erg goed geholpen! Goede adviezen gekregen!

Erg tevreden zou andere mensen zeker aanraden!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Gosia, Bedankt voor het mooie compliment! We wensen je nog veel mooie kilometers in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Vertrouwde goede service.

Zelfs in deze drukke tijd werd er goed meegedacht om de auto zo vlug mogelijk te repareren voor de vakantie. Daarbij de service en deskundigheid die we gewend zijn van De Waal.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Rik, Wat goed om te horen dat onze service en deskundigheid ook deze keer gewaardeerd wordt. We hopen dat je een goede vakantie hebt en wensen je nog veel veilige kilometers in je auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prima service!

Aanschaf nieuwe multivan.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Harrie, Vriendelijk bedankt voor het mooie cijfer. We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe Multivan! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Geweldige Service!

Nadat wij onze eigen auto total los hebben gereden kwamen we terecht bij de Waal. Daar hebben we gekozen voor een lease auto. Door de goede service hebben we onze droomauto samengesteld. Tot onze auto beschikbaar was hebben we tot die tijd een huurauto gereden van de Waal. Alles is bij de Waal tot de puntjes geregeld, helemaal geweldig!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Jasper, Wat vervelend dat jullie de vorige auto total loss hebben gereden. Ieder nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen, want jullie hebben daarom wel een prachtige nieuwe auto kunnen samenstellen. Volledig naar jullie wens. We zijn blij te horen dat onze inzet en service goed zijn bevallen. We zien jullie uiteraard graag nog eens terug! We wensen jullie voor nu veel mooie kilometers in jullie nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goede communicatie en zaken snel en correct getegeld

Uurtje voor de proefrit gebeld of ik langs kon komen voor een proefrit zo rond half vijf Toen ik aankwam stond de auto al keurig gereed met handelaarsplaten er op Proefrit gemaakt, deal gedaan en later twee maal gebeld door Geert om netjes nog wijzigingen door te nemen, heldere communicatie Toen ik per abuis een uur te vroeg kwam voor de aflevering werd ik toch gelijk geholpen, dank je Geert, sorry voor de verstoring Auto was keurig net afgeleverd Nu nog regelen dat ik de Apple verbinding in de auto geïnstalleerd krijg Blijf vooral de familiebedrijf met korte lijntjes en betrokken medewerkers!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Jillert, Bedankt voor de mooie review. We zijn blij dat je onze service zo positief hebt ervaren – daar doen we het voor. We wensen je nog veel veilige kilometers in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Vriendelijk en correct

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Kees, Vriendelijk bedankt voor het mooie compliment. We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Fantastisch en geduldig begeleid in de koop van een nieuwe VW

Prima begeleid bij het uitzoeken van mijn nieuwe VW, geduldig en voldoende tijd genomen. Aflevering vervolgens ook helemaal goed geregeld.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Miranda, Wat goed om te horen dat alles naar wens is verlopen tijdens de aankoop van je nieuwe Volkswagen. We wensen je nog veel mooie kilometers toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Ik ben uiterst tevreden

Als je de moeite en extra reiskosten voor lief neemt en 43 km van huis je auto in onderhoud geeft, dan moet je toch wel zeer tevreden zijn. Tevreden over het onderhoud, maar toch zeker ook over de klantvriendelijkheid en de gastvrijheid.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Joop, Wat bijzonder dat je iedere keer naar onze vestiging komt om je auto in onderhoud te brengen. Dat waarderen we enorm! Hopelijk zien we je nog jaren aan onze balie verschijnen. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

De auto werd mooi gepresenteerd in een mooie ruimte. Altijd extra leuk om het doek weg te trekken. De uitleg had iets uitgebreider gekund. Vriendelijke verkoper.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Richard, Bedankt voor de review en het mooie cijfer: 9! Fijn dat we je een leuke ervaring hebben kunnen geven met de onthulling van je nieuwe auto. Wat jammer om te horen dat de uitleg wat uitgebreider had gekund. Als er nog vragen zijn kun je ons altijd even bellen! We wensen je veel veilige kilometers en rijplezier toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Geweldige service en attent gedrag

Het aankoopproces en de levering was geweldig. Auto zag er prachtig uit.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Celine, Bedankt voor de positieve review. Fijn dat onze service goed is bevallen, daar doen we het voor! We wensen je veel veilige kilometers en rijplezier toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Vrij jonge Skoda Fabia gekocht mét het meest uitgebreide afleverpakket dat mogelijk was. Helaas blijkt dat er een aantal zaken wel zijn afgevinkt, die gewoon niet op orde waren. Jaar later *nog steeds* bestaande issues, die tot dusver worden afgedaan met "hoort bij het model" en "kunnen we niet reproduceren". Escalatie, ook via Skoda, levert niets op. Tot dusver enkel vage toezeggingen en geen enkele garantie dat de issues ook werkelijk opgelost gaan worden. Treurig. Op hun eigen website enkel lovende reviews, maar de praktijk is een stuk weerbarstiger.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Goed , informatief en erg vriendelijk snel aan een mooie lease geholpen

