7

Goed

Ben een vaste klant, wordt over het algemeen goed en correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Goede garage

Ik ben er heel vriendelijk en netjes geholpen kom er zeker wel weer

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

Goed afgehandeld

Tevreden klant! Met vriendelijke groet..

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Ben tevreden met de geleverde diensten en uitleg.

De distributie riem en toebehoren is vervangen zodat ik weer jaren verder kan. Zowel verkoop als onderhoud op een goed en vriendelijk niveau. Keep up the good work ,,,groetjes fam Arnoldus

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

helemaal tevreden

prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
6

UIteindelijk tevreden

L.s. Graag deel ik mijn ervaring m.b.t. tot het onderhoud aan mijn auto die ik door uw garagebedrijf heb laten uitvoeren. Bij het plannen van de onderhoudsbeurt begin januari 2020 werd ik geholpen door een medewerker uit uw werkplaats. Ik werd verrast door het antwoord op de vraag van mij dat ik graag een software en navigatie update geïnstalleerd wilde hebben. De dienstdoende werkplaats medewerker vertelde mij dat ik dit eerst zelf moest proberen en als ik er niet uit kwam dit alsnog kon aangeven. Dit vond ik vreemd. Op 8 januari ontving ik per mail een proforma factuur voor de nog uit te voeren onderhoudsbeurt op 9 januari, de onderhoudsbeurt die uiteindelijk op mijn verzoek ten gevolge van ziekte op 16 januari jl. is uitgevoerd. De kosten opgaaf vond ik buiten proporties en heb daarom om een specificatie van de kosten opgevraagd. Deze specificatie heb ik gekregen en is mij mondeling toegelicht door de heer Koelman van uw bedrijf. Uit de kostenopgaaf bleek dat er kosten in verwerkt waren die niet in rekening gebracht mochten worden. Om het geheel sluitend te maken was er ook een post opgenomen die niet nader gedefinieerd kon worden. De totale opgaaf van kosten is uiteindelijk in goed overleg naar beneden bijgesteld. Tijdens het uitgevoerde onderhoud ben ik gebeld nogmaals door de heer Koelman gebeld over het vervangen van een set vloermatten en ruitenwissers waarbij hij mij de set vloermatten en de ruitenwissers voor een marktconforme prijs aanbood. Dit waardeer ik zeer! Uiteindelijk ben ik tevreden, maar de weg er naar toe, een kostenopgaaf van de te verwachte kosten moet voor mij naar de toekomst scherper en transparanter. Ik vind dat een ondernemer moet verdienen aan het werk dat hij uitvoert, in dit geval het uitvoeren van een onderhoudsbeurt aan mijn auto. Anders heeft de ondernemer geen bestaansrecht. Ik wil hierbij opmerken dat het niet zo moet zijn dat (als voorbeeld) in mijn geval de bougies werden aangeboden voor meer dan het dubbele van de inkoopprijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

goed conform afspraak

afspraak gemaakt; offerte gekregen; na onderhoud auto op tijd weer terug; kosten conform offerte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

Nette ontvangst en de auto heeft binnen de afgesproken tijd zijn onderhoudsbeurt gehad.

Ik ben netjes ontvangen en conform afspraak is het onderhoud aan mijn auto binnen de gestelde tijd gedaan. De koffie was lekker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

goed

Geen problemen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

uitstekend in alle opzichten.

Hartelijke ontvangst met duidelijke uitleg en koffie. Aangename wachtplek met Wifi en literatuur. Werd op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Auto werd keurig gewassen afgeleverd. Dikke pluim dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
10

Uitstekend.

