Zeker een aanrader, mevrouw was zeer bekwaamd en alles op wensen zoals ik het wilde. Stopten niet eerder voordat het perfect was. Nu kan ik weer zorgeloos door het leven door jullie, dus dankjewel! Weet even niet meer wie me behandeld heeft, jongere dame, donker blond haar. Superlieve meid in ieder geval!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Fantastisch

2 implantaten geplaatst door Jeroen met zijn team de hordes zijn vakkundig genomen en het resultaat is prachtig.

FIJN!!

Ik was redelijk bibberig naar mijn afspraak gegaan voor pijnklachten, maar wat wordt je daar op je gemak gesteld, echt geweldig! Voor nu was er geen echte behandeling nodig. Mocht dat een andere keer wel het geval zijn, dan weet ik zeker dat ze er alles aan doen om je er doorheen te helpen. Zo'n aanpak krijgt van mij een 10!!

Prima geholpen

Prima ervaring, vriendelijk personeel

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer precies qua werk. Vriendelijk als persoon. Kortom: tevreden.

zie hierboven. Dat is toch duidelijk.

Goed.

Ik ben vakkundig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Goede en snelle behandelingen

Heel goed geholpen.

Nieuw gebit aangemeten. Ziet er goed uit en na wat aanpassingen zit het prima. En er is goed geluisterd naar wat ik wilde. Ik ben behandeld door Jan-Willem Rouss maar die staat niet bij de personen lijst? Maar wel heel tevreden over het contact met hem.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede voorlichting en de tijd nemen i.v.m. mijn slechthorendheid.

Ik op mijn gemak en ontspannen tijdens de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was erg zenuwachtig en zag er tegenop , ze hebben mij uitstekend behandeld en is laagdrempelig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer efficiente controle door vriendelijke mensen.

Halfjaarlijkse controle en gebitsreiniging ging erg vlot en met gewenst resultaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

fijne plek, prima service.

fijn dat er in alle rust gewerkt word.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon prima, zoals altijd.

Sinds een aantal jaren ga ik voor het eerst van mijn leven zonderangst naar de tandarts. Dat wil wat zeggen want ik ben 72 jaar. Ik kom er sinds onze verhuizing naar Hilversum nog steeds 2x per jaar. Dat zegt genoeg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeling mondhygiëniste prima, afspraak tandarts kon niet doorgaan

Ben prima en op tijd geholpen door de mondhygiëniste. Aansluitend had ik een afspraak met de tandarts voor controle. Na een half uur wachten werd tegen een andere cliënt verteld dat de tandarts op dit moment nog bezig was en dat het wat uitliep. Ik had echter een tijdstip voor deze persoon. Ben toen zelf gaan vragen wat er aan de hand was. Mij afspraak stond op afgehandeld. We hebben toen maar en andere afspraak gemaakt. Zonde van mijn tijd!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundig, zorgvuldig, menselijk. Blij ook.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima service en goede uitleg wat wel of niet gedaan moet worden aan het gebit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Met Rafi al jaren contact naar volle tevredenheid

Zorgvuldig en professioneel

Prima behandeling. Ook heel prettig dat het op zaterdag mogelijk is.

Hele fijne mondhygiëniste

De mondhygiëniste ging heel rustig en vriendelijk te werk. Ze legde uit wat ze precies ging doen. Ze vroeg regelmatig of alles goed ging en of ik pijn had of niet.

Prina

De sfeer is altijd gemoedelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

wederom +/- 25 minuten moeten wachten.

Zoveelste keer dat we moeten wachten i.v.m. spoedgeval! Als dit altijd gebeurd zou je toch echt een keer naar je processen moeten gaan kijken. Kan me niet voorstellen dat wij het enige gezin zijn die hier last van heeft. Krijg ook strandaard te horen dat ik niet genoeg flos. En wordt ook standaard naar de mondhygiëniste doorverwezen. Komt bij mij over dat hier altijd een een/tweetje moet zijn.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Kan altijd beter, goed.

Goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.