Zeer deskundig in zijn vakgebied, zeer goede communicatie en bereikbaarheid en vlotte afhandeling!

Dhr Richard Gregoire verstaat zijn vak en is heel goed benaderbaar. De gevraagde opdrachten zijn zeer accuraat en vlot behandeld en afgehandeld. Ik heb al vaker gebruik gemaakt van de diensten van dhr. Richard Gregoire en alle keren naar volle tevredenheid.

professioneel

goede ervaring en zeker een aanrader!

• Betrokkenheid

Goede hulp in lastige situaties

Je kan zelf een hoop maar het is heel fijn als er iemand zit die vanaf afstand kan kijken naar de situatie waar je in zit. En ook op die manier je kan begeleiden daarin.

• Betrokkenheid

Goede hulp bij moeilijke zaken

• Betrokkenheid

Ik heb het hele proces als prettig ervaren

We zijn goed geholpen met het hele proces en zeer tevreden over de professionele begeleiding.

• Betrokkenheid

Zeer nette sociale aardige man

Aardige sociale man

• Betrokkenheid

Ik heb een goed gevoel overgehouden aan het hele traject.

Wij zijn goed bijgestaan in het hele proces en hebben in goed overleg alles goed kunnen regelen.

• Betrokkenheid

Een zeer deskundige en onpartijdige vakvrouw

Mevrouw van Nistelrooij heeft ons in zeer korte tijd naar onze scheiding begeleid. Ze is betrokken, transparant, helder in haar bewoordingen en to the point. Ik vond haar in het bijzonder uitgesproken over het welzijn van de kinderen en het in acht nemen dat het vooral om hen moet gaan. Ook het verwerken van de concepten ging in rap tempo. Ze denkt mee en draagt effectief bij aan het proces om op een goede manier uit elkaar te gaan, ook al is het moeilijk als er zoveel emoties spelen. Ik zou haar aan iedereen aanraden.

• Betrokkenheid

Overzichtelijk en de scheiding makkelijk en snel geregeld

Mediation met mijn ex bij deze mediator mag als prettig worden ervaren snel en in omgang prettig geregeld. Nu maanden later kijk ik terug en ben ik blij dat wij voor Anouk hebben gekozen.

Goede informatieve begeleiding

Geraldine heeft ons goed begeleid tijdens onze scheiding. Rustig, zakelijk, en met oog voor beider belangen. Ze nam uitgebreid de tijd om de vaak ingewikkelde juridische procedures goed uit te leggen.

Begripvol en luisterend

Begripvol luisterend oplossingsgericht alles voor de klant.

Fijne laagdrempelige begeleiding

Ik kreeg op een duidelijk gestructureerde manier begeleiding tijdens deze vervelende fase van scheiden. De kracht van Geraldine ligt in eenvoudig en concreet maken van complexe een complexe situatie. Ze is mensgericht en duidelijk in de communicatie.

Vriendelijk , rustig en vakbekwaam

Zeer fijn persoon om je scheiding te regelen en alles goed te begeleiden.

• Betrokkenheid

Hele fijne begeleiding in een emotionele tijd.

Ivette is een warme persoonlijkheid. Ze is eerlijk, betrokken en onpartijdig. Ook vindt ze het erg belangrijk dat het voor de kinderen goed geregeld wordt. Fijne gesprekken gehad, waardoor er goede beslissingen genomen konden worden.

• Betrokkenheid

Duidelijke uitleg van wat er allemaal moet gebeuren om

Had hulp nodig bij een scheiding en in no-time was alles geregeld. Duidelijke uitleg en ik weet precies wat me te wachten staat in de toekomst

• Betrokkenheid

Geraldine helpt met betrokken en vakkundige begeleiding in een vervelende tijd.

Geraldine is een hele lieve en vakkundige vrouw. Ze blijft onafhankelijk, kan zich in een situatie verplaatsen, duidelijke communicatie en goed advies in een prettige sfeer. Ik zou Geraldine zeker aanraden!

• Betrokkenheid

Prima, rustige man die met beide meedenkt.

Jan was flexibel kwa tijd, alles was snel geregeld, Een rustige man met de nodige ervaring.

Duidelijk, vertrouwens persoon.

Duidelijk in uitleg wat er te wachten staat, welke procedures te volgen en de mogelijkheden worden uitgelegd. Klein minpuntje; zaken die besproken zijn in het overleg duidelijk omschrijven zodat deze achteraf alsnog genoteerd moeten worden.

• Betrokkenheid

Duidelijkheid, netjes op tijd,goede begeleiding

• Betrokkenheid

grote mate van betrokkenheid.

Betrokken,deskundig,eerlijk, kiest geen partij en een warme persoonlijkheid.

Keurige werkwijze

Blij met de keuze om met een mediator de scheiding te regelen. Alles is duidelijk op papier gezet en alles is op een nette wijze gegaan.

Duidelijk, to the point.

Ik werd snel geholpen

Ik vond het erg fijn dat er zo snel gehandeld werd en dat je zelf ook mee dacht want ik had er zelf niet heel veel verstand van hoe het nu in zijn werk ging. Ook vond ik het fijn dat je zo betrokken was naar ons verhaal.

• Betrokkenheid

Een hele warme en vriendelijke vrouw

Ik vond het heel erg fijn , ze heeft veel begrip en gevoel voor de situatie en werkt erg mee met de wensen en denkt in oplossingen. Het voelde erg vertrouwd en warm. Zeker aan te raden.

• Betrokkenheid

Vakkundig en professioneel behandeld en geholpen

Ben zeer tevreden over Anouk. Leuk en professioneel geholpen. Goed met zaken uitzoeken en behandelen. We gingen met opgeheven hoofd de deur uit. Bedankt, Anouk!

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.