Top zaak

Wij hadden een auto op internet gevonden op de site van auto Winkel, mooie foto’s en eerlijke tekst , na contact te hebben gehad met Stefan van Der Graaf , super attente verkoper , hadden we een heel goed gevoel over auto winkel, en hebben deze auto ongezien gekocht, we wonen namelijk in de Achterhoek, dus niet naast de deur , op de dag van aflevering stond hij netjes gepoetst en volle tank , onder een doek , in een woord volle lof voor Stefan en Auto Winkel, we zijn blij met de auto!! Ook nog mooie bos bloemen!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Top Team , wat meedenkt met de klant!

Met veel geduld meedenken om te komen tot de beste keus !

Vriendelijk en deskundig

Prima contact en mooie auto, Alleen jammer dat de financieringsaanvraag zeer moeizaam verliep.

Prima ervaring

Fijne service, denken graag mee. Probleemoplossend.

Prima ben heel tevreden

Fijn geholpen ondanks de lange wacht tijd prima

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

We waren opzoek naar een nieuw gezinsauto. Bij van vliet werden we goed geholpen en geïnformeerd. Gewoon open en eerlijk en geen gladde verkooppraatjes. De service en klantvriendelijkheid is meer dan goed. Wij zijn erg tevreden met de auto en hoe de verkoop verlopen is.

Net bedrijf, goede service

Kwam voor een bepaalde accession auto. Die was het net niet helemaal. Maar verkoper liet mij netjes alternatieven zien. Daar kwam 1 hele mooie auto uit. Paar dagen later kon ik een proefrit er mee doen, mocht er ook mee naar mijn eigen garage mee voor een controle daar. Heb een hele mooie en nette deal gekregen en rij nu met veel plezier in mijn auto.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service, kwaliteit en vooral klantvriendelijk!

Eind 2021 op verzoek van mijn ouders op zoek gegaan naar een nieuwe Peugeot 208, specifieke uitvoering en specifieke kleur. uiteindelijk vanuit Groningen bij PGH van Vliet uitgekomen, wat een vriendelijkheid. Uitstekend op afstand zaken kunnen doen waarbij er wederzijds vertrouwen aanwezig was. Van Groningen naar Alphen aan den Rijn om een auto te halen, het is nogal wat maar zeker de moeite waard. Het gaf een dusdanig goed gevoel dat ik dit jaar contact heb gezocht om voor mezelf een nieuwe auto aan te schaffen. Ja, wederom vanuit het hoge noorden, zoveel vertrouwen in deze mensen dat ook ik bij van Vliet mijn nieuwe auto heb gekocht. Het ritje (ruim twee uur) voor de aflevering was zeker de moeite waard. Werknemers van 'van Vliet' top gedaan!!

Top service!

In december een nieuwe Peugeot e-2008 besteld. Alle tijd werd er genomen van advies tot diverse proefritten. Ook tijdens het wachten werden we goed op de hoogte gehouden en de aflevering van de auto was erg leuk. Inmiddels rijden we in onze fijne e-2008 naar alle tevredenheid.

Vriendelijk en persoonlijk

Goed en vriendelijk geholpen. Ook e mailverkeer was adequaat.

Klantvriendelijke en goede service

Mijn ervaring is super top , heel klantvriendelijk denkt met de klant mee zeker een aanrader. Service gericht en ook hele vrolijke medewerkers .

Fijne service

Goed geholpen en kennis van zaken.

Perfecte service

Vriendelijke mensen, duidelijke uitleg in alles, perfecte service,

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goed geholpen met de aankoop van een auto.

Netjes bedrijf en op een prettige manier een auto gekocht. Ik heb nog geen ervaring met de garage voor onderhoud of reparaties maar heb er vertrouwen in dat dat goed zit.

Supper geregeld

Fijne verkoper ,met mooie auto de deur uit zeer tevreden.

perfect geholpen.

zeer klantvriendelijk en kennis van zaken.

• Service N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Je wordt blij van de aandacht die je ze geven

Ben aantal keren terug geweest voor kleine dingen maar Marco blijft correct en vriendelijk. En hij lost het direct op. Ben blij met de goede aandacht, Marijke

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goede ervaring met verkoper Marc de Viet. Geeft goede uitleg, makkelijk in de omgang, kun je van alles vragen en neemt de tijd voor jou als klant. Al met al een prettige ervaring

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Zeer professioneel en vriendelijk geholpen! Ik zal zeker mijn volgende auto daar weer kopen

• Showroom N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer goed geholpen. Wij zijn meer dan tevreden

geweldig

was zeer prettig

Top service!

Klantvriendelijk, deskundig en snel geholpen. Top service! Kan niets negatiefs melden.

Prima geholpen

Vriendelijk en correct contact

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede, vriendelijke en snelle service.

Duidelijk, geen poespas, vriendelijk en eerlijk! Makkelijk toegankelijk via WhatsApp.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Netjes geholpen aan een nieuwe auto

Ik was niet echt op zoek naar een andere auto maar gewoon aan oriënteren. In showroom netjes geholpen en zeker niet opdringerig wat soms bij bedrijven ook wel het geval is. En uiteindelijk een nieuwe auto gevonden en de levering was ook een klein feestje. Bedankt voor het fijne contact.