Vakmanschap is meesterschap

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

De Waal Autogroep heeft vanaf het maken van een afspraak tot en met het overhandigen van de sleutel

De medewerkers hebben me vriendelijk en dienstverlenend uitstekend geholpen.

Top service

Deze week onze nieuwe wagen opgehaald. Vanaf het eerste contact met de service medewerker tot aan de aflevering professioneel en plezierig geholpen. Zonder afspraak naar de garage, had de auto die ik wilde zien op internet gevonden, en desondanks vriendelijke ontvangst en door de servicemedewerker naar de auto gebracht en in het kort wat uitleg gehad over de auto. Ze heeft direct een afspraak met de verkoper gemaakt zodat ik na het gesprek waar hij op dat moment mee bezig was met hem in gesprek kon. Even wachten met een kopje koffie is niet echt een probleem natuurlijk. Voor we in gesprek gingen wilde hij eerste nog even bellen met een andere geïnteresseerde waar al een eerder gesprek mee had plaatsgevonden (netjes, had ik zelf ook op prijs gesteld). Na zijn belletje was de weg vrij om in gesprek te gaan en hebben we alles doorgenomen (incl. proefrit) en is met inruil van onze vorige auto (prima inruilprijs) hebben we de koop gesloten. Direct een afleverdatum afgesproken. Dat wachten is natuurlijk altijd te lang als je iets moois hebt gekocht maar gelukkig geen vertragingen. Bij de aflevering een goede uitleg (alle tijd voor vragen) gehad over de verschillen tussen de Golf 7,5 TSI die we ingeleverd hebben en de Golf 8 GTE en de additionele opties die op deze auto zitten. Stiekem toch best veel verschillen. Als een cadeau ingepakt, een volle tank, helemaal opgeladen en een mooie cadeaubox ronden dit in stijl af. Het papierwerk is zoals tenaamstelling en vrijwaring zijn direct opgepakt en een dag later is het deel I en de tenaamstellingcode ook binnen. Door het grotere elektrische bereik van deze versie past het woon-werk verkeer van mijn vrouw mooi binnen de capaciteit en zullen we een stuk minder tanken ;>) Kortom, het is zeker niet onze eerste Golf (en waarschijnlijk ook niet de laatste) maar deze bevalt voorlopig weer prima.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Ad, Wat een leuke review, heel erg bedankt! We zijn blij dat je onze service zo positief hebt ervaren – daar doen we het voor. Dat je van een Golf naar een nieuwere Golf bent overgestapt, begrijpen we helemaal. De Golf bestaat al 50 jaar en dat is niet voor niets! We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe Golf 8 GTE! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Prettige manier van omgang tijdens aankoop van mijn auto!

Rick is een fijne verkoper, komt rustig over. Geeft alle genegenheid om vragen te stellen en om stukje te gaan proefrijden. Geen gepush , komt vertrouwd over . Aflevering was goed en alle afspraken zijn nagekomen.

5 sterren service

De Waal Autogroep ontzorgt, medewerkers zijn deskundig, goed bereikbaar en tijdens een servicebeurt word je uitstekend op de hoogte gehouden van de vorderingen èn wanneer je auto weer keurig voor je klaar staat, gewassen en wel! Terecht 5 sterren waard!

Vakkundig vakmanschap.

Top geregeld allemaal. Auto smorgens opgehaald in tilburg. buiten garantie een spiegel lampje gemaakt. Alles nagekeken en smiddags de auto weer terug gebracht naar Tilburg in de garage gezet en alles weer afgesloten. Top top top

Gewoon fantastisch!

Ik moest voor het eerst naar een andere locatie van de Waal Autogroep gezien mijn vaste locatie vol was. Op de locatie in Druten ben ik goed geholpen door het personeel! Ze zijn vriendelijk en houden je goed op de hoogte van de werkzaamheden!

