Geweldige koop gedaan, super blij met deID 7 Tourer

Top! De medewerkers zijn meedenkend, creatief in oplossingen zoeken en super vriendelijk!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Mark, Vriendelijk bedankt voor het mooie cijfer. En wát een prachtige aankoop! Zelf zijn we erg te spreken over de Volkswagen ID.7 Tourer. We wensen je alvast erg mooie kilometers toe in deze auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zeer plezierig en persoonlijk.

Zowel bij aankoop als aflevering van onze ID7, niets dan lof voor Bram Limburg en Remy den Hartog. Wat is de ID7 een fantastische auto!!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Hans, Wat een prachtige keuze, die ID.7. Wat fijn dat je bij ons de auto hebt kunnen vinden die past bij jouw eisen en wensen. Nog heel veel mooie kilometers toegewenst in de ID.7! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Vriendelijk en zeer behulpzaam

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Raymond, Bedankt voor het mooie cijfer. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prettig en vertrouwd!

Ik heb gebeld dat ik interesse had in een auto die De Waal had staan. Ik was er binnen een uurtje en de auto stond eigenlijk al (ongevraagd) direct klaar om in te zitten en eventueel een proefrit te maken. De sfeer voelde erg ongedwongen en ik kon even rustig mijn ding doen in en om de auto terwijl mijn huidige auto getaxeerd werd. Na een proefrit het besluit genomen er een dagje over na te denken, ook omdat er nog niet direct een bod werd gedaan en we dus in afwachting van taxatie waren voor mijn huidige auto. De volgende dag zijn we het snel eens geworden en sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe(re) VW Golf. Ik wil graag Cas bedanken voor het prettige contact en de service die hij mij verleent heeft, echt een topper! Hopelijk vele (zuinige) kilometers komende jaren en wie weet tot ziens!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Sam, Wat goed om te horen dat alles zo voorspoedig is verlopen. We vinden dat je een goede keuze hebt gemaakt door te kiezen voor een nieuwe Golf. Een erg fijne auto! Nog heel veel veilig én zuinige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super fijn geholpen en alles duidelijk vanaf het begin.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Corine, Wat goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Nog een heel fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Fantastische service

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste René, Bedankt voor het mooie compliment. We wensen je nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Auto voor onderhoud gebracht en een fiets te leen gekregen. Zaltbommel op de fiets beken. Leuke tips gehad van Henja toppie.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Anja, Wat leuk dat je een tour door Zaltbommel bent gaan doen. Mooi, hè? Nog een heel fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Fijne garage en prima service

Al een flink aantal jaren is De Waal mijn ‘vaste’ garage voor mijn Golf. Mocht er tijdens het onderhoud blijken dat er een reparatie noodzakelijk is wordt je daarvan keurig op de hoogte gehouden en krijg je van tevoren een prijs opgaaf. Dus geen vervelende verassingen als je je auto weer ophaalt! Verder geeft het mij een vertrouwd gevoel dat mijn Golf bij ‘mijn’ vak garage in onderhoud is!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Leo, Wat leuk om te horen dat je altijd bij ons langskomt voor het onderhoud van jouw Golf. En ook dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening. We wensen je nog een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zeer attent en snelle service

Zelfs een video ontvangen van de auto die klaar staat

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Han, Vriendelijk bedankt voor het mooie cijfer! We wensen je veel veilige kilometers in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super klantgericht!

Serviceafspraak in vestiging Zaltbommel. Afspraak was verkeerd gepland, desondanks toch geholpen en werd ik netjes naar mijn werk gebracht en ook weer opgehaald. Super servicegericht!

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Beste René, Bedankt voor het mooie compliment. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Netjes ontvangen en snel geholpen.

Door Skoda doorgestuurd voor onderhoud. Ook hier netjes, snel en vakkundig geholpen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Arjan, Bedankt voor het mooie compliment en cijfer. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zoals altijd vlot en goed

Onze Volkswagen Polo al in de ochtend naar de garage in Zaltbommel gebracht. Volgende dag stond de onderhoudsbeurt gepland. Een uur later werd ik al door de monteur gebeld met kleine bijzonderheden. Allemaal netjes uitgelegd. In de middag stond onze Polo alweer klaar, gewassen en wel. Top !

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Nico, Fijn om te horen dat het harde werken van onze monteurs en onze service zo goed zijn bevallen. We zien je graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Uitstekende service.

Een fijne ervaring van service bij onze aankoop en aflevering van een jong gebruikte T-Roc. Complimenten voor Emiel en Rémy.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Jacques, De T-Roc is dan ook een zeer charmante auto als je het ons vraagt. Een 10 voor je keuze! We zijn blij te horen dat alles naar wens is geweest. We wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Uitstekend klantcontact en service!