Kon zeer snel nog geholpen worden om 16.30 uur om een lampje te vervangen. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

Prima en snel

Goede ontvangst en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Goed

Ik kom al 36 jaar bij ford Oldenzaal (masseling,ford oldenzaal,) nu Baan .ik hoop dat er weinig veranderd en dat de monteurs en overige personeel, in de toekomst nog tijd hebben om zo als nu niet als een nummer,maar als klant. Vr groet B Baveld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
7

Tevreden met afhandeling beurt

Afspraak digitaal gemaakt maar trof geen bevestiging in mijn mailbox aan. Bleek wel verzonden door u maar zat ook niet in mijn spam (ongewenste mail). Zeer vriendelijk en kundig te woord gestaan bij de receptie. Het viel me op dat bij het brengen van de auto niet gevraagd werd of ik opmerkingen over de auto had waarnaar gekeken moest worden. Kosten van een “kleine beurt” (na 2 jaar) vind ik best hoog. (389,-). Ik heb ervaring met een “Koreaanse concurrent”. Daar wordt de auto na een beurt altijd gewassen; kost een lamp vervangen en ruitenwisservloeistof bijvullen niets. En is een leenauto altijd gratis. Daar valt nog wat te winnen. Niettemin zeker tevreden met de service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

bezocht werkplaats voor service actie Ford electr rembekrachtiging

Keurig ontvangen door receptioniste. Afwikkeling tot mijn tevredenheid uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
10

Goede service

Fijne dealer. Levert goede service, lost problemen goed op als deze er zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

Goed

Ik kreeg voor het eerst een proforma nota vooraf. Voor mij vreemd. Had niet gehoeven temeer er daarna nog meer reparatie nodig bleek te zijn. Overigens, heel correct, ben ik daar vooraf wel over gebeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

snel en vlot geholpen, auto stond klaar op afgesproken tijdstip

Tijdens routine beurt bleek een extra reparatie (lekkende keerring versnellingsbak) aan te raden. Tijd om, zoals de ANWB aanraadt, te shoppen bij andere reparateurs is er dan in feite niet. En dat is jammer voor mijn portemonnee. Een beurt loopt dan al gauw in de papieren. Voordeel is wel de auto-gebonden mobiliteitsgarantie, het schoonmaken van de vloer en carwash beurt die je er "gratis" bij krijgt. Nog fijner zou zijn dat er op verzoek een gratis leenauto ter beschikking wordt gesteld ipv een huurauto. Of een haal-breng service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
5

alles correct uitgevoerd,maar.......

een kater over de hoogte van de rekening. Accuprijzen op Internet vergeleken.(naderhand) Ford buitensporig hoog. Dit Joran (masseling) telefonisch meegedeeld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Goed

Keurig ontvangen, prima uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
4

Duur. En afwachten hoe Ford de garantie aanvraag beoordeelt.

Ik heb de laatste 10 jaar Volkswagen en Seat gereden. Service intervallen van 30000 km en beurten die tussen 200 en 300 Euro kostten. De Ford moet elke 20000 km naar de garage en de prijs voor deze beurt was maar liefst 374 Euro voor anderhalf uur werk, 4 liter olie, 2 filters en wat remvloeistof. Dat is stevig te noemen. Maar dan zijn we er nog niet. Tijdens de beurt wordt er een lekkende waterpomp ontdekt, anderhalve maand na afloop van de fabrieksgarantie. Reparatie kosten 685 Euro! De auto heeft 36000 km gelopen. Op mijn verzoek is er een aanvraag voor garantie verzonden naar Ford, maar daarop heb ik nog geen antwoord. Een jaar geleden liep de aircopomp vast, waardoor ik de auto 12 dagen kwijt ben geweest. Dus eerlijk gezegd ben ik knap ontevreden met de auto op zich. De kwaliteit laat behoorlijk te wensen over. Al met al kan ik niet zeggen dat ik blij ben met de overstap van VW/Seat naar Ford. Noordegraaf/Baan kan hier weinig aan doen, maar waarschijnlijk is het de eerste en meteen de laatste Ford.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

Goed

Prima, zie hieronder!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Deskundig,eerlijk en prettige garage.

Al jaren mijn vaste garage. Mijn ervaring met deze garage is dat ze kwaliteit leveren, hun verplichtingen nakomen en service gericht zijn, hier is de klant koning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

goede en snelle service met aandacht voor de klant

goede en snelle service met aandacht voor de klant met als extra een gewassen en schoon gemaakte auto bij het afhalen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina