Goed advies gegeven. Wel zijn er wat punten welke opgepakt moeten worden, waar we nog niet tevreden over zijn. Hierover zullen we zelf bellen

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer / mevrouw, Bedankt voor het achterlaten van uw review! Wij zijn erg blij met deze geweldige cijfers! U geeft aan dat er nog enkele punten zijn waar u niet tevreden over bent. Hiervoor kan u contact opnemen met onze serviceafdeling op het bij u bekende telefoonnummer / e-mailadres. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Budget Select Keukens

Prima verkoper in de winkel! Netjes afgeleverd en gemonteerd

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer / mevrouw, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over onze verkoper en monteur! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Budget Select Keukens

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

6 van de 14 orderregels zijn verkeerd geleverd door Budget Select Apeldoorn. Dit wordt prima opgepakt, maar mijn verwachting is dat er niet zo'n groot aantal fouten gemaakt wordt en dat dit proces verbeterd wordt.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

De verkoop dacht goed mee en kwam met een top idee. Wel werd er te makkelijk om gegaan met het uitbesteden van bepaalde elementen van de keuken. De monteur was erg goed. De vaatwasser is tijdens transport beschadigd, hier hebben we 3 weken op moeten wachten. Ook de koof en het passe partout waren niet op de juiste maat gezaagd en hier hebben we lang op moeten. Al met al wel een goede ervaring maar de service kon beter wat tijd betreft.

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer / mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn verheugd te vernemen dat u zo tevreden bent over onze adviseur en monteur! Wij vinden het uiteraard spijtig dat de service niet geheel naar wens is verlopen. Uw feedback zullen wij zeker met onze serviceafdeling bespreken. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groeten, Budget Select Keukens

Goed advies en prima geleverd en gebouwd door een vakman. Mooie keuken!

• Stijl keuken: Landelijke keukens

Het hele 'keukentraject' is verlopen zoals je vantevoren hoopt dat het gaat verlopen. Allereerst prettig, kundig en eerlijk advies van de adviseur. Hij reageert snel op vragen/mail en komt zijn afspraken na. Ook als hij niet direct het antwoord heeft, wel even een reactie, dat is fijn. Hij wil uiteraard graag een keuken verkopen dat is logisch, maar hier kregen we niet dat pusherige gevoel dat we op veel andere plekken tijdens onze oriëntatie wel hebben ervaren. Tijdens ons eerste bezoek hebben we rustig een rondje door de zaak kunnen maken zonder direct een hongerige verkoper in de nek te hebben. Hij stelde zich voor en gaf aan er te zijn voor vragen. Heel prettig. Over de montage kunnen we eigenlijk ook alleen maar positief zijn. 2 dagen voor montage ontvingen we een sms-je van de monteur waarin hij aangaf dat hij de keuken zou komen plaatsen en hoe laat we hem konden verwachten. Vervolgens heeft hij de keuken heel kundig geplaatst. Hij komt rustig en precies over, denkt mee en overlegt tijdens het plaatsen ook nog. Ook bij het probleempje met de hoogte van de spatrand (dat overigens onze eigen fout was) dacht hij mee over de mogelijkheden en kwam met een optie waar wij nog niet aan gedacht hadden en waar we vervolgens voor gekozen hebben. Alles in 1x goed en helemaal naar tevredenheid. Het uiteindelijke resultaat is de keuken geworden die we voor ogen hadden. De keuken is nu 3 weken in gebruik en we zijn nog steeds blij met de keuzes die we gemaakt hebben en het functioneren van de keuken tot nu toe. Nu maar hopen dat het zo blijft :-)

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor deze prachtige review! Het aanschaffen van een nieuwe keuken is niet niks. Wij vinden het dan ook belangrijk dat u als klant de tijd en de ruimte krijgt om in alle rust weloverwogen keuzes te kunnen maken! Fijn om te mogen vernemen dat u dit ook als zodanig heeft ervaren. Wij zullen uw adviseur en monteur dan ook zeker op de hoogte stellen van dit bericht. Dit zullen ze beide bijzonder waarderen. Ook ná montage van de keuken kunt u op ons bouwen. Mocht er in de toekomst iets met de keuken gebeuren, dan kunt u altijd contact opnemen met onze serviceafdeling op het bij u bekende telefoonnummer / mailadres! Wij wensen u heel veel kookplezier in uw prachtige nieuwe keuken!! Met vriendelijke groet, Budget Select Keukens

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Stijl keuken: Design keukens

Erg goed geholpen bij het uitzoeken van een passende keuken. Ook na dat de keuken was uitgezocht erg goed geholpen bij vragen en/of onduidelijkheden. Door zeer nette en aardige monteur geplaatst. In een handomdraai was de keuken correct en erg netjes geplaatst. Kan niet anders zeggen dat wij erg blij zijn met onze keuze om voor Butgetselect keukens te kiezen en zal het iedereen aanraden .

