Prettig geholpen

Zeer prettig geholpen. Niet opdringerig

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer aangename levering en aankoopmoment

Zowel het hele verloop van de proefrit en aankoop als de aflevering van de auto waren heel prettig en aangenaam. Geen vraag was te veel en hoe de auto werkt is uitgebreid en duidelijk uitgelegd op een leuke manier! Ook fijn dat ik nog via de app een vraag snel beantwoord kreeg en dat de verkoper Stefan nog even nabelde of alles naar wens is.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Zeer geduldig zelfs na mijn 20ste telefoontje. Goede ervaringen!!

Ontspannen, transparant en prettig

Sharon heeft ons erg prettig geholpen. Ontspannen en zonder op te dringen. Veel informatie gekregen en tijd om erover na te denken. Fijne ervaring, zeker aan te raden!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fijn geholpen, auto helemaal naar wens.

Goede communicatie, precies de auto voor me uitgezocht die ik graag wilde. Goede service!

Top ervaring bij van Vliet

Ben heel goed geholpen en geïnformeerd bij de aankoop van mijn Peugeot! Vriendelijke verkoper, dank je Richard, dus ik ben heel tevreden de deur uitgelopen en ben een mooie auto rijker! Van Vliet Alphen is zeker aan te raden!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super service zelfs voor een niet klant!

Ik was al 1,5 maand onderweg om de U Connect Services van mijn 500 C E geactiveerd te krijgen. De auto werd door een ex Opel garage verkocht die mij pas na koop berichtte dat dit een Duitse import was. Enfin Fiat medewerkers en helpdesk Milaan etc konden dit niet regelen...Edwin Bakker deed dit in een paar uur!! Echt super blij mee hab de moed al opgegeven.

• Reden bezoek: N.v.t.

Prima bedrijf over 2 jaar kom ik terug met inruil!

Prima geholpen door de zeer succesvolle verkoper. Die na mijn mening het ver gaat schoppen in uw onderneming.!!! Als hij de kans die hij krijgt ook netjes oppakt. Het Tallent is aanwezig. Robin is zijn naam. Zou u hem een compliment willen geven!. Min punt er is niet aangeboden een Kia verzekering te overwegen!.,heb ik zelf gedaan en afgesloten met behulp van het bedrijf.

• Reden bezoek: Andere reden

Top bedrijf

We zijn zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Ook een reeële prijs gekregen voor de inruilauto.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Onze ervaring met Fase is zonder meer goed te noemen. Receptie onderhoud werkt netjes op tijd en is voldoende flexibel: kreeg gewoon een auto mee, toen over onderhoudsafspraak een misverstand ontstond. Zoeken altijd van te voren contact alvorens te repareren ondanks de 7 jaar garantie. Verkoper Stefan van der Graaf heeft ons prima geholpen bij inruil van onze auto en aanschaf van een nieuwe. Heeft voor ons een alternatief gezocht toen levering vertraagd was. Alleen maar goed! En echt ik heb al de nodige dealers van binnen gezien. Kia is een premium merk zonder de prijzen zal ik maar zeggen.

bedrogen

Op de factuur staat een item: "ruitensproeiervloeistof" Toen ik thuis kwam heb ik gekeken en de tank is half leeg! Waar heb ik voor betaald? Er zit emulsie onder de olievuldop. het kan erop wijzen dat de vloeistof zich vermengt met de olie, d.w.z. een ernstige storing. Gelukkig weet ik dat mijn reizen (winterperiode) kort zijn en is het alleen maar condensatie van waterdamp. De monteur zou me er echter naar moeten vragen om storingen uit te sluiten. Kan ik er zeker van zijn dat de keuring van mijn auto betrouwbaar is uitgevoerd? Volgens mij helaas niet.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goedendag Sebastian, Hartelijk dank voor het uitten van uw klacht. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt om ons in de gelegenheid te stellen uw klacht op te lossen. Het voorgestelde bedrag van € 25,00 was voor het wisselen van de wielen van voor naar achter. Dit lijkt ons een redelijke inschatting voor het werk. Ruitensproeiervloeistof wordt standaard door ons bijgevuld en is onderdeel van de servicebeurt. Als wij verzuimd hebben dit bij te vullen, dan willen wij dit uiteraard alsnog doen, of deze kosten aan u crediteren. We horen graag wat uw voorkeur heeft. Om een onderbouwd antwoord te kunnen geven op de emulsie moet ik bij mijn collega`s informeren. We komen hier zo snel mogelijk bij u op terug. Wat ons betreft kunt u er zeker van zijn dat de keuring van uw auto nauwkeurig is uitgevoerd. Wij realiseren ons echter dat wij fouten kunnen maken, dus mocht u een herkeuring van uw auto op prijs stellen dan is dat mogelijk. Met vriendelijke groet, Gerben (directeur Fase Autobedrijven)

Wij zijn zeer tevreden over onze auto en over de verkoper die ons hierbij geholpen heeft.