Een nieuwe Skoda Enyaq gekocht bij Van der Waal in Tiel. Zowel via telefoon als in de showroom prettig schakelen, adequaat en open voor een goede prijsafspraak. Dit alles met de prima kwaliteit zoals bij aflevering van de auto maakt de aanschaf voor ons een feest. Een aanrader!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Gert Jan, Een heel goede keuze, de Škoda Enyaq. Bedankt voor het mooie compliment! We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prima aflevering

Verkoper nam alle tijd om na de instructie vragen te beantwoorden en nog wat meer wegwijs te maken

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Eric, Goed om te horen dat alle ins en outs over je nieuwe auto aan je zijn verteld. Mocht je iets tegenkomen waar je hulp bij nodig hebt, mag je altijd langskomen of even een belletje doen. We wensen je nog veel veilige kilometers in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zeer positief

Goed geholpen, behulpzaam En bellen terug

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste heer/mevrouw van Middelkoop, Bedankt voor het mooie cijfer. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Perfect geholpen

Auto paar maanden buiten de garantie maar het onderdeel toch vergoed gekregen. Medewerker aan de servicedesk zeer meedenkend en behulpzaam, al met al zeer tevreden en een gewassen auto mee naar huis .

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Manda, We proberen altijd mee te denken met de klant en zorgen ook voor passende oplossingen. Zo ook in jouw geval! Heel fijn dat alles is opgelost en dat je je gewassen auto weer voor de deur hebt staan. We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Uitstekend!

De Waal in Druten heeft uitstekende service en denkt met je mee, perfect geholpen door Sander, Cas, en Pieter!! Ze staan altijd paraat voor je vragen en gekke vragen bestaan niet. Eergisteren m’n auto opgehaald en perfecte service gekregen. Auto was netjes schoongemaakt, alles was goed uitgelegd over de auto, auto was mooi gepresenteerd toen ik hem kwam ophalen. Goeie aanrader als je een auto wilt kopen!! Heel erg bedankt team Druten! Tot snel weer!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Jamie, Wat ontzettend fijn dat je ervaring met onze collega's Pieter, Sander en Cas zo prettig is geweest. Daar doen we het natuurlijk voor! We wensen je nog veel veilige kilometers in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Alles volgens afspraak

Alles uitgevoerd volgens afspraak. Krijg netjes een bericht wanneer de auto klaar is met een link om deze direct vooraf al te betalen. Prima!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Cor, Bedankt voor het mooie cijfer. Dit is waar we het uiteindelijk allemaal voor doen! We wensen je nog een heel fijne dag. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Een autodealer die je kunt vertrouwen.

Denken met je mee, zijn klantgericht, houden zich aan afspraken, hebben geen onprettige verrassingen. Precies zoals je hoopt dat het gaat.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Pieter, Wat fijn om te horen dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen! We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

vriendelijk, en goede service

Wordt altijd vriendelijk ontvangen. problemen worden snel opgelost

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste John, Bedankt voor het mooie cijfer. Daar doen we het voor! We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

De verkoop en de aflevering is door verschillende medewerkers gedaan door Volkswagen Culemborg. De verkoop heeft Lieke van Zetten naar mijn tevredenheid gedaan, maar werkt nu niet meer in deze functie. De aflevering is heel prettig en goed gedaan door het nieuwe team Olivier Vogelzang en Rick Klootwijk, waarbij Olivier zeer zijn best heeft gedaan om mij alle nieuwe snufjes van de nieuwe Polo live Business uit te leggen, waarvoor hartelijk dank. Groet Jan Appelhof uit Maurik

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Jan, Heel fijn om te horen dat alles zo naar wens is verlopen. We hopen dat je veel mooie en veilige kilometers gaat maken in je nieuwe Volkswagen Polo! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Behulpzaam en kundig

Schade netjes geregeld .

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Johan, Wat fijn dat de schade is opgelost. Wat hadden we kunnen doen om er een 10 van te maken? We wensen je nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Geweldige communicatie en inzet van het hele team.

Jarenlang zijn wij al tevreden met het hele team van de Waal Zaltbommel. Van het moment van de aankoop tot en met elk bezoek aan de werkplaats en contacten per mail en telefoon. Alles klopt en men is altijd vriendelijk en gedienstig.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Jos, Wat fijn om te horen dat onze service zo gewaardeerd wordt. Daar doen we het uiteindelijk voor! We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Ik heb wederom een fijne ervaring met jullie gehad. Goede monteurs, vriendelijk personeel met verstand van het vak. Mijn auto is altijd in goede handen bij jullie.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste heer/mevrouw Pieters, We bedanken je voor dit mooie compliment. Nog een heel fijne dag toegewenst en tot ziens! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.