uitstekend

keurig behandeld en te woord gestaan onderhoud en een kleine reparatie naar mijn mening goed uitgevoerd .

Heel goed

Aangename verrassing de auto gepoetst terug te ontvangen. Het filmpje mbt de controle is een aanvulling. Als ik in het vervolg wordt aangesproken met mevrouw ipv meneer zou ik dat waarderen.

perfect geholpen

Zou die maandag met vakantie gaan maar er moest een kleine reparatie aan de koelleiding plaatsvinden. Welnu dat werd keurig geregeld.

Zeer klantvriendelijk en ik vind het prettig om voor die tijd een mail te mogen ontvangen met de eventuele kosten top

Vriendelijk, goede uitleg, goede service

Keurig geholpen, als naar wens

prima geholpen

afspraak goed geregeld leenfiets stond beschikbaar eerst gebeld voor de meer gevonden herstelwerkzaamheden en prijs doorgegeven

Alles naar wens.

Vriendelijke mensen, goede service

Onderhoud uitstekend uitgevoerd.

Werk aan mijn Cmax prima uitgevoerd. Het betrof Onderhoud,APK en distributieriem.

Mijn ervaring bij de eerste beurt is goed vergeleken bij het ophalen van de auto . Toen werd de auto aan mij gegeven alsof ik een last bent. niet eens een kleine bos bloemen. Ik heb nu een negatieve beeld van de verkoop afdeling. Maar bij de werkplaats word je behandeld als een koning. Dit vond ik een verschil van dag en nacht. Als ik een beoordeling aan de verkoop moest doen dan zou ik niet meer dan 1 ster kunnen geven

Correct en vriendelij

Eerlijk en correct geholpen. Bij repataties altijd contact met de klant en goede uitleg

prima geholpen zonder afspraak. het enigste wat tegen viel was de rekening.

Positief

Flot en vriendelijk contact.

Prima volgens afspraak

Prima service en komen afspraken na

Goed bedrijf met ervaren mensen, behulpzaam en professioneel. Komen afspraken na en werken voor een scherp en concurrerend tarief.

Goed en vriendelijk geholpen door de monteur.

Afspraken worden nagekomen in een perfecte prijs kwaliteit verhouding

Heldere communicatie en er wordt gedaan wat gezegd wordt. Keurige leenauto meegekregen en geen afgetrapt autootje. Reparatie en onderhoud conform afspraak uitgevoerd tegen keurig tarief en geen verrassingen op de factuur.

Dik tevreden.

Kort na de beurt ving de vakantiereis aan. De auto heeft zich voortreffelijk gedragen, ook goed uitgebalanceerd.

Het duurde langer dan afgesproken

Afspraak gemaakt dat ik op de beurt kon wachten en dat deze om 8 uur zou aanvangen en om half tien klaar zou zijn. Ik was er om tien voor acht en heb de sleutels afgegeven en nogmaals gezegd dat ik wacht en dat het om half tien klaar zou zijn. Mijn auto ging pas om tien voor half negen van de parkeerplaats naar binnen en was om kwart over tien pas klaar. Gevolg: te laat komen op mijn afspraak! Ik kan dus gerust twintig minuten later een auto brengen omdat er niet eerder aan begonnen wordt….Vind ik geen goede zaak!

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam

Waar ik ook voor kom, alles wordt netjes geregeld of opgelost

Bijzonder prettig en professioneel

Ook leuke moderne info via provorma nota en werkplaatsvideo. Altijd bereid te helpen ook.

wordt netjes en goed uitgevoerd

Ik ben heel goed en snel geholpen.

Vriendelijke en vakkundige mensen bij Ford. Ook de koffie was heel goed.

goede snelle service

direct geholpen en afspraak kunnen maken met prijsopgaaf.

Filter op locatie