vlot en vriendelijk geholpen

Afsprak werd verschoven i.v.n=m. ziekte monteur. Kreeg keurig een leenauto ter beschikking. Vlotte service en vriendelijke medewerker.

Klantvriendelijk

Vanaf het eerste moment dat we binnen kwamen werden we vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Met 2 auto's een proefrit gemaakt en na enige bedenktijd een auto gekocht. Bij aflevering van de auto was deze prachtig gepoetst en gecontroleerd. Alles prima in orde en zonder gebreken.

Snel en vriendelijk

Goed geholpen, duidelijke antwoorden op vragen en vriendelijk en meedenkend personeel!

Goede ervaring

Occasion gekocht en auto ingeruild.

Geweldig meedenkende verkoper

De verkoper luisterde heel goed naar mijn wensen en ideeën over de aan te schaffen Renault Megane E-Tech en kwam met scherpe offertes. De inruil van mijn vorige elektrische auto verliep daardoor volledig naar wens.

fantastische mensen

fijne aflevering, kan niet beter.

• Reden bezoek Andere reden

groot probleem perfect opgelost.

Er was steeds meer uitval in mijn Duster, zoals cruisecontrol, startstop, schakelsignaal en radio. Na een update van de software en de radio van dab afhalen was alles weer in orde.

Komen afspraken na.

Prettige service, denken met je mee. Geven goede adviezen.

zeer tevreden

zeer tevreden. contact was goed

Prima ervaring

De werkzaamheden zijn volgens afspraak uitgevoerd en voor de afgesproken prijs. Daarnaast is de auto door de wasstraat gehaald en uitgezogen.

• Reden bezoek Andere reden

Prima geholpen

We zochten een vervanger voor onze Peugeot 208. Een fijne auto maar wat te lage instap en we wilden graag een automaat. Na lang zoeken kwamen we uit bij de Renault Captur die wat ons betreft aan die wensen voldoet: hoger en ruimer instap en een automaat. Hij rijd erg comfortabel en heeft alle gewenste zaken zoals goede navigatie, bluetooth waardoor goede koppeling met onze Iphones, cruise control.

Prima geholpen

Zoals voorheen was alles weer perfect voor elkaar.

Altijd prima ervaringen

Ondanks drukte bij ABD Drachten persoonlijke aandacht en service.

Ik ben als VIP behandeld!

Na enige strubbeling in communicatie, heb ik iemand gesproken, waarna ik met VIP-behandeling ben behandeld. Mijn auto is weer perfect in orde!! Dankjewel ABD!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Vriendelijk en vakkundig geholpen, erg blij met onze nieuwe dacia.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Mijn ervaringen met ABD zijn prima

Ik heb tot nu toe alleen positieve ervaringen gehad met ABD Heerenveen. Het personeel is vriendelijk en deskundig. Duidelijke prijsafspraken, geen gedoe achteraf. Werkzaamheden worden altijd netjes volgens afspraak uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden.

erg prettig geholpen door Wieneke

snelle deal gesloten omdat de auto al in de showroom stond zoals ik deze graag zou willen.

Alles weer perfect geregeld

Onderhoudsbeurt was klaar terwijl u wacht. Kostenopgave vooraf. Auto schoon en gewassen afgeleverd.

Prima contact en service

Klantvriendelijk

Tot nu toe niet tevreden

Helaas tot nu toe niet tevreden. Door het invoeren van een verkeerde km stand bij RDW is de kilometerstand nu onlogisch bij het RDW, Hier over contact gehad met de werkplaats van ABD Leeuwarden. Die zou contact opnemen met RDW om de fout te herstellen. Afwachten hoe dit afloopt

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

uitstekend te woord gestaan door verkoper

Erg vriendelijke benadering, goed te woord gestaan. Verkoper neemt de tijd voor klant. Je voelt je welkom als klant.

Slecht

We hebben meerdere nieuwe bussen gekocht bij ABD Leeuwarden, hier waren verder nooit problemen mee, echter de laatste bus heeft vanaf het begin al storingsmeldingen gegeven, na een bezoekje aan de werkplaats waren de problemen hooguit 4 dagen voorbij, voordat we weer meldingen kregen, een paar keer is de bus teruggeweest, en de laatste keer kregen we een factuur in de handen gedrukt, hier heb ik bezwaar opgemaakt, en de factuur is gecrediteerd, echter binnen een week hadden we weer de zelfde storing, en binnen 14 dagen hadden we een herrinering op de mat liggen van een openstaande factuur, echter deze zou gecrediteerd worden. dit gaat over het laatste bezoek aan Leeuwarden, andere bezoeken waren goed.

Slechte service

Ik had een afspraak gemaakt voor het vervangen van een band inclusief een nieuw busje vulmiddel voor noodgevallen. De afspraak was 3 weken later. Bij controle na de bandvervanging constateerde ik dat er geen nieuw busje vulmiddel was geleverd. Bij navraag bleek deze in "backorder" te staan. Blijkbaar lukt het niet om met 3 weken zo'n busje binnen te krijgen. Nu moet ik dus terugkomen om het busje apart op te halen. Dat doe ik dus niet omdat ik dan weer 40 km moet rijden hetgeen met de huidige benzineprijzen zo'n € 15 kost. Daarom geen goede service temeer daar het mij bij de aflevering na de vervanging niet is verteld. Ik moest zelf controleren.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer vriendelijke medewerkers, je wordt altijd op de hoogte gehouden als er iets vernieuwd moet worden, uitstekende service.

Fijne garage

Personeel vriendelijk. Ik hou van een kleine persoonlijke garage. Kom er graag.

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!