mijn ervaring was oké

Bij tandarts Roes was de afspraak goed, fijn contact gehad. Aan de balie moest ik een nieuwe afspraak maken voor over 1/2 jaar en wordt me verteld dat tandarts Roes er dan niet meer is, dat ze gaat vertrekken bij de praktijk. Ik vraag waarom ik nog een afspraak met haar inplan, dat heeft dan toch geen zin!!! ik moet zelf vragen stellen hierover en uiteindelijk komen we er op uit dat ik een afspraak maak met een nieuwe tandarts die nog moet beginnen. Erg onduidelijk en verwarrend gesprekje vond ik.

helemaal goed

Vriendelijk, maar ook duidelijk.

Prettige vlotte behandeling

Eerst een afspraak met de mondhygiëniste en daarna met de tandarts. In een relaxte omgeving.

Relaxed

Altijd weer prettig. Een gezellig praatje met de assistente en tandarts Karin die met een vleugje humor je alle pijntjes tijdens het boren doet vergeten. Top team

Heel vriendelijk en begripvol

Er moest onverwacht een kies getrokken worden. Ik zag daar erg tegenop. Daar werd met begrip en geduld mee omgegaan

Vriendelijk duidelijk behulpzaam

Vriendelijk duidelijk en behulpzaam

heb een fantastische tandarts

Heel tevreden

Goed en snel geholpen

Na een paar dagen tandpijn heb ik gebeld en lag na 45 minuten al in de stoel. Na de verdoving werd er verteld waar de pijn vandaan kwam en hoe deze te behandelen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling en fijne bejegening

Goede behandeling, ook op tijd. En fijne receptioniste-bejegening Stoelen in de wachtkamer zijn prima.

Prima geholpen

Geen

Sne en deskundig

Snel geholpen. Aardige en deskundig personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze zijn vriendelijk en zeg wat ze gaan doen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk personeel. Altijd goed gespreken in hoeverre dat gaat met je mond open (hihi). Altijd goede uitleg, en een luisterend oor, en ze nemen de tijd. Dus ik ben er goed tevreden over

Goed en professioneel team

Het loopt vaak uit, maar het is het wachten zeker waard. Het team is een soepel lopende machine.

Super geholpen

Ze staan altijd voor je klaar, gaan met respect om met hun klanten. Super lief en zorgzaam voor kinderen !

Goede behandelinv

Prima. Ook instructies duidelijk en uitvoerig

Kundige en vriendelijke behandeling

Stelt kind en volwassene op het gemak.

Positief

Profesioneel en vriendelijke mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben heel goed geholpen en van mijn pijn verlost!

Niels heeft gezocht naar de oorzaak van de pijn en gevonden.. Samen met de assistente hebben ze mij gerustgesteld en geholpen..

Naar tevredenheid

Perfecte verzorging

Perfecte uitvoering van haar beroep

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afspraak met tandarts is niet doorgegaan

Ik had een afspraak bij zowel Anneke, als bij de tandarts. Echter de afspraak met de tandarts stond niet (meer) in jullie systeem. Het gaat al langer niet goed. Over Anneke ben ik zeer tevreden, over de tandarts niet. Elke keer een ander, afspraken die geannuleerd worden en soms lange wachttijden waarbij een half uur geen uitzondering is.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Lang wachten

Had om 10u een afspraak. En was om half 11 aan de beurt. Is laatste 3x altyd bij jullie En vind dat geen positieve, goede afspraak formule.. worden patienten boos om.. en ik was niet de enige..

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Rustig en deskundig

Ahmed is de beste mondhygiënist

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.