aardig en vakkundig.

zeer goed geholpen voor een oke prijs.

Vakkundig, vriendelijk, behulpzaam en meedenkend.

Je kunt er altijd terecht. Is het een kleinigheid proberen ze direct te helpen en anders zsm een afspraak in te plannen. Wij zijn zeer tevreden. Denken hel erg met de klant mee!!

Eerste goede ervaring

Auto voor apk gebracht. Vriendelijk, goed personeel.

Uitstekend!!!!

Deskundige monteur. No-nonsense. Vriendelijk.

Mooie goede garage

Deze mensen zijn eerlijk en duidelijk naar de klant en bellen netjes op om eventuele extra kosten met u te bespreken. Een mooi betrouwbaar adres

Teleurstellend

Prijs/kwaliteit van de occasions zijn goed, maar verwacht je ook een beetje goede service na de aankoop van je auto, koop dan hier niet je auto. De service is 0,0 aanwezig. Ondanks de BOVAG garantie en wettelijke garantie word er gezegd dat alles mijn eigen schuld is maar het lijkt mij niet goed dat er na 4 weken al een bobbel op mijn band zit. Ook veel problemen met meldingen van de bandenspanning, zou ter plekke opgelost worden, maar op de weg naar huis kwam de melding weer in mijn scherm. Niks opgelost dus! Het verhaal van de bobbel zou komen door slijtage of het raken van stoeptegels, in mijn ogen is dat niet normaal bij een band van 4 weken oud en moet je wel heel roekeloos rijden wil je het zo ver laten komen in zo n korte tijd. Het klopt vervolgens dat dit niet in de BOVAG zit, hier ging ik in eerste instantie wel vanuit, maar vervolgens word er ook helemaal niet naar gekeken om tot een passende oplossing te komen. De auto is immers een maand geleden gekocht, veel geld betaald, inclusief garantie wat sterk werd aangeraden maar daar hebben ze verder maling aan want het is immers mijn eigen schuld word er gezegd of te wel ik mag weer de portemonnee gaan trekken. Ook word er niet of nauwelijks gereageerd op berichten, wanneer er word gezegd dat je gebeld word dan gebeurt dit niet, overal moet je zelf achteraan gaan en niet alle afspraken worden nagekomen. Zo zou de tank halfvol zijn maar bij het wegrijden was dit twee streepjes (130km) net genoeg om naar huis te rijden, beetje jammer… zeker omdat verder alles tot de verkoop wel goed geregeld was!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goedemorgen Mark, fijn om te horen dat het verkoop proces goed is gegaan en dat je een goede auto hebt gekocht. Tijdens de aflevering zat er geen beschadiging op de band, die er naar 4 weken wel op zat. Dat hebben we je uitgeled hier aan de balie. Ook hebben we je voorgesteld om het een keer 50/50 te doen. Dan kunnen we voor een kleine vergoeding weer een tevreden klant overhouden. Dat lijkt me een heel erg reëel voorstel. Mocht je hier toch nog gebruik van willen maken dan hoor ik het graag en helpen we je erbij. Met vriendelijke groet, Wilko Zieleman

Prima ontvangen en zeer snel en vakkundig geholpen

Ik kwam net voor sluiting de zaak binnen . Probleem met mijn airco. Werd nog gelijk geholpen . De oorzaak werd snel gevonden en opgelost.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede respons op hulpvraag

Pech met auto XC60 en reageerden adequaat, ondanks dat ik geen klant ben

• Reden bezoek Andere reden

Ik heb alleen maar positieve ervaringen bij garage Sanders.

Altijd vriendelijk ontvangen en een zeer correcte service. Familiale sfeer en betrouwbare vakmensen.

Prima service en kwaliteit

Reeds vele jaren met diverse auto’s klant. Goede prijs/kwaliteit

Ontvangst vriendelijk, meedenken ook goed en algehele indruk is ook goed.

Betrouwbaar en zeer deskundig

Nvt

Prima service!

Uitstekende service! Heeft diagnose gesteld en daar veel tijd in gestoken en heeft daar zelfs andere monteurs bij betrokken! Tarief dat in rekening werd gebracht was zeer redelijk.

Onprettig

Gebeld voor een storing aan de airco en kon in eerste instantie anderhalve week later terecht en dat was en ben ik niet gewend van Tibosch. Na een tweede telefoontje is de kou uit de lucht gehaald en kon ik terecht voor een diagnose en dat was ook het enigste wat ik gevraagd had. Binnen 2 uur was alles oplost en de airco doet het weer dus met iets meer klantvriendelijkheid kan je ook de zaak netjes oplossen en zeker voor een vaste klant die al 40 jaar komt.

• Reden bezoek Andere reden

Korte lijnen

Gemoedelijk familiebedrijf en door korte lijnen gemakkelijk een afspraak te maken.

Goede service en klantvriendelijk

Bij van Kuringe kun je altijd terecht voor advies en goede service van je wagen. Altijd een telefoontje over de (on)verwachte kosten.

lekke band

Lek zat op vervelende plek daarom advies om band te vervangen opgevolgd

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima garage, goede en snelle service!

Eerst overleg, met duidelijke en eerlijke uitleg, als er extra kosten gemaakt moeten worden bij een grote beurt, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Bij Autovakmeester Vullings Venlo wordt je snel en goed geholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goed en netjes snel geholpen

Snelle bandenwissel

Afspraak gemaakt en in no time klaar!

Perfect!

Zoals altijd was de service weer perfect. Het probleem aan de auto was toch snel gevonden en gerepareerd. Prettige en open manier van communiceren.

Keurig bedrijf

Kan altijd snel terecht.

Op en top heel goed

Zeer vriendelijke en bekwame gastheer en perfect geholpen. Ik ben heel erg tevrede en vind het echt een TIEN waard. Tot de volgende afspraak.

Over Autovakmeester