Een uiterst prettige ervaring.

Van het eerste contact tot en met de aflevering hebben we met Mark Biemans leuk contact gehad. Vriendelijk, meedenkend en professioneel met ons meegedacht over de aanschaf van de Id3.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Rene, Goed om te horen dat het contact met Mark leuk is geweest. Het is natuurlijk wel belangrijk dat jullie een goede keuze maken voor een nieuwe auto! De ID.3 is dan ook een hele mooie auto. We wensen jullie nog veel rijplezier en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Keurig geholpen en geadviseerd bij de aankoop van de auto!

Verkoper had/nam alle tijd om mij te adviseren etc.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste E.G. Bedankt voor het mooie cijfer. We wensen je nog veel plezier met de nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

heel goed geholpen

Al mijn vragen werden geduldig beantwoord en uitgelegd! Hele vriendelijke verkopers!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Chantal, Wat fijn dat het proces van de aankoop van je nieuwe auto zo prettig is verlopen! We wensen je nog veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

zoals een auto hoort afgeleverd te worden !

een auto koop je niet iedere dag en daar weet garage de Waal wel op in te spelen je word als gast behandeld nemen rustig de tijd en alles van de auto word goed uitgelegd het was een geweldige ervaring hartstikke bedankt !!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Dennis, Wat fijn om te horen dat het aankooptraject zo goed is bevallen! Hopelijk bevalt uw auto nog steeds goed. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Duidelijk, meedenkend, vriendelijke verkoop

Fijne contact, eerlijk en goede aftersales!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Jochem, Dank voor de mooie review. Goed om te horen dat het contact zo fijn was. Nog veel plezier met uw auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Vakkundig, gastvrij en betrouwbaar

Bij de eerste stap in de showroom werden we gastvrij ontvangen. Geen opdringerige verkoper die gelijk op ons afkwam maar wij kregen alle vrijheid om rond te kijken. Na het besluit om de auto die we op het oog hadden te kopen werden we vakkundig geïnformeerd. Het contact wat wij hadden tussen de koop en aflevering van de auto was heel prettig en betrokken. Alle ruimte voor vragen die ook weer professioneel werden beantwoord. Complimenten voor Tom en Albert-Jan die ons fantastisch hebben geholpen en uitleg gegeven over onze nieuw auto. Wij zijn super blij met onze Seat Leon.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Nicolette, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel fijne en plezierige kilometers met de LEON! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Voortreffelijk

Bedankt voor de goede service! Tom heeft me prima geholpen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Gerald, Fijn dat onze service goed is bevallen. Veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zeer vriendelijk personeel.

Leuk en vriendelijk personeel

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Corne, Bedankt voor de positieve review, We zullen de positieve woorden doorgeven aan het team. Nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

goede service en advies

goede ervaring met de aankoop van een e golf

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Bert, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel fijne en plezierige kilometers in uw e-Golf! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zeer prettig

Open, prettig, behulpzaam. Verkoper Mark was zeer prettig en goed te benaderen met de vragen die wij stelde.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Nick, Bedankt voor het schrijven van je review. We vinden het leuk om te horen dat onze service als prettig is ervaren. Mocht je nog tegen vragen aan lopen, dan ben je altijd welkom om die te stellen. We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van De Waal Autogroep te Zaltbommel.

Mijn oude Volkswagen Golf steeds tot grote tevredenheid in onderhoud gehad bij De Waal Autogroep te Zaltbommel totdat die aan vervanging toe was. Mark heeft mij op een fijne manier geholpen bij de keuze en aanschaf van mijn (voor mij) nieuwe auto. De Waal Zaltbommel is een fijn bedrijf, ze zijn klantgericht en doen wat ze zeggen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Tet, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de service! Veel plezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super goede service!

Van het begin af aan super netjes geholpen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Jeroen, Bedankt voor het mooie cijfer. We zijn blij om te horen dat je onze dienstverlening zo goed hebt ervaren. Nog veel veilige kilometers toegewenst in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super vlot geregeld

Hele fijne mensen,complementen aan alle De Waal medewerkers ,nette showroom

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Kenan, Bedankt voor het compliment. We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Heel leuk, vriendelijk en deskundig. Kan niet beter.

Zoals in die ene zin is geschreven is het al voldoende. Er is slechts een minpuntje er zaten geen Nederlanstalige instructie boekjes bij. Maar daar wordt aan gewerkt want ze zijn er wel voor de California 6.1 camper.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Mini, Bedankt voor het schrijven van je review. Wat fijn dat je onze service zo prettig hebt ervaren. We wensen je veel mooie avonturen toe met de nieuwe California én met je hondje Teuntje! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Geweldige ervaring!!

