Prima service, en goede communicatie met de klant.

• Kwaliteit
  • Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

makkelijk bereikbaar en hulpvaardig

makkelijk bereikbaar en hulpvaardig

Klantvriendelijk en accuraat

Met deskundig personeel wordt mijn auto al jarenlang goed onderhouden. In geval van noodreparaties wordt je snel geholpen.

• Kwaliteit

Altijd overleg, van te voren.

We hadden ruimschoots van te voren van De Jong bericht gekregen, dat de APK eraan kwam. We waren gewaarschuwd, dat de rekening hoog zou zijn. Er wordt uitgelegd wat er moet gebeuren, en waarom. Overleg over banden, APK gratis, tegelijk met groot onderhoud, gratis wassen en reserveauto mee. Vriendelijk en altijd geduldig. Houden zich aan afspraken.

repair under warranty

Good afternoon. My name is Alexander and I am from Ukraine. I want to share my story with you. I bought a Mercedes E class from your company in November 2023 and was very happy with this purchase. after 3 months I went to a Mercedes Cent to change tires and it was a negative experience for me (they asked for payment immediately, I waited for the car for 2 days, they offered a replacement car for an additional payment of 160 € per day - although in neighboring Germany they give cars of the same class for replacements are free), but your company received me warmly, gave me a replacement car, did a quick repair under warranty and changed the tires. I want to say that I live in Weesp and it’s a long way for me to travel to you for service, but from now on I will only travel to you! Thank you very much to your company and your employees for the good service and professionalism!

Helemaal prima.

Op de afgesproken tijd werkzaamheden goed uitgevoerd. Fijn dat de auto ook nog eens gewassen terugkomst.

echt top garage

super vriendelijke mensen zou zeker aanbevelen

Vakbekwaam en uitstekende service

Aanrader voor iedereen.

Super service!

Carprof Ploemen is al jarenlang het vaste adres voor het onderhoud aan onze VW Touareg. Nu maakte hij dusdanig verontrustende geluiden en trillingen dat wij er niet meer mee durfden te rijden. Carprof Ploemen is de auto bij ons thuis op komen halen. Nog geen 24 uur later belden zij dat het euvel verholpen was en de auto opgehaald kon worden.

Winterbanden vervangen duurt 1 krantje

Iedere keer als ik mijn banden laat verwisselen lees ik de gratis krant in de wachtruimte. En altijd als ik bij de laatste pagina ben aangekomen, is de klus alweer geklaard. Prima service dus!

• Reden bezoek Andere reden

Altijd super goed geholpen!

Als er iets is dan lossen ze het meteen op

Altijd goede service!

Ik kom al jaren bij Ploemen Altijd goede service, meedenken, oplossingen bedenken. Vriendelijk Gewoon top!

Klantvriendelijk

• Kwaliteit

Had een vroegere afspraak, maar kon deze door omstandigheden niet nakomen. Na een telefoontje kon ik een uur later op dezelfde dag toch terecht

• Kwaliteit

Ik ben zoals altijd weer heel tevreden

Goede service, top klantenservice en voor een goede prijs. En er wordt ook altijd met je mee gedacht. Heel prettig!

• Kwaliteit

Prima onderhoud, prima bedrijf.

Ben er al 100 jaar klant en ik hoop samen de 150 vol te maken.

• Kwaliteit

ik wordt altijd goed geholpen en het onderhoud en reparatie wordt altijd goed uitgevoerd. jammer is wel dat de wachttijden nu enorm oplopen.

Topservice

Wederom een super ervaring met Toenink Auto Service. Dank voor het meedenken en de geboden oplossingen.

Top garage!

Fijne service zoals gewoonlijk, open en transparant.

top

snel en goede service

Super goed geholpen

Zelf na sluitingstijd geholpen met een lekke band

Perfecte service

Zoals altijd wederom een goede service en uitvoering van werkzaamheden!

• Kwaliteit

Super snel geholpen en vriendelijke service!

Goede service, duidelijke informatie

Begin mei hier mijn auto gekocht en ben er zeer tevreden over. Hadden de auto op de site gezien en zijn toen vanuit Culemborg gaan kijken. Ze lieten mij eerst gewoon beetje rondkijken en toen heb ik naar de auto gevraagd en ben gelijk en duidelijk geholpen met de vragen die ik had. Proefrit gemaakt en toen kwam er een probleem met het oliefilter aan het licht. Daar ik verder zeer tevreden over de auto was deden ze mij het voorstel om de auto helemaal na te kijken en de volgende week terug te komen voor een nieuwe proefrit, dit gedaan en toen was het helemaal prima, gepraat over de prijs en tot koop overgegaan. Ze hebben de auto nog helemaal gepoetst van binnen en buiten. Week later opgehaald en hij zag eruit als nieuw.

Goed service

Over Carprof