Ik heb de koop van mijn nieuwe auto (occasion) als heel prettig ervaren. Niels was zeer duidelijk met de info en ook in het vervolgtraject wat er moest gebeuren, dank daarvoor. Zeker aan te raden voor anderen!!
Beste Martijn, Bedankt voor uw mooie beoordeling. We zullen de complimenten doorgeven aan Niels :-) Wij wensen u heel veel fijne en plezierige kilometers! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Van het eerste contact tot en met de aflevering hebben we met Mark Biemans leuk contact gehad. Vriendelijk, meedenkend en professioneel met ons meegedacht over de aanschaf van de Id3.
Beste Rene, Goed om te horen dat het contact met Mark leuk is geweest. Het is natuurlijk wel belangrijk dat jullie een goede keuze maken voor een nieuwe auto! De ID.3 is dan ook een hele mooie auto. We wensen jullie nog veel rijplezier en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Perfect geregeld
Beste van Maren, Bedankt voor de 10! Fijn dat alles goed was geregeld en dat je een duidelijke uitleg hebt gekregen. We wensen je nog veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Verkoper had/nam alle tijd om mij te adviseren etc.
Beste E.G. Bedankt voor het mooie cijfer. We wensen je nog veel plezier met de nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Al mijn vragen werden geduldig beantwoord en uitgelegd! Hele vriendelijke verkopers!
Beste Chantal, Wat fijn dat het proces van de aankoop van je nieuwe auto zo prettig is verlopen! We wensen je nog veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
een auto koop je niet iedere dag en daar weet garage de Waal wel op in te spelen je word als gast behandeld nemen rustig de tijd en alles van de auto word goed uitgelegd het was een geweldige ervaring hartstikke bedankt !!
Beste Dennis, Wat fijn om te horen dat het aankooptraject zo goed is bevallen! Hopelijk bevalt uw auto nog steeds goed. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Fijne contact, eerlijk en goede aftersales!
Beste Jochem, Dank voor de mooie review. Goed om te horen dat het contact zo fijn was. Nog veel plezier met uw auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Bij de eerste stap in de showroom werden we gastvrij ontvangen. Geen opdringerige verkoper die gelijk op ons afkwam maar wij kregen alle vrijheid om rond te kijken. Na het besluit om de auto die we op het oog hadden te kopen werden we vakkundig geïnformeerd. Het contact wat wij hadden tussen de koop en aflevering van de auto was heel prettig en betrokken. Alle ruimte voor vragen die ook weer professioneel werden beantwoord. Complimenten voor Tom en Albert-Jan die ons fantastisch hebben geholpen en uitleg gegeven over onze nieuw auto. Wij zijn super blij met onze Seat Leon.
Beste Nicolette, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel fijne en plezierige kilometers met de LEON! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Bedankt voor de goede service! Tom heeft me prima geholpen!
Beste Gerald, Fijn dat onze service goed is bevallen. Veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Leuk en vriendelijk personeel
Beste Corne, Bedankt voor de positieve review, We zullen de positieve woorden doorgeven aan het team. Nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
goede ervaring met de aankoop van een e golf
Beste Bert, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel fijne en plezierige kilometers in uw e-Golf! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Open, prettig, behulpzaam. Verkoper Mark was zeer prettig en goed te benaderen met de vragen die wij stelde.
Beste Nick, Bedankt voor het schrijven van je review. We vinden het leuk om te horen dat onze service als prettig is ervaren. Mocht je nog tegen vragen aan lopen, dan ben je altijd welkom om die te stellen. We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Heel erg fijn contact gehad met verkoper Tom. Gewoon weg super!
Beste Maikel, Vriendelijk bedankt voor het mooie cijfer. Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Mijn oude Volkswagen Golf steeds tot grote tevredenheid in onderhoud gehad bij De Waal Autogroep te Zaltbommel totdat die aan vervanging toe was. Mark heeft mij op een fijne manier geholpen bij de keuze en aanschaf van mijn (voor mij) nieuwe auto. De Waal Zaltbommel is een fijn bedrijf, ze zijn klantgericht en doen wat ze zeggen.
Beste Tet, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de service! Veel plezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Van het begin af aan super netjes geholpen.
Beste Jeroen, Bedankt voor het mooie cijfer. We zijn blij om te horen dat je onze dienstverlening zo goed hebt ervaren. Nog veel veilige kilometers toegewenst in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Hele fijne mensen,complementen aan alle De Waal medewerkers ,nette showroom
Beste Kenan, Bedankt voor het compliment. We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Zoals in die ene zin is geschreven is het al voldoende. Er is slechts een minpuntje er zaten geen Nederlanstalige instructie boekjes bij. Maar daar wordt aan gewerkt want ze zijn er wel voor de California 6.1 camper.
