Goede service, met duidelijke prijsafspraak.

Over kwaliteit tevreden. De servicebeurten t.o.v. Mazda zijn aanzienlijk duurder.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Alles snel en top geregeld

Wij zijn zeer tevreden over de service en de snelle afhandeling.

Super geholpen!

Wederom fijne service. Vooral de duidelijk vooraf qua werkzaamheden en kosten is erg fijn.

Prettige samenwerking

Fijne besprekingen gehad. Koop gesloten en goede aflevering.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Patrick, Dank voor de review! Goed om te horen dat de aankoop van uw auto zo fijn is verlopen. Nog veel plezier met uw auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Opnieuw 5 sterren!

Wegens een ongeluk helaas een andere auto aan moeten schaffen. De voorgaande auto gekocht bij de Waal in Zaltbommel en toen perfect geholpen. Daarom deze keer nogmaals een afspraak gemaakt bij Tom in Zaltbommel. Weer tot in de puntjes geregeld en sinds dit weekend eigenaar van een mooie occasion! Je word altijd vriendelijk geholpen en er hangt een fijne, informele sfeer. Denken altijd in oplossingen en zijn enorm servicegericht.

Fantastisch

Geen moeite teveel. Op al mijn vragen werd met prettige ‘ persoonlijke’ aandacht geantwoord en mee gedacht over welke oplossing het beste bij mijn wensen zou passen. De overdracht van de aangeschafte elektrische auto werd een feestje: de auto stond ik een aparte ruimte, afgedekt, en ik werd uitgenodigd om de aankoop te onthullen, Geweldig. Na de uitleg over de mogelijkheden van het Dashboard werd ik nog verblijd met een cadeaupakket. 2023 is voor mij dankzij het personeel van de VW garage uitstekend begonnen.

Aflevering oké …. Nog paar kleine puntjes

Aankoop prima , nog paar kleine dingetjes te bespreken Heb de up ook nog maar 2 dagen !! Ga zsm contacten met verkoper Eric Dijk garage geldemarsen , heb alle vertrouwen erin dat de kleine puntjes opgelost gaan worden

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Aize, Dank voor de review. Zijn de punten al behandeld bij Eric? Zo niet horen we graag nog van u. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Mooie auto, prima service

Bij de aanschaf van mijn nieuwe auto werd er goed meegedacht. Ik vond het goed dat er werd besproken of de range van de elektrische auto bij het veronderstelde gebruik zou passen, dat voorkomt teleurstellingen. Aanschaf en aflevering door Pieter er Cas zijn zeer prettig verlopen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Geweldige levering; Lange levertijd, maar altijd duidelijk; Oorzaak oorlog Oekraïne

Juni 2022 een Skoda Octavia combi (5-d) 1.0tsi mhev e-tec sport business 81kW dsg-7 aut besteld en helaas heb ik hier 1,5 jaar op heb moeten wachten. Reden hiervoor is overmacht, want niemand had kunnen voorspellen dat de oorlog in Oekraïne zo ingrijpend zou worden. De verkoper en de dealer zijn hierover wel altijd duidelijk geweest naar mij. De aflevering was perfect geregeld. Goede mensen bij SKODA Gorinchem.

Uitstekende service

Goede service en vriendelijke behandeling!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Kundig en vriendelijk team!

Al jaar en dag volledig tevreden over team De Waal Autogroep Zaltbommel. Vriendelijkheid en kunde gaan hier hand in hand.

Geweldige auto en goed aflevering door Sander Coenders

Top auto Prima aflevering met Sander gehad, fijne vestiging met uitstekende service

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

prettig en erg vriendelijk en behulpzaam

Ik werd vanaf het begin af aan erg prettig en vriendelijk geholpen. Omdat je niet alle dagen een auto koopt werd ik erg goed begeleid en alle in en outs werden goed uitgelegd.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

zeer goede en professionele organisatie die goed op elkaar is ingespeeld.

problemen met een oliestoring zijn zeer vlot en kundig opgelost. Dank hiervoor.

Wat je verwacht van een dealer wordt overtroffen door de Waal Skoda Tiel

Van een auto dealer verwacht je, uitleg, proefrit, eventuele mogelijkheden bij het oriënteren van een nieuwe auto. Het team de Waal (Skoda) in Tiel maakt net die extra stap, luistert naar de wensen en gaat voor het maximale resultaat in een persoonlijk en ongedwongen sfeer. Ik ben mede hierom sinds kort een enthousiaste nieuwe klant geworden door het berijden van een Skoda Karoq Sportline. Een aanrader en ruim voorzien van opties, ga ook eens langs is mijn advies.

HEEL GOED

GOEDE PROFESSIONELE ORGANISATIE AFSPRAKEN WORDEN NAGEKOMEN MOOIE SHOWROOM VRIEDELIJKE MENSEN

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Snel geholpen en top service

De nieuwe auto stond snel klaar en alles was netjes en goed geregeld. Hele fijne service. Ik zou hier zeker weer naar toe gaan.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Mooie service, wekt bij mij veel vertrouwen.

Mijn wens om snel aan een E-auto te komen in deze ingewikkelde tijden werd al telefonisch en later op locatie vervuld. Meedenkend wat ik nodig heb en uiteindelijk meerder mogelijkheden waaruit ik kon kiezen. Vragen werden snel en goed beantwoord. Ik voel me zeker in mijn nieuwe auto als ook in het kunnen vertrouwen op De Waal in Gorinchem met Erik van Kuilenburg als mijn eerste contactpersoon. Dat de winterbanden niet besteld en gemonteerd waren hoewel we dit hadden afgesproken maakt dat het geen 10 is. Verder heel fijn.

Dan kaan Pedro en Peter

Zie onderstaand

Aflevering was goed verzorgd. Alleen zou ik ter voorbereiding uit het navigatiescherm alle adressen alvast verwijderen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Perfecte begeleiding bij de aanschaf nieuwe auto!

De aanschaf van een nieuwe auto is een mix van zakelijk bekijken en gevoel. We zijn daarin zeer goed begeleid door De Waal Druten, over een periode van meerdere weken, tot de juiste auto gevonden was!

Goede en vriendelijke service

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Marlies, Dank voor de mooie score en de review! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Mooie bedrijf en hartelijk ontvangen

Voor het ophalen van mijn nieuwe lease auto bij De Waal Tiel geweest. Jongens hebben mij keurig behandeld en alles netjes uitgelegd. Ondanks dat de auto niet splinter nieuw was, werd er wel zo naar gehandeld. Top gedaan van De Waal Tiel

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Onwijs goede ervaring, aanschaf nieuwe auto!

Hele fijne ervaring met de aanschaf van onze nieuwe gezinsauto. Onwijs veel geduld, werkelijk alles was mogelijk. Wij komen hier graag nog terug. Alle credits naar Bram!

Een uitstekende garage

We zijn heel fijn geholpen met de proefritten. En toen we de gekozen auto ophaalden werd daar echt een leuk moment van gemaakt! Ik hoop veel plezier van m’n auto te hebben! Bedankt!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Corine, Dank voor de review. Altijd fijn om zulke lovende woorden te horen, enorm bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.