Snel, vriendelijk en duidelijk. Zeker aan te bevelen!

• Welke mediator heeft u geholpen? Peter Wesche

Fijn

Ivette is een fijn persoon om als mediator te hebben. Ze is onpartijdig, legt duidelijk en goed uit. Zeker een aanrader wanneer je een mediator nodig hebt.

• Welke mediator heeft u geholpen? Ivette Folkers

Heel goed begeleid met heel veel geduld.

Eindelijk is de scheiding een feit. Mede door toedoen van Elly die kalm bleef onder soms moeilijke gesprekken en onwil door mijn man. We zijn er dankzij Elly goed uitgekomen en hebben gelukkig geen advocaat in de arm hoeven te nemen. Dank je wel Elly voor je inspanning.

• Welke mediator heeft u geholpen? Elly Kuijvenhoven

Wát hebben we geboft met Lily!

Na 29 jaar huwelijk heeft Lily ons scheidingsproces verzorgt. Door haar professionele, persoonlijke en empathische aanpak is dit proces probleemloos doorlopen, met voor beide partijen een heel bevredigend resultaat. Onderweg was er steeds aandacht voor iedere partij en werd elke toezegging of afspraak met veel zorg voldaan. We hadden ons geen betere mediator kunnen bedenken! Lily, heel hartelijk bedankt!

Deskundigheid ten top.

Met lood in mijn schoenen, zeer hard hoofd en weinig vertrouwen in het 'goed/herstellen' van de relatie met mijn ex-man, vader van mijn kinderen, heeft Ivette naar mij, ons geluisterd. Waar het voor ons troebel, zelfs heel donker was heeft zij laten zien waar we nog steeds als team voor moeten staan, en dat is Team-kinderen. De deskundigheid, ervaring maar voornamelijk de warmte die deze vrouw meegeeft kan je alleen maar omarmen en alle adviezen ten harte nemen. Ik , mijn ex-man maar ik denk voornamelijk de kinderen zijn haar enorm dankbaar want door haar zien wij weer toekomst , als goed samenwerkende ouders. 1000 x dank lieve Ivette.

Transparante communicatie

Deskundig en transparant heeft Gabrielle ons door het mediationtraject geholpen, waar mijn ex-partner en ik zeer blij mee zijn.

• Welke mediator heeft u geholpen? Gabriëlle Gijsberts

Goede uitleg, begeleiding en een veilige omgeving

De aanleiding van de samenwerking is natuurlijk niet leuk, maar Esther heeft ons prima begeleid, voors en tegens goed uitgelegd en we zijn in goed overleg tot een bevredigend eindresultaat gekomen.

• Welke mediator heeft u geholpen? Esther van Diepen

Ivette was zeer prettig om mee te werken.

Ze heeft echt in ons beider belang gehandeld. Op momenten dat we het even niet meer wisten, gaf ze ons de ruimte om er nog weer over na te denken. Ondanks dat de reden niet zo leuk is om naar een mediator te gaan, ben ik wel heel blij met hoe het gegaan is. Daarnaast is het supersnel gegaan, binnen 5 gesprekken hadden we het convenant en het ouderschapsplan op papier.

• Welke mediator heeft u geholpen? Ivette Folkers

Een professionele, neutrale en tevens empatische mediator. Ze wil het echt goed voor je regelen. Ze werkt snel. En ze heeft ons ook geholpen met de hypotheek. Ik ben Esther enorm dankbaar!

Uitmuntende hulp

Dank u wel dat u onze mediator wilde zijn. U heeft ons stap voor stap uitstekend begeleid, met oprechte interesse en verstand van zaken. Groeten, Ulrike.

• Welke mediator heeft u geholpen? Jo Augustin

Helpend

Esther gaf op een prettige manier informatie, advies en sturing in het samen afspraken maken over de scheiding. Mede met dank aan haar hebben we alle afspraken volledig en weloverwogen kunnen maken zonder onderwerpen over het hoofd te zien waar we zelf niet over na gedacht zouden hebben. Mediation kost even wat maar ik vond het de inverstering waard.

• Welke mediator heeft u geholpen? Esther van Diepen

Ivette is een professionele, maar ontzettend vriendelijk ondersteuner in een lastige periode.

Ivette heeft met ons heel prettig alle stappen doorlopen om een goed plan en convenant op te stellen waar wij beide ons in kunnen vinden. Ivette is erg professional, maar ook een lief persoon. Er was genoeg ruimte om ook even stil te staan bij persoonlijke momenten. Ondanks de niet leuke situatie, heb ik Ivette het hulp als zeer prettig ervaren.

Fantastisch!

Ik ben enorm tevreden. Ontspannen sfeer. Uitstraling van rust. Fijne gesprekken, goede adviezen.

• Welke mediator heeft u geholpen? Ivette Folkers

In een periode van scheiding heb je geen idee wat je allemaal op papier moet zetten voor je kind(eren). Ik ben blij dat we daar hulp bij gezocht en gekregen hebben en nu alles goed besproken hebben. De manier waarop dit ging was effectief en efficiënt, open en eerlijk. We konden altijd terecht aan het einde van de middag, waardoor het goed te regelen was met werk en opvang. We hadden weinig sessies nodig, konden al dingen "voor" bespreken omdat we wisten wat de opzet van het plan ging worden etc. Een hele prettige ervaring al met al.

• Welke mediator heeft u geholpen? Ivette Folkers

en fijn duidelijk contact.

Mijn ervaring met Annette,was zeer postief,erg betrokken fijn om mee te praten,dacht goed mee. En heeft ons/mijn heel goed geholpen,in de gehele afhandeling van de medeation.

• Welke mediator heeft u geholpen? Annette Lenderink

Ivette heeft een hele warme persoonlijke benadering

Ik heb Ivette als heel professioneel ervaren met kennis van zaken en toch ook de persoonlijke interesse bij ieder gesprek over de voortgang van alles. Zaken die geregeld moesten worden. De belangstelling m.b.t. het vinden van een woning voor mijzelf vond ik erg fijn. Ik ben blij dat wij voor Ivette hebben gekozen.

Prima geholpen

Prettig en rustig.

• Betrokkenheid

Rustige vrouw, duidelijk en alles is goed geregeld.

Mijn ervaring is goed. Word goed geholpen. Komt afspraken naar. Alles word goed uitgelegd.

Goed Geregeld

Lily neemt de tijd om alles goed te regelen en de wensen en behoeft goed in kaart te brengen van beide partijen. Bepaald het juiste tempo en werkt alles nauwkeurig en snel af. Alles gewoon goed geregeld!

Snel geregeld

Betrokken , duidelijk en snel geregeld

Geweldig goed geholpen!

Professionele en persoonlijke begeleiding tijdens een nare periode. Geraldine heeft alles voor ons uitgerekend, was duidelijk en maakte ruimte voor de emoties die af en toe boven kwamen.

• Betrokkenheid

Duidelijke raadgeving zodat alles soepel verloopt

Mijn evaring was goed .

Top keuze

Via de scheidingsmediator bij Annette terecht gekomen. We waren zeer tevreden over haar kunde. Annette reageerd lekker snel op vragen die je stelt dat vonden we erg fijn. Door Annette zijn we zeer snel door het hele proces heen gegaan.

• Betrokkenheid

Esther heeft ons ontzettend goed geholpen. Wij zijn samen met Esther tot een bemiddeling gekomen qua ouderschapsplan en alimentatie. Esther werkt snel en denkt echt aan beiden partijen. Ze luistert echt naar de wensen en behoeftes van beiden kanten wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Ik/wij raden Esther zeker aan.

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.