Wij zijn zeer tevreden over uw verkoper Stefan de Graaf. Hij was deskundig en vriendelijk en heeft ons uitstekend geholpen met de aankoop van onze Kia Venga.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Gewoon goed, zoals het behoort te zijn!

Mijn “oude” Kia ingeruild voor een nieuwere.. “nette” inruilprijs teruggekregen, en met een “schappelijke” bijbetaling omgeruild voor een nieuwere. Beide partijen tevreden. De aflevering was keurig verzorgd. Verkoper Stephan vd B. nam alle tijd voor tekst en uitleg en heeft een uitstekend empatisch vermogen.

Erg prettig

Wij waren ons aan het oriënteren voor een nieuwe auto en kwamen bij autocentrum van Vliet in Woerden terecht. We werden zeer prettig ontvangen en er werd moeite gedaan om ons te adviseren en met ons mee te denken. Nog bij andere autobedrijven gekeken maar daar was de klantvriendelijkheid een stuk minder.

Persoonlijk , service gericht, en van A tot Z geregeld

Op internet een auto uitgekozen , voor ons was dit de Opel grandlandx . Mailtje gestuurd voor een proefrit , voor ons was dit op een uur rijden van ons huis , we kregen gelijk een mail terug met een planning voor de proefrit, éénmaal daar aan gekomen prettig ontvangen door Marc de verkoper hij heeft ons werkelijk super goed geholpen en antwoord gegeven op al onze vragen en zelfs over de app super snel antwoord echt top service ( zoals ik het noem ) liefde voor het vak . De auto werd vanmorgen afgeleverd en we hopen op veel rijplezier , maar ik heb vertrouwen in deze vestiging in Woerden dat het goed komt.

Prettige contacten, zorgvuldige service

Aankoopproces soepel verlopen. Afspraken nagekomen. Goed bereikbare dealer.

goedeservice

De verkoper is klantvriendelijke en deskundig

Super verzorgd

Onze aanschaf gedaan van onze 2e hands Opel Crossland x, Super verzorgd. Mooie auto en Super verzorgd door Marc.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Top service en heel erg vriendelijk!

Ik heb een hele goede ervaring beleefd waarbij service en kwaliteit natuurlijk belangrijk is. Verder ben ik ook goed ingelicht over de auto en ben ik goed geholpen. Hartstikke bedankt!

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Service met een lach en waar klant centraal staat

Van begin tot afleveren nieuwe auto(daarna ook nog). Goed contact met Matthias gehad, meedenkend en behulpzaam en goed services. Zijn Collega's moet ik ook niet vergeten dat zijn ook toppers!! Voor een Peugeot in omgeving Alphen aan den Rijn moet je PGH van Vliet zijn!!

Vriendelijk,

Klantvriendelijk ontvangst , zeer tevreden met de service die ze leveren bij aanschaf van een auto.

Goed en snel afgehandeld

Tweede hands auto gevonden in filiaal woerden. Volgende dag binnen gelopen voor deze auto. Uitleg en proefrit geen probleem. Deze auto genomen en konden deze auto een paar dagen ophalen. Auto zag er prima uit en alles vlot afgehandeld.

Zeer tevreden met van Vliet

Ons bezoek aan van Vliet was prettig. We hebben rustig kunnen rond kijken voor een occassion. Marc heeft ons fijn geholpen zonder opdringerig te zijn. Dit hebben we wel eens anders mee gemaakt. We hebben ook een auto gekocht bij van Vliet. En op de dag van ophalen was het tot in de puntjes geregeld.

Vakkundig

Op zoek naar informatie voor mijn volgende auto kwam ik terecht bij Peugeot Woerden daar hun modellen per generatie mooier worden. Geen opdringerige verkopers maar oprecht geïnteresseerd in jouw wensen. Enthousiast benaderd door Dion die alles duidelijk en begrijpelijk uitlegde ging ik met genoeg stof tot nadenken weg en later in de week informeerde hij of alles duidelijk was of misschien nog vragen had. Meteen een vervolg afspraak gemaakt en besloten om een bestelling te plaatsen. Prima bedrijf en zeer vakkundig geholpen.