Wij hebben ontzettend genoten en alles was perfect geregeld

Goede informatie ontvangen en de route was erg mooi.

• De reis verliep naar verwachting

Zeer goede en persoonlijke contact

Via internet jullie gevonden en met gemengde gevoelens naar binnen, omdat jullie geen standaard reisbureau met een standaard winkel zijn. Ik hou van persoonlijk contact en niet via internet iets uitzoeken. Tamara heeft mijn wensen aangehoord en zij heeft zelf daar ook vakantie gevierd en met haar tips erbij was dit een geweldige vakantie

• De reis verliep naar verwachting

Goede klantgerichtheid en aandacht voor persoonlijke wensen.

Zeer ter zake kundig en gepersonaliseerde reis waarin al je wensen worden meegenomen.

• De reis verliep naar verwachting

goede service en goede kennis van het land

Vriendelijk ontvangst, denk mee met de kant en gericht op een goede vakantie. Nette toezending van de stukken.

Betrouwbaar

Het personeel heeft verstand van reizen in Amerika en Canada. Ze geven mij goede tips over de routes. Ze zijn heel behulpzaam. Bij vragen kan je ze altijd mailen.

Service met een smile.

Beste, Zoals gewoonlijk was alles weer prima geregeld , DANK JE WEL ELVIRA, Hotels vervoer en het verslag hoe en waar met de bezienswaardigheden. Klein verslag de ruimte (hotelkamer) die je krijgt in een grote stad (S.F en L.A en N.Y) is altijd iets minder en dat is normaal in onze ogen. Echter waren wij al een klein beetje verwend met de hotel kamers in Yosemite Southgate en Palm Mountain Resort wat een grote en mooie kamers een dikke 10. Maar dan kom in Harrah's Laughlin Casino Hotel laten wij zeggen dat dit zwaar tegen viel , prijzen sky-high onvriendelijk mensen en zo verschrikkelijk druk en alles stinkt naar de rook beneden (Casino) Zo blij dat dit maar voor 1 nacht was ,daarna was het weer genieten van alles wat wij op onze weg tegen kwamen. Kijken al uit naar de volgende vakantie met camper door Canada of Washington DC (2 a 3 dagen) met kleine rondreis Florida. Groeten, JC van der Klooster.

• De reis verliep naar verwachting

alles was goed geregeld door American vacations. Op voorhand hebben ze al onze vragen goed kunnen beantwoorden en ze waren supervriendelijk. Hotels waren niet allemaal van goede kwaliteit. Gelukkig bleven we er vaak maar 1-2 nachten. Auto was perfect geregeld door American vacations. Zou zeker in de toekomst weer met hen boeken als we naar Amerika gaan.

Nooit meer

De reis was prima, maar ik zou nooit meer American Vacation kiezen en wel omdat de reis boeken had ik zelf ook kunnen doen. Het ging ons om tips tijdens de reis, dingen die je zeker moet zien. Toen ik daar om vroeg kreeg ik als antwoord, dat moet je zelf doen en is de eerste pret van de reis. Nou als ik daar de tijd voor had had ik de hele reis zelf wel geregeld. Het ging ons nu juist om dat door een expert te laten doen. Dan kom je in een hotel op een kamer die ongeveer de grootte heeft van een kast, bij navragen hoorden we dat de organisatie om de goedkoopste kamer had gevraagd en dat was bij hun de kast. Nou wij hadden onze wensen doorgegeven en daar zat toch echt niet bij dat wij de goedkoopste kamer zouden willen. En wij hebben ook gewoon de hoofdprijs ervoor betaald. Dan kom je in een hotel voor 3 nachten en zeggen ze dat we nog 2 nachten moeten betalen terwijl alles vooraf betaald was. Bij de vraag of American Vacation dat even recht wil zetten krijg je als antwoord, dat wij dat zelf maar op locatie moeten doen, alsof we dat nog niet geprobeerd hadden. Nee, voor ons geen American Vacation meer, je kiest een reisbureau zodat zij de trubbels kunnen oplossen en wij kunnen genieten van onze vakantie. Maar dat deden ze helaas niet.

