Goede service en uitmuntende expertise

Fijne garage, ze nemen de tijd voor je en denken altijd mee voor de juiste oplossing!

Fijne garage

Goede service Erg lage kosten voor leuke leenauto Fijne garage waar we de volste vertrouwen in hebben,

• Bereikbaarheid

Topgarage, met goede service. Een eerlijk advies voor leken als mijzelf. Gericht op lange termijn klantrelaties i.p.v. korte termijn winsten.

• Bereikbaarheid

Goede service. Werken netjes.

Goed werk.

Goed advies, goed werk en volgens afspraak klaar.

Zeer vriendelijk bedrijf

Kom na wat afgesproken is, erg tevreden

Geweldig!

Goede service, ervaren monteurs en altijd klantvriendelijk.

Super goed

Altijd topservice

Altijd top service

• Bereikbaarheid

Top service, fijne communicatie. Top!

Altijd behulpzame meedenkende medewerkers. Ze doen wat ze zeggen. En denken mee. Zeer tevreden!

Zeer kundig, goede service

Dank voor je adviezen, reparaties en de snelheid waarop we onze auto weer konden gebruiken.

klasse kwaliteit

Prima club mannen... ai... wanneer komt er daar een vrouw aan het werk in de werkplaats? Doet niet af aan de kwaliteit van wat dit bedrijf aflevert trouwens! Ook deze keer weer is mijn 11 jaar oude auto weer "als nieuw" teruggekomen.

Top geholpen!

Ik ben hier echt heel goed geholpen en heb een fijne auto gekocht. Gelukkig niet iemand die je alleen maar mooie praatjes vertelt, maar iemand die gewoon eerlijk is.

Prima service!

Goed en snel geholpen!

Echt een aanrader

Ik ging samen met mijn vrouw naar automobielservice om een auto uit te zoeken het werd een mooi Corsa 5 deurs ik werd vriendelijke geholpen door Hassan kreeg een goede prijs voor mijn oude auto ik heb echt een fijn gevoel eraan over gehouden en als er wat is met de auto dan kan ik altijd terug komen bedankt Hassan en personeel mvrg Yusuf en zineb

• Bereikbaarheid

Vakkundig, vriendelijk en betrouwbaar!

Ik heb alle vertrouwen in de vakkundigheid van Dennis. Zeer servicegericht en punctueel en altijd meedenkend naar oplossingen. Ik kom inmiddels vier jaar bij dit bedrijf en voel me hier in veilige en vertrouwde handen. Ook de prijs is altijd meer dan redelijk!

• Bereikbaarheid

Eerlijk en oprecht bedrijf!

Ben al een aantal keer bij maarens geweest en de jongens zijn vakkundig en eerlijk, bellen altijd op om te overleggen over eventuele reparaties en de kosten die er aan hangen.

• Bereikbaarheid

Als hij kan staat hij altijd voor je klaar

Als je hem nodig hebt is hij er. Zelfs mijn auto ophalen en weer thuis brengen . In een woord super.

• Bereikbaarheid

Top service van een vakman

Hartelijk onthaald. Er werd alle tijd voor ons genomen. Alles werd duidelijk verteld zonder een dwingende blik! Zeker de moeite waard.

Uitstekende service,klant vriendelijk

Je kunt er met alle vragen terecht Het fijne eraan is dat je gelijk geholpen word Er word met je mee gedacht. Tijdens het wachten…krijg je een heerlijke bak koffie.

Goede garage

We hadden een mooie auto gezien en waren er snel aan uit over de prijs Trek haak er onder laten maken en binnen 1 week konden we de auto ophalen Auto heeft nieuwe apk gehad en stond gewassen en van binnen gereinigd op ons te wachten Super blij met o ze nieuwe aanwinst Bedankt Rick

• Bereikbaarheid

Zeer tevreden bij alle auto's die we bij hem ooit gebracht hebben. En dat zijn er veel. Zakelijk en privé. Altijd werd ik zakelijk meteen geholpen omdat ik meteen de weg weer op moest. En nu zijn we nog steeds tevreden.

niets op aan te merken

• Bereikbaarheid

Fijn meegedacht. Loopt weer als zonnetje

Top bedrijf.

Ik was door de ANWB bij deze garage afgezet nadat mijn motor heel raar deed. Ze hebben hem de zelfde dag weer aan de gang geholpen. Ik ben harstikke blij met ze. Eerlijke goede jongens daar!!!

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.