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Dominique, Hartelijk bedankt voor de positieve review! Fijn dat we je goed en vriendelijk hebben geholpen met je nieuwe lease. We wensen je nog veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Vervangend vervoer bij terugroep actie kan beter

Mijn auto moest voor een sw update terug naar de garage. De importeur vergoed de helft van de kosten van vervangend vervoer en de Waal was niet klantvriendelijk genoeg om de rest kosten voor eigen rekening te nemen. Inkoop technisch zal het minder dan de helft kosten. Jammer dat de Waal voor zo’n luttel bedrag -voor hun- de klantvriendelijkheid te kort doet.

Betrouwbare garage.

Komt afspraken na.

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Reparatie , communicatie.. TOP!

Audi A4 gebracht voor reparatie. Prima advies, vriendelijk en dienstbaar! Communicatie en reparatie top! Netjes een vervangende auto aangeboden gekregen. Hier kan je je auto met een gerust hart achterlaten!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Ton, Bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat jij je Audi A4 met een gerust hart bij ons achterlaat. Fijn dat onze service goed is bevallen. We wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Altijd netjes en snel geholpen

Soepele dienstverlening, transparant en snel!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Jesper, Bedankt voor de review! Fijn dat onze service soepel is verlopen en dat we je snel konden helpen. We wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goede service, snel geholpen.

Overleggen eerst wat het gaat kosten, goede service, top bedrijf.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Jos, Bedankt voor de positieve review! Fijn dat we je snel konden helpen en dat de service goed is bevallen. We wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goede uitleg

Perfect geregeld

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste van Maren, Bedankt voor de 10! Fijn dat alles goed was geregeld en dat je een duidelijke uitleg hebt gekregen. We wensen je nog veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Vriendelijk en kundig personeel

Fijne ervaring. Remi na uitgebreid de tijd voor ons. Fijn ervaring

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Dewi, Bedankt voor de vijf sterren! Goed om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad en dat Remi uitgebreid de tijd voor jullie kon nemen. We wensen je nog veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Met enige vertraging naar tevredenheid thuis geleverd

Het overall gevoel dat we hebben overgehouden is dat De Waal Culemborg erg hun best hebben gedaan om -ondanks enkele tegenslagen- onze auto zo snel mogelijk op een nette manier te leveren. Tevreden over hun aanpak en afhandeling.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Rob, Wat fijn om te horen dat, ondanks de tegenslagen, de auto toch naar wens is afgeleverd. We wensen je nog veel mooie kilometers in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goede service en altijd vriendelijk

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Mina, Bedankt voor de vijf sterren! Fijn dat onze service en team goed bevallen. We wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Mooie showroom met fijne mensen en keurige service!

Allereest fijn geholpen en geadviseerd met de koop van onze Volkswagen Tiguan door Onno, tijdens de afspraak voor aflevering vriendelijk ontvangen door een mevrouw bij de balie met een kopje koffie en thee, die vervolgens nog even met onze jongste zoon naar buiten liep omdat hij de auto wilde zien als hij aan kwam rijden. En heel leuk bij de aflevering had Sem er een doek over gedaan voor de onthulling en fijn geholpen met de uitleg / instructie van de opties top!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Robbin, Bedankt voor de leuke review! Fijn dat Onno goed heeft geholpen en geadviseerd bij de aankoop van je Volkswagen Tiguan. Mooi om te horen dat jij, maar ook je jongste zoon, leuk zijn ontvangen en goed zijn geholpen bij de aflevering. We wensen je nog veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super, altijd vriendelijk. Ik was mijn afspraak vergeten en werd tussendoor gepland

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Michel, Bedankt voor de review! Fijn dat we je altijd vriendelijk en goed kunnen helpen. We wensen je nog een hele fijne dag! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goede en betrouwbare dealer

Afspraak is afspraak. Denken mee met de klant.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Ad, Bedankt voor de review! Fijn dat we een goede indruk hebben achtergelaten en dat je een positieve ervaring hebt gehad. We wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Helemaal prima!

Een onderhoudsbeurt moet gewoon goed en soepel zijn. Afspraak digitaal maken is handig. Keurige informatievoorziening. Nette ontvangst. En als bonus een schone auto. Dan blijft er niets meer te wensen. Tot de volgende keer…

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.