• De reis verliep naar verwachting

Beste, Heel vervelend dat jullie geen goede ervaring hadden met American Vacation. We begrijpen dat informatie vooraf heel prettig is, maar het beleid in 2018 was dat wij dit niet mochten verstrekken. Onze excuses daarvoor, wij betreuren dit ten zeerste. Per 1 december 2018 zijn wij overgenomen door Creating Stories | IJslandspecialist. Bij dit bedrijf kunnen we ons uitleven en verzorgen wij optimale informatie voor de reizen. Informatiepakket, reisgids of wegenkaart, je krijgt nu van alles mee (het is wel per bestemming verschillend wat je precies meekrijgt). Daar zijn we erg blij mee, want er is niets zo prettig als je je op de juiste manier kunt voorbereiden. Jullie hebben inderdaad in één van de hotels een kleine kamer gekregen, maar dat reflecteerde zich ook in de reissom. Jullie hebben uit onze diverse voorstellen (waarin wij de hotels met naam en toenaam noemen en de daar bijbehorende kamers!) deze kamers gekozen. Omdat wij willen dat iedereen een reis naar wens maakt, vermelden wij altijd vele alternatieven met minder/meerprijzen, zo heeft de reiziger altijd een keuze. Helaas ging er in het boekingssysteem van de accommodatie iets mis, waardoor het leek alsof niet alle nachten waren betaald. Het vroegere beleid was ook dat klanten gevraagd werd in eerste instantie te proberen problemen ter plekke op te lossen. Het huidige beleid is dat de klant altijd zoveel mogelijk geholpen moet worden, zodat de klant optimaal van een mooie reis kan genieten. Wij vinden het heel jammer dat jullie niet meer bij American Vacation willen boeken, maar misschien kunnen we, onder het nieuwe en meer klantvriendelijke beleid, nog eens een poging wagen voor jullie? In elk geval wensen wij jullie heel veel plezier bij jullie toekomstige reizen. Team Creating Stories | American Vacation

Zeer goede service, meedenken, initiatief nemen, verrassend

We boeken al meerdere jaren via American Vacation. We zijn zeer te spreken over Elvira. We hebben ook altijd een niet zo standaard reis. Maar Elvira heeft altijd net iets meer achtergrond om de reis nog beter te plannen. Vaak stukken goedkoper, goede connecties voor hotels. Vaak verassende locaties waar ik zelf niet aan denk. Ze denkt echt mee. Ik doe op voorhand altijd research en hebben vaak met een paar mails over een weer de vakantie geregeld zonder telefonisch contact. Ik doe een voorzet maar Elvira heeft altijd positieve terugkoppelingen, waardoor onze vakantie nog beter wordt. Het gaat eigenlijk automatisch. Ik ben superblij met American Vacation. Ik vaar blind op Elvira. We zijn ooit via internet (google) bij jullie terechtgekomen. We hadden toen een offerte van Jan Doets die we te duur vonden. Dus het eerste jaar hebben we puur naar de kosten gekeken. De persoonlijke band en begeleiding is pas in de loop der jaren gegroeid. Ze zijn eigenlijk altijd goedkoper. Zelfs een keer dat we heel simpel alleen een weekje San Francisco hebben geboekt (en het toen gunde aan een vriendin van mijn zus die een regulier reisbureau heeft), hebben we toch nog voor Am. Vac. gekozen. Zelfs toen zat er nog een dusdanig prijsverschil in, met een beter hotel, dan de keuze snel was gemaakt. Nog even een korte toelichting op de sterren. In geef nooit tienen of uitmuntend. Want er is altijd ruimte voor verbetering. Maar een 9,5 zijn jullie meer dan waard. Ik zoek nooit online naar de prijzen. Ik stuur een mail met wensen en het komt goed. Prijs is meestal laatste "struikelblok". De informatievoorziening wordt ieder jaar minder omdat veel online beschikbaar is. Dit zou misschien wat anders kunnen, maar ik zoek zelf meestal op voorhand veel al uit. Dus meestal is een informatiepakket niet echt aan ons besteed. Daarnaast hebben we nogal eens wat tripjes naar minder toeristische plekken, waar weinig te doen is (bijvoorbeeld als we American Football gaan kijken) MVG Monique v. Gent

• De reis verliep naar verwachting

Maatwerk vakantie voor scherpe prijs met uitstekende service

Heb al meerdere keren bij American Vacations geboekt en elke keer bevalt het uitstekend. In plaats van een pakketreis krijgen we bij American Vacations een maatwerk vakantie precies zoals we hem willen met eventueel nog optie's om het wat luxer/beter te maken. Alles was tip top geregeld en niets te klagen.

• De informatievoorziening in het informatiepakket is goed
  • De routebeschrijving is volledig N.v.t.

Perfecte service

Staan altijd voor je klaar, zelfs midden in de nacht kun je ze bereiken ivm. Tijdsverschil Amerika , wij zijn heel tevreden over de medewerkers van American Vacations, geven heel goed advies bij het samenstellen van de reis en dit al 20 jaar!!!!!

Super vriendelijk en behulpzaam

Las Vegas trips zijn altijd goed geregeld

• De reis verliep naar verwachting

Een hele fijne en duidelijk samen werking. De mensen weten heel goed waar ze over praten. Denken mee en geven goede tips. Ik zal dit reisburo aan iedereen willen voor stellen die een reis naar Amerika wil plannen

• De online te vinden informatie en prijzen zijn duidelijk N.v.t.
  • De reactiesnelheid van Creating Stories | American Vacation is naar wens N.v.t.
  • De reis verliep naar verwachting

Professionele begeleiding, vriendelijke en hulpvaardig personeel.

Professionele begeleiding, vriendelijke en hulpvaardig personeel.

• De reis verliep naar verwachting

Vriendelijk behulpzame werknemers met ervaring.

Rondreis programma naar onze wens opgesteld. Route en programma uitstekend bevallen. Zeker ook met de ervaring van de medewerkers van American Vacation. Voor ons met 5 personen was het soms comfortabeler geweest als er bij een aantal hotels twee kamers waren geboekt. Ook al is het alleen maar om te overnachten.

