Ik kreeg voor het eerst een proforma nota vooraf. Voor mij vreemd. Had niet gehoeven temeer er daarna nog meer reparatie nodig bleek te zijn. Overigens, heel correct, ben ik daar vooraf wel over gebeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

snel en vlot geholpen, auto stond klaar op afgesproken tijdstip

Tijdens routine beurt bleek een extra reparatie (lekkende keerring versnellingsbak) aan te raden. Tijd om, zoals de ANWB aanraadt, te shoppen bij andere reparateurs is er dan in feite niet. En dat is jammer voor mijn portemonnee. Een beurt loopt dan al gauw in de papieren. Voordeel is wel de auto-gebonden mobiliteitsgarantie, het schoonmaken van de vloer en carwash beurt die je er "gratis" bij krijgt. Nog fijner zou zijn dat er op verzoek een gratis leenauto ter beschikking wordt gesteld ipv een huurauto. Of een haal-breng service!

alles correct uitgevoerd,maar.......

een kater over de hoogte van de rekening. Accuprijzen op Internet vergeleken.(naderhand) Ford buitensporig hoog. Dit Joran (masseling) telefonisch meegedeeld.

Keurig ontvangen, prima uitleg

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duur. En afwachten hoe Ford de garantie aanvraag beoordeelt.

Ik heb de laatste 10 jaar Volkswagen en Seat gereden. Service intervallen van 30000 km en beurten die tussen 200 en 300 Euro kostten. De Ford moet elke 20000 km naar de garage en de prijs voor deze beurt was maar liefst 374 Euro voor anderhalf uur werk, 4 liter olie, 2 filters en wat remvloeistof. Dat is stevig te noemen. Maar dan zijn we er nog niet. Tijdens de beurt wordt er een lekkende waterpomp ontdekt, anderhalve maand na afloop van de fabrieksgarantie. Reparatie kosten 685 Euro! De auto heeft 36000 km gelopen. Op mijn verzoek is er een aanvraag voor garantie verzonden naar Ford, maar daarop heb ik nog geen antwoord. Een jaar geleden liep de aircopomp vast, waardoor ik de auto 12 dagen kwijt ben geweest. Dus eerlijk gezegd ben ik knap ontevreden met de auto op zich. De kwaliteit laat behoorlijk te wensen over. Al met al kan ik niet zeggen dat ik blij ben met de overstap van VW/Seat naar Ford. Noordegraaf/Baan kan hier weinig aan doen, maar waarschijnlijk is het de eerste en meteen de laatste Ford.

Prima, zie hieronder!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig,eerlijk en prettige garage.

Al jaren mijn vaste garage. Mijn ervaring met deze garage is dat ze kwaliteit leveren, hun verplichtingen nakomen en service gericht zijn, hier is de klant koning.

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede en snelle service met aandacht voor de klant

goede en snelle service met aandacht voor de klant met als extra een gewassen en schoon gemaakte auto bij het afhalen

Top team en top service

Top service

zoals afgesproken

Vooraf gezegd duur van de controle beurt 1.5 uur . Ik heb er op gewacht , in die tijd regelmatig koffie of thee aan geboden , prima . De controle beurt is uitgevoerd , geen bijzonderheden , de auto is gewassen en van binnen uitgezogen . PRIMA !!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

uitstekende sevice en zeer snelle afhandeling van de klacht, zonder veel wachttijd.

zeer snelle service en de klacht is snel verholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Reparatie is nog niet afgerond

Om de reparatie af te ronden is al een onderdeel besteld. Zodra het binnen is zal de reparatie worden afgemaakt.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Na grote beurt, auto keurig gepoetst en schoongemaakt. Prima service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig en snel geholpen.

Snel en goed geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles gelopen zoals verwacht, Prima.

Alles netjes gelopen zoals verwacht.Van te voren afspraak gemaakt via de website. De map met gegevens van mijn auto lag al klaar.Sleutel afgeven, en de mevrouw van de receptie bracht mij netjes naar de leenfietsen. Paar uur later telefoontje dat ik mijn auto weer kon ophalen.

Netjes en snel geholpen.

Snel en netjes geholpen.

Goed geholpen!

Bij APK kwamen ze erachter dat de gordels vervangen moesten worden. Dure grap, maar moet nu éénmaal. Deze hebben ze besteld. Op de dag dat mijn auto gerepareerd moest worden kreeg ik in de ochtend een sms dat het materiaal niet binnen was. De afspraak was al 2 weken eerder gepland, best vervelend. Uiteindelijk is voorgesteld dat ik een auto van Autofischer mee mocht nemen totdat mijn auto weer APK was (op kosten van Fischer). Uiteindelijk was mij auto dezelfde dag nog klaar :)

is heel goed en snel.

snel geholpen .

Super slecht

Nooit meer dat ik nog een auto ga kopen bij deze merkdealermaffia’s. Ze kunnen auto’s heel goed verkopen met gebreken.

Uitstekend geholpen!

Uitstekend geholpen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals afgesproken, de tijd die we hadden afgesproken. Ik werd correct teruggebeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede afspraken en juiste afwikkeling

Via site afspraak gemaakt. Alles was goed geregeld. Kreeg binnen korte termijn bericht over gebreken. Met de oplossing geboden was ik tevreden over de afloop. De rekening was conform afspraak.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en deskundig team.

Bij receptie helpen de heren vlot en voorkomend.

snelle service

snel een afspraak gekregen auto een avond van te voren gedracht en de volgende dag was de auto gewassen en wel klaar!

gewoon goed

nette behandeling van auto en klant

Filter op locatie