Deskundig en behulpzaam

Goede ontvangst, en goede begeleiding in de afhandeling. Uitleg over de auto was heel duidelijk. Auto is goed afgeleverd, hartstikke schoon, volle tank en accu. Top service

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

prima aflevering van de auto, uitleg compleet en duidelijk

prima.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Leuke aflevering ook al betreft het een occasion

Bij de Waal autogroep een occasion Golf 8 ehybrid gekocht. De aflevering ging in twee stappen. Je koopt de auto bij de verkoper. De product genius levert hem af. Leuk concept. Prima geholpen. Ja, je wilt altijd meer voor je inruiler ontvangen. Enfin. Vwb het afleverpakket: interieur - prima. exterieur - ruim voldoende. Ondanks aangeven / vragen om wat additionele spullen (w.o. banden reparatie set) zaten die er op de dag van aflevering niet bij. Fijne kleine vestiging.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Erik, Bedankt voor deze mooie review en het compliment! Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad in Gorinchem. Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Top service!

Goede service, mooie auto, duidelijke communicatie en afspraken nagekomen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Raf, Bedankt voor de leuke review! Fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen. Veel veilige kilometers en rijplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Fijne dealer audi geldermalsen

Sem heeft ons vakkundig geholpen dikke pluim

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Cor, Bedankt voor deze mooie review! Fijn dat Sem je goed kon helpen. Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Alle tijd van de wereld.

We kregen alle tijd vd wereld, kwam voor een T-roc maar uiteindelijk viel mijn oog op een T-cross. Alles was mogelijk, veranderen van auto voor de proefrit alles uitleggen over de auto. En de tijd nemen en meedenken rond om financiering Het was ook nog eens gezellig!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Shannon, Bedankt voor deze mooie review! Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen en dat het ook nog eens gezellig was. Veel rijplezier in je nieuwe T-cross! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Waardeloze service en belabberde communicatie

In de zoektocht naar een bedrijfswagen, voor mijn ZZP onderneming, ben ik terecht gekomen bij De Waal Autogroep Tiel Bedrijfswagens. Met veel blijdschap heb ik mijn bedrijfswagen hier gekocht, een grote aankoop. Bij het ophalen van de werkbus, komen we met elkaar erachter dat de sleutels voor de bijrijdersbank ontbreken. Deze zouden worden besteld door De Waal. Helaas gebeurde dit maar niet. Ik heb meerdere malen contact gezocht en ben persoonlijk ook langsgegaan om te informeren naar de bestelstatus van de sleutels. Na weken wachten, blijkt er helemaal geen actie ondernomen te zijn om te sleutels te bestellen en krijgen we een kort excuses voor de situatie. De sleutels zouden nu echt besteld zijn en verstuurd naar ons. Anderhalve week verder - na het versturen - en nog steeds geen sleutels ontvangen of reacties op mails hierover. Wij zijn zeer teleurgesteld in de service die hier geleverd wordt. Na enig wachten uiteindelijk toch een reactie gekregen dat het slot besteld was en gemonteerd moest worden, dit kon bij de vestiging in Tiel of bij de vestiging in onze eigen woonplaats. Wij kozen voor het laatste en vroegen om notificatie als het slot bij die garage was afgeleverd. Opnieuw geen reactie. Na meerdere dagen wachten, waren wij het zat en ben ik naar de vestiging in onze woonplaats gegaan. Wat bleek? Het slot was al geleverd, maar zonder enig bericht voor de werknemers daar. Kortom: niemand wist voor wie het slot was, wat ze ermee moesten doen of hoe de montage uitgevoerd moest worden. Na overleg, zouden de werknemers contact opnemen met vestiging Tiel om te informeren hoe deze situatie aangepakt moest worden en daarna contact opnemen met mijn man. Ook nu wordt de afspraak niet nagegaan en is er geen contact opgenomen met mij. Om te zeggen dat we teleurgesteld zijn in de service en communicatie vaardigheden van dit bedrijf, is vriendelijk uitgedrukt. Een ding weten wij wel zeker, wij komen niet meer terug voor onze auto’s.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Iedereen denkt ook mee, dat is erg fijn.

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Beste Thalita, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat alles goed en duidelijk is uitgelegd. Hopelijk bevalt de auto je goed! Veel veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super klantvriendelijk!!

Leuk dat ook de aanschaf van een 2de hands auto met zoveel zorg is omringd!! Hetwas een feestje, dank Remy

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste, Bedankt voor de mooie review! Wat leuk om te horen dat het een feestje was, daar doen we het voor. Veel veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prima , poetsbeurt laat ter wensen over?

