Snel en vakkundig

• Nakomen gemaakte afspraken

Goede service en komen afspraken na.

nvt

• Professionaliteit van de medewerk(st)er

Meerwaarde zijn de extraโ€™s

Door het afsluiten via Autolease Center extra voordelen: lager eigen risico, gratis inzittendenverzekering. Dat is top! Uiteindelijk heb ik zelf een voorraadmodel moeten vinden in Nederland. Hier had ik wat meer hulp verwacht...

Uitstekende service

Het contact was altijd fijn, we zijn supergoed geholpen. Alle vragen die we stelde zijn beantwoord zonder enige moeite. Daarnaast ging alles ook erg snel en lukte het om erg snel een nieuwe auto te rijden die naar onze zin was.

• Nakomen gemaakte afspraken

Erg goede service en klantvriendelijk.

Erg goed geholpen bij het vinden van een nieuwe auto. Klantvriendelijk en duidelijk. Prima service!

• Nakomen gemaakte afspraken

Snel, betrouwbaar en betrokken.

Helemaal goed. Alles in korte periode geregeld met de leasemaatschappij, duidelijke communicatie en goed bereikbaar. Betrokken tot en met de levering van de auto.

• Professionaliteit van de medewerk(st)er

Prima geregeld!

Allemaal goed geregeld en duidelijk!! Heel blij met de auto ;)

• Persoonlijke aandacht en vriendelijkheid medewerk(st)er N.v.t.
  • Nakomen gemaakte afspraken

Ik heb goede hulp gekregen

De hulp die ik gekregen heb bij het uitkiezen van mijn lease auto waren goed. Ik kon altijd bellen om vragen te stellen en kreeg toen duidelijke antwoorden.

Van begin tot einde een uitstekende pro actieve performance!

Het was een eerste ervaring met Autoleasecenter. Ron Molendijk heeft een uitstekende prestatie geleverd en verdient daar alle complimenten voor.

Zeer goede service en persoonlijk contact

Alles naar wens verlopen. Altijd snel gereageerd op vragen etc. Goed meegedacht in de beste leaseoplossing.

goede service, snelle levering en probleemoplossing bezig

Het enige wat mijn vrouw wel miste was het bekende bloemetje bij aflevering...(haha)

duidelijk en vriendelijk

goed bereikbaar en de thuisbreng service is ook prima

alles super geregeld

Alles tot in puntjes geregeld

Ik ben zeer tevreden met autoleasecenter

Ben bij autoleasecenter terecht gekomen omdat ze de auto die ik wilde leasen, voordeliger konden aanbieden dan de meeste leasemaatschappijen. Vriendelijk en kundig personeel. Indien men niet direct antwoord heeft, wat bijna niet voorkomt, word men teruggebeld of gemaild.

Ben enorm snel en goed geholpen. Heb alles concreet meegkregen. De vragen die ik had, werd meteen beantwoord. Zowel via de app als telefonish.

Goed afgehandeld

Na het annuleren, toch weer opnieuw besteld. En dan nog redelijk snel geleverd. Auto besteld eind juni 2019. En zou geleverd worden rond 6 januari 2020. Werd de auto eerder geleverd. Op 15 november 2019.

Snelle verwerking van aanvraag

Dit bedrijf is zeer snel in de afwerking van een aanvraag private lease. Klanten worden vriendelijk te woord gestaan en men denkt mee.

Goede en prettige afhandeling van vragen

Goede, snelle en prettige afhandeling van vragen

Uitstekend!

Uitstekend. Prima service.

Altijd heel goed contact met Autoleasecenter!

Heel persoonlijk, snel contact, goede service, vriendelijke mensen! Ze rennen net dat stapje extra, geen op of aanmerkingen en daarom 5 sterren!

fijn en snel proces

Snel proces, goede afwikkeling en aflevering conform verwachting. Op naar 9+, afterservice (na levering).

Aardige medewerkers ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

Goede bedrijf en goede aanbiedingen

Vriendelijk deskundig.

Ik kan alleen maar lovend zijn. Ik had geen auto meer tot mijn beschikking door omstandigheden en Nefkens heeft er alles aan gedaan om mijn nieuwe auto zo snel mogelijk te regelen. Petje af

Erg goede service, heel klantgericht bedrijf

• Service en advies
  • Bereikbaarheid (tel/ e-mail)
  • Prijs/ Kwaliteitverhouding
  • Persoonlijke aandacht
  • Vriendelijkheid
  • Professionaliteit medewerkers
  • Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Heel tevreden over alles. Zeker over het contact met de medewerkers.

• Service en advies
  • Bereikbaarheid (tel/ e-mail)
  • Prijs/ Kwaliteitverhouding
  • Persoonlijke aandacht