Zeer vriendelijke medewerkers, je wordt altijd op de hoogte gehouden als er iets vernieuwd moet worden, uitstekende service.

Fijne garage

Personeel vriendelijk. Ik hou van een kleine persoonlijke garage. Kom er graag.

Ervaar klantvriendelijke benadering met duidelijke informatie. Bij problemen een goed oplossend vermogen. Positieve en goede bejegening van alle medewerkenden.

Klant is koning

Goed geholpen vriendelijk, neemt alle tijd voor je voelt goed en vertrouwd

Top, zoals altijd!

Nette, prima en betaalbare service. Auto van binnen en van buiten gereinigd, gratis extra service!

Zeer tevreden over hoe Roderick van ABD mij te woord heeft gestaan, hierdoor ben ik overgegaan tot aankoop van een nieuwe werkbus.

Prachtige auto

Heb nog te weinig kilometers gereden om een juiste Indruk te geven van de auto, maar onze eerste ervaring een geweldige auto met alles erop en eraan. Qua rij eigenschappen is ook onze indruk een fantastisch auto.

Precies wat we zochten

Lang gezocht om een auto met weinig km . Komen al een paar jaar bij Abd leeuwarden , waar onze auto in onderhoud was/is. Zeer vriendelijke balimedewerkers die met ons meedenken. In een woord TOP.

Een goede samenwerking na een groot probleem

Ik heb bij ABD Nissan een 2e hands Peugeot gekocht. Helaas bleek na 10 maanden de motor dermate veel olie te verbruiken dat er een intensief onderzoek werd uitgevoerd door ABD. Resultaat nieuw of gereviseerde motor werd geadviseerd en omdat de koppeling ook problemen begon te geven was het vertrouwen inde auto weg. Op een zeer prettige wijze kon ik overleggen over de aankoop van een andere auto via ABD Nissan. Hierbij werd ik zeer coöperatief te woord gestaan en na een aantal gesprekken heeft ABD er voor gezorgd dat ik deze andere auto kon aanschaffen. Ik kreeg zeer veel begrip voor mijn situatie en een prachtige korting zodat ik in staat was de auto aan te schaffen. Hoewel er teleurstelling was rondom het falen van de Peugeot voel ik me als klant zeer gehoord en zeer professioneel en klantvriendelijk behandeld. Makkelijke overleg open en met begrip. Ik ben zeer, zeer tevreden met de situatie en de samenwerking. Voor mij een dikke 10.

• Reden bezoek Andere reden

Geweldige service

Top garage en vriendelijk personeel

Bij elk bezoek goede service en aandacht

Vanaf de aankoop in 2016 zijn wij en de auto prima verzorgd en ontzorgd Dank voor jullie service team ABD Leeuwarden

als vanouds een vakkundige en vriendelijke service

Via een mail van ABD ontdekte ik dat de auto toe was aan een beurt, dus heb ik gebeld en ik kon gelukkig nog voor mijn vakantie langs komen. Ik had er al weer heel wat kllometers op zitten dus het werd een grote beurt. Alles is weer even gecheckt en de filters vervangen, dat werd eerst al netjes gevraagd en de werkzaamheden helder uitgelegd, de auto was zelfs gezogen en een krasje werd nog even keurig weggewekt en nu kan ik met een frisse airco en een vertrouwd gevoel de zon maar tegemoet. Heel hartelijk bedankt maar weer beste ABDers!!!

Prima geholpen. Verkoper is betrokken bij de aankoop en bij de persoon achter de aankoop.

Fijne auto. Enige smetje is dat de trekhaak niet binnen de afgesproken termijn geleverd kon worden. In een zomerperiode met vakantieafspraken is dat wel cruciaal. Nalevering duurt wel erg lang.

• Service N.v.t.

de bestelbus express werd keurig netjes voor de deur afgeleverd met een fantastisch mooi boeket!

wij moesten snel schakelen naar een nwe bestelbus en dat is prima opgepakt door ABD Heerenveen. Keurig netjes afgeleverd en uitgelegd. Nu is het wachten wanneer de elektrische Kangoo's worden afgeleverd, zal niet heel veel anders zijn dan de ervaringen die we nu al hebben.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goed bedrijf en klantvriendelijk!

Ik word ieder jaar weer goed geholpen door ABD Leeuwarden. Klantvriendelijk en goede service!

Alles perfect geregeld!

Alles perfect in orde! Blij met het verloop en de nieuwe auto! :)

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Snelle service na herstel accu

Mijn accu toonde kuren. Gelijk naar de garage gereden. Binnen een half uur is de betreffende accu getest en hierna een nieuwe accu gemonteerd. Mooi dat je ook zonder een afspraak snel wordt geholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

uitstekend hun best gedaan om aan onze wensen tegemoet te komen

Uiterst vriendelijk en voortvarend geholpen met zeer goede inzet van zowel verkoper als werkplaats.

Slecht

Maak bij het maken van een proefrit, duidelijk afspraken met ABD. Ik had schriftelijke afspraak om een proefrit te maken, kreeg ik drie uur van te voren nog een mail, dat auto een dag eerder was verkocht !! En ja ze mogen dit doen, maar heb er een nare bijsmaak van. Dus voor mij never weer ABD,

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Naar volle tevredenheid geholpen.

Had Renault Captur bij ABD Drachten gekocht en was binnen twee weken niet tevreden over rijgedrag. Had op de site een andere Captur in Sneek gezien. Kon zonder vermindering van aankoopbedrag deze omruilen met bijbetaling van verschil.Met dank aan verkoper Mats Veenstra.

…..

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Men komt de afspraken na!

Goed advies, afgestemd op de klant. Super gedaan Jornt.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid gaan hand in hand.

We werden bij de aankoop heel netjes en vriendelijk te woord gestaan. De verkoper heeft meteen een proefrit met ons gemaakt om de beleving van de Arkana op ons over te brengen. We zijn het bij de aankoop eens geworden over de inruilwaarde en aanbetaling maar toen kort daarna op de site melding werd gemaakt van een actie in de maand juni hebben we daar telefonisch melding van gemaakt. De betreffende verkoper heeft het opgepakt en geweldig afgehandeld. We hebben alsnog nog gebruik mogen maken van deze actie. We waarderen dit enorm.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super geholpen door Robert!!!!!

Heel vriendelijk en behulpzaam, goede uitleg. Perfect!!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super service en fantastisch geholpen door Roderick

Wij zijn super tevreden op de manier waarop we geholpen zijn door Roderick van Rozen. Flitsend snel een vervangende bus geregeld tot wij de nieuwe bus in ontvangst konden nemen. Met een prachtig bos bloemen en natuurlijk de nieuwe bus de garage verlaten. Vakkundig en vriendelijke mensen. Echt een aanrader voor een nieuwe auto of bus!

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!