Mondhygiënist goed, planning niet

Eerste afspraak was bij mondhygiënist, zeer tevreden, jammer dat ze niet meer terug komt na haar zwangerschap verlof. Maar daarna had ik nog een tandartsen afspraak, maar na 20 min was ik nog niet binnen geroepen...Bij navraag was mijn afspraak vervallen omdat ik nog bij de mondhygiënist zat.. Half uur later als nog op controle geweest...

!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mondhygiënist is een echt vak

Prettig behandeld

Ik werd goed behandeld.

Mijn ervaring is goed

Fijn team

Medewerkers vormen een fijn team. Zowel balie als assistentie als mondhygiëniste als tandarts weten waar ze mee bezig zijn.

Prima gedaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Efficiënte controle, geen gaatjes.

Vriendelijk en relaxte behandeling.

Prima!

Prettig en zorgvuldig

Helemaal tevreden

Prisma

Prima behandeling

vriendelijke mensen, goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen weet alleen de naam niet meer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd word ik op mijn gemak gesteld,heel vriendelijk en geduldig personeel

Snelle service

Bij binnenkomst ben ik direct te woord gestaan, even paar minuten wachten,daarna binnen 5 minuten klaar

Prima praktijk

Hele goede praktijk. Erg fijne en professionele tandarts en mondhygiëniste en vriendelijke assistentes.

Vriendelijk en kundig

Altijd vriendelijk, belangstellend en geruststellend!!1

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werd vriendelijk ontvangen met voldoende aandacht voor behandeling

Ik heb het als goed ervaren maar was liever wel van tevoren ingelicht over het feit dat ik een andere tandarts dan tandarts Korver zou krijgen. Dit is nl al de tweede keer (tandarts Korver was toen op vakantie) en omdat ik al angst voor een tandartsafspraak heb helpt dit niet bepaald mee. Ook moest ik opeens naar een mondhygieniste waar dit dus ook voor geldt.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Klant (patiënt) vriendelijke benadering.

Had wel wat "angst" om een tandarts te bezoeken, maar de vriendelijke omgang met patiënten durf ik nu weer een afspraak te maken.

Zeer prettige tandarspraktijk

Goede ervaring met deze tandarspraktijk. Afwachten hoe alles verloopt na het afscheid van de heer Bleeker.

rustig en pijnloos

Een vrolijk praatje , niet haastig, snel en zeer bekwaam

vriendelijk geholpen zoals altijd

Prima service. Nooit wachten. Sinds 1985 alleen maar goede ervaringen

erg goed

goed en snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een prima goede tandarts ,ik weet zijn naam niet.

De tandarts overlegd keurig de behandeling.

Netjes en goede kwaliteit

Hey is heel erg commercieel geworden helaas