Beste Mini, Bedankt voor het schrijven van je review. Wat fijn dat je onze service zo prettig hebt ervaren. We wensen je veel mooie avonturen toe met de nieuwe California én met je hondje Teuntje! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Wanneer je opzoek gaat naar een andere Volkswagen is het zeer de moeite waard om een bezoek te brengen bij de Waal Autogroep. Van het ontvangst tot aan de aflevering is een geweldige ervaring. hier denkt men nog met je mee, en doen wat ze je beloven.
Beste Marcel, Bedankt voor de mooie beoordeling! We zullen de complimenten doorgeven aan het team. Veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Er is goed geluisterd naar de wensen en daarop hebben we een passend koop advies gekregen. Een open en eerlijk gesprek heeft ons de knoop doen doorhakken. We zijn niets voor niets al jaren trouwe klant van de Waal Zaltbommel.
Beste Geert, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel fijne en plezierige kilometers! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Heel leuk om met aandacht te worden ontvangen, ook nadat de koop rond was, met het ophalen van de auto, wordt met zorg gedaan.
Beste Frank, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel fijne en plezierige kilometers! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Ondanks dat ik hem nog niet binnen heb, is de service, klantvriendelijkheid en het meedenken van Tom echt onwijs goed. Ben namelijk niet de meeste makkelijke klant, kan echt zeggen dat het top is. Kan niet wachten tot ik hem heb!!!
Beste Riaaz, Bedankt voor uw mooie beoordeling. We zullen de complimenten aan Tom doorgeven. Wij wensen u (alvast) heel veel fijne en plezierige kilometers! Succes met wachten ;-) Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Hele prettige verkoper Geert, die ons zeer goed geholpen heeft. Jammer genoeg was hij er op de dag van aflevering niet. Iedereen heeft natuurlijk vrije dagen ;o) Hele leuke video boodschap van Geert gekregen voor de aflevering. Dat was erg leuk. Bij aflevering werden wij door Albert-Jan geholpen en ook dit was een leuk gesprek. Wie weet komen wij met 1 van onze 3 dochters nog eens terug om wat leuks te kopen. Review heeft betrekking op eigenlijk een nieuwe auto van sept 2022 maar met net 500 km op de teller, en nog 3 jaar fabrieksgarantie.
Beste Richard, Wat fijn dat alles goed is verlopen tijdens het proces van de aankoop van je nieuwe auto. Je bent natuurlijk altijd welkom in één van onze showrooms! We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
We recently moved to the Netherlands from South Africa, and buying a car in a new country initially felt like a daunting process. Thankfully, our experience with de Waal Auto in Zaltbommel, especially with our salesperson Geert van Beers, made it incredibly easy and enjoyable. My husband first purchased a vehicle from Geert in October. He was so impressed with the thorough, knowledgeable, and friendly service that we decided to return to de Waal Auto for my own vehicle as well. Geert was exceptional from start to finish. He took the time to understand our unique needs and preferences, carefully guiding us through each step to ensure we found the perfect cars for both of us. His knowledge of the vehicles and the Dutch car market was invaluable, especially since we were new to the area. Geert’s attention to detail and commitment to customer satisfaction gave us complete peace of mind throughout the buying process. Thanks to Geert and the team at de Waal Auto, our transition to life in the Netherlands has been made much easier. We can’t recommend de Waal Auto enough to anyone, especially newcomers, looking for a reliable, welcoming, and professional car dealership experience.
Dear Desiree, Thank you for your kind words. We hope you will have safe travels with your new cars! Don't hessitate contacting us when you need help. You're always welcome. Kind regards, De Waal Autogroep
Jaren geleden al een auto gekocht bij de Waal, en nu ook weer fantastisch geholpen door Tom, die heel professioneel, adequaat en vooral niet “pushy” met ons in gesprek ging! Er werd duidelijk gecommuniceerd en alles verliep dan ook vlotjes. Met andere woorden: Gewoon top!
Beste Judith, Dank voor de review. Altijd fijn om dit soort lovende woorden te horen. Nog veel plezier gewenst met uw auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Al jaar en dag volledig tevreden over team De Waal Autogroep Zaltbommel. Vriendelijkheid en kunde gaan hier hand in hand.
Beste Jos, Wat een positieve woorden, bedankt! We zullen de complimenten doorgeven aan het hele team. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
- De Waal Autogroep Culemborg | 9.7
- De Waal Autogroep Druten | 9.6
- De Waal Autogroep Zaltbommel (Outlet) | 9.6
- De Waal Autogroep Tiel | 9.5
De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.