Zeer professioneel

Deskundige medewerkers geven perfecte uitleg

Voor herhaling vatbaar

Wij hadden een auto op de website gezien. Heel makkelijk via de chat een afspraak gemaakt. Leuke en een informatieve gesprek gehad met Bram. Ook hebben we meteen een proefrit mogen doen. Het verliep allemaal vlot en makkelijk. Wij raden iedereen Waal Autogroep aan!

Flexibel en service gericht

Wij hebben onze auto in onderhoud bij de Waal. We ervaren de service altijd als prettig. Last minute nog zorgen voor vervangend vervoer is bijvoorbeeld geen probleem.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Zeer klantvriendelijk, snelle service en erg behulpzaam

Bij De Waal een occasion aangeschaft. Bij oriëntatie op de site webformulier ingevuld, supersnel teruggebeld, meteen een scherpe offerte voor de inruil van huidige auto en direct zonder aarzelen van de verkoper een proefrit kunnen maken. Veel extra service mbt een set winterbanden met velgen. Rustige, prettige verkoper en snelle afspraak voor aflevering. Ook bij de aflevering zelf opnieuw vriendelijke en servicegerichte ontvangst. Goede uitleg bij de functies van de auto, koppeling telefoon etc. Ook nog een leuke attentie ontvangen bij de aflevering. Ook de administratieve afhandeling, vrijwaring etc heel soepeltjes. Tot nu louter positief over deze dealer. Uiteraard moet ik afwachten of mijn gekochte Skoda goed gaat bevallen en de auto veel plezierige en zorgeloze kilometers gaat opleveren, maar de voortekenen zijn goed. Dank Peter en Remy voor de begeleiding.

Uitstekende Service en Aankoopproces in Drutrn

Mijn ervaring van begin tot eind was uitstekend. Het personeel was vriendelijk en deskundig, en ze namen de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Het aankoopproces verliep soepel en transparant, zonder verrassingen. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe wagen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Vakkundig en vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Peugeot 308 SW ingeruild tegen VW Passat Variant GTE. Een afspraak voor een proefrit kon op korte termijn. We werden zeer vriendelijk ontvangen in de schitterende showroom. De auto stond klaar met opgeladen accu. Daarna prettig onderhandeld over inruilprijs en voorwaarden. Direct tot koop overgegaan. De aflevering was stijlvol en verzorgd en alles volgens afspraak. Er was wel een kleine twee weken nodig om deze voor te bereiden, maar het geduld werd beloond. De eerste rij-ervaringen overtreffen de verwachtingen. Kortom: Audi de Waal heeft op ons een uitstekende indruk gemaakt.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Huub, Bedankt voor de review en het compliment! Fijn dat je vriendelijk bent ontvangen en dat de service goed is bevallen. Leuk om te horen dat de VW Passat Variant GTE je verwachtingen heeft overtroffen. We wensen je nog veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Weer perfect

Zoals gebruikelijk, alles op tijd, perfecte communicatie, zeer vriendelijk personeel. Ze doen echt het woord "service" eer aan!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Pierre, Bedankt voor de leuke review en het compliment. Fijn dat je onze service zo goed ervaart, daar doen we het voor. Nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

5 sterren

Uitstekend dit is voormij al 20 jaar de ervaring, de VW techniek is daar debet aan.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Ruud, Bedankt voor de review! Fijn dat we je al 20 jaar lang een uitstekende ervaring kunnen bieden. Nog een hele fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Geweldig geholpen door Sander en Cas

Waren bij de Waal Druten voor terugroep actie van de Taigo, uiteindelijk een Tiguan gekocht en geweldig geholpen !!!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Ellen, Bedankt voor je review! Fijn dat je goed geholpen bent, we doen ons best! Veel rijplezier in je nieuwe Tiguan. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Geweldig advies en service

Zeer fijn geholpen met koop van mijn auto geen drang of verkooppraatjes. Zeer gewaardeerd

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Ronald, Bedankt voor de review! Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. We wensen je nog veel veilige kilometers en rijplezier toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Relaxed, snel, eerlijk en duidelijk

