Glitter afhandeling

Afspraak goed uitgevoerd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben helemaal tevreden.

We worden zeer vriendelijk geholpen.

Enige irritatie

Over de kwaliteit van de onderhoudsbeurt kan ik niet oordelen. Heb ik alle vertrouwen in. Ik had afgesproken om een leenauro mee te nemen. Naast de kosten van 8,25 per dag werd mij verteld dat ik de auto bij terugkomst moest hebben afgetankt. Ik deelde de medewerker mede dat ik alleen heen en terug naar Goor (32km) moest en dat ik niet van plan was om 2 liter benzine te tanken. Er werd mij verteld dat het toch moest. Ik ben weggegaan met de mededeling dat ik het niet ging doen. Ik had mij voorgenomen,mocht men er bij terugkomst een kwestie van maken, dat ik dan na 50 jaar Noordegraaf en Ford op zoek zou gaan naar een andere garage/merk. Er werd echter niet over gesproken. Ik denk dat Noordegraaf beter dit soort kleine ritten in een iets hogere dagprijs kan calculeren dan deze irritatie oproepen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service, maar veel te duur!

Niks mis met beurt, wat alle garages kunnen. Huurauto prima. auto mooi schoon, maar prijs onacceptabel hoog Eur 370 voor een simpele beurt aan een nog geen 3 jaar oude auto waar verder niks aan maneert is veel te veel. geen aanrader! Ik heb hierover nog telefonisch contact gehad, mijn opmerking werd voor kennisgeving aangenomen met de opmerking ‘de meeste klanten laten het er bij zitten’. Zo raak je je klanten kwijt; mij in ieder geval wel.

Zéér goed ook ontvanst

GEWOON SUPER

HET IS NA 40 JAAR NOG STEEDS GOED.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heelmbehulpzaam, ook met kleine extra verzoekjes

Heel tevreden

Correcte klantbehandeling

Afspraak vlot gemaakt, werkzaamheden correct uitgevoerd, nota toegelicht. Volledig tevreden.

Goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle afspraak voor mijn Fiesta, onderhoud uitgevoerd en navigatie ge-update. Super geregeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voel me niet serieus genomen

Ik krijg een factuur van 1100. Aangegeven dat ik dat te hoog vindt en ik bij een andere garage minder betaal. Ineens kon er 2 keer 25% korting van af op de onderdelen. Wordt ik dan wel serieus genomen. Het voelt een beetje dat ik genaaid wordt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

alles correct uit gevoerd zoals afgesproken

afspraak makkelijk gemaakt en alle afspraken zijn correct uitgevoerd

prima service

ondanks de grote leeftijd van mijn scorpio (20 jaar) prima service

Prima, normale onderhoudsbeurt.

een zeer goede garage

We hebben bij jullie de auto gekocht en zijn zeer tevreden over het onderhoud. Alleen jammer van de afgelopen keer dat wij zeer nadrukkelijk aangegeven hadden zowel bij het maken van de afspraak alsbij het brengen van de auto op 29 oktober dat de auto uiterlijk om half vier gereed zou zijn i.v.m. een oog operatie die die dag gepland stond, We wilden op tijd naar huis(Hardenberg) i.v.m. de duisternis (wintertijd) en mijn vrouw moest rijden. Maar helaas de auto was niet gereed. Jammer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De ontvangst is heel goed ze staan je goed te woord ze zijn heel vriendelijk wat verlangd een klant dan nog meer .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke ontvangst, ook 's ochtends vroeg. Leenfiets mee. Goede informatie over APK-bevindingen. En aan het eind van de dag een schone auto ophalen is steeds weer een fijne ervaring.

zeer goed

onderhoudsbeurt, zou graag een specificatie hiervan ontvangen bedankt voor halen en brengen en correcte behandeling

• Deskundigheid/Vakmanschap

Er word snel en adequaat service verleend.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Behulpzaam en vooral zeer vriendelijk

Afspraak op tijd. Goede service

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Altijd supper goed geholpen

Goede service en altijd goed geholpen met een kleine of grote reparatie,ga zo door .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Roestvrijstalen wielmoeren waren meegegaan met de verkoop van mijn vorige Ka+. Monteur had nog een setje liggen en heeft deze er op gezet. Prijs viel reuze mee. Bedankt.

Goed.

Goed tevreden zoals altijd.

Goede werknemers

Wordt prettig geholpen en geven deskundig antwoord.