Zeer vlot en vriendelijk geregeld

Zes maanden wachten op een nieuwe auto was voor mij te lang. Na even rondbellen door verkoper was het snel beslist.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Heel blij met deze mooie auto!

Een auto die momenteel volledig past bij onze (gezins)situatie. Hier gaan wij veel plezier van hebben de komende jaren. Ook onwijs fijn dat wij door middel van lease zorgeloos kunnen rijden.

zeer goed

Beetje onduidelijk bij de aankoop, welke auto ik zou krijgen, maar alles is goed gekomen en ik bedank Alex.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Top geholpen door Jorrit.

Alles wat we besproken hebben werd en is geregeld super. Bedankt Jorrit.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Deskundig, attent, betrouwbaar en vriendelijk

In het proces van kennismaken, wensen inventariseren, keuze en aankopen zijn wij uitermate vriendelijk en deskundig begeleid door Alec. Zo zijn wij bij de juiste auto binnen ons budget terecht gekomen en genieten ieder dag van onze etech hybride arkana.

Doordat ik altijd super goed wordt geholpen ben ik nog steeds een uitermate tevreden klant bij ABD in Heerenveen.

Je voelt je welkom en goede service.

Fijne medewerkers, altijd een warm onthaal en veel is mogelijk. Komen uit Nijmegen, dus dat zegt wel wat.

probleem op een heel prettige manier opgelost

Storing in het systeem opgelost en op een prettige en snelle manier opgelost op de afgesproken tijd en een leen auto stond klaar, helemaal goed

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Correct en vriendelijk geholpen

Goede adviezen over reparaties, je wordt er bij betrokken. Doen niets op eigen houtje. Denken met je mee.

Zie kader onder

Op 5 nov. 2022 hebben wij de Renault Megane Plug-In Hybrid besteld; de verwachte leverdatum was febr. 2023. Wij realiseren ons dat dit door onvoorziene omstandigheden soms later kan worden. Op 21 april ben ik bij de garage langs geweest om te informeren wanneer de Megane zou komen. Men vertelde mij dat hij dat weekend zou arriveren, waarna we in de loop van die week hoorden dat we de auto op 29 april konden ophalen. Wij vinden het jammer dat we niet tussentijds geïnformeerd zijn over de aanmerkelijk latere afleverdatum. Vanuit eerder bij de garage gekochte auto’s hebben wij hiermee andere ervaringen. Op zich hebben wij, zoals al eerder vermeld, best begrip dat de leverdatum later wordt dan afgesproken, maar wij vinden het wel correct daarover geïnformeerd te worden. Bij aflevering ontvingen wij een presentje dat o.a. bestond uit een doos met een paar flesjes bier. De Megane staat op naam van mijn vrouw, zij drinkt geen bier ……………………………………. Bij de aflevering werd beloofd dat een tankpas ter waarde van € 150,00 nagestuurd zou worden. Ruim drie weken later hebben we deze tankpas echter nog niet ontvangen. We hebben tot nu toe eigenlijk altijd positieve ervaringen gehad met ABD. Het is jammer dat het met de aankoop van de Megane, naar onze mening, op een paar punten niet helemaal correct is verlopen. Gelukkig bevalt de Megane prima. Wij reageren nu pas omdat we net terug zijn van vakantie, zo hebben we wat meer kilometers kunnen afleggen om de Megane beter te kunnen beoordelen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Recent Renault clio gekocht. Rijd goed en is zuinig. Enige punt is dat de km-stand verkeerd was ingevoerd, waardoor de km-stand het oordeel ‘onlogisch’ kreeg. Veel gedoe om dit te laten herstellen bij het RDW.

Prima voor mekaar

Vriendelijk ontvangen, bakje koffie genoten, tot op heden werkt het naar behoren.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik heb wederom weer een nieuwe auto gekocht bij ABD Drachten wel een beetje uit de richting nu maar het is het waard. Na alle QASQHAI’s een Juke gekocht maar na 2 jaar weer een QASHQAI dan e-mild met automaat. Vriendelijk ontvangen met een kopje koffie/ thee en een flesje water voor de terugreis. Goede uitleg wat er veranderd is aan de auto er werd alle tijd voor genomen. Ik kreeg nog een tasje met wat leuke dingen en een mooie bos bloemen. De auto rijdt fantastisch ik had ook niet anders verwacht, iedere keer bij een nieuwe QasHQAI rijdt hij weer beter. Deze QasHqai rijdt soepel en vrij stil. ABD bedankt!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Van slecht in Sneek, tot goed in Heerenveen.

In Sneek keek men ons niet aan terwijl we een auto wilden kopen, men sprak ons niet aan. In Heerenveen zeer klantvriendelijk en aardig en bereidwillig, zelfs de auto uit Sneek opgehaald. Hier dus zaken gedaan.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Nogmaals, zeer tevreden over het advies voorafgaande aan de aanschaf en de afwikkeling ervan door verkoopadviseur Alec Libbenga van ABD Renault Leeuwarden. Hij gaf de verschillende mogelijkheden duidelijk aan en liet je zelf - volledig vrij - een keuze maken.

Prima ontvangst en uitleg wat de beurt inhoudt. Daarnaast extra ophaalservice omdat we enigszins waren verdwaald in Drachten. Dank daarvoor.

Klantvriendelijk!!!!!!

Goede afspraken, tussentijds telefonisch overleg over de werkzaamheden en de kosten. Prima haal en breng service . En vooral zoals altijd vriendelijk.

Behulpzaam

Vriendelijke medewerkers, goede service, behulpzaam en meedenken. Voor zover ik beoordelen kan deskundige medewerkers.

snel en goed geholpen

snel en goed geholpen

Klaar terwijl u wacht met een kopje koffie en wat leesvoer is toch wel prima geregeld zo.

Klantvriendelijk en deskundig

Mijn ervaring met ABD Drachten is wederom positief. De medewerkers zijn erg klantvriendelijk, er wordt duidelijk gecombineerd over de werkzaamheden en kosten. Prijs-kwaliteit is goed.

Vriendelijk, deskundig en professioneel

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen, er wordt aangeboden om je naar huis te brengen. Ik wilde graag een fiets mee. Toen het tijd werd om de auto te halen regende het. Ik werd gebeld dat mijn auto thuisgebracht werd en de fiets werd ook meegenomen.

Dikke prima

Deskundig en vriendelijk.

• Service N.v.t.

goede comunicatie werkplaats en klant.

er moest wat vervangen worden, en kwamen direct te zeggen met de wat het moest kosten.

Superieur

Correct en vriendelijk geholpen door Jornt Hekstra

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!