• Stijl keuken: Landelijke keukens

Geachte heer / mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn blij om te lezen, dat u het gehele traject van de verkoop tot aan de montage op een positieve manier heeft ervaren! Wij wensen u dan ook vele jaren kookplezier met uw nieuw Budget Select Keuken! Met vriendelijke groeten, Budget Select Keukens

Op aanraden van vrienden de showroom in Rijssen bezocht waar we bijzonder prettig geholpen werden. We kwamen voor een prijsindicatie; die was zo gunstig dat we direct tot aankoop overgingen. Goed overleg over levering/montage mogelijk. Direct alles compleet geleverd en prima monteur. Geen probleem ter plekke iets aan te passen t.o.v. tekening.

• Stijl keuken: Design keukens

de keuken is goed afgeleverd en netjes geplaatst

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Zeer prettige en correcte partij om een keuken te kopen !

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Onze ervaring met de verkoop/adviseur is in één woord geweldig. Er werd goed meegedacht met de wensen welke wij hadden voor onze keuken, en de uitdagingen welke wij zagen. Voor alles is een passende oplossing gevonden en naar volle tevredenheid ontworpen. De levering en montage is vlekkeloos verlopen. De installateurs hadden veel ervaring, losten problemen snel en adequaat op en waren uitermate prettig in omgang. Al met al een super ervaring!

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn om te mogen vernemen dat wij u naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen! Mochten wij u in de toekomst van dienst kunnen zijn, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen op het bij u bekende telefoonnummer / emailadres. Wij wensen u heel veel (kook)plezier in uw prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Budget Select Keukens

• Stijl keuken: Design keukens

Goede service, duidelijke communicatie, uitstekende montage. En het belangrijkste: een mooie keuken! Een keuken is niet goedkoop, ook niet bij budget select. Maar de prijs-kwaliteit verhouding lijkt prima. Een verbeterpuntje zou kunnen zijn dat er iets meer advies gegeven wordt over specifieke details in onze situatie. Bij ons was dat bijvoorbeeld een plintboiler die in de keuken zat en die we mee wilden nemen naar de nieuwe keuken. De communicatie daarover had iets duidelijker gemogen. De monteur van de keuken wist heir bijvoorbeeld niets van.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Zeer correcte afhandeling. Spontane mensen en van het begin tot het eind netjes afgehandeld. Aanrader voor andere mensen om daar een keuken te kopen.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Wat een top keuken monteur.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Wij stellen het bijzonder op prijs dat u de moeite heeft genomen een bericht achter te laten op deze website. Wij wensen u heel veel plezier met uw prachtige nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Budget Select Keukens

Prima advies en professionele plaatsing. Zeer tevreden.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Goede ervaring met Budget Select Keukens. Prettige samenwerking. Alles is heel goed verlopen. De keuken is volledig naar wens opgeleverd.

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor deze prachtige review. Wij zijn verheugd te vernemen dat wij u naar volle tevredenheid van dienst hebben kunnen zijn! Heel veel kookplezier toegewenst in uw prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Budget Select Keukens

Super goed geholpen wat betreft bij het kopen, plaatsen keuken enz.. Erg vriendelijk en behulpzaam

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Wij zijn vriendelijk en correct behandeld door zowel de adviseur/verkoper als de monteur

• Stijl keuken: Landelijke keukens

Hele prettige ervaring met budget select. De keuken zit er nu een goede maand in en we zijn er heel blij mee! Vriendelijke medewerker in de showroom, duidelijke afspraken, goede levering door zeer vriendelijke medewerkers en de keuken is gemonteerd door tevens een zeer vriendelijke en duidelijke vakman! Hij is zelfs nog een dag na de plaatsing terug gekomen om de details netjes af te werken, chapeau!

• Stijl keuken: Design keukens

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw prachtige review! Wat fijn om te mogen vernemen dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen adviseren bij zo’n belangrijke aankoop als een keuken! Wij zullen uw review ook bespreken met de desbetreffende verkoper en monteur. Zij zullen dit bijzonder waarderen! Wij wensen u vele jaren kookplezier met uw prachtige nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Budget Select Keukens

Vanaf de aankoop tot en met de plaatsing is alles perfect verlopen. Alle afspraken worden goed nagekomen. Geen opdringerig gedoe Door de verkoper. De man die kwam inmeten en de monteur die kwam plaatsen waren ook top. Wat ons betreft een echte aanrader.

• Stijl keuken: Eigentijdse keukens

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw prachtige review! Fijn om van u te mogen vernemen dat het gehele proces, van aankoop tot montage, naar wens is verlopen!! Heel veel plezier toegewenst met uw prachtige nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Budget Select Keukens

Prettige ervaring bij het uitzoeken van de keuken. Erg tevreden over de montage, en informatie en levering Ect.

Over BSK Keukens

Bij BSK Keukens zijn we ervan overtuigd dat een nieuwe keuken kopen vooral léuk moet zijn. De voorpret in de showroom, het zoeken naar de juiste sfeer, materialen en apparatuur.... Een inspirerende ontdekkingsreis waarin alles vlekkeloos verloopt. Bij ons weet je zeker dat je nieuwe keuken straks van top tot teen 'klopt'. Helemaal in jouw stijl, gemaakt van hoogwaardige materialen compleet met topkwaliteit apparatuur én dat alles voor een betaalbare prijs.