ik ben vriendelijk en direct gehollen

uitstekend

• Deskundigheid/Vakmanschap

personeel aardig genoeg en behulpzaam jde navigatie is nog steeds niet naar behoren.

Na vier pogingen om de navigatie te opdaten is het steeds nog niet gelukt. Het is belooft bij aankoop dat de navigatie elk jaar bijgewerkt zou worden maar de navigatie die wij nu gebruiken is van 2016. Sinds wij deze auto gekocht hebben bij jullie 14 februari j.l. is dit euvel n og steeds niet verholpen. De monteurs hebben vier keer getracht dit wel voor elkaar te krijgen de laatste keer is onze auto een week bij jullie in de garage geweest Ford is bij deze niet nagekomen wat bij de koop beloofd is. Zwaar teleurgesteld in de software van Ford graag zien wij binnenkort de software voor de navigatie van 2020 tegemoet.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Ben al ca. 40 jaar klant met de 5e Ford en nog steeds tevreden!

Beurten, reparaties e.d. zijn altijd goed en naar tevredenheid uitgevoerd, nog nooit daarna een herhalende reparatie gehad. Aanbevelingen en vervanging waren ook altijd terecht. Gewoon een goed garagebedrijf die met je meedenkt en met vriendelijke mensen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Helemaal tevreden, vriendelijk ontvangen, gastvrij ook en prima service!

Zie boven

Lastig probleem opgelost!

Klachtgericht

Vriendelijk ,gastvrij 👍

Snel en goed geholpen

Prima ervaringen, snel en helder. Enige minpuntje vind ik dat een leenauto niet gratis is.

Snelle service.

Lamp stuk, werd gelijk gerepareerd.

Prima service.

prima service, afspraken duidelijk en zeer klantvriendelijk.

prettig en vakkundig personeel

Het personeel is prettig in de communicatie en vakkundig. Verder denkt personeel mee met de klant.

Perfect geregeld alles...@

Top...

Geweldige service

Nog steeds een geweldige service en deze keer zelfs de auto nog gewassen en de banden van vuil ontdaan. Ik mis alleen het werkbriefje waardoor ik niet weet hoe de profieldiepte van de banden is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben goed en correct geholpen. Bedankt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles is prima verlopen, geen aan of opmerkingen !!

Goede service !!!

Geweldige service, van Clemens

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geen service maar te duur

Service uitstekend naar €350 voor een gewone beurt is wel erg veel als er verder niets mankeert aan se auto.

zie onder

Goede service en klantvriendelijke behandeling.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed telefonisch geholpen. Duielijke afspraken gemaakt waa men zich aan gehouden heeft

Zie boven

Vakmanschap is meesterschap

Verder..... Je kunt gemakkelijk afspraken maken. De medewerkers voeren die stipt uit. Communicatie verloopt soepel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voor een Vignale is de service net niet goed genoeg

De inhoud van de Vignale service is niet duidelijk. In een Engels talige video wordt vervangend vervoer aangeboden. Op interne staat een haal- en breng service van huis of kantoor aangegeven. Is wassen van de auto ook onderdeel van het service pakket? Van te voren dit aangegeven en ook bij afgifte van de auto voor de beurt maar daarop is geen strukturele aktie genomen. Wel heb ik gratis vervangend vervoer gekregen, waarvoor mijn dank. Auto was niet gewassen, omdat ik te moeilijk gedaan heb? Ford moet dit duidelijker maken. Dan weet ik waar ik de volgende keer aan toe ben. Beurt netjes uitgevoerd. Graag reaktie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, afspraak altijd op tijd en deskundig personeel.

Goed geholpen en altijd op tijd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Banden wissel ook dit jaar weer goed verlopen.

De afspraak stond voor 08.00 geplant echter om 08.30 werd de auto pas binnengehaald,voor de banden wissel.Toch was het geheel rond 09.15 afgerond.

Auto gekocht

Dit zijn de grootste oplichters. Pas op mensen. Dit zijn echte oplichters. Betaal liever wat extra’s aan een particulier dan aan deze grote criminelen.