Prettig geholpen

Afspraak kon ter plekke worden gecombineerd met controle afspraak welke twee weken later stond.

vakkundige behandeling/ vriendelijke benadering

zowel tandarts als mondhygiëniste..vriendelijke benadering/vlotte en vakkundige behandeling.

Zorgvuldig en pijnloos

Een paar jaar nu onder behandeling bij mondhygienist van Tandzorg Vlaardingen. Erg blij mee.

Relaxed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes behandelt met duidelijke en uitgebreide uitleg

Beter dan eerder

Deze keer veel beter als mijn vorige bezoek

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig, vakkundig, informatief en klantvriendelijk behandelt.

De vulling aan de zijkant van de kies zit nog goed op zn plek. De vulling aan het achtervlak is gedeeltelijk weer afgebroken. Deze week echter geen tijd voor herhaal(garantie)bezoek. Kies is nog wel dicht dus ik zing het wel uit tot 10 juli, dan kan Clara hem gelijk bij de 6mnd controle nog een opvullen. Jammer maar kan gebeuren........

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen, na aanmelding ook meteen aan de beurt

Prima, op de afspraaktijd aangemeld en kon meteen binnen geroepen worden. Tandarts Biskop heeft alles precies uitgelegd.

2in1klap

2 afspraken in 1 keer klaar vont ik wel handig bedankt

Rustig

Kennismaking was spontaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, snel en deskundig behandeld

Erg vriendelijk personeel

perfect bij Blok

op tijd correcte bejegening duidelijke informatie vriendelijk professioneel perfect gewoon

Vriendelijk en snel

Netjes alles uitgelegd, oog voor comfort en goede pijnstilling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn nieuwe tandarts Wolfgang zeer professioneel en vriendelijk.

Na zeer goede ervaringen gehad te heb met tandarts Mackenbach die helaas met pensioen is nu wederom zeer tevreden over tandarts Wolfgang Binder. Zeer goede uitleg, snelle en pijnloze behandeling gehad.

Snel en goed behandeld.

Aleen een kort onderzoek vond plaats.

Geen goede service

Werd niet geholpen voor mijn tandsteen ook al had ik hier een afspraak voor

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

deskundig

zorgzaam en deskundig

Positief

Snelle behandeling, deskundige medewerkster

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel, grondig en heel klantvriendelijk

Jeremy is erg vriendelijk, werkt snel en grondig, en ze houdt goed rekening met degene die bij haar in de stoel ligt.

Goed geholpen, vriendelijke benadering

Vriendelijk, rustig en goed geholpen

Prima geholpen

Vakkundige tandarts

Zeer deskundig

Ben zeer tevreden over mijn tandarts omdat hij zeer deskundig is en altijd vertelt wat hij gaat doen. Bovendien stelt hij je op je gemak en is erg vriendelijk.

geweldig

ik was een stukje van mijn tand af en ik ga volgende week op vakantie en ik kon de volgende dag al terecht . omdat er iemand was uitgevallen denk ik . super. .