Fijne ervaring

Vriendelijk en een goede uitleg over wat ze doen. Bij vraag wie mij laatst heeft behandeld ben ik de naam kwijt. Had een afspraak 2-05 om 08:00 uur.

Prettig, geruststellend.

Ik ben een angsthaas als het een tandartsbezoek betreft, als gevolg van de zeer angstige ervaringen als kind bij de schooltandarts. Maar een bezoek aan de tandarts of mondhygiëniste nu, is een geruststellende ervaring. Alles wat er gaat gebeuren wordt goed uitgelegd en als het even niet prettig aanvoelt wordt er even gestopt. Een belangstellend gesprekje onder elkaar en de behandeling is voorbij voordat je er erg in hebt. Des te erger dat ik bij zo'n fijne behandeling de naam van de hygiëniste niet (meer) weet......

Goed,

Toe intresse ook in het leven van de patiënt. Vraagt meer hoe gaat dan alleen het gebit verder.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel pijnloos en vriendelijk wordt ook gerust gesteld ben altijd heel erg gespannen als er iets is met mijn tanden ivm verleden andere tandarts gewoon door ging met behandeling terwijl het erg veel pijn deed moest me niet aanstellen jullie praktijk goede ervaring met verschillende tandartsen ga met een gerust gevoel in de stoel zitten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn en persoonlijk ontvangen. Behandeling verloop duidelijk en rustig. Zeer tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne ontvangst. Ed en assistente heel vriendelijk. Praten je bij geven uitleg, kortom helemaal goed

Uitstekend zoals altijd

Het afgesproken tijdstip van het consult werd keurig nageleefd, geen enorme uitloop (al kan dit altijd voorkomen door omstandigheden). Bij binnenkomst een vriendelijk welkom. Tijdens de controle kwam naar voren dat er stukje van de vulling was afgebroken en hier restanten van etenswaar in kon achterblijven. Eea werd na onderling overleg gelijk terstond verholpen, zodat er niet nog apart een vervolgafspraak diende te worden gemaakt. Kortom zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een zorgvuldige, klantvriendelijke en accurate behandeling

Er wordt gezocht naar een afspraak zodat ik snel terecht kan als je met een onverwacht probleem zit. De tandarts denkt mee, zoekt naar oplossingen, is zeer vriendelijk, accuraat en zorgvuldig. Heeft een luisterend oor.

Vriendelijk, efficiënt en professioneel

Ik ben snel en goed geholpen. Prima uitleg en advies. Daarnaast ook vriendelijk en in een goede sfeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jaimy was tijdens de periode van het aanmeten van m’n gebit altijd kundig en snel .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was geen prettig bezoek door moeilijk communiceren en veel verwarring over en weer

De afspraak verliep alles behalve vlekkeloos. Ik had een afspraak gemaakt voor 2 bekende probemen bij mij. Tandarts Bleeker had hier sltijd een half woord voor nodig om te kunnen helpen. De nieuwe Tandarts (Justin) niet. Het kostte veel moeite, tijd en vaak uitleggen voordat het duidelijk was, De taalbarriere hielp niet mee. Vervolgens was er verwarring over welk probleem er nog aangepakt kon worden. Het ene werd afgesproken en vervolgens wilde hij het andere probleem behandelen. Vervolgens was er in de behandelkamer een verwarring over hoe de vervolgafspraak gemaakt zou worden. Toen ik bij de balie een afspraak wilde maken vroeg ik of de voorgestelde datum voor beide gaatjes waren. Ze dacht het niet en ging het navragen. Bij terugkomst zei ze dat ze meer tijd ging plannen omdat het anders niet gaat lukken.!! Vervolgens had ik nog een vraag over de herstelkosten van 1 probleem. Toen ging het weer over en weer met als uitkomst dat ik nog een keer terug moet komen om met tandarts Bleeker over de situatie te praten. Al met al heeft dit bezoek mij heel veel energie gekost waar ik maar weinig van heb.. Ik voelde me niet begrepen en niet op mijn plek. Alsof we verschillende talen praatten.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Vriendelijke en deskundigen mensen

Deze keer een andere tandarts,geen enkel probleem meneer Romeo is zeer sympathiek .

Geen bijzonderheden

Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijke mensen door de hele praktijk. Vakkundig geholpen, met duidelijke uitleg wat er ging gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn afspraak was op tijd. Ik hoefde niet lang te wachten. Zo als altijd was de tandarts erg vriendelijk en ze vroeg hoe het met mij ging

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed en vriendelijk personeel

Lenneke heeft me geholpen ze doet echt goed !!!

Afspraak was op tijd, zelf kijk ik niet op 5 of 10 minuten

Vriendelijk eb n stipt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Door angsten voor de behandelingen is begrip. Wordt veel rekening mee gehouden en geregeld voor een andere tandarts due bekend is met angsten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling en advies. Geen lange wachttijd. En een reparatie van een kies kon gelijk uitgevoerd worden.

Prettige contrôle

Wat is Carmen een goede tandarts. Zij krijgt het voor elkaar om iemand volledig pijnloos te behandelen! De vorige keer was dat ook al zo. Tandsteen verwijderen is bij haar pijnloos, hèt bewijs dat het ook prettig kan zijn een bezoekje bij de tandarts! En haar vrolijke assistent was ook leuk om erbij te hebben! Het wordt op die manier wat minder ‘steriel’ in de tandarts stoel.

Kundig geholpen

Fijne ervaring, goede uitleg voor en tijdens de behandeling.

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Korte wachttijden , vriendelijke tandarts!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zit er al jaren ik vind het prima

Prima geregeld met de afspraken niet lang wachten En als je vragen hebt bij de tandarts krijg je goede informatie Het is jammer dat er vaak wisselingen zijn qua tandarts of mondhygenistes maar dat is niet anders

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super vriendelijke en kundige mondhygiënist/ tandarts.