Op naar de 1.000.000 km!

Vanmiddag heb ik mijn Signum opgehaald welke als nieuw in de showroom stond. Ik heb deze auto inmiddels 17 jaar en de kilometerstand is opgelopen tot 914.000 km. De auto is vanzelfsprekend altijd in onderhoud geweest en grote reparaties waren zelden aan de orde. Helaas kwamen er bij laatste onderhoudsbeurt toch enkele zaken aan het licht waardoor ik ging twijfelen of het geen tijd werd om naar een andere Opel uit te zien. De monteurs bleken dusdanig betrokken te zijn bij deze prachtige auto dat zij voorstelden om de reparaties in hun eigen tijd uit te voeren. Bovendien werden de benodigde onderdelen door Autocentrum van Vliet beschikbaar gesteld. Nog steeds ben ik beduusd van deze geweldige service en ik zal mijn bewondering en lof voor dit bedrijf aan iedereen kenbaar maken! Het was een groot feest om weer met mijn vertrouwde Signum te kunnen toeren want het blijft een geweldig fijne reiswagen. We gaan er alles aan doen deze auto naar het miljoen te rijden, aan de werkplaats zal het zeker niet liggen want die is goud waard!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer goed en klantvriendelijk

Nu mijn derde kai bij Fase gekocht en je word er heel fijn en niet opdringerig geholpen zoals bij andere autobedrijven. Een aanrader als je een nieuwe of gebruikte Kia zoekt.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Professionele dealer, waar de klant nog echte aandacht krijgt.

Een jong gebruikte Kia Rio aangeschaft die er bij stond alsof deze nieuw was. Gekocht met het uitgebreide afleverpakket, geen spijt van. Auto stond er nog mooier bij dan bij de aankoop, o.a. grote beurt uitgevoerd, tank vol, paar steenslagplekjes keurig bijgewerkt en keurig onder een doek te wachten op zijn nieuwe baasje. Kortom, het gevoel bij de aflevering was wederom goed.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Lang moeten wachten door overmachtige omstandigheden, maar dat was het helemaal waard!

Uitstekende service, veel updates over de levering en verder niks om over te klagen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Altijd een goede service en vriendelijk ontvangst

Sinds 2016 klant bij Fase, eerst in Alphen aan den Rijn, inmiddels in Waddinxveen. Ik word altijd goed ontvangen en vriendelijk te woord gestaan zowel in de verkoop als in het onderhoud van onze auto's.

Nette aflevering

Super vriendelijk, fantastic geholpen

Geweldig wat een goede service onwijs bedankt

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Gast vrij en altijd goed geholpen door vriendelijk personeel

Prima geholpen, jammer van de lange levertijden maar dat is bij alle dealers

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

De ontvangst en verkoop in mei 2022 van de Kia Niro EV door uw collega Stefan van der Graaf is uitstekend verlopen. Ook de introductie na de afwikkeling van de aankoop van de Kia en de inname van de Renault afgelopen vrijdag was goed. Hij heeft zowel in mei als in november goed uitgelegd hoe alle "knopjes" werken. Niets dan lof.

Prima service weer

Zoals altijd prima service!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goede en plezierige service.

Geholpen door Stefan van der Graaf goede en plezierige verkoper ,verstand van auto's wat ik zeer belangrijk vind in de aankoop van een auto.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer goede ervaring met een service-level wat je zelden meer tegenkomt

Medio 2020 een Opel Combo aangeschaft welke - nog steeds - enorm goed bevalt. Los van dat dit natuurlijk belangrijk is viel voornamelijk de zeer goede service mij gedurende het hele traject op. Van begin tot eind is dit tip top in orde bij van Vliet. Zelfs 2 jaar na aanschaf heb je binnen 2 minuten antwoord op je vraag per mail waarbij de begeleidende medewerker de 'materie' als de dag van gisteren op zijn netvlies heeft. In het bijzonder hierbij complimenten voor Wesley van Ingen. Zoals al aangegeven kom je dit vandaag de dag niet vaak meer tegen. Opel bevalt goed, wanneer ik toe ben aan een nieuwe en dit wederom een Opel wordt zou ik niet twijfelen over een andere zaak.

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Top bedrijf en super service. Aanrader

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goed geholpen. Prima service.

Kom er al jaren. Prima bedrijf.

goed,plezierig,efficient

deze ervaring beoordeling betreft auto verkoper Stefan van der Graaf

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Huidige auto ingeruild. Prettig geholpen door de verkoper. Het bedrijf is professioneel in haar communicatie en komt afspraken na. Ik kan iedereen aanraden om dit zelf te ervaren door een bezoek te brengen aan de showroom.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Showroom ziet er netjes uit. We zijn heel goed geholpen door verkoper Stefan. Zoals beloofd een prachtige auto.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Supeblij met mijn eerste auto, mede dankzij Ronald!

Ik heb afgelopen maand mijn allereerste auto gekocht. Via de overzichtelijke website zag ik een mooie optie bij PHG Van Vliet, waarna ik een verzoek stuurde voor een testrit. Ik stuurde op woensdag een mail en kon pas in het weekend langskomen, dus ik moest afwachten of de auto niet in de tussentijd verkocht werd. Op vrijdagochtend kreeg ik een mailtje van Ronald dat hij de auto voor mij had gereserveerd, zodat ik zaterdag een testrit kon maken en de keuze had om de auto te kopen. Super fijn! Op de dag van de restrit ben ik super geholpen en besloot ik de auto te kopen. Mijn auto kon binnen 4 dagen rijklaar gemaakt worden, zodat ik hem kon gebruiken op een belangrijke dag diezelfde week. Ook in de service zijn ze erg meedenkend geweest, al met al echt heel tevreden. Speciale dank aan Ronald!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Erg vriendelijke verkoop die op een eerlijke manier zaken doet. Ben ik erg over te spreken.

Goed geregeld

Goede service duidelijke afspraken. Met zorg voor de auto

Zeer goed, Prima geholpen door Stefan van der Graaf

Helaas wel een smetje voor de beurt die de auto heeft gekregen want vanmiddag tijdens een regenbui bleken de ruitenwissers niet vervangen. Deze stuiteren zo ongeveer over de voor- en achterruit. Ik zal zelf even nieuwe bestellen.

Zorgvuldig en eerlijk

Geen blabla, maar duidelijk en eerlijk. Heel zorgvuldig rondom aankoop nieuwe auto.

Super service!

Opel Van Vliet heeft mij goed geholpen bij de keuze voor een elektrische (lease)-auto. Er kwam een snelle offerte en na het accepteren is de aanvraag heel snel verwerkt. Ook was er alle tijd voor een proefrit en voor overige vragen. Bij het ophalen was de auto volledig opgeladen, mooi ingepakt in een hoes, werd ik verrast met een mooie bos bloemen en werd de auto van A-Z uitgelegd. Heel fijn dat er uitgebreid de tijd wordt genomen. Ik zou Van Vliet zeker aanbevelen!

• Reden bezoek: Andere reden

goede communicatie, goede levering, goede uitleg, auto ook prima

Geduldige uitleg bij proefritten, bij bestelling en bij aflevering. Duidelijke communicatie in het hele proces tussen november 2021 en augustus 2022. Fijn dat ook rechtstreeks geschakeld werd met de leasemaatschappij over bestelling en levering.