Garage waar een prettige sfeer hangt en waar ze de tijd nemen om je goed te informeren. Wij wilde elektrische gaan rijden, we kregen het eerlijke verhaal, dus geen gladde verkooppraatjes maar ook de min punten werden goed overgebracht. De auto is zeer snel geleverd. De communicatie is duidelijk en men reageert snel. Wij zijn blij!!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Marc, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat je de prettige ervaring bij ons hebt gehad, daar doen we het voor. Wij wensen je nog veel rijplezier in je nieuwe elektrische auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goed met een nasmaak

Banden 9 jaar oud en aan vervanging toe navraag gedaan kan wel dit verwacht je niet bij de Waal had eerst aankoopkeuring bij de anwb moeten doen dan had ik de Waal Garand 895,00 in mijn zak gehouden <nieuwe banden >

Fantastisch

Een super team die voor je klaar staan en steunen waar nodig. Nadat door een ongeluk mijn auto total loss was verklaard. Zag ik op de website een auto zag staan, deze stond bij een andere filiaal. Heb hier een foto van gemaakt en doorgestuurd. Dit was op vrijdagavond en maandag stond de auto al in Druten voor een proefrit. Super geregeld.. Mijn complimenten hiervoor.. Op de dag van de aflevering kreeg ik eerst een leuk filmpje dat de auto onderweg was.. Toppers zijn t..Ben helemaal blij met mijn nieuwe auto..

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Maike, Bedankt voor de leuke review! Fijn dat ons team zo goed voor je klaar kon staan. We wensen je veel rijplezier in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Fantastisch geholpen vanaf de aanschaf tot de eindelijke levering van onze prachtige Kodiaq

Het aankopen van onze prachtige Skoda Kodiaq is heel fijn verlopen. Een zeer goede customer experience van begin tot eind. We kregen een goede prijs voor onze oude auto en de nieuwe Skoda kon ook nog eens eerder bij ons geleverd worden dan de planning eigenlijk toeliet. We konden daardoor op vakantie met de nieuwe auto en dat was wel zo fijn. Senna Verwoerdt heeft ons in het hele afhandelingstraject continue op de hoogte gehouden en hij was erg betrokken, dit gaf ons een gevoel van vertrouwen. We konden ons daardoor puur focussen op het leuke aspect van het kopen van een nieuwe auto, dank daarvoor!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Remy, Bedankt voor de top review! Fijn dat Senna je zo goed heeft geholpen. Hopelijk heb je een goede vakantie gehad met de nieuwe Škoda. We wensen je nog veel rijplezier en vijlige kilometers toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

G0ed

Mark en geert. Hartelijk bedankt voor alles.ik ben heel erig blij met mijn seat tarraco hij is heel mooi .bedankt. groetjes.paata

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Paata, Bedankt voor de leuke review! Fijn dat Mark en Geert je zo goed hebben geholpen. Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst in je nieuwe SEAT Tarraco! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Geweldig ontvangst met deskundig maar vooral persoonlijk advies

Werden geweldig geholpen met zeer goed advies. Na aankoop van de electrische auto kwam Onno ons nog het advies geven dat we 2.000 euro subsidie konden aanvragen. Hij heeft zijn flesje wijn goed verdient. Ook in Culemborg prettig ontvangst en service. Top

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Eugène, Bedankt voor de review! Fijn dat Onno en ons team in Culemborg jullie goed hebben geholpen. Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

prima service

we zijn heel aardig en ook met veel geduld geadviseerd en geholpen met de uitleg en de aankoop van onze nieuwe wagen, ook de aflevering was prima met een duidelijke uitleg, en de verzekering dat we altijd met vragen nog bij hem terecht konden, kortom een vriendelijke en zeer kundige verkoper

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Trudie, Bedankt voor de review! Fijn dat jullie een goede ervaring hebben gehad met de aankoop van jullie nieuwe auto. We wensen jullie nog veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Uitstekende dienstverlening bij de aankoop van mijn Skoda

De verkoper was vriendelijk en duidelijk.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Ineke, Hartelijk dank voor je review! Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad. We wensen je nog veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.