Deskundige hulp

Vakkundige hulp en goede adviezen ontvangen

Rustig gedaan

Goede communicatie

Duidelijke uitleg over controlebehandeling. X-ray foto in mijn bijzijn uitgelegd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

bang maar weer super geholpen

is elke keer weer een drama om naar de tandarts te gaan omdat ik bang ben dat er iets gedaan moet worden maar ze houden er super veel rekening mee en daar ben ik ook heel blij mee !!

supper goed !

Je wordt vriendelijk gegroet, door beide dames. De behandeling bij Jan Willem is zorgvuldig en professioneel en ook nog eens gezellig .

Goede ervaring

Goede ervaring

prettige behandeling

prettig

prima behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alleen jammer dat alles duurder word ik ben geschrokken van de rekening en het feit dat de betalingsregeling termijnen te kort zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op vragen wordt een duidelijk antwoord gegeven

goed!!

Gewoon een hele fijne tandarts!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg goed geholpen , prima uitleg

Ik ben vriendelijk en professioneel geholpen

Respectvol en goede service

Ik wordt altijd met respect en met vriendelijkheid geholpen door iedereen in de praktijk. Omdat ik tandartsangst heb, waardeer ik dit ten zeerste. En een heel fijne, geduldige tandarts

Prima praktijk

Gemoedelijk

8 nu

mond hygiënist die mij heeft geholpen, zo een heb ik tot nu toe niet gehad , doet zijn werk erg goed Met een goed gevoel ga ik de deur uit .

goed, vlot & deskundig

zorg en aandacht voor patiënt en de medische kwaliteit ligt hier hoog is mijn ervaring

Geen problemen

Geen problemen

Snelle afhandeling

Duidelijke communicatie. Goede hulp.

Necessary

Last appointment was postponed dentist was away on holiday. Was never called back for a new appointment. Disappointed with this

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd Goed luisterend oor !!

Geen lange wachttijden gelukkig en meteen goed doortastend doorverwijsadvies naar kaakchirurgie Wwijk !!

Apart

Vervangende tandarts, die niets wist van uitval mondhygiënist en daar een opmerking over maakte. Praktijk heeft mij vooraf zelf gebeld om afspraak te verzetten. Vervolgens korte controle en na mijn vraag toen ik nog op de stoel lag waarom er een foto gemaakt moest worden, was het antwoord volgende keer en dat was het. Assistente heeft vervolgens uitleg gegeven, maar tandarts zelf was al weg.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service, snel en vriendelijk

Ik kon snel terecht voor een controle. Als nieuwe patiënt werd ik vriendelijk welkom geheten en werd alles duidelijk uitgelegd. Controle verliep soepel en werd grondig gedaan. Goede prijs.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Correct, netjes behandeld alleen altijd 5 min. te laat beginnen die wel in rekening wordt gebracht.

Uitstekende behandeling

De afspraak was mooi op tijd, ik werd goed geïnformeerd. De behandeling ging erg prettig, rustig en met alle tijd voor vragen. Ook de informatie na de behandeling was prima en accuraat.

Vriendelijke en adequate aanpak

In het verleden goede resultaten met het plaatsen van Implantaten. Prettige bejegening.