Word altijd met je meegedacht voor de beste oplossing. Communicatie is goed en duidelijk, transparant over werkzaamheden.

Keurig netjes geholpen.

Paar keer contact gehad met de garage. Werd op een nette en vriendelijke manier geholpen.

Superservice

APK Camper keurig uitgevoerd en telefonisch geïnformeerd over de te maken kosten van de gebreken en vernieuwen van de banden! Vakkundig personeel en vriendelijke ontvangst! Leenauto was per direct beschikbaar! Zeker 5 sterren of een 10 als die te vergeven was!

• Kwaliteit

Geweldige garage kom er al meer dan 30 jaar.

Super personeel en eigenaren

• Kwaliteit

Ploemen heeft de zaakjes op orde voor haar klanten

Of het nu gaat om hulp bij pech, een APK-keuring of een gewone service-beurt, garage Ploemen in Meerssen heeft haar zaakjes in orde. Afspraak is afspraak en nog tijd voor de klant.

• Kwaliteit

Wederom een top ervaringen.

Vooral de persoonlijke benadering, professionaliteit en snel.

• Kwaliteit

Technisch uitstekend, aardige mensen, geen onnodige kosten.

Zoals eigenlijk altijd was alles weer prima geregeld bij Eurocars. Keep up the good work.!

• Reden bezoek Andere reden

Goed en vriendelijk

Persoonlijke benadering

Vriendelijke en persoonlijke begeleiding met de aankoop van een occasion

• Kwaliteit

Ik werd weer uitstekend geholpen.

Mijn auto is inmiddels bijna 17 jaar oud. Ik heb er ongeveer 330.000 kilometer mee afgelegd. Nog altijd vind ik het een fijne auto, die het meestal goed doet, maar zo nu en dan mankeert er natuurlijk iets aan. Ook nu ontstond weer plotseling een probleem. Terwijl ik in de komende dagen veel moet rijden. Bij Ploemen helpen ze me op een prima manier. Er werd ruimte gemaakt, zodat ik tijdig weer over de auto kon beschikken. En het probleem werd uiteraard verholpen. Ik ben werkelijk enorm tevreden, en dat is terecht.

Onderhoud naar tevredenheid uitgevoerd

Het (klein) onderhoud naar tevredenheid uitgevoerd. De monteur van Carprof Huiskes van Zummeren B.V. heeft zelfs verder gekeken dan alleen het onderhoud volgens 'het boekje'.

Zeer tevreden.

Goede afspraken, zoals ik ook al eerder aangegeven heb.

Gewoon GOED

Erg goede service

Deskundig, servicegericht, duidelijk

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Klantvriendelijk. Doen niet meer dan nodig is. Denken mee...

• Kwaliteit

Denken hartstikke goed mee, ook wanneer je een oudere auto brengt voor onderhoud. Prima communicatie en overleg, dik tevreden!

• Kwaliteit

Alsof je bij een kennis op bezoek gaat......

.... dat was mijn eerste ervaring. Gastvrij, totaal niet opdringerig en een ongedwongen familiare sfeer. Waar zit je tegenwoordig bv, na sluitingstijd, nog samen met de verkoper/eigenaar een drankje te doen in een salonhoekje omdat het toevallig zo uitkomt?! Zowel bij oriëntatie/aankoop en bij aflevering; alsof je elkaar al jaren kent.... Vriendelijk personeel (zowel verkoop- als werkplaatsmedewerkers) die ook nog eens met je meedenken en prima service bieden. Het was mijn eerste bezoek en tot op dit moment zeker geen spijt van. Uiteindelijk vorige week mijn keuze laten vallen op een bijzonder nette tweedehands audi (die tot op heden prima bevalt) en ik kom er zeker terug voor uitvoer van onderhoud. Een kwestie van beleving en gunnen, maar persoonlijk heb ik het als zeer prettig ervaren. Een aanrader en een bezoek waard als je op zoek bent naar een andere auto. En mocht je er komen, doe Nick de groeten van me!

Goede ervaringen

Vriendelijk personeel en vakkundig

Deskundig

Deskundig professioneel vriendelijk personeel

• Kwaliteit

Geen gezeur, gewoon doen garage.

Garage denkt mee en is geen glaspaleis waar je voor de hoofdprijs een gloednieuwe leenauto mee krijgt. Je wordt ook niet uit de werkplaats verbannen. Een garage van vroeger waar je geen nummer bent en niet verder komt dan de balie, zoals bij de meeste grote concerns.

• Kwaliteit

Professioneel, vakkundig, zeer vriendelijk en voordelig.

Fijne plek

Een mooie plek, waar je met begrip en rust word geholpen. Niet opdringerig, realistische inruilprijs en een auto die bij aflevering nog mooier blinkt dan in de showroom. Wij rijden hier met een gerust hart weg.

• Reden bezoek: Aanschaf occasion
  • Merk/Model: Audi

IN EEN WOORD GEWELDIG

ELKE KEER DAT WE MET EEN AUTO BIJ AUTO JORG ZIJN IS DE FRONTDESK MEEDENKEND EN WERKEND, EN OOK DE MANNEN IN DE WERKPLAATS ERG BEHULPZAAM EN BEREID ZAKEN NADER TOE TE LICHTEN, VEEL DANK

• Kwaliteit

Wederom dank voor het vertrouwen en deze mooie review.

Keurig netjes .

Zeer net bedrijf met goeie service. Allemaal mooi autos voor een mooie prijs en onze Mercedes werd keurig afgeleverd , met strik erom We komen er zeker weer terug , een dikke 10! Mvg Fam Bosman,

• Reden bezoek: Aanschaf occasion
  • Merk/Model: Mercedes