Fijn contact

Heel geduldig, rustig en deskundig. Neemt alle tijd.

Goed behandeld

Goed behandeld

gewoon goed

Netjes te woord gestaan, netjes en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het is steeds even wachten, maar eenmaal op de stoel is de behandeling prima.

ik ben prima geholpen

en ben zeer tevreden

Fijn

Gewoon een fijne tandarts

Vriendelijke mensen

Ze nemen de tijd voor je als je een vraag hebt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werken goed volgens afspraak en op tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Volgens afspraak op tijd!

Goede sfeer en prima behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd lief en correct geholpen

Fijne tandarts

Mijn tandarts(cintia) stelt mij iedere keer op mijn gemak. Kundig ,vriendelijk,zorgzaam.

Wat een lieve tandarts

Na mijn behandeling gelijk gevraagd aan de balie of ik haar in het vervolg mag krijgen... bleek ze helaas een invalster te zijn! Maar ik heb eigenlijk nooit wat deze x dus wel.. ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal...

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wennen aan een voor mij nieuwe mondhygiëniste

Ze was wel erg rap klaar. Binnen 20 minuten. Normaal 40 minuten. Mbt de volgende vraag aanbeveling??? Ik wil t nog even aanzien.

5 minuten binnen geweest

Ik kom binnen, ga zitten, tandarts kijkt in m'n mond paar minuten, overlegt met collega paar minuten en ik kon weer gaan. Toegevoegde waarde van consult: 0

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en keurig geholpen bij de mondhygiëniste

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed telefonisch bereikbaar, kundige tandarts.

Wij zijn onlangs voor het eerst op controle geweest bij tandarts Rada en zijn zeer tevreden. Aardige receptionisten, je wordt per mail op de hoogte gehouden wanneer je de afspraak hebt. Top!

zo goed als perfect

de extractie van verstandkies is vlot en zonder problemen gedaan door de tandarts. doelgericht communicerend en werkend was het snel achter de rug. altijd vervelend om tanden en kiezen te laten trekken, maar het is mij erg meegevallen.

Correcte en fijne behandeling

Op tijd, duidelijk, vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustig, goede uitleg. Dikke prima!

Al jaren erg tevreden over Ron Rinck

Complexe behandeling aan mijn gebid door een eerder ongeval laat ik vol vertrouwen aan tandarts Ron Rinck over. Ook dit keer heeft hij het weer geweldig opgelost.

Erg oed

Deskundig en nam uitgebreid de tijd ondanks de wachtende

Alles goed geregeld

Receptie was meedenkend en vriendelijk Tandarts was kundig en vriendelijk, legt alles goed uit. Nam de tijd Zeer goed gevoel aan overgehouden

Professioneel

Tijdig, professioneel, goed geequipeerd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles prima geregeld en vriendelijk behandeld.

Alles prima. Afspraak op tijd en vooral vriendelijk.