Zeer goed bereikbaar, altijd vriendelijk en behulpzaam

Ron en zijn team zijn zeer goed bereikbaar, altijd vriendelijk en ontzettend behulpzaam. Hij begrijpt als geen ander dat een auto keuze voor iedereen weer andere wensen, belangen en ook een stukje emotie met zich meebrengt. We horen van collega's nadat we ze in contact hebben gebracht met Ron alleen nog blije berichten over hun fijne nieuwe lease-auto. En blije collega's zijn onbetaalbaar!

• Nakomen gemaakte afspraken

Hoi Tjalien, Bedankt voor je superleuke en goede review! Hier doen we het voor en fijn om te horen dat je collega's met een glimlach wegrijden in de lease-auto's. Ik ervaar de samenwerking ook als erg positief en de contacten met je collega's zijn altijd erg prettig. Groeten, Ron

Super en zou iedereen aanraden

Zeer te vreden

Helemaal super!

Ik werd goed, snel en vriendelijk geholpen. Al mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord en ik heb eigenlijk helemaal niets te klagen!

Prima geregeld

Goed bedrijf

Goede concurerende prijs

Goede ervaring prijs/kwaliteit, helaas iets vertraging door coronadoor overmacht.

Tevreden

De overstap van leasemaatschappij is toch weer spannend of alles goed gaat, eerlijk gezegd is alles tot heden vanzelf gegaan, de bestelling, de levering, en het contact.

Gemakkelig en super service

Van bestelling tot levering alles goed verlopen!

Goede ervaring

• Nakomen gemaakte afspraken

Prima prijs, netjes geholpen en duidelijke afspraken !

Via Directlease uitgekomen bij een renault Clio via van Alphabet voor privatelease, scherpe aanbieding/prijs. Super netjes geholpen bij aanvang telefonisch, werd echt meegedacht. Vervolgens via mail en site van Alphabet alles duidelijk en heldere afspraken en communicatie.

• Nakomen gemaakte afspraken

Vriendelijk, duidelijk, en de goedkoopste!

De website van Autoleasecenter geeft de meeste keuze in opties en is daarnaast ook nog de goedkoopste. Tenminste in mijn geval. Het contact na de keuze van de auto is zeer vriendelijk en heel duidelijk.

Snel en vakkundig

• Nakomen gemaakte afspraken

Goede service en komen afspraken na.

nvt

Meerwaarde zijn de extra’s

Door het afsluiten via Autolease Center extra voordelen: lager eigen risico, gratis inzittendenverzekering. Dat is top! Uiteindelijk heb ik zelf een voorraadmodel moeten vinden in Nederland. Hier had ik wat meer hulp verwacht...

Uitstekende service

Het contact was altijd fijn, we zijn supergoed geholpen. Alle vragen die we stelde zijn beantwoord zonder enige moeite. Daarnaast ging alles ook erg snel en lukte het om erg snel een nieuwe auto te rijden die naar onze zin was.

• Nakomen gemaakte afspraken

Erg goede service en klantvriendelijk.

Erg goed geholpen bij het vinden van een nieuwe auto. Klantvriendelijk en duidelijk. Prima service!

• Nakomen gemaakte afspraken

Snel, betrouwbaar en betrokken.

Helemaal goed. Alles in korte periode geregeld met de leasemaatschappij, duidelijke communicatie en goed bereikbaar. Betrokken tot en met de levering van de auto.

Prima geregeld!

Allemaal goed geregeld en duidelijk!! Heel blij met de auto ;)

• Persoonlijke aandacht en vriendelijkheid medewerk(st)er N.v.t.
  • Nakomen gemaakte afspraken

Ik heb goede hulp gekregen

De hulp die ik gekregen heb bij het uitkiezen van mijn lease auto waren goed. Ik kon altijd bellen om vragen te stellen en kreeg toen duidelijke antwoorden.

Van begin tot einde een uitstekende pro actieve performance!

Het was een eerste ervaring met Autoleasecenter. Ron Molendijk heeft een uitstekende prestatie geleverd en verdient daar alle complimenten voor.

Zeer goede service en persoonlijk contact

Alles naar wens verlopen. Altijd snel gereageerd op vragen etc. Goed meegedacht in de beste leaseoplossing.

goede service, snelle levering en probleemoplossing bezig

Het enige wat mijn vrouw wel miste was het bekende bloemetje bij aflevering...(haha)

duidelijk en vriendelijk

goed bereikbaar en de thuisbreng service is ook prima

alles super geregeld

Alles tot in puntjes geregeld

Ik ben zeer tevreden met autoleasecenter

Ben bij autoleasecenter terecht gekomen omdat ze de auto die ik wilde leasen, voordeliger konden aanbieden dan de meeste leasemaatschappijen. Vriendelijk en kundig personeel. Indien men niet direct antwoord heeft, wat bijna niet voorkomt, word men teruggebeld of gemaild.