Goede en snelle service

Meerdere malen telefonisch en e-mail contact gehad. Verliep er goed en we worst goed met je meegedacht. Zij weten welke hotels goed zijn en wat je waar allemaal kunt doen.

Goede en vriendelijke service

Goede bereikbaarheid

• De reis verliep naar verwachting

Prima service, we boeken al vakanties vanaf 2006 hier.

Goede communicatie, er wordt goed geluisterd naar de klant en erg goed geholpen.

klantgericht

Bij American Vacation altijd duidelijke uitleg over de reis en altijd bereid om mee te denken.

professioneel en betaalbaar

Inmiddels 2 mooie reizen gemaakt, Amerika en Canada. Wij sturen hier al onze kennissen naartoe. Hier betaal je niet voor een dure organisatie en of een mooi kantoor maar voor je eigen reis.

Goede uitleg en service

Voor het eerst naar Amerika (rondreisFlorida) geweest met deze organisatie met zijn drieën. Goede uitleg gehad wat ons te wachten stond diverse tips gekregen wat waar te zien was . Ook hotels en huurauto in orde wel even opletten met huurauto dat ze je altijd wat anders aan willen smeren bij de auto verhuur zelf Wij werden ook gewaarschuwd door American vacation voor deze praktijken in Amerika maar helaas ik stonk er ook in Ook advies gehad om en trip naar de Bahamas te doen voor drie dagen daar was ik zelf nog niet opgekomen omdat ik dacht dat dit onbetaalbaar was via hun heb ik en uitstekend aanbod gehad om dit per cruiseschip te doen . Kortom gewoon en goed reisbureau die der voor der klanten is

• De reis verliep naar verwachting

Vanuit vertrouwen al jaren lang klant

Ik reis al jaren met American vac. Het zijn betaalbare reizen en alternatieven zijn mogelijk. De medewerkers zijn redelijk snel te bereiken en kunnen je voorzien van informatie. Vanwege het bekende, betaalbare en gemak boek ik al jaren bij AV. Er zijn ook wat minpuntjes: De service is wat beperkt, dus bij te veel vragen of behoefte aan opties wordt snel aangegeven dat men hier geen tijd voor heeft tenzij de reis definitief geboekt wordt. Hierdoor voel ik me soms geremd om vragen te stellen of ervaar ik wat druk. Voor vaste klanten zijn er weinig aanbiedingen of leuke acties. Voor sommige acties moet ik er bv zelf achteraan. Hulp die gegeven moet worden bij calamiteiten in bv usa is beperkt. Ik heb enkele keren meegemaakt dat ik de problemen zelf op moest lossen en nadien nooit geïnformeerd werd hoe het met ons ging en of eea gelukt was. Dit gaat over een stukje betrokkenheid in de relatie. Ik heb even overwogen vanwege de bovenstaande punten om eens bij een ander bureau te boeken maar uiteindelijk heb ik mijn laatste reis toch weer via AV geboekt. Ik heb mijn zus AV aanbevolen en ook zij is afgelopen voorjaar via hen vereist.

• De reis verliep naar verwachting

Via vrienden die al jaren met jullie op reis gaan zijn wij bij American Vacation uitgekomen. Zij hebben onze droomreis samengesteld zoals wij dat wilden.

• De informatievoorziening in het informatiepakket is goed
  • De routebeschrijving is volledig N.v.t.
  • De reis verliep naar verwachting

Prima om je usa vakantie te boeken

Meerdere keren hier een reis geboekt en al die keren goed geholpen en te woord gestaan. Alles geregeld via de site en daarna via de mail. Als de prijzen scherp blijven dan wellicht in de toekomst weer hier boeken.

• De reis verliep naar verwachting

Goed geholpen veel kennis in huis

De reis via jullie boeken is prima bevallen, voorop had ik al een reisplanning opgesteld deze is door jullie iets aangepast wat prima was. Ik zou zeker nog eens bij jullie boeken, zou welwater meer keuze in de hotels willen hebben. Nu alles via mail geregeld wellicht dat ik de volgende keer een afspraak maak om langs te komen. Zou het wel prettig vinden om de reis qua prijs en opbouw gespecialiseerd willen zien. Maar over het algemeen een goede ervaring dus

Over Creating Stories

Al ruim 20 jaar zijn we de specialist in maatwerkreizen. Destijds gestart met IJslandspecialist en daarop volgend Canadareizen, American Vacation en Planet Downunder. Onze reislust brengt ons steeds verder en de bestemmingen breiden zich uit. Daarom hebben we een nieuw merk gelanceerd: Creating Stories. Hier brengen wij alle bestemmingen samen. Momenteel opereren we binnen 12 verschillende bestemmingen: Canada, Argentinië, Chili, Nieuw-Zeeland, Australië, Zuidpool, Alaska, Verenigde Staten, Faeröer, Groenland, Spitsbergen en IJsland. Graag inspireren wij je middels onze eigen verhalen om jouw unieke reisverhaal samen te stellen. #wearecreatingstories