Wanneer je opzoek gaat naar een andere Volkswagen is het zeer de moeite waard om een bezoek te brengen bij de Waal Autogroep. Van het ontvangst tot aan de aflevering is een geweldige ervaring. hier denkt men nog met je mee, en doen wat ze je beloven.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Marcel, Bedankt voor de mooie beoordeling! We zullen de complimenten doorgeven aan het team. Veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Geen praatjes, maar een betrouwbaar aanbod

Er is goed geluisterd naar de wensen en daarop hebben we een passend koop advies gekregen. Een open en eerlijk gesprek heeft ons de knoop doen doorhakken. We zijn niets voor niets al jaren trouwe klant van de Waal Zaltbommel.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Geert, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel fijne en plezierige kilometers! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Positief verrast

Heel leuk om met aandacht te worden ontvangen, ook nadat de koop rond was, met het ophalen van de auto, wordt met zorg gedaan.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Frank, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel fijne en plezierige kilometers! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Moet hem wel eerst krijgen he

Ondanks dat ik hem nog niet binnen heb, is de service, klantvriendelijkheid en het meedenken van Tom echt onwijs goed. Ben namelijk niet de meeste makkelijke klant, kan echt zeggen dat het top is. Kan niet wachten tot ik hem heb!!!

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Beste Riaaz, Bedankt voor uw mooie beoordeling. We zullen de complimenten aan Tom doorgeven. Wij wensen u (alvast) heel veel fijne en plezierige kilometers! Succes met wachten ;-) Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Excellent

Hele prettige verkoper Geert, die ons zeer goed geholpen heeft. Jammer genoeg was hij er op de dag van aflevering niet. Iedereen heeft natuurlijk vrije dagen ;o) Hele leuke video boodschap van Geert gekregen voor de aflevering. Dat was erg leuk. Bij aflevering werden wij door Albert-Jan geholpen en ook dit was een leuk gesprek. Wie weet komen wij met 1 van onze 3 dochters nog eens terug om wat leuks te kopen. Review heeft betrekking op eigenlijk een nieuwe auto van sept 2022 maar met net 500 km op de teller, en nog 3 jaar fabrieksgarantie.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Richard, Wat fijn dat alles goed is verlopen tijdens het proces van de aankoop van je nieuwe auto. Je bent natuurlijk altijd welkom in één van onze showrooms! We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Wederom fantastisch!

Jaren geleden al een auto gekocht bij de Waal, en nu ook weer fantastisch geholpen door Tom, die heel professioneel, adequaat en vooral niet “pushy” met ons in gesprek ging! Er werd duidelijk gecommuniceerd en alles verliep dan ook vlotjes. Met andere woorden: Gewoon top!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Judith, Dank voor de review. Altijd fijn om dit soort lovende woorden te horen. Nog veel plezier gewenst met uw auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Kundig en vriendelijk team!

Al jaar en dag volledig tevreden over team De Waal Autogroep Zaltbommel. Vriendelijkheid en kunde gaan hier hand in hand.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Jos, Wat een positieve woorden, bedankt! We zullen de complimenten doorgeven aan het hele team. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Erg meedenkend en zelfs toen het even tegen zat werd er positief en super goed meegedacht

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Jarno, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat we u hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Alles snel en top geregeld

Wij zijn zeer tevreden over de service en de snelle afhandeling.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Bas, Bedankt voor de positieve review. Fijn dat u tevreden bent over de service en de snelle afhandeling. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Mooie aflevering tot in de perfectie verzorgd

Blij verrast, zelfs voor mijn "nieuwe" tweedehands auto worden alle toeters en bellen uit de kast gehaald. Alle tijd werd genomen om de slimme snufjes uit te leggen. En nu rijd ik zeer comfortabel en veilig in de Golf Sportsvan.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Wilma, Of je nu een spiksplinternieuwe auto komt bestellen of voor een occasion gaat, iedereen is voor ons gelijk. Daar mag geen onderscheid in gemaakt worden. We zijn heel blij dat je een auto hebt kunnen vinden die volledige aansluit bij je wensen. Nog heel veel veilige kilometers toegewenst in je nieuwe Golf Sportsvan! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Snel, correct en compleet

Weer uitstekend en snel geholpen. TOP

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Jouke, Dank voor de review. Altijd fijn om de positieve woorden te horen. Veel plezier nog met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.