De auto aflevering was goed, maar de auto was naar mijn inziens niet gepoetst alleen gewassen. Dit moet bij een volgende auto zeker beter worden gedaan.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Goed geholpen en fijne auto gekocht

Gesprek met verkopen was goed. De communicatie tot het ophalen verliep ook goed. Fijne auto gekocht

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Cor, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat het allemaal zo goed is verlopen. We wensen je nog een hele fijne dag verder en veilige kilometers! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Vriendelijk ontvangen en Goede service

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en er werd goed geluisterd naar onze wensen. Dat gaf ons meteen veel vertrouwen. Tijdens oplevering van de auto kregen we een goede uitleg over de auto. Hier werd ook veel aandacht en tijd voor genomen. We zijn meer dan tevreden over de afhandeling en over de auto. Erik bedankt voor je medewerking en Rick bedankt voor de goede uitleg van de auto.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste peter, Bedankt voor deze mooie review! Fijn dat Erik en Rick je zo goed konden helpen. Hopelijk bevalt je auto je goed! Veel veilige kilometers nog toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super goed

Deze mooie gebruikte Skoda is conform afspraken netjes op tijd geleverd en op locatie gebracht!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Dennis, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Fijne garage

Vanaf het eerste begin een goed contact gehad met de de waal groep. Het zijn behulpzame mensen die de tijd nemen om te helpen in de zoektocht. Ook na de levering en financiële afwikkeling wordt er op een fijne manier contact onderhouden.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Martijn, Bedankt voor deze mooie review! Mooi op te horen dat we je vanaf het eerste moment al goed hebben kunnen helpen. Daar doen we het voor! Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Onderhandelingen met heer van Roshum

Open en eerlijk afspraken nakomen terzake kundig Prima ervaring Aflevering door heer Driessen Rustig geduldig en een visite kaartje voor het bedrijf

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Ben, Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Bedankt voor deze mooie review! Wij wensen je veel rijplezier in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

zeer goed

qua koop en begeleiding tot en met aflevering waren zeer goed

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Dick, Bedankt voor de review! Fijn op te horen dat je het hele proces van begeleiding tot en met aflevering goed hebt ervaren. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Waardeloos

Geen auto koekenbakker van een verkoper

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste David, Bedankt voor het schrijven van je review. We vinden het jammer te vernemen dat de aankoop van de Amarok niet naar wens verloopt. Onze collega heeft bij het eerste gesprek aangegeven dat het een geïmporteerde Amarok betreft en dat deze bij aankomst in Nederland een aantal checks moet krijgen. Daarna kan het voertuig gekeurd worden en op naam gezet worden. Helaas duurt dit wat langer dan normaal en daar hebben wij helaas geen invloed op. Onze collega zal je wekelijks op de hoogte houden van het verdere verloop en laat je weten wanneer de auto klaar is om de weg op te gaan. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prima en efficiënt.

Netjes ontvangen met een kopje koffie. Duidelijke uitleg gekregen over de auto. Nog een cadeautje gekregen als dank dat we de auto bij De Waal Geldermalsen hebben gekocht.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Evelijne, Hartelijk dank voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en de heldere uitleg. Hopelijk bevalt de auto je goed. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

We hebben een erg leuk gesprek gehad met Frank. Met Sem hebben we de aflevering gehad en dat ging ook erg goed. Voor hem lastig als die Audi pro is en Seat moest uitleggen maar hij deed het goed.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Diederik, Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen door Frank en Sem. Dankjewel voor deze mooie review. Wij wensen je veel rijplezier in je nieuwe Seat! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Persoonlijke benadering, heel tevreden!

Wij hebben een tweedehandse auto gekocht en zijn heel prettig geholpen. De auto stond klaar toen we een proefrit wilden maken. Het contact was klantgericht en vooral geel persoonlijk!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Oscar, Dankjewel voor deze mooie review! Hoe bevalt je auto? Fijn dat je een goede ervaring met ons hebt gehad! Veel veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super goed en fijn geholpen

Hier mijn eerlijke mening. Ik heb goed en vriendelijk maar ook zeker professioneel geholpen bij de waal. Denken goed klant gericht en zijn een eerlijk en open bedrijf Zeer aan te raden!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Antoine, Wat een mooie review, dankjewel! Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Het was super hoe wij de auto ontvangen hebben.

We hebben de auto nog maar 1dag. Maar bevalt tot nu toe goed.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste JP, Bedankt voor de review! Hopelijk blijft de auto je goed bevallen. Veel veilige kilometer toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Klantvriendelijk en professioneel

De Waal Autogroep te Culemborg communiceert duidelijk, komt afspraken na, verrast, denkt mee in oplossingen en is klantvriendelijk. Een onderscheidende dealer in de autobranche. Ik heb hier mijn eerste auto gekocht en blijf hier zeker trouwe klant.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Gabriella, Dankjewel voor deze mooie review! Hopelijk bevalt je eerste auto je goed. Fijn dat je ons trouw blijft. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Heel zorgvuldig en klantgericht

Zowel het gesprek over de eventuele aankoop als de gevraagde informatie achteraf zijn zorgvuldig behandeld op een op de klant gerichte wijze. Compliment! Ook de aflevering vond prettig, feestelijk en deskundig plaats. Al met al: uitstekend verzorgde en prettige behandeling.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Thomas, Nog bedankt voor deze mooie review en het compliment! Wat fijn dat je onze service zo goed hebt ervaren. Wij wensen je nog veel rijplezier en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goede service. Afspraken worden nagekomen.

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.