Zeer nette zaak, vriendelijke verkoper.

Prima, eerlijke prijzen. Mensen met goede kennis van zaken.

Altijd goed geholpen

Goede service ik ben er tevreden over voor vragen ken ik er ook altijd terecht dank jullie wel

Gewoon goed

Ik was al een tijdje opzoek naar een andere auto en ben via via bij Sweet Caroline Cars terecht gekomen, er stond een leuke Ford Fiesta ST Line in de garage. Na een proefrit hadden we een deal, de oude auto ingeruild en nu lekker toeren met de Fiesta. Caroline en Richard bedankt voor de service en het vertrouwen. Als ik een keer weer in de buurt ben kom ik zeker wel een bakkie koffie doen. Gr Ab

• Bereikbaarheid

Beste Ab, Bedankt voor de beoordeling van Sweet Caroline Cars en voor de aankoop van de mooie Ford Fiesta. Het was fijn je te ontmoeten bij bijzondere omstandigheden haha. Ik wens je heel veel rijplezier en geluk met de auto en kom gezellig nog een keer langs als je in de buurt bent. Je bent een toppertje. Groetjes Caroline. Team Sweet Caroline Cars. .

Hele goede ervaring en ik zou iedereen aanraden om hier de auto te brengen.

Behoorlijke reparatie aan mijn auto nodig wegens kapotte distributieketting. Goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden over het verdere verloop. Over 1,5 week nogmaals een afspraak ingepland om even te controleren of alles nog steeds in orde is. Erg fijn dat er ook een leenauto ter beschikking was. Dit keer was het een grote klus maar ook voor een beurt en APK zou ik hen zeker aanraden.

• Bereikbaarheid

Maanden na aankoop nogsteeds enorm tevreden.

Ik kocht hier een tweedehands auto, Skoda Octavia. Ik werd netjes geholpen en er is goede service verleend. Men hield zich aan de gemaakte afspraken. Maanden na aankoop ben ik nogsteeds mega tevreden met de auto.

Snelle en vriendelijke service

Snel geholpen ondanks drukte, probleem verholpen.

Netjes en correct

Netjes en correct

Goede communicatie, onderhoud & Service

Wij hadden een afspraak voor APK en een kleine beurt. Tijdens het uitvoeren van de kleine beurt bleek een onderdeel behoorlijk vast te zitten. Wij werden regelmatig op de hoogte gehouden van de status van de werkzaamheden, het duurden dit keer wat langer maar toch alles naar wens uitgevoerd en alsnog tijdig klaar.

Deskundigen

Helemaal goed

• Bereikbaarheid

Goed geholpen en goede service

Not transparent.

Very unpleasant experience. Not coming back. Went there for an APK. APK approved but suddenly they mentioned the car needs an oil change (when I have already changed the oil 5 months ago). I said fine. Suddenly they made a big service exercise without consulting myself, bringing the total cost to over 500 euros. 5 months ago I have already made a big service repair due to a big trip planned where they checked/replaced every single thing. This service was totally unnecessary and they made me waste 500 euros. If I knew about this, I would have said no and gotten a second opinion.

• Would you recommend us? No

Ontzorgd van A tot Z .

Na een goede '' intake '' voor mijn APK keuring en kleine beurt ben ik als klant met aandacht geholpen . In alles werd weer slim meegedacht en ik heb mijn auto maar een ochtend dagdeel behoeven te missen . Alle werkzaamheden staan op de factuur en in een bijlage krijg je nog eens een vakkundig overzicht van de zaken die gecontroleerd en getest zijn . Mijn banden dienen in de herfst vervangen te worden en ook die inplanning is al gemaakt . Durf rustig te zeggen dat deze service die van een dealer aardig overtreft . Ook de factuur viel reuze mee dus ....

Goed, meedenkend en betrouwbaar

Goeie garage, betrouwbaar, betaalbaar en met je meedenkt.

• Bereikbaarheid

Uitstekende garage, ben er zeer positief over.

• Bereikbaarheid

Erg goed en snel geholpen

Goed snel op een vriendelijke en tevens met een goede uitleg geholpen. Ik ga er zeer zeker terug.

• Bereikbaarheid

Prima service, altijd vriendelijk en ogenschijnlijk ontspannen ondanks de drukte.

Prima!!

Eerste keer geweest. Super tevreden en alle vertrouwen dat het zo blijft! Heel fijn!

Snelle service

Snelle service

• Bereikbaarheid

Heel goed service en eerlijk

Prima Servische.

Top service

Voor de eerste keer een auto gekocht. Tijdens proefrit waren er wat motor problemen maar die zouden later opgelost worden,tijdens reparatie bleek motor afgeschreven te zijn. Hier konden hun ook niks aan doen gezien dit later tevoorschijn kwam. Geluk was dat ze net een dezelfde auto binnen hadden gekregen maar wel met meer km op de teller en jaartje ouder maar wel met eentje met trekhaak. Interieur was wat slechter aan toe.maar ter compensatie hebben ze de goede onderdelen overgezet en een onderhoudsbeurt gedaan en reparaties uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden hoe de auto nu is en goede hoop dat ik nog vele km kan maken met de auto. Top service hoe carolien alles opgelost heeft en ben zeer dankbaar voor alles.

• Bereikbaarheid

Beste Sander, Dankjewel voor de beoordeling van Sweet Caroline Cars. Je zegt het precies goed, pech met de motor dus hebben we het netjes opgelost, Je hebt nu ook nog je trekhaak haha, dat is een pluspunt die hoef je niet meer er onder te laten monteren. Dus al met al is het goed gekomen. Heel fijn dat je tevreden bent met de oplossing. Ik wens je heel veel succes met de auto en dat je maar heel lang en plezier van mag hebben. Graag tot de volgende keer Sander. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Prima garage

• Bereikbaarheid

MP Autoservice is een super garage Ze leveren uitstekend werk. En denken met je mee,als je het financieel niet breed hebt.

• Bereikbaarheid

Goede, snelle service en geen onverwachte kosten achteraf

Dimitri werkt op afspraak, maar als je een klein mankement aan je auto hebt tussendoor (kapot lampje of lekke band) dan helpt hij je snel tussendoor. Al jaren zeer tevreden. Komen hier tot nu toe met al onze auto's. Je krijgt een eerlijke antwoord over de staat van de auto en de mogelijk toekomstige aandachtspunten en kosten. Kosten van extra's worden altijd vantevoren netjes besproken. Zeker een aanrader om hier uw voertuig naartoe te brengen.

Fijne dienstverlening

Goed advies en dito dienstverlening

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.